More

    Amikor valami furcsa történik a chat, veszek egy mély lélegzetet, és azt mondják, egy hosszú ” Ooooo”

    2021 áprilisában az Odnoklassniki közösségi hálózat elindította az Asu chatbot-intelligens visszajelzési rendszert. Ugyanakkor töröltem a jelentkezési lapot, amelyet ki kellett tölteni, ha problémák merültek fel az engedélyezéssel. Most, ha sikertelen kísérletet tesz a közösségi hálózatba való bejelentkezésre, a felhasználó egyetlen kattintással megoldhatja a problémát az OK támogatási szolgáltatással.

    A frissítések után az OK további kéréseket kezdett feldolgozni, valamint időt takarított meg a felhasználó számára. A támogató szolgálat szakemberei azt mondják, hogy most gyakrabban foglalkoznak a nem szabványos, érdekes esetek megoldásával.

    Beszéltünk öt támogató személyzettel arról, hogy a felhasználók mely kéréseire emlékeztek leginkább, hogyan tudnak megbirkózni olyan napokon, amikor minden rosszul megy, és miért szeretik a munkájukat.

    Olga, körülbelül 1,5 éve dolgozik a támogatási szolgálatban

    Projektek: Hozzáférés, Jogsértések

    Miután a felhasználó segítséget kért a felesége profiljába való bejelentkezéshez. Ez gyakran akkor fordul elő, amikor a házastársak csalással vagy valami hasonlóval gyanúsítják egymást. Természetesen elfogadhatatlan, hogy valaki más profiljába kerüljünk, és ebben biztosan nem segítünk nekik. De a felhasználó nagyon szeretett volna beszélni arról, hogy mi a fájdalmas, mi a gondja, és ennek eredményeként a párbeszédünk után megszólalt, és meggondolta magát, hogy behatol a felesége profiljába. Úgy gondolom, hogy az ilyen fellebbezéseket nem lehet figyelmen kívül hagyni, mert mindenkinek szüksége van támogatásra, még az Odnoklassniki ismeretlen üzemeltetőjétől is.

    Volt olyan eset is, amikor egy nagyon ellentmondásos fiatalember segítségért fordult, aki felháborodott, hogy bizonyos adatokat kérünk a probléma megoldásához. Egy bizonyos ponton küldött egy vicces képeslapot, én pedig egy képeslappal válaszoltam egy viccel. Tetszett neki, és miután még néhány vicces képet cserélt, a felhasználó megkönnyebbült, bocsánatot kért a negatívért, és megígérte, hogy visszatér a kért adatokkal.

    OLVASS TOVÁBB:  5 érdekes digitális tartalom formátum

    Szeretem a lehetőséget a munkámban, hogy segítsek és kommunikáljak azokkal, akik pozitívak, és megköszönjem. Bár nincsenek különösen “sikeres” fellebbezések. Aztán bekapcsolom az agresszívebb zenét a háttérben, erősebb kávét főzök, és pár percre lelépek a laptopról.

    Tatiana, körülbelül 2 éve dolgozik a támogatási szolgálatban

    Projekt: Hozzáférés

    Когда в чате происходит что-то странное, я делаю глубокий вдох и произношу долгое «Оооой»

    Amikor megjelent az Asya (az OK támogatási szolgáltatás által használt chatbot-a szerk.), sokkal kényelmesebb lett a munka. Az Asya kezdetben összegyűjti az összes szükséges információt az alkalmazottakról, így a felhasználó nem jön “üres”. Ha az Üzemeltető nem válaszol egy percen belül, Asya csatlakozik, majd kéri, hogy várjon – ez létrehoz egy barátságos kommunikáció a chat.

    OLVASS TOVÁBB:  Szexboltok Oroszországban: a Runet felhasználók véleménye és véleménye

    De néha előfordul, hogy a felhasználó dühös, negatív eredményt ad útközben. Volt egy ilyen eset a közelmúltban. Írtam neki: “megértem, hogy most nem vagy nagyon jó hangulatban, de kellemetlen számomra, hogy ilyen hangon olvastam a levelezést.”Ezután a férfi bocsánatot kért és átrendezte magát, hangja barátságosabbá vált.

    Amikor nehéz napok vannak, megpróbálok érzelmileg újjáépíteni közvetlenül a műszakban: bekapcsolni a zenét, kommunikálni a kollégákkal, mémeket cserélni. Ha a felhasználók nem túl barátságosak, igyekszem nem szívbe venni, mert nem személyesen nekem szól.

    Péter, körülbelül 6 hónapig dolgozik a támogatási szolgálatban

    Projekt: Hozzáférés

    Когда в чате происходит что-то странное, я делаю глубокий вдох и произношу долгое «Оооой»

    Egyes felhasználók nem jönnek hozzánk segítségért, de csak beszélni akarnak. Vannak vicces esetek is. Nemrégiben egy lány jött, hogy visszaállítsa profilját, majd elkezdett obszcén javaslatokat dobni rám – egy támogató alkalmazottra.

    OLVASS TOVÁBB:  Az ideális SMM szakember: hogyan kell keresni, ellenőrizni és kiválasztani

    Amikor valami furcsa kezdődik történik a chat, veszek egy mély lélegzetet, és azt mondják, egy hosszú “Ooooo” – ez az én módja a detente. A kollégákkal való kommunikáció is segít újraindítani.

    Daria, körülbelül 3 éve dolgozik a támogatási szolgálatban

    Projekt: áruk és hozzáférés

    Когда в чате происходит что-то странное, я делаю глубокий вдох и произношу долгое «Оооой»

    Leginkább a munkámban szeretem egyszerű szavakkal magyarázni az összetett dolgokat. Például, ha a polcokra tesz néhány utasítást a közösségi hálózati szolgáltatások használatára, a felhasználók pedig örülnek, hogy minden működik nekik. Ilyen pillanatokban úgy gondolom, hogy nem hiába dolgozom.

    Nagyon fáj, ha egy felhasználó valami rosszat kíván nekem egy csevegésben, de igyekszem nem reagálni rá. Amikor a felhasználók tiszteletet mutatnak, próbálj udvariasnak lenni — nagyon energizáló. Ez segít megszabadulni a negatív gondolkodású emberekből eredő feszültségtől.

    Sofia, körülbelül 2,5 éve dolgozik a támogatási szolgálatban

    Projekt: Termékek

    Когда в чате происходит что-то странное, я делаю глубокий вдох и произношу долгое «Оооой»

    A nem szabványos esetek meglehetősen ritkák, talán havonta néhányszor. De amikor a koronavírus világjárvány megkezdődött, sok kérést kaptunk arról, hogy a felhasználók megfertőződhetnek-e egy Kínából származó csomagból. Szerencsére sikerült megnyugtatnunk őket, amikor az Egészségügyi Minisztériumtól és a WHO-tól a kommunikáció során információkat kaptunk.

    Szeretem, hogy az idő múlásával, kevesebb nem szabványos kérdéseket, hogy a felhasználók kérni. Megpróbálok válaszolni minden kérésre az utasításoknak megfelelően,így még a negatív is egy kicsit megérinti.

    Meditálok, és segít elkülöníteni az érzelmeimet más emberek érzelmeitől. A támogatási szolgálatban végzett munka során megtanultam elvontatni magam néhány helytelen kérésből:csak akkor Kapcsolok be, ha szimpátiát, részvételt vagy örömöt kell mutatnom.  

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában