More

    Az sk10 által épített ház: hogyan juthat el 4,7 ezer vezetéshez egy tapasztalt fejlesztő számára

    Tavaly február óta az eLama Ügynökség azon dolgozik, hogy célzott reklámokat állítson fel a Rostov-on-Don nagy fejlesztőjének — az SK10 cégnek. Alexey Glotov, a Munkacsoport vezetője elmondja nekünk, hogyan kezdtük el, mely közösségi hálózatokra összpontosítottunk, és miért olyan fontos a sikeres USP. Az SK10 építőipari vállalat 1955 óta működik Rostov-on-Don ingatlanpiacán. A szovjet időkben lakhatást biztosított az állami csapágygyár alkalmazottai számára. Az upschik felépítése 2005 óta működik: többlakásos lakóépületeket épít a gazdaságtól a prémium osztályig. Az SK10 már megpróbálta konfigurálni az online hirdetéseket egy másik cég által; az eredmények jók voltak, de nem voltam elégedett a munka sebességével.

    Start és feladatok

    Kaptunk SK10 hozzáférést biztosít a régi irodák a szociális hálózatok, valamint összefoglaló táblázatok eredményeit reklámkampányok.

    Azzal kezdtük, hogy minden LCD (összesen hét LCD részt vett a kampányban, a gazdaságtól a prémium osztályig)világos KPI-t építettünk: megvitattuk az építendő vezetékek számát (potenciális alkalmazások). Az ingatlanokban az alkalmazás költsége erősen függ a lakóépület osztályától, átlagosan 800 rubeltől függ. a turistaosztály legfeljebb 4 ezer rubel. a prémium osztály. Megállapodtunk abban, hogy a vezető kell tekinteni, mint egy befejezett, majd küldött valós kérelmet a vásárlás a ház.

    Ezt követően egy vezető űrlapot választottak-a felhasználónak csak be kellett írnia a telefonszámát, és várnia kellett az értékesítési osztály visszajelzését. Annak érdekében, hogy csökkentse a csalás, valamint megszünteti annak lehetőségét, hogy véletlenül elküldi a számot, azt javasoltuk, hogy az ügyfél hagyjon fel autofill, hanem hozzáadott egy további képernyő információkat a vezető űrlapot: az ügyfél volt, hogy manuálisan adja meg a kapcsolatok, ami csökkentette az alkalmazások száma elavult kapcsolatok és spam. Ennek eredményeként az alkalmazások minősége 60-ról 82% – ra nőtt.

    OLVASS TOVÁBB:  Az elemzés beállítása a Google Tag Manager segítségével-lépésről lépésre
    OLVASS TOVÁBB:  Különleges ajánlat új partnereknek: maximális díjazás augusztusban és szeptemberben

    Hogyan dolgoztunk a közösségi hálózatokkal

    A Facebook Instagram, a Facebook és a myTarget hirdetési platform segítségével értették meg, hogy mi lenne a legjobb az egyes lakóépületek számára.

    Minden esetben az “ingatlan” és az “ingatlanbefektetések” érdekei alapján szegmentáltuk a közönséget. A munka első két hónapjában az összes közösségi hálózat megközelítőleg azonos eredményt mutatott. Azonban a myTarget alkalmazásai 1,5-4-szer emelkedtek az árban, a VKontakte-tól-1,2-2,5-szer.

    Kiderült, hogy az összes oldal közül a legjobban a Facebook és az Instagram működik. A Facebook egyik nagy előnye, hogy ez a közösségi hálózat jobban szegezi a közönséget, mint mások, és bizonyos paraméterekkel optimalizálhatja az adott cél kampánybeállításait. Ennek alapján lehetőséget adtunk a rendszernek arra, hogy önállóan meghatározza a reklám leghatékonyabb helyét (elhelyezés).

    Az Instagram Facebook kevesebb előnyt ad, és kétszer olyan drágák,mint az Instagram átlagosan. Az Instagram Facebook közönsége szintén nem elég nagy a régiókban ahhoz, hogy egyenértékű ólomfolyamot kapjon az Instagram segítségével. Az Instagram Facebook kampányait teljesen eltávolították az ügyféllel folytatott párbeszéd során,csak az Instagram maradt.

    Mitől függött a kampányok sikere

    Az ügyfél fő kérése úgy hangzott, mint “alkalmazások beszerzése minden lakóépülethez”. A munkatapasztalatunk alapján megértettük: egy rendkívül versenyképes ingatlanpiacon az összes lakóépület ugyanaz marad az ügyfél számára, plusz vagy mínusz, amíg nem lát egy egyedi kereskedelmi ajánlatot( USP), amely az adott esetben működni fog.

    OLVASS TOVÁBB:  A vízvezeték kényes kérdés, vagy egy nap az eLama ügynökség életében

    SK10 cég jött hozzánk kész USPS az egyes lakóépületek. Szövegeket kellett írnunk kész transzparensekhez, egyeztetni az ügyféllel, hirdetéseket készíteni.

    Hogyan dolgoztunk az USP – vel

    Ez a kampány az a helyzet, amikor az USPS valóban fontosabb szerepet játszik, mint a hirdetési beállítások. Bizonyítékként: reklámkampányaink voltak egy LCD-hez, pontosan ugyanazokkal a beállításokkal, de különböző eredményekkel.

    OLVASS TOVÁBB:  Google adaptív vizuális hirdetések - áttekintés és testreszabás

    Nézzünk néhány példát.

    • “Az álmaid két hálószobás lakása” kiváló ajánlat, de szűkíti a közönséget azoknak, akik csak a kétszobás apartmanok iránt érdeklődnek.

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában