More

    Az amerikai SMM jellemzői a szépség területén: 8 alapvető szabály

    Volt egy vélemény, hogy az orosz nyelvű szépség mesterek Amerikában és Európában a minőség jele. És ez tényleg igaz. A volt FÁK-országok szakembereit nyugaton nagyra értékelik. Szorgalmasak, készen állnak arra, hogy sokat tanuljanak, és nem félnek karriert kezdeni a szépségiparban egy ismeretlen országban a semmiből. 

    Ha megy, vagy dolgozik szépség-mesterek az Egyesült Államokban, akkor valószínűleg gondolt promóciós lehetőségek. Vagy talán már megpróbálta használni a szociális hálózatokban bevált eszközöket, és észrevette: ami Oroszországban jól működik, nem működik Amerikában. A “Daring smm” ügynökség alapítói, Irina Fominykh és Evgenia Kremneva elmondták nekünk a szépségszámlák amerikai promóciójának jellemzőit a közösségi hálózatokban. 

    Azok, akik az amerikai szépségpiacra való belépés feladatát állítják be, nemcsak az ország közösségi hálózatainak népszerűsítésének finomságait, hanem a célközönség nemzeti jellemzőit, a lakosok nyelvét és mentalitását is figyelembe kell venniük.  

    Kiemeltük az amerikai SMM TOP 8 jellemzőit  

    1. Vizuális tartalom 

    Az egyik fő szempont, amely megkülönbözteti az amerikai SMM-t a miénktől, az esztétika trendjének hiánya. Az Államokban a vizuális értékesítésre összpontosítanak. Sok látszólag csúnya profilnak több ezer előfizetője és aktív közönsége van. Az amerikaiak nem szeretik a gyönyörű képeket hasznos szöveggel. Érdekes, robbanásveszélyes hozzászólás kap egy csodálatos reakció, például: hatalmas változások, fotók “előtt / után”, vagy a folyamat végrehajtása az eljárást. 

    Például ügyfelünk, egy seattle-i kozmetológus egy videót tett közzé, ahol maga végezte el az eljárást – az előfizetők reakciói csak a skálán voltak, ami szintén jelentősen növelte a hűséget. 

    2. Rövid szövegek 

    A közösségi hálózatok felhasználói az Államokban nem szeretnek sokat olvasni. Tapasztalataink szerint a teljes szöveget a poszt fotójára kell írni, ha ez nem lehetséges, akkor a kiadványnak nagyon kicsinek, legfeljebb 500 karakternek kell lennie.  

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: a távvezérlés előnyei és az újévre szóló végtelen hívások a Zoom felé

    3. Elégedetlen emberek megjegyzései 

    A felhasználók a szociális hálózatok az Egyesült Államokban nem lesz néma, szeretnek kifejezni álláspontjukat. Ezért üdvözli az Instagram olyan tartalmat, amely arra ösztönzi az embereket, hogy fejezzék ki véleményüket.  

    Tipp: tegyen közzé egy fényképet kétértelmű vagy rossz munkával, majd kérdezze meg: “tetszik a munka?”. Az ilyen álláshelyek időnként növelik a tevékenységet, a haight miatt a lefedettség egyszerűen felszáll. 

    Особенности американского SMM в beauty-сфере: 8 основных правил

    Особенности американского SMM в beauty-сфере: 8 основных правил

    SMM в США3

    SMM в США4 

    4. Tömegkövetés 

    Oroszországban a tömeges előfizetések már nem relevánsak, de az Egyesült Államokban a dolgok eltérőek. A Csendes-óceán partján nagyon nehéz megtalálni a szépségszakértőt kulcsszavakkal az Instagram segítségével. A mesterek irreleváns hashtageket használnak, helytelenül töltik ki profiljuk fejlécét, így a közönség egyszerűen nem látja őket. 

    OLVASS TOVÁBB:  Az ideális SMM szakember: hogyan kell keresni, ellenőrizni és kiválasztani

    Bizalommal mondhatjuk, hogy tömegaz Egyesült Államokban való követés hatékony eszköz, amely lehetővé teszi, hogy kijelentse magát. Segítségével megjelennek az előfizetők, növekszik az eljárások nyilvántartása.  

    5. Storis 

    Az amerikai közönséget jól szolgálják a “kérdés/válasz”, a “közvélemény-kutatás” címsorok, valamint a szövegek. Például, ha a mester konzultál az előfizetőkkel, vagy megkérdezi: “melyik szemöldök tetszik jobban egy hírességtől?”- a lefedettség többször szárnyal. Ne feledje, hogy az amerikaiak szeretnek részt venni.  

    Ha hazánkban a történetek növelik a lefedettséget annak a ténynek köszönhetően, hogy az emberek megcsípik a képernyőt, és olvasnak, akkor az SMM promóció fő szabálya Amerikában a novellák készítése, különben egyszerűen görgetik őket.  

    Élet + stílus: méregtelenítünk, és nem megyünk el szombatról hétfőre Azok az előfizetők, akik megszokták a rendszeres történeteket, jól látják őket hétfőn.  

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet az információk kreatív bemutatásával megtartani az olvasó figyelmét a közösségi médiában?

    6. Promóciók és modellek 

    Oroszországban a mestereknek sztereotípiája van, hogy az Instagram modellek keresése nem a legjobb foglalkozás. Úgy tűnik, hogy ez kezdőknek szól, vagy a mesternek nincs növekvő képzettsége. Amerikában ez az ellenkezője. A lányok modellek akarnak lenni, promóciókat várnak, aktívan regisztrálnak a Directre. Néha több mint 1000 ilyen üzenet van, ami szintén jól növeli a lefedettséget. 

    Особенности американского SMM в beauty-сфере: 8 основных правил

    SMM в США6

    Особенности американского SMM в beauty-сфере: 8 основных правил

    Особенности американского SMM в beauty-сфере: 8 основных правил

    7. Üdvözlő Üzenetek 

    Az amerikaiak nagyon szeretik a figyelmet, így az Egyesült Államokban népszerűek az egyéni üdvözletek, amelyeket automatikusan elküldenek egy új előfizetőnek. 

    Javasoljuk, hogy menjen tovább, és tegyen fel kérdéseket: “honnan jöttél? Milyen eljárás érdekli Önt?”. Az emberek szívesen válaszolnak, sőt, ha nem is érdekelték őket a szolgáltatások, csak azért jelentkeztek be, hogy megnézzék, hogy az ilyen felhasználók potenciális ügyfelekké válhatnak-e. 

    8. A legérthetőbb profil 

    Az amerikaiak nem szeretik bonyolítani a dolgokat, mert nekik mindennek egyszerűnek, tömörnek és világosnak kell lennie. Ez vonatkozik a közösségi hálózatokra is. 

    A szépségszakértő profiljában a következő információkat kell megjeleníteni: 

    • ár; 
    • készletek; 
    • a cím, valamint az a módszer, amellyel az ügyfél regisztrálhat a Szolgáltatásra. 

    Ha egy potenciális ügyfél számára nehéz információt találni, akkor valószínű, hogy teljesen elutasítja az eljárást. 

    Особенности американского SMM в beauty-сфере: 8 основных правил

    SMM в США10

    Most az Egyesült Államok szépségpiaca egyre versenyképesebbé válik, az Instagram algoritmusai szinte minden hónapban változnak. Annak érdekében, hogy a mester sikeresen népszerűsítse magát a közösségi hálózatokban, hallgatnia kell a közönségét. 

    Ne feledkezzünk meg az amerikai jellemzői A szociális média Marketing, hogy az előfizetők a lehetőséget, hogy kölcsönhatásba lépnek veled, hogy kiváló minőségű tartalmat, valamint olyan információkat, amelyek lehet venni “itt és most”.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában