More

    Az Instagram” aktuális ” szakasza: hogyan kell megtervezni, milyen tartalmat kell közzétenni

    Áttekintés a szakasz “örök történetek”, példák kiemeli a különböző típusú számlák, ajánlások design.

    A jelenlegi szakasz lehetővé teszi kedvenc történeteinek mentését az Instagram profil fejlécében. A személyes számlák esetében ez egy jó módja annak, hogy szem előtt tartsuk az élet fontos és érdekes pillanatait. A kereskedelmi ügyfelek -, hogy a potenciális ügyfelek több információt a cég, termékek, szolgáltatások.

    A PromoPult munkatársai részletesen elmondták nekünk, hogy miért van szükség az adott szakaszra, hogyan kell megtervezni, és mit kell ott közzétenni.

    A cikkben:

    1. Miért van szükségem az “aktuális” szakaszra, és mit jelent?

    2. Példák arra, hogyan lehet kiemelni a különböző típusú fiókokat

    3. Milyen tartalmat kell közzétenni az aktuális

    4. Hogyan lehet hozzáadni egy történetet a jelenlegi

    5. Hogyan hozzunk létre gyönyörű borítókat a jelenlegi

    6. Használjon naprakész tartalmat a profil céljainak megfelelően

    Miért van szükségem az “aktuális” szakaszra, és mit jelent?

    Aktuális (az angol nyelvű felületen-kiemelések, kiemelések) – a profil fejlécében tárolt mentett történetek. Ezeket közvetlenül a fiókleírási blokk alá helyezik (a közzétételi hírcsatorna előtt).

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Blokk mentett történetekkel

    Hozzáadhat egy aktív történetet, amely a közelmúltban jelent meg, és még mindig megjelenik a profiljában, vagy egy történetet az archívumból. Az aktuális történetek egyfajta” mappába ” csoportosíthatók, minden mappához borítót helyezhet el, majd elhelyezheti a nevet.

    Melyek a legfontosabb hasznos?:

    • Lehetővé teszi a legfontosabb történetek mentését. A normál történetek 24 órával a közzététel után eltűnnek. Történetek hozzá aktuális megtekinthetők a végtelenségig. Ezért ezeket “örök történeteknek”is nevezik.

    • Alkalmas minden tartalomformátumra-statikus fotók, grafikák, videók, árlisták stb. Mindez szervesnek tűnik a kiemelésekben.

    • A kereskedelmi számlák esetében a kiemelések ideális módja annak, hogy a legfontosabb információkat vagy értékes tartalmat kiemelkedő helyen rögzítsék, valamint lehetőséget kapjanak a webhely menüjéhez hasonló megvalósításra.

    Példák arra, hogyan lehet kiemelni a különböző típusú fiókokat

    A naprakész funkció lehetővé teszi, hogy kísérletezzen a kiemelések tervezésével: a borítók és feliratok stílusától a” mappákig ” a tartalomformátumokig. Általánosságban elmondható, hogy a tervezés megközelítése nagymértékben függ a profil típusától és a céloktól. Nézzünk néhány példát a kiemelésekkel ellátott számlákra-ez hasznos a megértéshez.

    Élet hack! Ha ez az első alkalom, hogy kiemeléseket készít, és nem tudja eldönteni, hogy mit tegyen közzé, vagy hogyan tegye közzé, vessen egy pillantást a versenytársak fiókjaira, és vegye figyelembe a legjobb gyakorlatokat.

    Kiemeli az online áruházak

    Példa #1-a női ruházati üzlet profilja. Itt a kiemeléseket egyfajta katalógusként használják. Minden “mappa” örök történetekkel a választék külön kategóriája. A borítókon-a modell fotói a kategóriának megfelelő ruhákban.

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Példa díszített történetekre

    Ez elég jó példa az online áruház profiljában szereplő kiemelések végrehajtására. Az előfizetők és az új felhasználók a profil meglátogatásakor azonnal megismerkedhetnek a választékkal. A webhely menüjével analóg módon a kategóriamappák világos képet adnak arról, hogy milyen termékek találhatók itt.

    Példa #2-cosmetics store számla. Itt a csúcspontok kialakulásának megközelítése inkább “instagrammable”. Az örök történetek választékkategóriák szerinti szokásos csoportosítása helyett itt a következő csoportokat használjuk:

    • kicsomagolás;

    • készletek;

    • vélemények;

    • bevételek;

    • Eladó és így tovább.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google Ads beszámolt az iOS új verziójával kapcsolatos változásokról

    Minden kiemelés fényes, fülbemászó fedéllel rendelkezik, így a jelenlegi fiókok valószínűleg nem maradnak észrevétlenül.

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Példák a jelenlegi történetek borítóira

    Főbb jellemzők a szolgáltatási szektorban

    Példa #1-a kozmetológiai klinika profilja. Az első kiemelésben-dokumentumok, az alábbiakban-példák a klinika minden fő szolgáltatására. A TV-műsorokban való részvételről szóló videók, a klinika belsejének fényképei is naprakészek.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google Ads beszámolt az iOS új verziójával kapcsolatos változásokról

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Példa #1

    Példa #2-számla egy Takarító cég. Itt a kiemelések jól strukturáltak A tartalom és a vizuális megjelenítés alapján. Az első kiemelés a “Rólunk” szakasz, amely alapvető információkat tartalmaz a cégről. Az alábbiakban-a fő szolgáltatások áttekintése, összehasonlítás “előtt / után”.

    Felhívjuk figyelmét, hogy minden borító a cég márkaszíneit használja. Ennek köszönhetően a kiemelések jól illeszkednek a profilfedélhez.

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Példa #2

    Kiemelések a blogger fiókokban

    Példa #1-profil élelmiszer blogger Raisa Alibekova. A személyes fiókokban a legfontosabb elemeket leggyakrabban a legérdekesebb tartalom mentésére használják. Alibekova számára ezek az ételek és reggeli ötletei, az előfizetők kérdéseire adott válaszok, a személyes történelem stb. Az azonos stílusban készült egyedi illusztrációkat használják a borítókhoz.

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Példa #1

    Példa #2-Ekaterina Krasavina (fitness blogger) profilja. Ennek a profilnak a része hasznos információkat tartalmaz az előfizetők számára-tippeket a hajápolásról, a kozmetikumok kiválasztásáról, valamint a blogger ügyfeleivel végzett munkájának eredményeiről. Az első négy kiemelés borítói ugyanarra a stílusra redukálódnak.

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Példa #2

    Kiemeli a szakértői profilok

    Példa #1-profil Irina Khakamada (üzleti edző). Csak négy mappák kiemeli itt. Irina YouTube-videóinak töredékeit, zenéit, kivonatait tartalmazza a különböző városok előadásaiból. A csúcspontok borítóit ugyanabban a stílusban tervezték, a színsémát a profilburkolat színeivel kombinálják.

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Példa #1

    Példa #2-egy szabadúszó tervező beszámolója. Nincs sok kiemelés (csak 5), de jól megtervezettek, hasznos információkat tartalmaznak az előfizetők számára, akik érdeklődnek a webdesign témája, valamint a potenciális ügyfelek számára (költség, példák a munkákra).

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Példa #2

    Példa #3-pszichológus fiókja. Világos színű, ugyanabban a stílusban készült burkolatok. A kiemelések alatt tömör feliratok vannak, amelyek világos képet adnak arról, hogy mi van az egyes mappákban.

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Példa #3

    Milyen tartalmat kell közzétenni az aktuális

    Az alábbiakban alapvető ajánlások találhatók arról, hogy mi hasznos a kiemelésekben, a profil típusától függően.

    Online áruházak számára

    • információk a termékskáláról, a termékek fényképeiről;

    • videó kicsomagolás termékek;

    • ügyfél vélemények, megemlíti;

    • válaszok a Gyakran Ismételt Kérdésekre;

    • információ a munka és a szállítmányok ütemezéséről;

    • további információk, amelyek segítenek a termék kiválasztásában (méretrácsok, anyagokra vonatkozó információk stb.).

    Szolgáltató cégek számára

    • a történet egy rövid leírást a cég (ez jó, ha a történet a cég készül egy érdekes, kreatív módon, nem csak egy vászon sablon szöveg);

    • népszerű szolgáltatások (itt hasznos nem csak szavakkal leírni a szolgáltatást, hanem megmutatni a végrehajtási folyamatot, az eredményt);

    • árlista;

    • összehasonlítás előtt / után»;

    • információ a munkarend;

    • válaszok a gyakori vásárlói kérdésekre.

    Szakértők számára

    Használja kiemeli, hogy benyomást keltsen a szakértelem az előfizetők és a potenciális ügyfelek.:

    • szolgáltatások / tájékoztatás a konzultációkról;

    • eredmények listája;

    • részletek a beszédek vagy videók;

    • ajánlások és válaszok az ügyfelek / előfizetők kérdéseire.

    OLVASS TOVÁBB:  Miféle munkamániás vagy te? Hogyan lehet elválasztani a személyes élet, a munka-tippek a pszichológusok

    Bloggerek számára

    Nagyobb szabadság van a csúcspontok kialakításában és tartalmában-minden a blogger személyisége, preferenciái és a tartalom iránya körül forog. Hasznos a blogger szakmai tevékenységével kapcsolatos kiemelések mentése, az előfizetők kérdéseire adott válaszok, utazási történetek, személyes történetek stb.

    A fő ajánlás az, hogy ne feledje, hogy érdekes tartalom, gyönyörű kép fontos az emberek Instagram. Tartsa ezt szem előtt a tartalom létrehozásakor, valamint a kiemelések borítóinak tervezésekor. Fel kell hívniuk a figyelmet, harmonikusnak kell lenniük a profilban.

    Hogyan lehet hozzáadni egy történetet a jelenlegi

    Kiemeli lehet használni minden típusú számlák (személyes, üzleti profilok, szerző számlák). A történet aktuális hozzáadásához közzé kell tenni.

    Az” aktuális “szakaszban kattintson a “Hozzáadás” gombra, majd válassza ki a megfelelő előzményeket az archívumból.

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Jelölje meg a kívánt történetet, majd lépjen tovább:

    OLVASS TOVÁBB:  Instagram Facebook Instagram lehet fizetni???????????

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Alapértelmezés szerint a kiválasztott történet a kiemelés fedeleként is be van állítva. Ha így kell lennie, nem változtatunk semmit, csak adjuk hozzá a nevet.

    Kérjük, vegye figyelembe! A profil fejlécében nem sok hely van a kiemelések nevére, így a hosszú nevek le vannak vágva, és lehet, hogy nem világos, hogy mi a konkrét kiemelés. A maximális hossz 16 karakter. Optimális, ha a név egyetlen szóból áll.

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Ha egy másik fényképet vagy egy speciálisan elkészített képet szeretne használni a borítón, kattintson a” borító szerkesztése ” → “Hozzáadás a galériából” elemre, majd töltse fel a kívánt képet. A borító képének 1080×1920 vagy 1242×2208 képpont méretűnek kell lennie.

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Hogyan hozzunk létre gyönyörű borítókat a jelenlegi

    Borítók örök történetek egyetlen stílusban egy jó módja annak, hogy a profil sapka több szakmai és vonzó. Még akkor is, ha nem vagy tervező, néhány kattintással stílusos borítókat hozhat létre. Az alábbiakban a legegyszerűbb és leggyorsabb módja ennek.

    Standard Instagram történet szerkesztő

    Az Instagram-fiókban a történetkészítési módra váltunk, de nem töltünk fel fényképeket, hanem szilárd hátteret választunk (például fekete).

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    A történetszerkesztőben kattintson a matrica ikonra:

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Válassza ki a GIF matricák részt:

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Ezután keressünk egy megfelelő matricát kulcsszó kereséssel. A képernyő közepére helyezzük (ez fontos, mivel azt a fedél közepére kell helyezni). A létrehozott történetet a galériába mentjük, de nem tesszük közzé az Instagram-ban.

    Раздел «Актуальное» в Инстаграм: как его оформить и какой контент публиковать

    Ily módon több fedelet hozunk létre, különböző matricákkal. Ezután a kiemelt részhez megyünk, majd egymás után hozzáadjuk a galériából származó borítókat minden mappához.

    Borítók létrehozása az online szerkesztőben

    Természetesen a borítók létrehozása a történetszerkesztőben egy munkamódszer, de meglehetősen primitív. A kreatív ötletek megvalósítására több lehetőség és hely áll rendelkezésre a szakmai szerkesztőkben. Ugyanakkor nem szükséges, hogy a Photoshopban dolgozhassanak, gyönyörű borítókat készítsenek, az olyan online szolgáltatások, mint a Canva, elégségesek (valószínűleg a szolgáltatás ingyenes verziójának is elegendő funkciója lesz).

    Megmutatjuk, hogyan kell ezt a vászont használni példaként.

    Hozzon létre egy fiókot a szolgáltatásban, új design létrehozásakor válassza az” Instagram Stories ” sablont.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában