More

    Célzott hirdetési hírek 2021 júliusára

    Júliusban a Facebook hirdetései olyan konverziók modellezését kezdték el, amelyek elveszettek az iOS 14.5 megjelenése miatt, és betiltották a célzás használatát a kiskorúak reklámozásában. Az Instagram Oroszországban hirdetett hirdetést, és bejelentette, hogy a közösségi hálózat fő tartalma függőleges, teljes képernyős videók lesznek, új formátum jelent meg a Tiktok-Spark hirdetésekben. Olvassa el ezeket és más új termékeket a célzott hirdetési hírek júliusi emésztésében.

    Facebook Hirdetések

    • Az elveszett konverziók modellezése
    • A kiskorúak reklámozásának tilalma
    • Az inaktív funkciók reklámozásának tilalma mobil alkalmazásokban
    • Katalógus az automatizált alkalmazásreklámokban
    • Vezető hirdetések és az” egy kép ” formátum a Videócsatornákban

    Instagram

    • Reklám Orsókban az orosz hirdetők számára
    • A teljes képernyős függőleges videók az Instagram fő tartalma
    • Képek kisebb felbontású reklámokhoz
    • Statisztikák 60 napra

    Tiktok Hirdetések

    • Új hirdetési formátum-Spark Ads

    eLama

    • TikTok a partner Programban

     

     

    Az elveszett konverziók modellezése a Facebook hirdetésekben

    A Facebook elkezdte modellezni azokat a konverziókat, amelyeket állítólag az iOS 14.5 felhasználók készítettek, akik letiltották az alkalmazások követésének átláthatóságát. Ezeket a modelleket olyan hirdetők látják, akik a “kattintás után 7 nappal” hozzárendelést választották.

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Egy új esemény kampányának optimalizálásához már nem kell 72 órán keresztül szüneteltetnie, majd manuálisan újraindítania. Továbbá, azok a hirdetők, akik hirdetéseket a Facebook alkalmazásában a “Telephely Átalakítás” cél Android felhasználók most már optimalizálják a kampány egy esemény kívül a top 8.

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Konsztantyin
    Naichukov, evangélista elamában

    A konverziós modellezés az opt-out felhasználók megtartására vonatkozó korlátozások puha megkerülése. Ezt a módszert nemcsak a Facebook hirdetésekben, hanem a Google hirdetésekben is használják. A rendszer elemzi azokat a konverziókat, amelyek forrását nyomon követték, ott mintákat talál, és felhasználja azokat a konverziók “teljes” hozzárendelésére, amelyek forrását nem lehetett nyomon követni.

    ​Minél több adatot tartalmaz a rendszer egy adott hirdető számára,annál pontosabb a modellezés. Ha hetente kis számú konverziót kap, például kevesebb, mint 50, akkor a modellezés hatása valószínűleg jelentéktelen lesz. Az elveszett konverziók többnyire elvesznek. Ha több adat van, akkor a konverziók jelentős része valamilyen módon tulajdonítható, ami pozitív hatással lehet A kampányok optimalizálására és eredményeire.

    ​Az iOS 14.5 frissítéssel kapcsolatban több hype és szervezeti probléma volt (erősítse meg a domaint, határozzon meg és rangsoroljon nyolc standard eseményt), mint a reklám hatékonyságának változása. A jelentős változások közül csak kettőt lehet megkülönböztetni: az iPhone legújabb verzióinak felhasználói számára a célzás elvesztette relevanciáját, az iOS 14.5+alkalmazások felhasználói remarketing közönsége pedig jelentősen csökkent. De ha összegyűjtötte a kapcsolataikat, akkor még mindig lehetősége van arra, hogy megcélozza őket.

    A kiskorúak reklámozásának tilalma

    A Facebook hirdetésekben kiskorúak számára történő hirdetések elindításakor nem lesz képes a célzást viselkedés, érdekek alapján használni, az alkalmazásokban vagy a webhelyeken végzett tevékenység alapján. Ha a hirdető kiskorúaknak szeretne hirdetéseket megjeleníteni, akkor csak az életkorot tudja meghatározni.

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Pavel
    Barakaev, elama evangélistája

    Ez a hír PR-lépésnek tekinthető-a kiskorúak védelme a hirdetők túlzott figyelmétől. De, ahogy nekem úgy tűnik, ez inkább egy módja annak, hogy a tizenéves közönség számára történő reklámozás jövedelmezőbb legyen a Facebook számára. A korosztály célzásának problémája az, hogy sok irreleváns érdekük van, a fiatalok viselkedése a közösségi hálózatokban instabil, a kiskorúak jellege miatt gyakran megváltoztatják preferenciáikat. Valószínűleg mindez befolyásolja a szűk érdekek reklámozásának hatékonyságát. Azt is megjegyzem, hogy az érdeklődésen alapuló reklám sokkal rosszabbul működik, mint az egyéni közönség számára történő hirdetés (hasonmás, ügyfélbázisok, közönség interakció a számlákkal és a tartalommal).

    A Facebook számára előnyös, hogy a hirdetők bíznak a rendszerben, és a legtöbbet hozzák ki az optimalizálásból. Ez szinte mindig előnyös mind a hirdetési rendszer, mind a hirdető számára. Egyesek a legjobb áron kapnak alkalmazásokat, mások-a hirdetési költségvetések növekedése.

    A kiskorúak célzásának letiltása nagyszerű lehetőség a Facebook számára, hogy mind a szociális oldalról megmutassa magát, mind pedig elősegítse saját optimalizálását. Instagram Facebook Facebook ökoszisztéma sokkal jövedelmezőbb a hirdetők számára, hogy teljes mértékben használják: hűvös tartalom létrehozásához, Instagram-fiókok fejlesztéséhez, személyes adatok gyűjtéséhez (e-mail címek, telefonszámok), átirányítja a közönséget a Facebook pixel vezérlő zónájába. Összességében több százszor jobb eredményt ad, mint az egyéni érdekek végtelen tesztelése.

    Az inaktív funkciók reklámozásának tilalma mobil alkalmazásokban

    A Facebook betiltotta az inaktív funkciók népszerűsítését a mobilalkalmazásokban (a mobilalkalmazások élményeinek félrevezető leírása). Megtiltja továbbá a gombok, értesítések, jelölőnégyzetek és válaszbeállítások képeinek hozzáadását olyan hirdetésekhez, amelyekre nem lehet kattintani. Ezenkívül nem vezethet a felhasználókat nem kattintható leszállási képhez.

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok a kontextuális reklámban: lehetséges-e befolyásolni az autostrategies munkáját Yandex.Yandex. közvetlen és Google hirdetések
    OLVASS TOVÁBB:  A YAN lépésről lépésre történő konfigurálása 2020-ban

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Katalógus az automatizált alkalmazásreklámokban

    Az alkalmazások Facebook-on történő automatikus reklámozásakor lehetővé vált egy katalógus összekapcsolása, valamint termékek reklámozása. Most a hirdetőknek két lehetősége van arra, hogy megmutassák a felhasználóknak azt a hirdetést, amelyre valószínűleg válaszolnak: töltsön fel termékeket a katalógusból, vagy töltsön fel több képet vagy videót.

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Nikita
    Fedosov, az ArrowMedia célzott reklámozásának függőleges vezetője

    Csapatunk tesztelte az új automatizált Alkalmazáshirdetési formátumot a Facebook platformon. A teljes automatizálás, kivéve az ország, a nyelv és az operációs rendszer kiválasztását, mindig két lehetőség az események fejlesztésére. Vagy a mutatók jelentősen javulnak, vagy a funkció éppen ellenkezőleg negatív hatást fejt ki.

    A tesztet párhuzamosan futtatták különböző szegmensekből származó ügyfeleken: pénzügyi és klasszikus e-kereskedelem-a releváns eredmények elérése érdekében. Az első esetben csak a telepítéseken alapuló optimalizálás történt, néhány nap múlva a napi telepítések számának 10% – kal, a CPI 15% – kal történő csökkenését észleltük.

    A második esetben optimalizálást állítottunk fel az alkalmazáson belüli eseményekre, itt a rendszer hosszabb időt vett igénybe, hogy versenyképes mutatókat érjen el a hagyományos reklámkampányokhoz képest. Az elmúlt két hétben az események száma 7% – kal nőtt, a CPA pedig 9,5% – kal csökkent. Arra a következtetésre jutottunk, hogy az eszköz már most is hasznos, ezért mindenképpen érdemes tesztelni. De figyelembe kell vennie a következő tényezőket: a rendszer képzésének ideje az eseménytől függően, valamint az adott alkalmazás összes eseményétől függően.

    A jövőben a Google UAC-hoz hasonló ROAS optimalizálási funkciót is szeretnék látni, majd a gyakorlatban tesztelni. Ha pedig dinamikus kreatívokat ad hozzá az automatizált Alkalmazáshirdetésekhez, véleményünk szerint a telepítés vagy események költsége még alacsonyabb lehet.

    Vezető hirdetések és az” egy kép ” formátum a Videócsatornákban

    A Facebook hozzáadta a vezető hirdetések elhelyezésének képességét, valamint az” egy kép ” formátumot a videócsatornákban. A hirdetések a felhasználók videói között jelennek meg.

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    A Facebook Ads video feeds egy elhelyezés a Facebook hirdetések, amely egyesíti szakaszok a Facebook szociális háló videók. Korábban csak videohirdetések jelenhettek meg a Videócsatornákban.

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Pavel
    Barakaev, elama evangélistája

    A helyes megközelítés a Facebook hirdetések reklám azt jelenti, hogy a hirdető nem próbálja megtalálni a tökéletes Elhelyezés, az ideális ajánlatot, de használja a teljes erejét automatikus optimalizálás. Az Ólomhirdetések új elhelyezésének megjelenése egy másik tégla az optimalizálási mechanizmusban. Ez lehetővé teszi a hirdetések megjelenítését annak érdekében, hogy vezetéseket generáljon egy olyan közönség számára, amely korábban aktívan használta a Facebook Watch szakaszt, és főként a videotartalmat fogyasztotta.

    Az illetékes hirdető szempontjából semmi sem változott globálisan: nincs szükség a hirdetési kampányok újraindítására, más célzás kiválasztására stb. Ha automatikus elhelyezést használt, a frissítés már működik az Ön számára, nem kell semmit megváltoztatnia. Ha a kihelyezések kézi kiválasztását használja, kérdezze meg magától, miért. A Facebook hirdetések optimalizálása önállóan, rendkívül gyorsan kikapcsolja a nem hatékony webhelyeket, így csak azok maradnak, amelyek jó áron adják a maximális konverziókat.

    A videó hírcsatornában a videó alkotásai fognak a legjobban működni, és ha van rá lehetőség, hozzák létre és használják őket. Ha nem kell a forrásokat, hogy hozzon létre őket, akkor használja az optimalizálás a Facebook Hirdetések hirdetések, amelyek önállóan diavetítés létrehozása, alkalmazni hatások valószínűleg hirdetések hatékonyságát. Nos, ha nem, akkor letiltja ezt az optimalizálást.

    Reklám az orosz hirdetők Instagram-on

    Egyes orosz, ukrán, fehérorosz és Kazahsztáni Instagram-hirdetők beszámolóiban most már lehetőség van reklámok elindítására a tárcsákon. Az ilyen videohirdetések megjelenítését azonban még nem lehet konfigurálni ezen országok közönsége számára. A tárcsákon lévő hirdetések csak a “forgalom”céljával kampányokban futtathatók.

    OLVASS TOVÁBB:  A YAN lépésről lépésre történő konfigurálása 2020-ban

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Evgeniy
    Korotaev, az Artics Mobile Solutions projektmenedzsere

    A funkciók szempontjából a rövid videó szolgáltatás az Instagram-orsókon-másolja a TikTok-ot. Vagyis a Tiktok összes funkciója egy lapon elérhető az Instagram felhasználók számára. A promóció szempontjából a tekercsek nem különböznek a történetektől: ugyanazok a beállítások, a célzás és a hirdetési eszközök relevánsak a kampányok számára.

    Az elhelyezést közvetlenül azután teszteltük, hogy Oroszországban elérhetővé vált. Az első kampányok eredményei szerint láttuk, hogy általában a minősítés konverziós aránya megfelel a történetek szintjének. A forgalom költsége pedig 15-25% – kal alacsonyabb, mert az aukció még nem túlmelegedett. Ugyanakkor, a nagy kampányok egy héttel később, kaptunk egy csökkenése a lefedettség, valamint a hatékonyság, a hirdetési kreatívok. Ez annak köszönhető, hogy a tekercsek közönsége még mindig növekszik. A lefedettség fokozatosan növekszik az idő múlásával,de milyen gyorsan függ az alkalmazás frissítésének sebességétől a felhasználók és az eredeti tartalom.

    A teljes képernyős függőleges videók az Instagram fő tartalma

    Az Instagram Facebook csapata azt tervezi, hogy a teljes képernyős függőleges videókat az Instagram fő tartalmává teszi. A következő néhány hónapban megjelennek a takarmányban. Ezek mind a profilokból származó videók, amelyekre a felhasználó feliratkozott,mind az ajánlott videók. Ezenkívül a közösségi hálózat kidolgozza az e-kereskedelem lehetőségeit, növeli a tartalom bevételszerzésének képességét, az Instagram Direct pedig teljes értékű hírvivővé válik.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan találhat meg és tarthat meg ügyfeleket - a legjobb módszerek

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Pavel
    Barakaev, elama evangélistája

    Régóta támogatom a függőleges videókat, még akkor is, ha mindenki körülöttünk azzal érvelt, hogy nem tanítottak meg 90 fokkal megdönteni a kamerát. A mobil eszközök függőleges tartalomformátuma a lehető legtermészetesebb. Az okostelefon alakja erre utal. Ez plusz a hirdetők számára is, mivel a Facebook hirdetésekben a függőleges kreatívok statisztikailag jobban működtek, mint a négyzet vagy a vízszintes. Több helyet foglaltak el a képernyőn, illetve jobban elkapták a célközönség szemét és figyelmét. Most minden felhasználó és hirdető lesz finoman meggyőzni, hogy ez a formátum frissítés.

    Képek kisebb felbontású reklámokhoz

    Lehetővé vált, hogy 320 px felbontású képeket adjunk hozzá az Instagram hirdetésekhez. A frissítés elérhető reklám történetek, a takarmány, valamint az” ajánlott ” részben. Korábban a kép minimális szélessége 500 px volt.

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Statisztikák 60 napra

    Az Instagram professzionális műszerfalán 60 napig lehetett nyomon követni a statisztikákat. Korábban a statisztikákat legfeljebb 30 napig lehetett megtekinteni. Később ezen a nyáron az Instagram azt tervezi, hogy 90 napra növeli a statisztikák követési időszakát. A felhasználók egy új opcióval is beállíthatják a statisztikai időszakot.

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Új hirdetési formátum a Tiktokban-Spark Ads

    A TikTok új hirdetési formátummal rendelkezik-Spark Ads. Ez lehetővé teszi, hogy rendszeres kiadványokat adjon hozzá az összes funkcióval rendelkező kampányokhoz. Hirdetésként a márka saját fiókjából vagy más szerzők által készített videóból származó kiadványt használhat engedélyével. A hirdetések megjelennek a recommendations feed (in-Feed Ads), valamint a topView ads, amelyek automatikusan játszott, amikor az alkalmazás elindul.

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Новости таргетированной рекламы за июль 2021 года

    Nikita
    Kravchenko, az elama fizetett forgalmának vezető szakembere

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában