More

    Az élet feltörése a közösségi hálózatokban való népszerűsítéshez: tartalmi stratégia a komoly iparágak vállalatai számára

    Ha szépségszalonot hirdet, akkor nagy esélyei vannak a tartalom létrehozására és azon keresztül a célközönség vonzására. Végtelenül cikkeket írhat arról, hogyan kell megfelelően gondozni a haját és a bőrét, mely kozmetikumokat érdemes a legjobban használni, tegyen példákat a szalon munkájára az Instagram-on.

    Az ilyen látszólag banális és közismert témákról szóló publikációk mindig felkeltik a nők figyelmét. Mivel szépek akarnak lenni, és a szépségszalon véleménye szakértő lesz azok számára, akik ellátogatnak ide.

    De mi van akkor, ha egy könyvelő cég tulajdonosa vagy például kompresszorok hűtőolajainak gyártója? Hogyan lehet a komoly tartalmat érdekes módon bemutatni, a közönséget vonzani? Szánjon rá időt, hogy ideges legyen, játszhat a szféra szokatlanságával, valamint használhatja a sokak által már bevált módszereket. Most mondjuk meg, melyek.

    Csaknem bonyolult

    A cikkekben nem szabad olyan szakértő álláspontjáról cselekednie, aki unalmas és összetett kifejezéseket szór, amelyek jelentését sokan nem fogják megérteni. Próbálj elvonatkoztatni mindentől, amit tudsz, és olyan nyelven beszélj, amelyet egy kezdő megérthet. Szövegezzen nyugodtan beszélgetési stílust a szövegében, amikor csak megfelelőnek érzi.

    Ilya Nyikolajev ügyvéd és könyvelő például élőben közvetít az Instagramon, ahol érthető nyelven beszél a közgazdaságtudomány híreiről. Bejegyzéseiben egyszerű és lépésről lépésre ajánlásokat ad, és időnként szórakoztató tartalmat tesz közzé – filmeket tanácsol nézni, és elmondja, hogy a fizikai aktivitás hogyan segíti a munkahelyi siker elérését.

    @Buhclear fiók

    OLVASS TOVÁBB:  7 szabály segít a munka és az élet egyensúlyának kialakításában. Szakértői tanács

    Megjelenítés

    A grafika akkor fog segíteni, ha elmagyarázza a nehéz pontokat, diverzifikálja tartalmát és segít felhívni a figyelmet.

    A @ kblawyer.ru jogi társaság trendvizuált használ, amely kétségtelenül megkülönbözteti ezt a vállalatot a hasonló tevékenységet folytató vállalatok között.

    Az élet feltörése a közösségi hálózatokban való népszerűsítéshez: tartalmi stratégia a komoly iparágak vállalatai számára

    Történetmesélés

    Mindenki szereti a történeteket, különösen, ha szórakoztatóak, érdekesek és kapcsolódnak az élethez. Például, ha Ön ügyvéd, akkor blogokat írhat a valós bírósági vagy kitalált esetekről. Intrika, szakítsa meg a posztot a legérdekesebb helyen, és ígérje meg, hogy elmondja, milyen döntést hozott a bíró a következő bejegyzésben. Az emberek aggódni fognak a karakterek miatt, és úgy követik a történet menetét, mintha egy török tévésorozatot néznének. Mintha véletlenül mondaná el nekünk termékének vagy szolgáltatásának egyedi jellemzőit.

    Egyéb mesemondó tartalom-létrehozási ötletek: Írjon arról, hogyan jött létre cége, milyen híres projekteken dolgozott, milyen kihívásokkal kellett szembenéznie és hogyan kezelte őket. Ezekre a célokra nemcsak szöveges-grafikus formátum alkalmas, hanem videotartalom is – élő közvetítések.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet megtalálni és elemezni a YouTube versenytársait

    A novoszibirszki Eurostyle cég hűtőberendezések kereskedelmi tárgyainak ellátásával és felszerelésével foglalkozik. Sok hasonló vállalattól eltérően, amelyek unalmas képeket tesznek közzé a hűtőegységekről az Instagram-on, ezt a fiókot átgondolt mesemondás egészíti ki – a vállalat folyamatosan híreket oszt meg, elmondja, hogy mely konferenciákon és kiállításokon vettek részt, mely projektekben vesznek részt, hogyan tartották a vállalati partikat és ünnepi rendezvényeket .

    Az élet feltörése a közösségi hálózatokban való népszerűsítéshez: tartalmi stratégia a komoly iparágak vállalatai számára

    Instagram-fiók @ eurostyle.pro

    Humor

    Bármely szakterületnek megvan a maga szakmai humora, ne habozzon megosztani vicces eseményeket, amelyek a munkája során történnek. Az egész szöveg könnyed humorral telítődhet, a humor stílusban és metaforákban is érezhető.

    OLVASS TOVÁBB:  Что публиковать в Instagram к 8 Марта: 25+ идей постов для бизнеса

    Például a “GLAVBUKH” könyvelési ügyvédi iroda humorral egész részt készített az oldalon.

    Az élet feltörése a közösségi hálózatokban való népszerűsítéshez: tartalmi stratégia a komoly iparágak vállalatai számára

    Az élet feltörése a közösségi hálózatokban való népszerűsítéshez: tartalmi stratégia a komoly iparágak vállalatai számára

    Próbáljon párbeszédbe vonni hallgatóságát

    Ha van számviteli szervezete, létrehozhat egy “Kérdések – válaszok” részt: minden héten kérdéseket kapnak érdeklődésre számot tartó témákról, és válaszolni is fog rájuk. A legaktívabb felhasználókat egy kis ajándékkal vagy kedvezménnyel jutalmazhatják.

    Az Onegin-Consulting jogi társaság VK-csoportjában fenntart egy Kérdés – Válasz szakaszt, összegyűjtve az érdeklődő célközönséget közösségi hálózataiban.

    Az élet feltörése a közösségi hálózatokban való népszerűsítéshez: tartalmi stratégia a komoly iparágak vállalatai számára

    Az élet feltörése a közösségi hálózatokban való népszerűsítéshez: tartalmi stratégia a komoly iparágak vállalatai számára

    Merítsen ihletet a legjobbak által

    Ha elfogadja valaki más ötletét, és egyúttal nemcsak átmásolja, hanem kiegészíti saját “zsetonjaival”, átdolgozza, hogy illeszkedjen a témához és a közönséghez, akkor az az Öné lesz. Nincs semmi baj a jó tartalmi példák kölcsönzésével, ha nem csak lemásolja, hanem a megfelelő irányba irányítja, átadva a vállalat sajátosságait.

    Most sok vállalat átveszi egymás ötleteit az információs tanfolyamok létrehozása, az internetes képzések (esetleg akár ingyenes) létrehozása érdekében, ezáltal létrehozva maguk körül az érdeklődők körét, akik a jövőben állandó partnereik vagy ügyfeleik lehetnek.

    Következtetés helyett

    A komoly vállalatok számára készülő tartalom létrehozásának előnyei vannak. Különbségeddel kitűnhetsz a szürke és monoton tartalom közül. Bátran kísérletezzen, és más megközelítést alkalmazzon. Minél több eredetiséget mutat a tartalmi stratégia létrehozása során, annál sikeresebb lesz.

    Friss cikkek

    Аутстаффинг в IT: что это и как устроиться работать на аутстаффинг

    Аутстаффинг становится все более распространенной практикой в IT-сфере, «отжимая» популярность и клиентов у аутсорсинга. По мнению экспертов, в ближайшее время эта тенденция сохранится, и...

    NaZapad 16: как попасть в ТОП в бурже, не имея бюджета и опыта

    На практической конференции по продвижению на западных рынках NaZapad 16 Илья Гринько рассказал о том, как создал свой проект в бурже и попробовал его...

    BI-системы: что это и зачем они нужны бизнесу

    Вникаем в основы бизнес-аналитики04 марта 20216 минут66https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2564/og_image/0de7185dc6e58fe6f536564315226e43.png
    OLVASS TOVÁBB:  A hét legfontosabb eseményei: hashtagek elleni küzdelem és eltűnő üzenetek
    Статья подготовлена экспертами факультета BI-аналитики GeekBrains. На международных рынках компании-гиганты работают с миллионами, десятками, а кто-то — и с...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában