More

    Autostrategies a Yandexben. Közvetlen-6 ok a használathoz

    Автостратегии в Директе - 6 причин использовать

    Viktória
    Ivanova, automatizálási szakember
    online hirdetés eLama-ban, ha hirdetéseket futtat a Yandexben. Közvetlen, próbálja autostategies. Ha megfelelően van konfigurálva, akkor hatékonyabbá teszik a kampányokat, és időt takarítanak meg a rutin műveleteknél. Megmondjuk, hogy kinek van szüksége autostratégiákra, miért, de először beszéljünk munkájuk elvéről.

    Bónuszokat kaphat a Yandex eszközökhöz

    Ön dolgozik autostategies, kulcsfontosságú célok, intelligens bannerek? Akár 10% – át a kampány forgalom a személyes fiókot, valamint további érdeklődés a eLama affiliate program

    Nyilvántartás

    Az Autostrategy olyan beállításkészlet, amely lehetővé teszi a rendszer számára, hogy automatikusan kezelje a kampányajánlatokat egy adott célparaméterre vonatkozó információk alapján. A célparaméter azt jelzi, hogy a rendszernek optimalizálnia kell. Ez lehet kattintások, konverziók vagy jövedelmezőség.

    Válassza ki az optimalizálási paramétert a szemben álló feladat alapján. Lehet vonzani:

    • minden felhasználó, beleértve azokat is, akik nem hajtották végre a szükséges műveletet — ” kattintson az optimalizálásra»;
    • azok, amelyek valószínűleg végrehajtják a műveletet (például megrendelést) — ” konverziós optimalizálás»;
    • a webhely látogatói, figyelembe véve a bevételre vonatkozó valós adatokat (a reklámba történő befektetés megtérülésének optimalizálása) – “a jövedelmezőség optimalizálása”.

    A célparaméter mellett megadhatja:

    • A cél elérésének feltételei a heti költségvetés vagy az átlagos ár, amelyet hajlandó fizetni az eredményért.
    • Hozzárendelési modell – azok a feltételek, amelyek mellett egy bizonyos kattintás a webhelyre a cél elérésének forrása lesz.

    Megmondjuk, hogy az autostrategies hogyan segít, és kinek fog megfelelni.

    6 az autostrategies használatának okai

    1. Növelje a konverziók számát

    Az algoritmusok olyan adatmennyiséget dolgoznak fel, amely jelentősen meghaladja a kézi elemzést. Ezenkívül a rendszer figyelembe veszi azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják a kampány hatékonyságát, nem egyénileg, hanem összességében. Ezért a hirdetések több konverziós lekérdezést és célzottabb közönséget szolgálnak fel.

    2. Időt takaríthat meg

    Az autostategies segítségével könnyebb és gyorsabb kampányokat indítani és irányítani, mert az algoritmusok felelősek a helyzet elemzéséért és az ajánlatok beállításáért.

    3. Optimálisan osztja el a költségvetést

    Manuálisan a szakember általában átlagos ajánlatokat állít be az összes kulcsfontosságú mondatra. Emiatt a kulcsszavak hatékonysága a kampányban egyenetlen lehet. Az Autostrategy intelligensebben osztja el a költségvetést: hatékonyságuktól függően különböző arányokat rendel a kifejezésekhez.

    4. Az ajánlatok ellenőrzése

    Az algoritmus 15 percenként reagál az aukció változásaira. Az ajánlatok kézi beállítása ilyen gyakran nagyon nehéz. Ezért az autostategy hirdetései versenyképesebbek lesznek, mint a manuálisan konfigurált kampányok.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet a legtöbbet kihozni az eLamából: A funkciók és eszközök áttekintése

    5. Kövesse nyomon a költségvetést

    Az alapértelmezett stratégiák beépített túlköltekezési védelmet nyújtanak. A rendszer egy nap alatt nem költheti el a heti költségvetés 35% – át, és az arány nem fog a heti költségvetés 10% – a fölé emelkedni.

    Fontos: ha a megjelenítések az időcélzásra korlátozódnak, a rendszer csak a kampány napjaira osztja ki a költségvetést. Ebben az esetben a heti költségvetés több mint 35% – át naponta el lehet költeni.

    OLVASS TOVÁBB:  Instagram Facebook hirdetések a semmiből

    6. A kampányokat könnyebb átadni egy másik szakembernek

    Egy olyan projekten dolgozni, amelyet valaki más indított, meglehetősen nehéz: minden szakembernek megvan a saját véleménye a kampány felállításának kérdésében. Ezért, ha az autostrategy algoritmusok felelősek a kampányok elemzéséért és az ajánlatok szabályozásáért, akkor sokkal könnyebb az autostrategy kampányokat egy másik szakemberre bízni, mint a kézi konfiguráció esetében.

    Ki használhatja az autostrategies-t?

    Az Autostrategies különösen hatékony lesz:

    Nagy és közepes méretű projektekben

    A kampányok sikeres optimalizálásához és az ajánlatok helyes beállításához számos tényezőt kell figyelembe venni: a versenykörnyezettől a céloldal minőségéig, valamint az időjárás-előrejelzésig. Egy nagyvállalatnak több mint száz kampánya lehet, ezért nehéz ezeket a paramétereket figyelembe venni, és időben manuálisan optimalizálni a kampányokat.

    Míg az algoritmusok a megadott célparaméterre, valamint a cél elérésének feltételeire összpontosítva folyamatosan figyelemmel kísérik az összes felsorolt tényezőt, és ezen adatok alapján módosítják az arányokat. Az ajánlatokat 15 percenként frissítik.

    A kisprojektekben gyakran nincs elég adat és konverzió (hetente kevesebb, mint 20), így az algoritmusok munkája kevésbé lesz észrevehető, mint a közepes és a nagyvállalatoknál.

    A témák stabil kereslet

    Valamint nagy mennyiségű adat és konverzió, amelyek lehetővé teszik az algoritmusok gyorsabb tanulását. Például online áruházak, élelmiszerek, autóalkatrészek stb.

    Az Autostrategies kevésbé hatékony:

    • Keskeny fülkékhez, mint például a speciális berendezések támogatása. Előfordulhat, hogy az algoritmusokból hiányzik az információ, valamint a hirdetési kampány ajánlatainak lehető leghatékonyabb kezeléséhez szükséges konverziók száma.
       
    • Szezonális áruk és szolgáltatások esetében, ha az ajánlat legfeljebb egy hónapig érvényes. Például csere gumiabroncsok vagy virágok március 8-ig. Az autostratégiáknak időre van szükségük a statisztikák gyűjtéséhez és a vonatozáshoz. Általában 2-3 hétig tart.
    OLVASS TOVÁBB:  Webináriumi anyagok A Yandex.Direct hatékonyságának javítása 2020. december 8-tól - eLama

    Mi fontos megjegyezni, amikor autostrategies-szel dolgozik

    • Időt kell hagynia a képzésre. A legjobb eredmények elérése érdekében az algoritmusok komplex számításokat végeznek, statisztikákat gyűjtenek, rendszeresen optimalizálják a beállításokat. Ezért adja meg az autostrategies időt (2-3 hét), hogy kifejezzék magukat. Ha nem tud várni, és sürgősen szüksége van a forgalomra és a vezetésre, használjon kézi stratégiát egy ajánlatkezelővel.
       
    • Bontsa ki a kulcsszavak listájátha a kampány elsősorban alacsony frekvenciájú lekérdezéseket használ. Mivel a rendszernek több időre lehet szüksége a konverziók valószínűségének előrejelzéséhez, valamint az optimális ár kiszámításához.
       
    • Ne hagyja abba a kampányokat, vagy ne végezzen túl gyakran változtatásokat. Ellenkező esetben az autostratégiák képzése újra megkezdődik, akár több hétig is eltarthat. Ezért minden beállítást figyelembe kell venni az indítás előtt.
       
    • Ne korlátozza túl sokat az algoritmusokat. Bármilyen kiigazítás a közönség szűkítése, amelyből a rendszer tanulhat. Például, ha -50% – os beállítást állít be a mobil eszközökhöz, soha nem fogja tudni, hogy vannak-e konverziós látogatók a közönség között.
       
    • Új projektekben nem szabad teljes mértékben az autostrategies-re támaszkodnia. Jobb, ha először elegendő adatot gyűjtünk egy kézi stratégia segítségével, majd váltunk az autostrategyre.
       
    • Kövesse a kampányokat, még az autostrategies megtanulása után is. Például rendszeresen elemezze a keresési lekérdezéseket, vagy bontsa ki a negatív kulcsszavak listáját.
       
    • Ne korlátozza túl sokat a stratégiáit. Ha tudja, mennyit hajlandó költeni egy befejezett átalakításra, megadhatja ezt az árat. Ha az átalakítás költsége ismeretlen, csak a heti költségvetést adja meg. Adja meg azokat a korlátokat,amelyek nem alacsonyabbak, mint azok, amelyeket kézi stratégiával ellátott kampányokban kapott. A Yandexben nem szabad hozzáadni a kattintásonkénti maximális költséget. Közvetlen, mivel ez megakadályozhatja a megfelelő mennyiségű forgalmat.
       
    • Ha heti költségvetést állít be a rendszerbe, a hétfőtől vasárnapig tartó naptári hétre összpontosít.
       
    • A heti költségvetés nagy részét a hét elején lehet elkölteni. Például ez akkor fordulhat elő, ha a hét elején sok benyomás volt, amely a rendszer számításai szerint átalakítással ér véget. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy növeljük a heti költségvetést, hogy az algoritmusok ne korlátozódjanak rájuk, a megjelenítések aránya és száma a hét végére ne csökkenjen.
    OLVASS TOVÁBB:  Egy nap a termék marketingszakértő életében

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában