More

    Az első játék 4 nap alatt

    Hogyan kezdők létre az első online játékok programozási ismeretek nélkül szeptember 06, 20213 minutes71https: / / gbcdn.mrgcdn. ru / feltöltések / post / 2742 / og_image / 5cdfdcbfb5cc417d498219fb27b5c065.png

    Ezen a nyáron intenzív online játék készítést végeztünk, ahol mindenki programozási ismeretek nélkül elkészítheti első játékát az Unity motoron. És megcsinálták! 

    Az intenzív tanfolyamról 

    Mi az egység?

    Unity egy olyan motor, amely lehetővé teszi, hogy a játék a különböző műfajok, hogy a munka a számítógépek, táblagépek, okostelefonok, játékkonzolok. Az egység sokkal könnyebbé tette a játékfejlesztést, nem kell képesnek lennie arra, hogy programozzon vele. Az egyszerű felületnek köszönhetően térképeket rajzolhat, tárgyakat helyezhet rájuk, majd azonnal tesztelheti az eredményt. Az Unity motoron olyan slágereket hoztak létre, mint a Hearthstone, a Pillars of Eternity és a Pokémon Go.

    Amit a résztvevők kaptak

    Az intenzív tanfolyam minden résztvevője rövid idő alatt megtanulta:

    • hogyan kell dolgozni a motorral,
    • hol lehet tartalmat szerezni a játékhoz,
    • hogyan adjunk hangok és háttérzene a játék,
    • interaktív tartalom hozzáadása a játékhoz.

    Ilya Afanasyev, egy 7 éves tapasztalattal rendelkező játékfejlesztő, a GeekBrains játékfejlesztési Karának dékánja elmondta mindezt.

    Az intenzív tanfolyam két webináriumot és négy nap független munkát tartalmazott, amelynek során minden résztvevő saját játékokat fejlesztett ki. 

    Milyen játékok alakultak ki

    A játékokat Alexey Shevtsov, a játékkönyvtárra szakosodott videoblogger értékelte.

    Alexey dicsérte a játékok szintjét, figyelembe véve a létrehozásuk időzítését, de megjegyezte, hogy a résztvevőknek jobban ki kell dolgozniuk a játékok logikáját, amelyre érdemes a játékfejlesztési Karon tanulni.

    Первая игра за 4 дня1

    Néhány résztvevő még üzeneteket hagyott Alexey-nek, tudva, hogy teszteli a játékukat 🙂

    OLVASS TOVÁBB:  "Minél magasabb a karrierlétrán, annál fontosabb a lágy készségek"

    Первая игра за 4 дня2

    Intenzív résztvevők

    Az intenzív résztvevőkkel Bogdan Hamidullin és Mutalibjon Akbarov beszélgetett. Az intenzív tanfolyamon elkészítették az első játékukat, és ez történt.

     – Mondd el, mi késztette a játék fejlesztésére?

    Mutalibjon: Gyerekkorom óta nagyon szeretem a játékokat. Számomra a játékok voltak a médiatermékek legmagasabb formája, általában a művészet. Gyermekkora óta álmodtam arról, hogy játékokat készítek. De az életkörülmények miatt nem is olyan régen kezdtem tanulmányozni őket. Annyit tanultam, amennyit csak tudtam, információkat kerestem az Interneten. Nem mertem elvállalni és elkezdeni a játékot, mert úgy gondoltam, hogy még nincs elég tudás és tapasztalat. Amikor megláttam Lesha GeekBrains hirdetését, ahol azt mondták, hogy Lesha maga fogja játszani a nyertesek játékát a patakon, akkor rájöttem, hogy itt az ideje. Nagyszerű alkalom és lehetőség volt az első lépés megtételére.

    OLVASS TOVÁBB:  Aki nagy adatokkal dolgozik: projektekről és eszközökről

     – Voltak nehézségei a folyamatban?

    Bogdán: Természetesen nehézségek merültek fel, sok hiba volt, néha a figyelmetlenség miatt, néha egyszerűen nem volt elég tudás ahhoz, hogy megértsük, mi a probléma, és kijavítsuk. Egy dolog rögzítése, néha egy másik probléma merült fel.

     – Hogy találtál forgatókönyvet a játékodhoz?

    Mutalibjon: Hosszú ideje különböző parcellákkal és forgatókönyvekkel készülök a jövőbeli játékaimra, és leírom azokat. Én magam találtam ki a telekötleteket és a játék forgatókönyvét. Amikor eljött az ideje, hogy a játék a GeekBrains intenzív, rájöttem, hogy az összes játék, hogy én jött túl nagy és nehéz megvalósítani, különösen a 3-4 nap, hogy kaptunk.

    Ki kellett találnom egy új játékot, hogy kicsi legyen, és beleférjen a fejlesztési időkeretbe. Kitaláltam egy játékot, de még az a játék is, amely kicsi volt, nagyon gyorsan nőtt. Ezért úgy döntöttem, hogy csak a játék prológját készítem. Készítettem egy helyet grafika nélkül sietve, írtam a szöveget, majd hangot adott egy robot szolgáltatás. Zenét írtam a légkör alapján. A mechanikának eredetileg többszörösnek és részletesebbnek kellett lennie, de anélkül, hogy alvás nélkül 4 egymást követő napon felkeltem volna a számítógépről, csak azt sikerült tennem, amit sikerült, egyidejűleg egyszerűsítve a minimumra.

    OLVASS TOVÁBB:  Agilis elvek és célok, Hogyan működik a Scrum és miért kell használni / GeekBrains-oktatási portál

     – Mi volt különösen emlékezetes az intenzív tanfolyam során?

    Bogdán: Emlékszem, hogy sokáig kellett ülnöm a projekten, végül minden megoldódott. Emlékszem a többi résztvevővel való kommunikációra és egy jó tanárra. Ez az első intenzív, amely ilyen erős részvételt igényelt tőlem, csodálatos volt!

    Mutalibjon: Az intenzív késő este kezdődött [a Mutalibjon Taskentben él, ahol 2 órával hosszabb, mint Moszkvában], és annak ellenére, hogy fáradt voltam, nagyon érdekelt, 4 óra észrevétlenül repült. A hasznos és kissé univerzális anyagot részletes elemzéssel és több felhasználási esettel nyújtották be. Nagyon tetszett. Végül nem is akartam elmenni.

    Összefoglalva az intenzív eredményeit, szeretném megjegyezni az összes résztvevő erőfeszítéseit. Példájukkal bizonyították, hogy még ilyen rövid idő alatt is lehetséges egy teljes értékű játék létrehozása.

    A 18 hónapos tanulás a kar játékfejlesztés Unity, akkor nem csak létrehozni az első játék, akkor kap minden szükséges készségeket a sikeres kezdet a játék fejlesztése. Meg fogja tanulni, hogyan kell írni a C#, dolgozni Unity és végre ötleteket a saját játék.

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában