More

    Az Instagram hirdetéseket indít a vásárlási szakaszban

    Az új hirdetési formátum minden olyan országban megjelenik, ahol a piac elérhető.

    A tavaly júliusban elindított Instagram üzletrész továbbra is fejlődik. Most, egy hónappal a szolgáltatás tesztelése után az Egyesült Államokban, az Instagram hivatalosan hirdetéseket indít egy új szakaszban a világ minden tájáról.

    Az indítás első szakaszában a hirdetések csak mobileszközökön jelennek meg. A felhasználói élmény függ az Instagram böngészési előzményeitől és a korábbi vásárlásoktól.

    A szakaszban szereplő termékek négyzet alakú rács formájában jelennek meg, ahol a reklámozott hirdetéseket a kép bal alsó sarkában szponzorált felirat jelöli.

    Instagram запускает рекламу в разделе с покупками

    Mivel a termékek egy kiadvány a bolt oldalán, a felhasználó elmentheti, vagy elküldheti egy barátjának. Ha hosszú ideig megnyomja a hirdetést, elrejtheti vagy panaszkodhat róla.

    Emlékeztetünk arra, hogy az Instagram előestéjén nem volt hajlandó népszerűsíteni a linkeket egy csúsztatással a matricákkal ellátott történetek javára.

    OLVASS TOVÁBB:  A YouTube továbbra is kísérletezik áruk értékesítésével

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában