A változások február 1-jén lépnek életbe.
Az Amazon bejelentette az alkalmazottak jutalmának változásait, amelyek célzott forgalmat irányítanak a kiválasztott termékkategóriákba. Ez a 2018-ban elindított program továbbfejlesztett változata lesz. 2021. február 1-jén lép hatályba.
A bizottsági szintek mindkét irányban bővültek – egyes kategóriák és feltételek esetén növekedtek, egyeseknél pedig fordítva. A legtöbb esetben a SEO-k csökkentett jutalékot kapnak.
A megnövekedett jutalékot azok az optimalizálók kapják, amelyek közvetlenül a kiválasztott termékkategóriákhoz kapcsolják a termékeket. De ha egy termékre hivatkozik a megcélzottakon kívüli oldalakon keresztül, vagy ha a felhasználó a linkjére kattintva más kategóriájú terméket vásárol, akkor a jutalék csak 1,5% lesz.
A változások minden árukategóriára vonatkoznak, de egyelőre csak az angol, a német, a francia, az olasz és a spanyol forgalommal kezdődnek.