More

    Avito for business: 5 olyan eszköz, amelyről esetleg nem tudott

    Az Avito egy nagy platform hirdetésekkel, ahol nem csak magánszemélyek, hanem vállalatok is vannak elhelyezve. Körülbelül 50 millió ember látogat Avito minden hónapban-az ügyfelek között lehet. Miért kell népszerűsíteni az Avito termékeit és szolgáltatásait, és milyen eszközök segítenek ebben — elemezzük a cikkben.

    • Miért kell figyelni, hogy Avito
    • Hogyan működik a promóció az Avito-n
    • Az Avito további jellemzői: store branding
    • Promóciós szolgáltatások
    • Avito Pro Funkciók
    • Híváskövetés
    • Hirdetések automatikus betöltése

    Miért kell figyelni, hogy Avito

    • “Meleg” közönség: a felhasználók gyakran meglátogatják az Avito-t, amikor már készen állnak a vásárlásra.
       
    • Ez egy további platform, ahol olyan ügyfeleket találhat, akik nem tartoznak a kontextus és a cél hatálya alá.
       
    • A CPA alacsonyabb lehet, mint más csatornákon, mert az Avito még nem túlmelegedett.
       
    • Egy kis költségvetéssel kezdheti: az első bevezetéshez elegendő egy tarifát és több elhelyezést vásárolni.

    Hogyan működik a promóció az Avito-n

    A vállalat hirdetéseket helyez el az Avito termékeiről és szolgáltatásairól, majd eszközöket használ a további nézetek vonzására. Például észrevehetőbbé teheti hirdetéseit, vagy tervezhet egy vállalati oldalt. Többet fogunk mondani az alábbi funkciókról.

    Kipróbálhat egy új csatornát, majd ingyenesen elindíthatja az első hirdetéseket. De minden kategóriának megvan a saját korlátja az ingyenes hirdetéseknek. A következő hirdetések kerülnek kifizetésre. Lehet vásárolni egyszeri elhelyezések, vagy csatlakoztassa a tarifa -, valamint egy csomag elhelyezések. A tarifa kedvezményt ad: minél több hirdetést kíván közzétenni,annál alacsonyabb az ár.

    OLVASS TOVÁBB:  Különleges ajánlat új partnereknek: maximális díjazás augusztusban és szeptemberben

    Arról, hogyan lehet elkezdeni az Avito népszerűsítését, milyen tarifák vannak, hogyan lehet hirdetést közzétenni, olvassa el a kézikönyvet.

    Elemezzük azokat az eszközöket, amelyek segítenek több ügyfél vonzásában.

    Áruház branding

    Az üzlet egy olyan oldal, amely az Avito cégét képviseli: minden hirdetést itt gyűjtenek össze, információ van a fizetésről, a szállításról, a munkaidőről stb. Ez az oldal, valamint a hirdetések is márkás, hogy kitűnjön a versenytársak között (de csak a “maximális” Tarifa).

    OLVASS TOVÁBB:  Egy évvel később eltávolítva: félelmek, felismerések és buktatók

    Mit lehet tenni

    • Töltsön fel egy logót magának a boltnak, hirdetési kártyákat és keresést, hogy az ügyfelek azonnal tudják, hogy ezek vállalati hirdetések, nem pedig privát eladó.
       
    • Adjon hozzá egy rövid leírást — ez megjelenik az üzletek keresésében, a bolt oldalán, valamint a hirdetési kártyákon.
       
    • Háttér hozzáadása. A teljes képernyőre nyúlik, vizuálisan megkülönbözteti az oldalt a többitől.
       
    • Hely kirakatok. Ezek a gyűjtemények a véletlenszerű hirdetéseket a felső és a jobb oldalon a store oldalon.

    A tervezett oldal így néz ki:

    Авито для бизнеса: 5 инструментов, о которых вы могли не знать

    Fizetett promóciós szolgáltatások

    Annak érdekében, hogy a keresésben szereplő hirdetések észrevehetőbbé váljanak, valamint több nézetet kapjon, további promóciós szolgáltatásokat is csatlakoztathat. Elemezzük őket részletesebben.

    OLVASS TOVÁBB:  Egy évvel később eltávolítva: félelmek, felismerések és buktatók

    A hirdetés láthatóságának növelése

    Hogyan működik: megadja, hogy milyen eredményt szeretne kapni, az algoritmusok pedig elemzik a keresési eredményeket, valamint a versenytársakat, valamint hirdetéseket jelenítenek meg az érdeklődő felhasználók számára, amikor a legjövedelmezőbb.

    Választhat:

    hányszor szeretné növelni a Megtekintések száma-akár 2, 5, 10-szer;

    mennyi ideig érvényes a szolgáltatás — 1 vagy 7 nap.

    Hirdetéstervezés

    Kétféle módon lehet vizuálisan észrevehetőbbé tenni a hirdetést az Avito-ban: jelölje ki színnel vagy nagyítással (XL-ad). Mindkét szolgáltatás 7 napig érvényes.

    Egy színes hirdetés kiemelése

    Az asztali verzióban az ár színes, a mobil verzióban pedig a hirdetési cím kiemelve van.

    Авито для бизнеса: 5 инструментов, о которых вы могли не знать

    Hirdetésnagyítás

    Az XL hirdetés nagyobb, mint a szokásos: részletes leírást tartalmaz, több helyet foglal el a keresési eredmények között. Ezenkívül megjelenik egy cselekvésre ösztönző gomb:” telefon megjelenítése “az asztali verzióban vagy” hívás ” a mobil verzióban.

    Авито для бизнеса: 5 инструментов, о которых вы могли не знать

    A felső hirdetésben több fotó és akciófelhívó gomb is megjelent

    Hogyan válasszuk ki a szolgáltatásokat

    1. Ha magas a verseny a témában, válasszon több nézetet — legfeljebb 5, lehetőleg legfeljebb 10-szer.Azt is javasoljuk, hogy emellett jelölje ki a hirdetést.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet a legtöbbet kihozni az eLamából: A funkciók és eszközök áttekintése

    2. Ha sok hirdetés van, akkor a legrelevánsabb, sürgős esetekben csatlakoztassa a maximális szolgáltatást-a nézetek növekedése akár 10-szer is. Más hirdetések kevésbé aktívak lehetnek.

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában