More

    Az ideális SMM szakember: hogyan kell keresni, ellenőrizni és kiválasztani

    Az SMM nem a marketing legegyszerűbb ága, amely valamilyen oknál fogva rendkívül egyszerűnek tűnik sokak számára. Nos, mit lehet itt csinálni-tegye fotók Instagram válaszolni az üzenetekre közvetlenül? Pontosan a szakmával kapcsolatos tévhit miatt a munkáltató több száz furcsa önéletrajzot kaphat olyan jelöltektől,akik nem értik, milyen nagy feladattal szembesül az SMM szakember. És őszinte leszek, nehéz megérteni az önéletrajzból, hogy milyen erős a szakember előtted, mert itt nem csak a készségek fontosak, hanem a személyes készségek is. 

    Én, Anton Udodov, a KURAGA digitális ügynökséget vezetem, és saját” speciális ” listám van az ideális SMM menedzser készségeiről és kritériumairól. Megosztom veled, kitépem a szívemből.

    Szakmai készségek

    Mit kell tennie egy SMM szakembernek:

    • Ismerje meg a marketing bázist

    A marketingnek meg kell kezdenie a közösségi hálózatokat, a marketingről szóló könyveket kell olvasnia, a marketingcélokat pedig a közösségi hálózatok magas színvonalú kezelése támogatja.

    • A terv

    A szakembernek képesnek kell lennie arra, hogy dolgozzon ki egy tervet egy hónapra/negyedévre/évre, állítsa be és védje meg a csapat előtt. Természetesen barátoknak kell lennie az Excel táblázatokkal, és képesnek kell lennie az alapvető képletek konfigurálására. Analitikus képességekkel kell rendelkeznie, hogy a terv úgy nézzen ki, mint egy cselekvési útmutató, nem pedig a kreatív képzelet repülése.

    • Feladatok végrehajtása és beállítása

    Koordinálja a cél elrendezését, készítsen szkripteket a moderátor számára, tájékoztassa a fotósot a felvételhez, nyomja meg a tervezőt, ne felejtse el az aktuális feladatokat. Egyszerre különböző eszközöket kell használnia (a “Trello” – tól a” Post my post ” – ig), és folyamatosan kitalálnia kell, hogyan lehet optimalizálni az egészet.

    • Elemzés

    A Google Analytics-szel való barátság minden SMM menedzser Szent szabálya. Ezenkívül ki kell számolnia, hogy mi volt a látogatások statisztikája, hány ember tanult a márkáról és egy adott termékről, hány említést kapott minden egyes időszakban. És ez még csak a kezdet.

    • Létrehozás

    Gyere fel versenyekkel, nyereményjátékokkal, teljesen változtasd meg a fogalmakat, indítsd el a tevékenységeket, és mindig gondolkodj a dobozon kívül. Ez sok inspirációt és kitartást igényel.

    OLVASS TOVÁBB:  7 szabály segít a munka és az élet egyensúlyának kialakításában. Szakértői tanács

    • Legyen a téma!

    Az SMM a digitális marketing részeként nagyon gyorsan változik. A jó szakembert nem úgy határozzák meg, hogy 180 tematikus csatornát előfizetnek a Telegramban, hanem az a képesség, hogy hatalmas információáramlást alkalmazzanak egy adott vállalkozásról.

    • Trendwatch

    Milyen alkalmazás segít a “like on a polaroid” fotó készítésében, hogyan készítheti el magának az értékesítési történeteket, és milyen információs útmutató befolyásolja most a zoomokat? A széles körű tapasztalat lehetővé teszi, hogy egyértelműen és pontosan használjon különböző eszközöket a kommunikációs célok eléréséhez. A trendek folyamatos nyomon követése segít lépést tartani a világgal.

    Személyes tulajdonságok

    Az interjú során fontos megérteni, hogy egyáltalán azonos hullámhosszon van-e a jelölttel? Hosszú ideig és eredményesen fog vele dolgozni. Bízol benne? Azt akarod tenni, amit mond? Egyáltalán belemegy a csapatod hangulatába? Ha igen, akkor nézd meg a következő tulajdonságokat, amelyek nagyobb valószínűséggel kapcsolódnak a divatos, fontos puha készségek.

    • Kíváncsiság
    OLVASS TOVÁBB:  7 szabály segít a munka és az élet egyensúlyának kialakításában. Szakértői tanács

    Fontos, hogy az SMM menedzser szeret különböző erőforrásokat keresni (egyébként angolul is), és legyen az első, aki trendeket vagy ötleteket talál. Képesnek kell lennie arra, hogy feldolgozza ezt az információt, és új megoldásokat kínáljon Önnek.

    • A vágy, hogy megtanulják

    A befejezett tanfolyamok tanúsítványai hatalmas plusz. Az SMM menedzsernek folyamatosan új dolgokat kell tanulnia, és valami érdekeset kell tanulnia. Iparága folyamatosan változik, ezért fontos, hogy lépést tartson vele.

    • Csapatmunka

    Az SMM menedzser az Ön vállalkozásával dolgozik. Tudnia kell, miért döntött úgy a séf, hogy garnéla helyett tonhalat ad a császárnak. És miért viselnek a pincérek fekete inget? A személyes kommunikációban válaszokat kell keresnie. Ezenkívül meg kell kezdeményeznie ezt a közleményt. Győződjön meg arról, hogy a jelölt szeretne kapcsolatba lépni, és képes megtalálni a közös nyelvet a folyamat különböző résztvevőivel.

    • Könnyedség

    Nem számít, milyen bonyolult és komoly a márka, SMM menedzser képesnek kell lennie arra, hogy közvetítse az információkat könnyen és megfizethetően. Próbálja meg, hogy egy vicc az interjú, és megérteni, hogy milyen könnyű, kimenő az a személy ül előtted.

    OLVASS TOVÁBB:  Az IoT technológiák veszélyeztetik társadalmi normáinkat és teljes ellenőrzést biztosítanak. Ez az!

    • Alkalmazkodás a változásokhoz

    Tegnap még mindig írt IGTV ma, végül, a tárcsák funkció elérte Oroszország. A szakembernek képesnek kell lennie arra, hogy ne csak nyomon kövesse, hanem új termékeket is alkalmazzon a termékére. Vagy meggyőzni arról, hogy vállalkozásának feltétlenül nincs rá szüksége.

    • Kezdeményezés

    SMM szakember felvételekor elvárja, hogy ne csak egy jó előadóművész legyen, hanem egy mozdony az osztály számára, amely folyamatosan kínál valamit. Ezért az interjúban győződjön meg arról, hogy a személy “táplálhatja” az ötleteket, nem fél az elutasítástól.

    • Az elme és a humor élessége

    Csak hadd emlékeztessem önöket arra, hogy hosszú ideig szorosan együttműködik ezzel a személlyel. Itt fontos, hogy ugyanabban a csapatban legyen vele.

    Mit kell nézni az esetekben

    Első, a számokról és a gondolatok logikájáról. Ha az SMM menedzser egyszerűen azt írja ,hogy “kezelt egy fiókot 100 ezer előfizetővel”, ez nem mond semmit. Mi volt a számla növekedése a szakember munkája során? Milyen módszereket használt a növekedés eléréséhez? Milyen eszközöket használtak? Hogyan reklámoztad, és mire jutottál?

    Másodszor, maguk a számlák. Igen, a promóció körmei szuperek, de valószínűleg az összes hozzászólás monoton volt, az összes munkát pedig a szolgáltatások ügyfeleinek felvételére csökkentették.

    Harmadik, az ügyfelek köre. Erős elterjedéssel kell figyelmeztetni: egy pékségtől a habblokkok gyártójához. Ez természetesen korlátlan élményt nyújt, de hogyan kell tovább alkalmazni? Lehet, hogy egy szakember keresi magát, a munkahelye pedig ugyanaz lesz a következő pont.

    Mi van a magasabbra?

    A felsőoktatás szuper. De legyünk őszinték, élünk a XXI században. Itt a tapasztalat és az erős múlt többet ad, mint valamilyen kéreg. Ezért először is nézze meg a jelölt eseteit és égő szemét. A befejezett tanfolyamok szintén nagy bónusz. De ezeknek jó hírű tanároknak kell lenniük, nem pedig egy másik ismeretlen bloggernek. SKVOT, Ilyakhov kurzusai, Dnative, Netológia, Geek Brains – ezek az öt platform, amelyben megbízhat.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos hetilap: ICQ Revival és YouTube-tervek 2021-re

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában