More

    Célzott hirdetési hírek 2021 augusztusára

    Augusztusban a hirdetési rendszerek a promóció automatizálásán dolgoztak: a VKontakte képes automatikusan népszerűsíteni a szolgáltatásokat, optimalizálni a költségvetést három új célra, a Facebook hirdetések pedig automatikus szabályokat szereztek a hirdetési csoportok közötti verseny kiküszöbölésére. Ez a hónap az új elhelyezések hónapjává is vált:az Instagram hirdetéseket tesztelt a Shop lapon, a TikTok-stories pedig. Ezek a hírek, valamint a célzott reklámokkal kapcsolatos szakértők megjegyzései a mi emésztésünkben vannak.

    Vkontakte

    • A szolgáltatások automatikus promóciója
    • Három új cél a költségvetés optimalizálásához

    MyTarget

    • Az alkalmazások függőleges videohirdetése a VKontakte hírcsatornában

    Facebook és Instagram 

    • Automatikus szabályok a hirdetési csoportok közötti verseny kiküszöbölésére
    • Reklám az üzlet lapon
    • Dinamikus kreatívok tekercsekben

    TikTok

    • Új elhelyezés-történetek
    • A reklámozási lehetőség a videohirdetések gyors elindításához

     

    A szolgáltatások automatikus promóciója

    A szolgáltatások automatikus promóciója megkezdődött a VKontakte-ban. A rendszer önállóan választja ki a legjobb mutatókkal rendelkező szolgáltatásokat, és felajánlja azokat azoknak, akik már érdekeltek a hirdető ajánlataiban, valamint a “hideg” felhasználóknak, akik számításai szerint valószínűleg megrendelést tesznek.

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года1

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года2 Ozod
    Sidikov, a Mishka Digital vezetője

    Már mondtam, hogy a VKontakte egyre kevésbé olyan, mint egy közösségi hálózat, egyre inkább olyan, mint egy ökoszisztéma. Már vannak áruk, taxi szolgáltatások, vkpay, logisztika stb.

    A VKontakte nemcsak a közösségi hálózatokkal, hanem a piacokkal is próbál versenyezni: Avito, Ozon, Wildberries stb. Gyakran használjuk az áruk automatikus promócióját, szinte mindig pozitív eredményeket kapunk.

    Például egy 117 328 rubel költségvetésű projektnél 117 238 megjelenítést, 25 224 kattintást, 309 üzenetet kaptunk (az üzenet költsége 379 rubel volt), 101 megrendelést.

    Egy 1483 rubel költségvetésű projekten 41 471 benyomás, 602 átmenet, 17 üzenet (az üzenet költsége 87 rubel), öt megrendelés érkezett.

    A szolgáltatások automatikus promóciója a VKontakte új kezdeményezése, az áruk automatikus promóciójának kiváló és logikus folytatása. Még nem végeztünk teszteket, de úgy gondoljuk, hogy az új promóciós rendszer megfelel a B2C összes vállalkozásának, nevezetesen: fitneszközpontok, klubok, iskolák, szalonok stb.

    Három új cél a költségvetés optimalizálásához

    A Vkontakte” költségvetési optimalizálás ” opciója elérhetővé vált a “közösségi előfizetések”, a “vezető űrlaptöltések” és az “esemény előfizetések”számára. Ha a” költségvetés-optimalizálás ” beállítás engedélyezve van, a hirdetési rendszer pénzeszközöket oszt szét a hirdetések között, hogy a hirdető célzottabb műveleteket kapjon.

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года3

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года4 Pavel
    Barakaev, elama evangélistája

    A költségvetési optimalizálás a hirdetési kampányok optimalizálásának egyik szakasza. Lényege ötletes és egyszerű: egy kampányban több különböző hirdetés is lehet. Minden hirdetésnek megvannak a saját beállításai és saját hatékonysága. Indokolt minden egyes hirdetést külön értékelni, és eldönteni, hogy helyénvaló-e folytatni promócióját másokkal összehasonlítva. Vagyis, ha három hirdetés van a kampányában, az egyik nagyon rossz eredményt mutat, a második Átlagos, a harmadik pedig a legjobb, érdemes a költségvetést elosztani közöttük hatékonyságuktól függően: vágja le valahol a költségvetést, emelje fel valahol.

    Elméletileg ez növeli a reklámkampány hatékonyságát. A gyakorlatban minden a reklámkampányok céljaitól függ. Ha optimalizálva kattintások, de azt szeretnénk, hogy az értékesítés ezeket a kattintásokat a helyszínen, ne lepődj meg, hogy a VKontakte ad a legolcsóbb kattintások, drága értékesítés. Ez az, ahol a hirdetők szembesülnek a problémával — nem könnyű rávenni a VKontakte-t, hogy optimalizálja a szükséges eseményeket, különösen akkor, ha nem tudja, hogyan kapcsolja össze őket a hirdetési szekrényhez.

    Az előfizetők toborzása, a vezető űrlapok kitöltése és az eseményekre való feliratkozás céljából a helyzet minden bizonnyal jobb lesz. Mindezek az események a közösségi hálózaton belül aktiválódnak, a felhasználónak nem kell külső webhelyre mennie, hanem kapcsolatba lépnie vele. Így az optimalizálás sokkal kisebb számú hibával fog működni.

    A jövő a teljesen automatizált hirdetési kampányok, minden esetben el kell készíteni magunkat szellemileg, mind anyagilag ez, optimalizálása, javítása landing oldalak beállítása magas minőségű analytics.

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года5 Ozod
    Sidikov, a Mishka Digital vezetője

    Egy cikk a ppc.a témának szentelt világ azt írta, hogy hamarosan két új cél fog működni. Azt mondhatjuk, hogy egy kis hibát követtem el — egyszerre három új célt adtak a “költségvetési optimalizáláshoz”.

    A VKontakte költségvetési optimalizálásának eredményei az “üzenetek a közösségnek” céljából sokkal jobbak. Valószínűleg a rendszer adatokat gyűjtött és tanult.

    Az eszköz jelenleg egyenletesebben osztja el a költségvetést, 15-20% – kal növeli azokat a hirdetéseket, amelyek az átmenetek legjobb eredményét mutatják. Sajnos a rendszer még nem tudja, hogyan kell optimalizálni a reklámot a CPA szerint, és nem osztja el a leghatékonyabb hirdetések költségvetését, hanem megvizsgálja az átmeneteket.

    Az egyik projektünknél 427 rubelt költöttünk a teszt első napján, 5693 benyomást kaptunk, 16 átmenetet. A CTR 0,3% volt. A csoportban 3 üzenet érkezett, az üzenet költsége 142 rubel.

    Az új VKontakte chip tesztelésének hiányosságai ideiglenesek voltak, mivel a rendszert kiképzik és fejlesztik, ami nagyon kellemes. Úgy gondolom, hogy egy-két hónap alatt biztonságosan használhatja az összes célt, optimalizálhatja a kampány költségvetését.

    Az alkalmazások függőleges videohirdetése a VKontakte hírcsatornában

    A myTarget segítségével most függőleges hirdetési videókat indíthat a VKontakte alkalmazásokról-ezek a felhasználók hírcsatornáiban jelennek meg, fekete mezők nélkül. Ez a formátum több helyet foglal el a mobil eszközök képernyőjén, így a hirdetések láthatóbbá és kényelmesebbé válnak. Más videohirdetési formátumok is elérhetők a myTarget-ben a mobil alkalmazások népszerűsítésére: vízszintes és négyzet alakú videó.

    OLVASS TOVÁBB:  Autostrategies a Yandexben. Közvetlen-6 ok a használathoz
    OLVASS TOVÁBB:  Útmutató a kontextuális hirdetéshez 2021-ben

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года6

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года7 Pavel
    Barakaev, elama evangélistája

    Eddig a hirdetők nem tekintik a VKontakte-t teljes értékű csatornának, amikor a mobil témák népszerűsítésére szolgáló csatornákat választják (az alkalmazásokon belüli telepítések és műveletek). a myTarget-t használják, hanem kiegészítő vagy biztonsági mentési csatornaként-az orosz helyszínekre szinte minden költségvetés a Facebook hirdetésekre, a Google hirdetésekre, valamint egyre több tiktokra vonatkozik. Az orosz holdingtársaság természetesen ezt meg akarja változtatni.

    A kreatívok függőleges formátuma a felhasználó hosszabb figyelemideje miatt szinte mindig négyzet-és vízszintes formátumokat nyer. Fizikailag hosszabb a pazarlás. A videó formátum emellett a fényes kreativitás rovására is elkapható. Ezt támasztja alá a Facebook hirdetésekben való reklámozás is, ahol a statisztikák, más dolgok egyenlőek, a függőleges videók és képek oldalán állnak.

    A legfontosabb tanács annak biztosítása, hogy a videók legérdekesebb dolgai az első másodpercekben legyenek. Szerelje fel a videókat úgy, hogy amint megnyílnak a felhasználók képernyőjén, a hő azonnal megy. Feliratok hozzáadása-sokan nézik a szalagot, ha a hang ki van kapcsolva.

    Ezenkívül, ha hosszú videója van, próbálja meg csak wi-fi-n keresztül megjeleníteni a hirdetési beállításokban, ez különösen igaz azokban a régiókban, ahol problémák vannak az LTE-vel. Ez nagymértékben növelheti a videohirdetések hatékonyságát.

    Automatikus szabály a hirdetési csoportok közötti verseny kiküszöbölésére

    A Facebook automatikus szabályt indított az egyik hirdető hirdetési csoportjai közötti verseny megszüntetésére az aukción. Az új automatikus szabálysablonnak köszönhetően az ugyanabban a hirdetési fiókban futó hirdetések nem próbálják túllicitálni egymás ajánlatait.

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года8

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года9 Konsztantyin
    Naichukov, evangélista elamában

    Ha jelentős kereszteződések vannak az adset közönség között, akkor a létrehozásuk értelme elvész: a rendszer megpróbálja lecsavarni a hirdetéseket ugyanazon emberek számára, a hirdető elkezd versenyezni a benyomásokért, ami viszont megtöri az algoritmusok logikáját az automatikus kampányoptimalizáláshoz. Ezért érdekli a Facebook hirdetések annyira, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy a lehető legkevesebb ilyen kereszteződés van. Tapasztalatból tudjuk, hogy a szakemberek leggyakrabban nem állnak készen arra, hogy teljes mértékben bízzanak a hirdetési rendszer automatizálásában, nem valószínű, hogy bárki konfigurálja ezeket a szabályokat, hogy automatikusan leállítsa a másokkal átfedő adseteket. De azt javaslom, hogy engedélyezze a rendszeres ellenőrzést és az értesítések fogadását a számla” egészségének ” további ellenőrzéseként. A kereszteződések azonosításakor kívánatos megszabadulni tőlük azáltal, hogy kizárják az adset közönségeket egymástól, de nyilvánvaló, hogy ezt csak akkor érdemes megtenni, ha a kampányok hatékonysága nem felel meg nekünk. A jó öreg szabály “ha működik, ne érintse meg” a Facebook hirdetésekben nem törölték.

    Reklám az üzlet lapon

    Az Instagram csapata befejezte a hirdetések tesztelését a Shop lapon, most pedig minden olyan országban elindítja, ahol a Shop elérhető. Most a szakasz két oszlopból áll, amelyekben a termékek megjelennek. A hirdetéseket közöttük helyezik el, de egy speciális jelöléssel (az angol változatban ez a szó szponzorált). A bolt lapon történő hirdetés az aukciós modell szerint fog működni. Az Instagram által a termékek között megjelenített hirdetések száma a felhasználó viselkedési jellemzőitől és a bolt népszerűségétől függ.

    OLVASS TOVÁBB:  Promóció indítása az Avito-n: lépésről lépésre

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года10

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года11 Felix
    Facebook Instagrammer, a “reklám az Instagram-on és a Facebook-on”című kurzus előadója

    Fontos megérteni, hogy a bolt nem a legnépszerűbb és legnépszerűbb eszköz, különösen az orosz szegmensben. Ezért valószínűleg nem kap jelentős mennyiségű forgalmat. Az Ön számára ez lesz a “csepp az óceánban”. Facebook Facebook Instagram Facebook hirdetések nagyon alkalmasak az “érdekes” elhelyezéshez ugyanabban az Instagram-ban vagy a Facebookon rendszeresen megjelenő darabos elhelyezésekben (például “Facebook hirdetések”). Most ezek kis lefedettség, de olcsó konverziók.

    A bolt legfontosabb előnye a motiváltabb közönség a vásárláshoz. Ezt a részt olyan felhasználók látogatják meg, akik terméket keresnek, vagy már készen állnak arra, hogy megvásárolják.

    Reklám az új elhelyezés adhat a legnagyobb eredményt az online áruházak, profilok, hogy eladja a termékeket, valamint egyes vállalkozások a szolgáltatási szektorban. Ezek lehetnek olyan iparágak a B2C-ben, amelyek áruk értékesítésével kapcsolatosak, például cipő-és ruházati javítás, vegytisztítás.

    Az infobusiness számára ez a forgalom további beáramlása, de az olyan kötetek, mint a takarmányban vagy a történetekben, valószínűleg nem lehetségesek. A B2B esetében az új elhelyezés egyáltalán nem adhat eredményt.

    Természetesen ezek mind előrejelzések. Csak a gyakorlatban válik világossá egy adott eredmény az Ön vállalkozása vagy az ügyfél vállalkozása számára. A legfontosabb dolog az, hogy ügyesen alkalmazkodj a kreatívokhoz. Hozzon létre úgy, hogy a lehető legorganikusabbak legyenek, ugyanakkor észrevehetőek legyenek a bolt felületén.

    Dinamikus kreatívok tekercsekben

    A Facebook Instagram orsók most új elhelyezést jelentenek a dinamikus kreatívok számára. A dinamikus kreatívok létrehozásának engedélyezéséhez lépjen a kampánybeállítások elemre a hirdetéscsoport szintjén, majd mozgassa a kapcsolót. Ezután kattintson a “manuálisan válassza ki az elhelyezéseket” elemre, majd jelölje meg az Instagram orsókat a javasolt listában. A dinamikus kreatívok engedélyezése után a hirdetési rendszer automatikusan hirdetéseket hoz létre feltöltött elemekből, például képekből és címekből.

    OLVASS TOVÁBB:  A Facebook hirdetések megkövetelik a webhely domain ellenőrzését: mit kell tenni ezzel kapcsolatban

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года12

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года13 Pavel
    Barakaev, elama evangélistája

    Lusta targetológus vagyok. Nem szeretek állandóan mászkálni az irodákban, és megváltoztatni a hirdetések és képek szövegét. Úgy gondolom, hogy a dinamikus kreatívok nekem készültek (nem).

    A dinamikus kreatívok mechanikája a hirdetés megjelenéséért a Facebook Ads motorra hárítja a felelősséget. A hirdetési hálózat ezer a/B tesztet végez, és a beküldött szövegekből, képekből és gombokból gyűjti össze a legjobb kreatívot. Egy ideális világban nem lehet hiba, de a valóságban számos oka van annak, hogy az ilyen optimalizálás hatékonysága a vártnál alacsonyabb lehet:

    – A kreatívok betöltött elemei nem kombinálhatók jól. Például egy kép csak az egyik feltöltött szöveghez kapcsolódik, a többiekkel való kapcsolat nevetségesnek tűnik. Alternatív megoldásként-egy kabátban lévő férfi a Kreatívon van, a szövegben pedig női dzsekik vannak.

    – A hirdető nem érti a mechanizmus a képzés Facebook hirdetések reklámkampányok. E folyamat során a hirdetési rendszernek biztosítania kell, hogy egy héten belül 30-50 konverzió érkezik. Ezenkívül megfelelő költségvetésre van szüksége ehhez a széles közönséghez.

    Többször teszteltem a dinamikus kreatívokat különböző témákhoz — gyakran jobban működnek, mint a “házi készítésű”. Az új Elhelyezés elérhetősége egy másik tégla az egyik legjobb hirdetési rendszer optimalizálási rendszerében.

     

    Új elhelyezés-történetek

    A TikTok új tartalomformátumot tesztel az alkalmazásban-történetek. Ezek megjelennek a bal oldali sávban a fő alkalmazás takarmány. Mint más közösségi hálózatokban, a történetek 24 órán belül eltűnnek. Tehát a TikTok célja, hogy növelje a tartalom mennyiségét a közösségi hálózatban, és bővítse a hirdetések elhelyezésére szolgáló helyek számát.

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года14

    Новости таргетированной рекламы за август 2021 года15 Renát
    Yanbekov, a NÉRPA Ügynökség igazgatója, TikTok-producer, a “TikTok tánc nélkül”című könyv szerzője

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában