More

    Az online tanfolyamok népszerűsítése az impulzus ajánlási rendszerben. Esettanulmány

    Az oktatási technológia (EdTech) piacának növekedése 2020-ban felgyorsult, a HolonIQ elemző cég adatai szerint a globális EdTech ipar volumene 2025-re elérheti a 404 milliárd dollárt. 

    Az online oktatás egyik legnépszerűbb szegmense Oroszországban a kiegészítő online felnőttképzés szegmense: az ország teljes kiegészítő oktatási piacának 13, 5% – át teszi ki, 2019 végére pedig 19 milliárd rubelre becsülik. A felnőttek ma különféle területeken kapnak kiegészítő oktatást: javítják szakmai készségeiket, idegen nyelveket tanulnak, az értékesítés, a marketing és a reklám alapjait, a menedzsmentet és a menedzsmentet, valamint más témákat is elsajátítanak. 

    Ezek a statisztikák nem meglepő: ma az interneten megtalálható tanfolyamok, utasítások, tananyagok szinte bármilyen témában, bármilyen szintű komplexitás, beleértve a Szabad is. Az ilyen képzési anyagok sokfélesége azt eredményezi, hogy növekszik az oktatási projektek közötti verseny, ezért különféle hirdetési formátumokat és eszközöket kell használni a közönség vonzására. 

    Annak érdekében, hogy motiválja a közönséget, hogy csatlakozzon a “Praktipro” online egyetem előadásaihoz, csapata a “Mediasfera” ügynökséggel együtt kampányt fejlesztett ki a Pulse ajánlási rendszer tanfolyamának népszerűsítésére Mail.ru csoport. 

    Kampánycél és KPI 

    A kampány eredményeként a hirdetők azt tervezték, hogy a hallgatókat egy ingyenes, gyakorlati intenzív tanfolyamra vonzzák az Amazon-on működő vállalkozás építésére, valamint motiválják az olvasókat, hogy beiratkozzanak egy fizetett tanfolyamra ebben a témában. A sikeres kiadványt úgy tekintették, hogy három rubelt hoz egy befektetettből. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mi a Klubház és miért mindenki erről a közösségi hálózatról beszél

    Mechanika 

    A reklámkampányt 2020.December 1-jétől 2021. március 31-ig tartották a Pulse ajánlási rendszerben. A kampányt a Pulse rendszerben indították el, mivel technológiai jellemzői lehetővé teszik, hogy hatékonyan vonzza a közönséget, és a cikkek olvasóit különböző technológiák segítségével ügyfelekké alakítsa. 

    A gépi tanulási algoritmusoknak köszönhetően a platform megmutatja a közzétett anyagokat azoknak a felhasználóknak, akik valószínűleg érdeklődnek a bennük támogatott termékek vagy szolgáltatások iránt. 

    Ezenkívül a NativeScroll technológia lehetővé teszi, hogy zökkenőmentesen integrálja a promóciós projekt weboldalát a cikkbe: megnyílik, ha az anyagot a végére olvasó felhasználó továbbra is görgeti az oldalt. A “Praktipro” kampányban ez volt az intenzív tanfolyam céloldala. 

    Összesen 7 egyedi anyagot írtak különböző címekkel és képekkel. Átlagosan minden harmadik felhasználó, aki megnyitott egy cikket, a végéig elolvasta, és minden negyedik, aki elolvasta, a cég weboldalára ment. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan és mennyit lehet keresni a társult programokon

    A kampány problémáinak megoldása érdekében a cikkeket két különböző megközelítéssel helyezték el: 

    • élelmiszerbolt: az Amazon üzleti tevékenységének előnyeinek leírása a szabad intenzívre való áttéréssel, mint a gyors tanulás lehetőségével; 
    • személyes tapasztalat: a karakterek nevében szereplő anyagok, amelyek leírják az üzleti tevékenység által kínált lehetőségeket az Amazon-on, hivatkozva a free intensive-ra, amely elősegítette a siker elérését. 
    OLVASS TOVÁBB:  Miért blokkolta a Google Cégem egy céget, és mit kell tennie ezzel kapcsolatban

    Kezdetben azt feltételezték, hogy a személyes tapasztalatokat leíró cikkek hatékonyabbak lesznek, mint a termékcikkek. Ezt a hipotézist indokolták: a” személyes ” cikkeket gyakrabban olvasták a végéig, a szabad gyakorlati intenzív regisztrációra való áttérés pedig 30-50% – kal magasabb volt. Ezek az anyagok jobb átalakítást nyújtottak az intenzív tanfolyamon való részvételtől a tanfolyam megvásárlásáig. 

    A legmagasabb átolvasási arányt a következő vámtarifaszámokkal rendelkező anyagok mutatták: 

    • “Hogyan kell használni az Amazon keresni ezer dollárt a kényelmes otthon.”
    • “Elmondom, miért kezdtem el kereskedni az Amazonon, és hogyan változtatta meg az életemet.”
    • “Mint egy közönséges srác a moszkvai régió kezdett pénzt keresni az Egyesült Államokban az Amazon. Személyes tapasztalat”. 

    Kampány eredmények 

    A Pulse reklámkampánya több mint 1000 konverziót hozott a “PraktikamPRO” – ra az ingyenes webinárra. Az átalakítás költsége 220-270 rubel volt. Ugyanakkor az intenzív tanfolyamon való részvételről a tanfolyam megvásárlására való áttérés magasabb volt, mint más promóciós csatornákon. Az impulzuson történő promócióba fektetett minden rubelből származó bevétel 2,5–3 rubel volt, vagyis a KPI-t elérték.

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában