More

    Autostrategies a Yandexben. Közvetlen: használati utasítás

    Az automatikus ajánlatkezelés kapcsán a hirdetők és a szakértők gyakran azt mondják, hogy nem bíznak benne, és inkább a régimódi módon manuálisan módosítanák az ajánlatokat. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy a pénzt (a saját vagy az ügyfél) a Yandex algoritmusokra bízzák. Az autostrategies használatakor két fő félelem van:

    • összevonják a teljes költségvetést, és nem lesz átalakítás;
    • ezek konverziókhoz vezetnek, de lényegesen drágábbak vagy kevesebb mennyiségben, mint a hirdető.

    Ezek a félelmek a saját negatív tapasztalataikból vagy pletykákból, az interneten talált anti-esetekből származnak. A leggyakoribb ok számukra az, hogy nem értik, hogyan működnek az algoritmusok, és mi befolyásolja a hatékonyságot.

    A Yandex autostrategies valójában egy “fekete doboz”. Az algoritmus gépi tanuláson alapuló ajánlatokat kezel, az egyes árverések konverziós valószínűségének előrejelzése alapján, valamint nagyszámú jelet és felhalmozott adatot vesz figyelembe.

    Mi az algoritmus” a motorháztető alatt”, a Yandex nem hozza nyilvánosságra. De ez nem jelenti azt, hogy nem tudja befolyásolni a munka hatékonyságát, kiváló eredményeket. Ebben a cikkben megtudhatja, hogyan válasszon stratégiát egy projekthez, mikor engedélyezze a Yandex automatikus stratégiáit, valamint hogyan segíthet hatékonyabban dolgozni.

    Bónuszokat kaphat a Yandex eszközökhöz

    Ön dolgozik autostategies, kulcsfontosságú célok, intelligens bannerek? Akár 10% – át a kampány forgalom a személyes fiókot, valamint további érdeklődés a eLama affiliate program

    Nyilvántartás

    Megértjük az alapokat

    A Yandexben 4 típusú stratégia létezik. Közvetlen:

    • kézi ajánlatkezelés optimalizálással;
    • konverziók optimalizálása;
    • kattintson az Optimalizálás gombra;
    • a jövedelmezőség optimalizálása.

    Автостратегии в Директе: инструкция по применению

    Egy teljesen kézi stratégia, amelyben a hirdető tehet ajánlatot a saját, és biztos, hogy nem fizetnek többet, ban ben Yandex.Yandex. a közvetlen nem létezik.

    Az optimalizálással rendelkező kézi stratégiával az algoritmus automatikusan felemeli vagy csökkenti a személy által beállított ajánlatot. Ebben az esetben a rendszer az elkötelezettség előrejelzésére vagy a célművelet végrehajtásának valószínűségére összpontosít a webhelyen.

    Javasoljuk, hogy kulcscélokat adjon meg értékekkel — az algoritmus a valószínűség kiszámításakor támaszkodik rájuk.

    Автостратегии в Директе: инструкция по применению

    Az ajánlatok kézi kezelése problematikus: az aukció a Yandexben. Közvetlen változások dinamikusan, és számos tényező befolyásolja az ajánlatokat és a CPC-t.

    Az ajánlatok kézi stratégiával történő kezelésének feladatát az ajánlattevők oldják meg. Ezek a szolgáltatások figyelemmel kísérik a Yandex becsült ajánlatait. A hirdető ajánlatainak közvetlen módosítása, hogy a lehető legnagyobb vagy szükséges forgalommennyiséget kapják meg a megadott költségnél nem nagyobb mértékben. Ez az eszköz eLama-ban is elérhető.

    Amellett, hogy kézi, Yandex. A Directnek három automatikus stratégiája van: ezek közül kettő a konverziók és az értékesítés vonzására irányul (“konverzióoptimalizálás “és” nyereségesség-optimalizálás”), az egyik a forgalom vonzására irányul (“Kattintásoptimalizálás”).

    Elemezzük őket részletesebben.

    Kattintson az Optimalizálás gombra

    A “Kattintásoptimalizálás” stratégia jobban megfelel azoknak a projekteknek, amelyek fő feladata a forgalom vonzása a webhelyre. Ez lehet például információs portálok, amelyek az egyik fő mutatóval rendelkeznek — forgalom.

    Автостратегии в Директе: инструкция по применению

    Az algoritmus megpróbálja minél több kattintást elérni egy adott átlagos árra vagy heti költségvetésre. Azt is elmondhatja a rendszernek, hogy hány kattintást szeretne kapni hetente (a kattintások csomagjának korlátozása).

    Legalább egy korlátot kell beállítania: a heti költségvetést, az átlagos CPC-t vagy a kívánt kattintások számát hetente.

    Egyéb korlátozások nem kötelezőek. A Yandex azt javasolja, hogy hagyja üresen ezeket a cellákat. De ha például tudja, hogy mennyivel drágább, akkor nem hajlandó fizetni a kattintásokért, akkor jobb, ha ezt az értéket a megfelelő oszlopban adja meg.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan találhat meg és tarthat meg ügyfeleket - a legjobb módszerek

    A kis költségvetésű projektekben nem mindig lehet egyenletesen elosztani a költségvetést egy hétig, a tényleges CPC pedig többszöröse lehet a megadott aránynak, ha kézi stratégiát használ. A gyakorlatban ilyen esetekben néha segít a heti költségvetés kattintásainak optimalizálására váltani a maximális ár feltüntetésével. De ha a hirdető célja a konverziók vonzása, akkor feltétlenül tesztelniük kell az automatikus konverziós stratégiákat.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet kijavítani a hirdetéseket a Direct Commander segítségével

    Optimalizálja a konverziókat és optimalizálja a jövedelmezőséget

    Ezeknek a stratégiáknak az algoritmusa hasonló, egyes beállításokkal teljesen azonosak, ezért egy blokkban fogjuk figyelembe venni őket.

    A legtöbb hirdető, aki hirdetéseket futtat az ajánlatok és az értékesítés vonzására, a “konverzióoptimalizálás”stratégiát fogja használni.

    Автостратегии в Директе: инструкция по применению

    Ahhoz, hogy a stratégia hatékonyan működjön, meg kell adnia a hirdetés megjelenítési helyét (Keresés vagy hálózatok), ki kell választania az optimalizálás célját, valamint a hozzárendelési modellt.

    Célok

    Az interfész összes célja színjelzéssel rendelkezik:a zöld azt jelenti, hogy erre a célra a Yandex. A Metrica hetente 20 konverziót rögzít minden forgalmi forráshoz — ezt ki kell választania. Ez nem garantálja, hogy ez az adott hirdetési kampány sok ilyen konverzióhoz vezet. De legalább növeli annak a valószínűségét, hogy az algoritmus megtanulja, és képes lesz hatékonyan elosztani a költségvetést.

    Hozzárendelési Modell

    Az alapértelmezett hozzárendelési modell változatlan maradhat — “utolsó kattintás Yandex.Yandex. közvetlen”. Ez azt jelenti, hogy a rendszer hozzá fog rendelni a Yandexhez. Irányítsa az összes olyan konverziót, amely egy bizonyos idő alatt történt, ha valahol a láncban kattintott egy hirdetésre. Nem számít, hogy a kattintás előtt vagy után más forrásokból kattintottak át. Így ennek a hozzárendelési modellnek megfelelően az algoritmus maximális mennyiségű adatot tartalmaz a képzéshez – Amire szükség van.

    Korlátozza a költségvetést és az átváltásonkénti átlagos árat

    Az átváltási stratégiát a heti költségvetés vagy az átváltás átlagos ára korlátozhatja.

    Автостратегии в Директе: инструкция по применению

    Ideális esetben természetesen adja meg az átlagos konverziós árat, amelyet hajlandó fizetni egy cél elérése érdekében, ne korlátozza a heti költségvetést, hogy lehetővé tegye az algoritmus tanulását. A gyakorlatban azonban ez a megközelítés nem mindig ad jó eredményeket. Leggyakrabban ez annak köszönhető, hogy a hirdetők helytelenül veszik figyelembe az átváltásonkénti célárat, vagy szándékosan alábecsülik azt. Például 1000 rubelre vásárolhatnak alkalmazásokat, valamint 200 rubelt adhatnak meg-hagyja Yandex. Közvetlen kijutni.

    Ha alacsony célokat határoz meg, az algoritmus nem lesz képes kiváló minőségű közönséget vásárolni a kívánt kötetben. A rendszer egy potenciálisan érdekes árverést lát, de nem tudja megjeleníteni a hirdetést a tetején,mert a hirdető által meghatározott mesterséges korlátozás van.

    Tehát a fő ajánlás: ne becsülje alá az átalakítás átlagos költségét. Adja meg azt az értéket, amelyet átlagosan más forgalmi forrásokból kap, vagy számítsa ki a termék marginalitása alapján.

    Korlátozhatja a heti költségvetést. De ahhoz, hogy az algoritmus hatékonyan működjön, az átváltásonkénti célár 20-szorosának kell lennie. Azt tervezi, hogy 500 rubel konverziót vásárol? Legyen kész arra, hogy hetente 10 000 rubelt töltsön. Nem akar költeni 10.000 rubelt hetente? Adjon meg egy célt magasabb a tölcsér, hogy lehet kapni kevesebb pénzért.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet létrehozni és konfigurálni az üzleti menedzsert a Facebook-on

    Ha nem tudja, mi az átlagos átváltási ár, kezdje a heti költségvetési limittel.

    Adja meg azt az összeget, amelyet hetente hajlandó költeni, töltse fel számlaegyenlegét, majd engedélyezze a Yandex-et. Közvetlen dolgozni egy pár hétig.

    A statisztikákban látni fogja, hogy az algoritmus milyen áron képes konverziókat hozni. Ha nem elégedett az eredményekkel, gondoljon arra, hogyan lehet optimalizálni a tölcsért. Például, hogy növelje a konverziós arány a helyszínen, valamint az értékesítési osztály, így lehet kapni megrendelések ezen az áron, mert nem lesz képes gyorsan csökkenteni azt.

    Konverziók kifizetése

    Konverziós stratégia esetén engedélyezheti a konverziók kifizetését.

    Автостратегии в Директе: инструкция по применению

    Ha engedélyezi ezt a beállítást, a pénz csak akkor kerül megterhelésre a fiókjából, ha a kampány a megadott konverziókban eredményez (a példában a felhasználók elérik a köszönöm oldalt). Minden más forgalom ingyenes lesz.

    OLVASS TOVÁBB:  Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Ebben a stratégiában nincs varázslat: ugyanazon algoritmusok szerint működik, mint a szokásos konverziós optimalizálás. Ha nincs konverzió, a Yandex nem keres pénzt, akkor rendszeresen nem fog nagy mennyiségű forgalmat kapni ingyen. Ezért az átalakítás kifizetésének beállításakor ki kell választania egy olyan célt is, amelyet ténylegesen el kell érni. Adja meg a megfelelő átváltási árat, és ne korlátozza túl sokat a heti költségvetését.

    Minden autostrategy esetében fontos, hogy az algoritmus minél több adatot tartalmazzon. Ezért kívánatos, hogy az optimalizálásra kiválasztott cél legalább 10-szer 7 naponként teljesüljön. Azt javaslom, hogy válasszon egy olyan célt, amelyet hetente 50-szer, lehetőleg 100-szor érnek el. Ez nem lehet makró cél “vásárlás” vagy “kérelem benyújtása”, hanem egy mikro cél, például “kattintson egy gombra”, vagy látogasson el a webhely bizonyos oldalaira. A lényeg az, hogy van összefüggés a mikro-cél és a makro-cél között, és nem fizetsz olyan konverziókért, amelyek végül nem válnak nyereséggé.

    Optimalizálás több célhoz

    By the way, bizonyos esetekben hasznos a kampány optimalizálása több célra, mert együtt több konverziót tudnak adni egy idő alatt. A legjobb, ha ezeknek a céloknak azonos értéke és célértéke van. Például három különböző módon lehet rögzíteni a vezetőket a céloldalon: egy űrlapot, visszahívási megrendelést, valamint egy online tanácsadót. Az optimalizálás többféle célra történő megvalósításának két módja van.

    Az első elérhető, ha kiválasztja a heti költségvetés konverziós stratégiájának korlátját. Ezután több kulcsfontosságú célt is hozzáadhat, majd a stratégiai beállításokban válassza ki az “összes kulcsfontosságú cél”optimalizálásának célját.

    Автостратегии в Директе: инструкция по применению

    Ha korlátozza az átlagos konverziós árat, nem választhatja ki az összes kulcsfontosságú célt. Ebben az esetben létre kell hoznia egy összetett célt a Yandex egyetlen lépéséből. Metrica, ahol hozzá kell adni a szükséges célokat. Ezután válassza ki ezt az összetett célt a stratégia optimalizálásához. Mindkét megközelítés tökéletesen működik.

    Mikor és hogyan válthatunk autostrategyre

    Az egyik webináriumán a Yandex azt mondta, hogy a konverziós automatikus kategóriák “hidegben” futtathatók, azaz a projekt kezdetén felhalmozott statisztikák nélkül. Lehetséges, hogy ez a megközelítés bizonyos esetekben működni fog.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában