More

    AMP Technológia: meg kell valósítanom a webhelyeken

    Most a mobil forgalom aránya jelentősen meghaladja az asztali forgalmat, az oldal betöltésének sebessége döntő szerepet játszik. A KISSmetrics statisztikái szerint az egy másodperces sebesség késleltetés 7% – kal csökkentheti a konverziós arányt, ha az oldal betöltése több mint 3 másodpercet vesz igénybe, a felhasználók 40% – a elhagyja az oldalt. 

    A SECL Group szerint minden negyedik TOR-ban szerepel egy olyan vállalat, amely nagy terhelésű projektek webes fejlesztésével foglalkozik, a projekt AMP verziójának létrehozása.  

    Mivel egyre több ember használja az okostelefonokat az interneten való szörfözéshez, fontos, hogy a webhelytulajdonosok optimalizálják erőforrásaikat a mobil eszközökhöz. Ebben a cikkben elmondjuk, hogy érdemes-e ezt megtenni az AMP-vel, és megpróbálunk minél több információt adni Önnek, hogy megalapozott döntést hozzon arról, hogy végre kell-e hajtania ezt a technológiát, valamint ossza meg az AMP-t már megvalósító vállalatok tapasztalatait.  

    Egy kis kirándulás a történelembe 

    2016-ban a Google bejelentette a gyorsított mobil oldalak elindítását, egy olyan technológiát, amelyet a mobil tartalom fogyasztásának élményének javítására hoztak létre. Az AMP lehetővé teszi, hogy azonnal betöltse a webhelyeket mobileszközökön. A villámgyorsaság elérése érdekében az oldalakat elküldik a Google szervereire, amely lehetővé teszi a keresőmotor számára, hogy gyorsítótárazza és feldolgozza az AMP-tartalmat, mielőtt a felhasználó rákattint a keresési eredmények linkjére. 

    A technológia hivatalos honlapja: https://amp.dev. A fejlődés néhány fő szakasza: 

    • 2015-a fejlődés kezdete. A Google bejelentette az AMP projektet (október 7).  
    • 2016-Az AMP oldalak első megjelenése a mobil keresésben. 
    • 2017-Az AMP reklám integrálása. 
    • 2018-AMP Történetek fejlesztése. 
    • 2018-Az AMP e-mailek megjelenése. 
    • 2018-A Microsoft elfogadta a Bing erősítőjét. 
    • 2018-Az erősítő plugin kiadása a WordPress számára. 
    • 2019-AMP Az OpenJS Alapítvány számára. 
    • 2020-Az AMP-t használó webhelyek száma meghaladja az 1,400,000 XNUMX-et. 

    A projekt ötlete az volt, hogy ugyanazt az algoritmust és kódot működtessük minden mobil eszközön és platformon, legyen szó telefonról, táblagépről vagy bármilyen más mobileszközről. 

    A projektben a kezdetektől számos nemzetközi hírportál vett részt. A Guardian, a Washington Post , a Buzzfeed, a Frankfurter Allgemeine Zeitung, a Die Zeit és az El Pais is az elsők között támogatta az erősítést. A Twitter és a LinkedIn technológiai partnerként is részt vesz az AMP-ben. Ma szinte minden nagyobb internetes portál AMP-t használ. 

    OLVASS TOVÁBB:  SEO hibák, amelyek megakadályozzák a webhelyek rangsorolását a keresésben

    A szabványos HTML oldalaktól eltérően az AMP oldalak speciális AMP HTML nyelven készülnek. Lényegében ez a lecsupaszított HTML, ami korlátozza a CSS és a JavaScript képességeit. De a korlátozások ellenére az AMP oldalak egyedi márkás megjelenést kaphatnak. 

    Az AMP és a Guardian honlapjának rendszeres mobil verziójának összehasonlítása 

    A Google keresési eredményeiben egy villám szimbólum jelenik meg az erősítő tartalma mellett. Ez azt jelenti, hogy az oldal szinte azonnal betöltődik – vagy inkább 4-szer gyorsabb, mint a normál mobil oldalak. 

    Технология AMP: нужно ли ее внедрять на сайты

    A Yandex létrehozta a “Turbo Pages”nevű gyors mobil oldalak saját verzióját. Általában a technológia hasonló az AMP-hez: az oldalak csak szöveget, képeket és statikus hirdetéseket tartalmaznak. A fejlesztők szerint a turbó oldalak betöltésének sebessége 15-ször gyorsabb, mint a normál. A Yandex keresési eredményeiben a gyorsított webhelyek kiemelésre kerülnek a rakéta ikonnal. 

    OLVASS TOVÁBB:  Belső összekapcsolási módszerek az online áruházakhoz

    Технология AMP: нужно ли ее внедрять на сайты

    Nem titok,hogy a mobil webhely optimalizálása nemcsak a tartalom észlelésének javítása, hanem a SEO szempontjából is fontos. A Google AMP és a Turbo oldalak olyan technológiák, amelyek segítenek ebben. Lássuk, ki kell figyelni rájuk először. 

    Mikor kell használni az erősítőt 

    1. A forgalom fő forrása a mobil eszközök 

    Ha a legtöbb felhasználó okostelefonról látogatja meg a webhelyet, az AMP ideális a teljes erőforrás vagy annak mobileszközökre összpontosító egyes szakaszainak optimalizálására. Ez is javítja a SEO mutatókat, valamint a mobil forgalom elkötelezettség, valamint a megőrzési mutatókat. 

    2. A webhely mobil verziója 3 másodpercnél hosszabb időt vesz igénybe a betöltéshez 

    Számos tanulmány szerint, ha egy oldal több mint 3 másodpercig töltődik be, a felhasználók 79% – a elhagyja a webhelyet. AMP segít növelni a letöltési sebességet, és tartsa a látogatók.  

    OLVASS TOVÁBB:  Belső összekapcsolási módszerek az online áruházakhoz

    3. Az oldal híreket, cikkeket tesz közzé 

    Mivel az AMP a szöveges tartalomra összpontosít, nagyszerűek a nagyszámú cikkel rendelkező webhelyek számára.  

    Ha nem használja az erősítőt 

    1. A webhely már rendelkezik adaptív verzióval 

    Ha az oldalak már betöltése elég gyors, AMP technológia lehet felesleges. Azonban semmi sem akadályozza meg az A / B tesztelést. 

    2. Cikkeket csak a “blog” részben tesz közzé» 

    Nem kell optimalizálnia a teljes webhelyet, ha csak a tartalmára korlátozhatja magát. 

    3. A webhelynek sok interaktív eleme van 

    Az AMP nem teszi lehetővé az előugró ablakok, űrlapok, közösségi média widgetek és más funkcionális elemek megjelenítését, amelyek egyes webhelyek számára fontosak. 

    A fenti pontok mindegyike vonatkozik a Yandex Turbo oldalakra is. 

    Elemezzük az AMP implementáció lehetséges pozitív és negatív hatásait. 

    Az erősítő előnyei 

    • Villámgyors tartalom betöltése és jobb rangsor 

    Az AMP-vel rendelkező webhelyek gyakran magasabbak, mivel a Gyors betöltés csökkentheti a visszafordulási arányt, így növelheti az erőforrás minősítését. A letöltési sebesség és a mobilos első tartalmak ma a legfontosabb rangsorolási tényezők közé tartoznak. Olyan keresőmotorok, mint az oldalak, amelyek azonnali hozzáférést biztosítanak a tartalomhoz. Mivel ultrakönnyű, az AMP gyorsabban tölthet be, mint a szokásos weboldalak, és jelentősen befolyásolja a rangsorolási eredményeket. 

    • Pozitív hatás az átváltási árfolyamra 

    A Google kutatása kimutatta, hogy az AMP webhelyek potenciálisan kétszer annyi oldal látogatási időt kaphatnak, az e-kereskedelem esetében pedig az AMP bevezetése átlagosan 20% – kal növeli a konverziót. 

    • További láthatóság a keresési eredmények között 

    Az oldal melletti villám ikonja jobban láthatóvá teszi a felhasználók számára. 

    • Magas CTR 

    A Google szerint a kiadók 85 százaléka számolt be nagyobb láthatóságról és magasabb CTR-ről az AMP oldalakon. 

    Az AMP technológia azonban nem nélkülözi a hátrányait, ezért érdemes megismerni őket a technológia bevezetése előtt. 

    OLVASS TOVÁBB:  Szolgáltatások videók készítéséhez

    Az erősítő hátrányai

    • Az erősítő végrehajtása extra erőfeszítés 

    Friss cikkek

    Hogy megy a mobil fejlesztői interjú?

    Alexander Anikin, dékán a kar Android fejlesztési GeekBrains18 május 20216 perc 29https: / /d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2624 / og_image / d6b0df6963fad75c41266e6f67eabafe. png Már beszéltünk arról, hogy milyen...

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában