More

    Az emberi orientált marketing koncepciójának megvalósítása a munkafolyamatokban

    Sok tipp és ajánlás van a versenytársaktól való eltávolításra az Interneten: erős UTP, saját hangnem, emlékezetes márkatulajdonságok vagy megvitatott hirdetési kampányok. Ezen eszközök alkalmazásával az ügyfelek biztosan elégedettek lesznek. Az elégedett ügyfelek azonban már nem elegendőek az üzleti vállalkozások virágzásához. Nem különösebben hűségesek, az első alkalommal indulnak a versenytársak számára. 

    Nem mindenki ismeri azokat az eszközöket, amelyek az ügyfeleket rendkívül elégedetté teszik, csak az ilyen ügyfelek rendkívül hűségesek. Ebben a cikkben elmondjuk Önnek, hogy mi hiányzik az üzletből, hogy ne csak a fogyasztók pénzét, hanem a szívüket is megkapja.

    Az őszinteség megnyilvánulása. Az emberközpontú marketing fogalma

    A koncepció alapja a marketing megoldások, amelyek középpontjában a személy, valamint a menedzsment a fogyasztói tapasztalatok alapján viselkedési közgazdaságtan.

    A koncepció alapelvei:

    • a vállalat / márka környezetbarát hozzáállása az emberekhez és a világhoz;
    • az emberi szükségletek elemzése fogyasztóként, hangsúlyozva ezen igények dinamikáját;
    • az emberek viselkedését befolyásoló tényezők elemzése és kialakítása mind tudatosan, mind öntudatlanul: kontextus, automatizmus, érzelmek, gondolkodás és érzékelés torzulása.

    Véleményem szerint az ember-orientált vállalatok 5-7 év alatt piacvezetők, valódi jelzők az üzleti életben. Ez részben annak köszönhető, hogy a Z generáció fizető közönséggé válik. A zoomerek tudatos fogyasztók. Értékelik az értékeket, a vállalat küldetését, a termék minőségét, a minimalizmust. Csak párbeszéd útján nyerheti meg a szívességet.”

    Mi lesz fontos a piacvezető számára 5-7 év alatt:

    • nemek közötti egyenlőség,
    • inkluzivitás,
    • fenntartható fejlődés.

    Az alábbiakban bemutatom a vállalat viselkedését a fogyasztóval szemben D. Mitchell “Embrace your customers” című könyvéből. A kiemelkedő szolgálat gyakorlata”.

    Látjuk, hogy ma van egy tendencia, hogy részt. Nem elég, hogy az ügyfél csak fogyasztó legyen, készen áll arra, hogy a vállalat barátja legyen.

    Milyen gyors sokk bevezeti a koncepció az ember-orientált marketing. Személyes tapasztalat

    Gyors sokk esetén alkalmazkodtunk a trendeket diktáló globális változásokhoz. Referenciapontunk az ügyfél, nem a szolgáltatások. Szó szerint az ügyfél az univerzum központja számunkra, minden körülötte forog.

    Sokan azt mondják, hogy az ügyfél fontos, de a legtöbb vállalatnál a műveletek különböznek a szavaktól.

    OLVASS TOVÁBB:  7 szabály segít a munka és az élet egyensúlyának kialakításában. Szakértői tanács

    Nem fog sikerülni, amíg az összes alkalmazott nem tanul meg részt venni az ügyfél problémájának gyökerében. Sok vezető vállalat, függetlenül attól, hogy reklámszolgáltatásokat vagy kenyeret árulnak, az árut a fejükre helyezi.

    Kollégáink a boltban érdekli például, hogy mi fog jobban működni: célzott reklám a VK vagy Instagram számára; promóció orsókon vagy Tiktokon keresztül? Mit kell előtérbe helyezni az USP vagy az ajánlat? Munkatársaink prioritása nem a reklám. Szeretjük elemezni a trendeket, de ezt nem azért tesszük, hogy megmutassuk az ügyfélnek, hogy “milyen szakértők vagyunk”, hanem őszintén segíteni neki, hogy erős terméket készítsen.

    Kiderül, hogy a digitális ügynökség számára a legfontosabb dolog nem a promóció? Igen. Tehát minden rést. Ha utazásszervező lennénk, az utazás nem lenne prioritás számunkra. A termék nem prioritás. Sok jó és jövedelmező túrák. 

    OLVASS TOVÁBB:  5 ok, hogy fektessenek be Branding most

    A hosszú távú sikert az határozza meg, hogyan kezeli az ügyfeleket.

    Hogyan lehet ellenőrizni a cég az emberi orientáció? Válaszoljon néhány egyszerű kérdésre:

    • kik az ügyfelek;
    • mit akarnak;
    • hogyan érzékelik a világot.

    Egy ügyfélorientált cégnél az eladó és a vevő közötti kapcsolat Személyes lesz. Ez azt jelenti, hogy megadja nekik, amit akarnak, nem azt, amit el akar adni nekik.

    Miután létrehozott egy ügyfél-orientált céget, meg fogja találni, hogy az ügyfélhűség idővel növekszik, ezzel pedig a jövedelmezőség. Ha erős kapcsolata van, az ügyfelek több vásárlást fognak végrehajtani. Azt fogja ajánlani másoknak. Nyíltabban kommunikálnak majd, és elmondják, hogy mit szeretnek vagy nem szeretnek, és ez még hatékonyabbá teszi az Ön vállalkozását. Ön hajlandó lesz megbocsátani a hibákat, kevésbé valószínű, hogy visszatér a vásárlások, mert tudod, hogy az íze az ügyfelek.

    Példa az emberi orientációra-Netflix

    A Netflix már régóta a fogyasztójára összpontosít. Ezt nemcsak a kommunikáció, hanem a vállalat tevékenysége is támogatja.

    A vállalat bevezette az automatikus lemondási előfizetési funkciót, ha a felhasználók nem használják. A felhasználó maga dönti el, hogy a vállalat hogyan menti a preferenciákat. A tartalom automatikus törlése a megtekintés után elérhető. 

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Az ilyen egyszerű műveletek bizonyítják az ügyfélszolgálatot. A Netflix jelenleg nem gondolkodik a nyereségről, a vállalat az emberekre gondol.

    Hogyan válhat egy ember-orientált cég

    1. A világ iránti aggodalom megjelenítése

    Ez lehet bármely olyan intézkedés támogatása, amelynek célja a rászorulók segítése, vagy konkrét intézkedések. Tanuki társadalmi hirdetése például a rasszizmus elleni küzdelemre szólít fel. Mi a Quick Shock évente segítséget árvaházak, biztosítva számukra az élelmiszer, italok, iroda, ruházat.

    2. Személyre, de ne vigyük túlzásba

    A felhasználóval kapcsolatos adatok birtokában személyre szabott termékleírásokat kínálhat neki, kiemelve pontosan az általa érdekelt árnyalatokat,valamint a legismertebb prezentációs stílust. A tartalmat személyre kell szabni, bemutatva annak egyediségét és jelentőségét a fogyasztó számára, de a fogyasztó életével kapcsolatos túlzott ismeretek megijeszthetik az ügyfelet. Ezért a személyes fellebbezés pillanataiban fontos, hogy ne hozza létre a megfigyelés hatását. Ez nagyon ritkán fordul elő, de ezt nem szabad megengedni.

    3. Egyszerűsítés

    A tervezők és a copywriterek feladata, hogy érthető módon továbbítsák az információkat, így nincs szükség további utasításokra. A trend az, hogy továbbra is egyszerű, de végtelenül növeli a funkciók, képességek, a termékek.

    4. Talk

    Sokan úgy gondolják, hogy az Instagram direct termék költségeire vonatkozó megjegyzésekre reagálva tartják a kapcsolatot a fogyasztóval. Ez nem elég. Például kifejlesztettünk egy teljes rendszert az ügyféllel való interakcióra: a közösségi hálózatok tartalmán keresztül, visszajelzési űrlapon, telefonon vagy e-mail hírlevelekben. Az alapvető lekérdezéseken kívül megkérdezzük az embereket inspirációjukról, preferenciáikról, kedvenc színeikről stb. Ennek az információnak a megszerzésével elme térképet készítünk, amelynek alapján elkészítjük a projektek előmozdítására vonatkozó tervünket. Ismerjük az emberek érdekeit, a vállalat alkalmazottainak érdekeit, ennek eredményeként nemcsak az ügyfél jövedelmének szorzását kapjuk, hanem egy jól fejlett, erős belső márkát is.

    OLVASS TOVÁBB:  7 szabály segít a munka és az élet egyensúlyának kialakításában. Szakértői tanács

    Ezek az egyszerű lépések képezik az emberi orientáció fogalmának alapját. Megfigyelve őket, akkor képes lesz arra, hogy megnyerje a közönség javára a márka, majd elérni vezetői pozíciókat.  

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában