More

    Az e-kereskedelmi webhelyek forgalmi forrásai

    2021 tavaszán az eTarget online konferenciát szervezett az e-kereskedelmi piac számára. A rendezvényen a szakértők megvitatták az online kereskedelem trendjeit, megosztották a betekintést és a kutatási eredményeket. 

    Anastasia Slutskina, a Similarweb iparági kutatója elmondta a konferenciának, hogy milyen Forgalmi források léteznek az e-kereskedelemben. A SEOnews áttekintést készített a jelentésről, és arra kéri az olvasókat, hogy olvassák el. 

    Forgalmi források az e-kereskedelemben: trendek és elemzések 

    Anastasia azzal kezdte a jelentést, hogy leírja, hogyan változott az e-kereskedelmi ipar Oroszországban 2020-ban 2019-hez képest. Először is, a felhasználók aktívabbá váltak az online vásárlásban. A forgalom szempontjából azonban a növekedés nem volt olyan nagy-9,5%. Ezt azzal magyarázza, hogy bár 2019-ben az emberek online ajánlatokat tanulmányoztak, vásárlásaik nagy részét offline állapotban végezték. 2020-ban a felhasználók nem csak a webhelyek termékeit tanulmányozták, hanem gyakrabban vásárolták meg online. 

     

    Fontos! Az elemzés nem vette figyelembe az e-Élelmiszer szegmensét 

    A világjárvány kezdetén csökkent a vásárlóerő, de 2020 áprilisa után az online kereskedelem növekedni kezdett. 2020 végére az e-kereskedelmi webhelyeken tett látogatások száma 12-13% – kal nőtt az előző évhez képest. 

    Источники трафика для сайтов электронной коммерции

    Az e-élelmiszerbolt szegmens 2020-ban meglehetősen erősen nőtt 2019-hez képest-37% – kal. A legnagyobb növekedést a világjárvány kezdetén figyelték meg. 

    Mi történt az e-kereskedelemben 2021 első negyedévében 

    Az ülések száma nőtt. Az előző időszakhoz képest 7% – kal nőtt. Minden iparági vezető látta a forgalom növekedését. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mi a natív reklám, és milyen előnyei vannak?

    Источники трафика для сайтов электронной коммерции  

    Egy kicsit több felhasználó érkezik az online áruházakba asztali eszközökről, de fokozatosan a mobil felzárkózik. 

    Ami az elkötelezettség mutatóit illeti, az adatok azt mutatják, hogy a felhasználók több időt töltöttek a webhelyeken, több oldalt tekintettek meg. A hibaarány csökkent. 

    Источники трафика для сайтов электронной коммерции

    Ugyanakkor érdemes megjegyezni, hogy a közönség hűsége csökkent. A 2020 első negyedévére vonatkozó adatok azt mutatják, hogy az e-kereskedelem közönsége elvileg nem nagyon hűséges. A felhasználók 73% – a több mint 6 webhelyet látogatott meg ebben a kategóriában. 

    A 2021 első negyedévi adatok szerint a lojalitás csökkent. 

    A látogatók 76% – a több mint 6 webhelyet látogatott meg. 

    Érdemes megjegyezni, hogy Oroszországban nagyon magas a verseny az e-kereskedelem területén. Hatalmas lehetőségek vannak arra, hogy a nagy piacterek, a kisvállalkozások és a középvállalkozások közönsége számára versenyezzenek. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mi a natív reklám, és milyen előnyei vannak?

    A piac jelenlegi állapota 

    A piac jelenlegi állapotának felméréséhez Hasonlóweb öt játékosból vett mintát elemzésre: Ozon, Yandex. Piac, Szeder, AliExpress, Goods.ru. 

    Источники трафика для сайтов электронной коммерции

    2021 első negyedévi adatok Oroszországban 

    Az összes vezető forgalma meglehetősen magas, az AliExpress a meglátogatott oldalak számát tekintve vezeti az utat. 

    Csatornák, amelyeken keresztül a fő forgalom jön: 

    Источники трафика для сайтов электронной коммерции

    A januártól márciusig tartó időszakban az organikus keresés továbbra is a fő forgalmi csatorna százalékban kifejezve. A forgalom nagy része, a közvetlen forgalom kivételével, kulcsszó-optimalizálással rendelkező webhelyekre érkezik. 

    A nagy e-kereskedelmi webhelyek közönsége meglehetősen erősen metszi egymást. Például az Ozon felhasználók 26% – a 24 órán belül meglátogatja a Wildberries webhelyet,30% – uk pedig a Yandexet. Piaci weboldal, valamint a Yandex 22% – a.Piaci közönség látogasson Ozon a nap folyamán. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mik azok az örök linkek, hogy hol lehet őket

    Источники трафика для сайтов электронной коммерции

    A Yandex.A piaci közönség a leghűségesebb. A látogatók 38% – a nem megy más webhelyekre, csak ezen a piacon hűséges marad. 

    SEO-optimalizálás, kulcsszavak 

    Similarweb szakértők is tanulmányozták a fő kulcsszavakat, amelyek vonzzák a forgalmat az e-kereskedelem egészére Oroszországban. A fő keresési forgalom az organikus keresési eredményekből származik, a kontextuális hirdetés pedig sokkal kevesebb látogatót eredményez. 

    A Yandex vezető szerepet tölt be a forgalom vonzásában: a felhasználók több mint 60% – a származik ebből a keresőmotorból. A forgalom több mint 38%-a A Google-tól az e-kereskedelmi webhelyekig érkezik. 

    Источники трафика для сайтов электронной коммерции

    Az e-kereskedelem területén a legnépszerűbb kulcsszó 2021. március-áprilisban a “baby soap” volt. A szakértők úgy döntöttek, hogy megértik, miért növekszik a forgalom erre a kérésre, és rájöttek, hogy röviddel ez előtt megjelent egy cikk, amely szerint a baba szappan hatékonyabban megöli a koronavírus baktériumokat, mint az antibakteriális. 

    A többi legnépszerűbb lekérdezés így néz ki: 

    Источники трафика для сайтов электронной коммерции

    Ha összehasonlítjuk az első öt piaci szereplőt, akkor a Yandex. A piac a forgalom legnagyobb részét kapja. 

    Következtetés helyett 

    Az e-kereskedelmi ipar növekszik. A közönséghűség csökkenése, az a tény, hogy a felhasználók egyszerre több online áruházat látogatnak meg, új lehetőségeket nyit meg a kis-és közepes méretű játékosok számára. 

    A jövőben a felhasználók továbbra is online maradnak, az online kereskedelem növekedése pedig folytatódik.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában