More

    Az ügyféllel való kommunikáció integrált megközelítésének használata

    Az ügyfelekkel való kommunikáció különböző módjait valósítjuk meg, eredményességüket pedig lead generation metrikák segítségével értékeljük.

    A cikkben:

    1. Milyen módszerek és kommunikációs eszközök használata az oldalon
    2. A megoldások hatékonyságának értékelése: vezető generációs mutatók

    A vezetők növekedése a vállalat elsődleges feladata, a felelősséget nem az értékesítési osztály, hanem a marketingszakemberek viselik. A marketing erőfeszítések eredményeként a potenciális ügyfelek jönnek a webhelyre. Itt a fő feladat az, hogy ne hagyja ki az érintett ügyfeleket.

    A releváns ügyfelek ebben az esetben relevánsak ebben az üzletben. Valóban szükségük van a vállalat által nyújtott árukra vagy szolgáltatásokra, szeretnék látni a költségeket, értékelni a jellemzőket, összehasonlítani a feltételeket a versenytársakkal.

    A látogatónak olyan kérdései lehetnek, amelyeket az oldal elhagyása nélkül akarnak kérni a vezetőktől. A vállalat képviselőinek figyelmen kívül kell hagyniuk a segítséget az ügyfélnek időben, amikor körülnéz a webhelyen.

    Gyakran erre a célra az ügyfeleknek ki kell tölteniük egy kérdőívet a visszajelzések megrendelésére, adataik és kapcsolataik átadására vagy a hírnökökre való váltásra. Lehet, hogy egy potenciális ügyfél fél a spamtől, nem akarja elhagyni a kapcsolatait, vagy nem használ hírvivőket, ezért kommunikációs lehetőségekre van szükségünk az ilyen emberek számára.

    A potenciális ügyféllel való kommunikáció eszközeinek a webhelyen kell lenniük:

    • diszkrét-ez fontos: az ügyfélnek magának kell választania;

    • több változatban jelenik meg, így az ügyfél kiválasztja a megfelelőt;

    • ne okozzon elutasítást a webhelyre;

    • kényelmes az ügyfél számára, további regisztráció nélkül, felesleges mozgások nélkül;

    • hatékony a vállalat számára.

    A CallShark munkatársai rájöttek, hogy mely módszereket lehet jobban használni 2021-ben, hogyan lehet tesztelni kényelmüket és hatékonyságukat az ólomgenerációban.

    Milyen módszerek és kommunikációs eszközök használata az oldalon

    A Customer Contact Week Digital tanulmánya szerint a vállalatok 96% – a prioritásként kezeli az akadálytalan többcsatornás interakció létrehozását az ügyfelekkel — valójában különböző kommunikációs módszerek közül lehet választani.

    1. Online chat

    Online chat egy nyilvánvaló, gyors módja annak, hogy elkezd egy beszélgetést egy potenciális vezető. Az adatok szerint az ügyfelek 94% – a” kissé “elégedett vagy ” nagyon elégedett” volt az élő csevegés meghívásának és interakciójának tapasztalatával. A kérdésekre adott gyors válaszok, a személyre szabott ajánlatok segíthetnek a fogyasztóknak vásárlási döntések meghozatalában.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex. Közvetlen, akkor képes lesz arra, hogy hozzon létre intelligens bannerek alapján a helyszínen

    Nem szükséges, hogy azonnal kérjen elérhetőségét, és építeni egy “értékesítési tölcsér”: ez okozhat elutasítás, irritáció. Olyan, mint egy normál áruházban, egy értékesítési tanácsadó először telefonszámot, e-mailt vagy oldalt kér a közösségi hálózatokban a kérdés megválaszolása helyett.

    Először válaszoljon a kérdésre, a csevegésben folytatott beszélgetés eredményeként mindig lesz egy pillanat, amikor indokolt a kapcsolattartási adatok kérése. Például hívjon vissza, miután tisztázta a műszaki problémát egy szakemberrel, vagy küldjön személyes ajánlatot egy e-mail címre.

    OLVASS TOVÁBB:  Mely üzleti területek részesültek előnyben a világjárványból

    Как использовать комплексный подход к коммуникации с клиентом

    Chat a honlapon

    Olvassa el a témát:milyen videókat kell feltennem egy online áruház webhelyére

    A hatékonyság mérése

    A legfontosabb mutatók mérése segít megérteni, hogy mennyire hatékony a csevegés. Mit kell mérni:

    • a csevegésben folytatott beszélgetések száma összesen;

    • új vezetékek száma;

    • az értékesítés által sikeresen befejezett csevegési munkamenetek száma.

    2. Chatbot és vezető bot

    Általában az ügyfelek ugyanazokat a kérdéseket teszik fel, amelyekre a válaszok minden alkalommal megteszik az üzemeltetők idejét. A legjobb megoldás egy chatbot használata a webhelyen, hogy válaszokat adjon az ügyfelek által rendszeresen feltett tipikus kérdésekre.

    Egy ilyen chatbot vagy ólombot önállóan képes:

    • válaszolj a népszerű kérdésekre, oldd meg a tipikus problémákat;

    • kezelje a komplex helyzeteket a személyzet bevonása nélkül;

    • töltse ki a lead kártyát részletes információkkal a kérdésekre adott válaszok alapján;

    • küldje el a vezető kártyát az értékesítési osztálynak vagy a támogatási szolgálatnak;

    • kölcsönhatásba léphet az ügyfelekkel éjjel-nappal, még akkor is, ha az értékesítési osztály nem érhető el, például éjszaka.

    A forgatókönyvtől függően más lehetőségek is lehetnek.

    A felmérés eredményei szerint ügyfél kapcsolat Week Digital: megzavarja az élő Chat élmény, a legtöbb résztvevő látja az előnyöket, megtakarításokat a chatbot.

    Как использовать комплексный подход к коммуникации с клиентом

    A hatékonyság mérése

    Fontos a mutatók nyomon követése és rögzítése:

    • a megtartott ülések száma;

    • befejezett ólomkártyák száma;

    • a kitöltött űrlapok száma az ügyfél helyett, ha kérdőíveket, kérdőíveket kell kitöltenie;

    • a tervezett online találkozók száma az értékesítési részleggel vagy a műszaki támogatási szolgálattal, ha a vezető botok úgy vannak konfigurálva, hogy lehetővé tegyék az ügyfelek számára, hogy online találkozókat foglaljanak le, és értesítéseket küldjenek a megfelelő osztálynak.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google akár 94 trillió rubel bírságot is kiszabhat

    A legfontosabb mutató az automatizált kommunikációs munkamenetek száma, amelyek az értékesítéssel zárultak.

    Chatbot Konstruktőrök

    Megrendelheti egy chatbot létrehozását egy harmadik féltől származó cégtől. De nagyszámú chatbot létrehozása komoly költségvetést igényel, még akkor is, ha figyelembe vesszük a kedvezményt egy rendszeres ügyfél számára. A chatbot szkriptek létrehozásához az előadónak be kell merülnie az ügyfél tárgykörébe, ami szintén növeli a fejlesztés költségeit.

    Egy másik módszer a chatbots létrehozása a vizuális kód nélküli chatbot konstruktor segítségével. Ezek lehetővé teszik a drag-and-drop forgatókönyvek rajzolását kész összetevők segítségével, nem kell semmit programozni. Ennek köszönhetően a marketingszakemberek, üzleti elemzők, pszichológusok, értékesítési szakemberek képesek lesznek chatbotok létrehozására.

    Как использовать комплексный подход к коммуникации с клиентом

    Chatbot Script

    Példák az ilyen eszközökre: Chatfuel, Landbot, Manychat, Chatforma, Botvsem, az omnichannel CallShark szolgáltatás kivitelezője.

    Ha a vezető bot nem képes feldolgozni egy nem szabványos kérést, vagy navigálni egy összetett esetben, amelyet a forgatókönyv nem ír elő, akkor emberi részvétel nélkül lehetetlen. Ilyen helyzetben a vezető botnak kommunikálnia kell a felhasználóval az üzemeltetővel, talán még hang-vagy videohívás formájában is.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex. Közvetlen, akkor képes lesz arra, hogy hozzon létre intelligens bannerek alapján a helyszínen

    3. Videó konzultációk

    Az e-kereskedelemben hajlamos a személyes videó konzultációkra. Eredete még a világjárvány előtt is körvonalazódott, ami csak ösztönözte ezt a tendenciát.

    A fogyasztók vásárlás előtt megpróbálják tanulmányozni a termékeket. Egyes szabványosított termékek lehet rendelni, vásárolni anélkül, hogy keres. De vannak olyan termékek, amelyeket először ellenőrizünk, érintünk, érdeklődésre számot tartó kérdéseket teszünk fel a tanácsadónak, megváltoztatjuk a konfigurációt vagy a konfigurációt.

    A videó konzultáció segít abban, hogy ezt a lehetőséget egy potenciális fogyasztó számára biztosítsa:

    • a tanácsadó megmutatja a terméket videón, talán még akcióban is, egyértelműen megmutatja a különbségeket egy másik pozícióból;

    • a menedzser tartalmazhat egy bemutató a desktop, valamint azt mutatják, különböző termék használati esetek, utasítások, garanciák, diagramok, rajzok, videók;

    • lehet egy személyes konzultáció is, amely meggyőzőbben hangzik, és jobban emlékszik egy videóra. A webhelyen található videocsevegés megmenti Önt attól, hogy át kell váltania a nagyításra vagy a Skype-ra.

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában