More

    Az Állami Duma azt javasolta, hogy készítsen adatbázist az online reklámok elszámolásáról

    Az adatbázis adatokat tartalmaz minden olyan webhelyen, amelyek kereskedelmi reklámokat helyeznek el az oroszok számára.

    Az LDPR párt képviselője, Szergej Zhigarev javasolta a “reklámozásról”szóló törvény kiegészítését. Benyújtotta az Állami Dumának egy törvényjavaslatot az oroszországi online reklámok elszámolására szolgáló egységes rendszer létrehozásáról.

    Amint azt a törvényjavaslat írja, a számviteli rendszernek biztosítania kell a reklám nyomon követhetőségét, automatizálnia kell az elhelyezett hirdetésekkel kapcsolatos információk gyűjtésének és feldolgozásának folyamatát. Általában az internetes reklámozás ellenőrzésének megerősítése.

    Az Online hirdetési platformoknak, a reklámügynökségeknek és a reklámközvetítőknek információkat kell benyújtaniuk a számviteli adatbázisba. Ez csak az Oroszországra összpontosító kereskedelmi reklámokra vonatkozik, a társadalmi reklám nem vesz részt.

    Még nem tisztázott, hogy milyen információkat kell benyújtani, azt a kormánynak kell meghatároznia. Az adattárolási időszak legalább 5 év.

    Roskomnadzornak foglalkoznia kell a rendszer fejlesztésével, meg kell határoznia az adatokhoz hozzáférő szervezetek és egyének listáját, valamint ki kell választania a rendszer üzemeltetőjét

    OLVASS TOVÁBB:  Az Instagram blokkolta a hirdetéseket arról, hogy milyen felhasználói adatokat gyűjt

    Miért gondolod, hogy Oroszországnak szüksége van egy ilyen adatbázisra?

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet gyorsan klaszterezni az online áruház szemantikáját

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában