More

    Algoritmus a donor webhely kiválasztásához linkek vásárlásához

    A linképítés továbbra is az egyik fő módja a webhely népszerűsítésének, így a kiváló minőségű linkek megszerzése sok figyelmet/időt/erőforrást kap. A Links-Stream-ben elemeztük az ügyfél (SEO specialists) tájékoztatóit, majd összegyűjtöttük a legfontosabb tényezőket, amelyek irányítják a link donor kiválasztását. Ez a lista a Yandex linképítésére, valamint a Google alá és alá egyaránt alkalmazható lesz.

    Az adományozó helyek kiválasztásának algoritmusa 

    Először is, ellenőrizzük a potenciális referenciadományozók listáját tömegesen a mutatókra, majd manuálisan nézzük meg a többieket. A tömeges mutatók, hogy ellenőrizheti helyek közé: 

    1. X – legalább 100 

    A webhelyminőségi index nem új mutató a Runet webhelyek számára, de ez az egyik alapvető mutató a webhelyek értékeléséhez a Yandexben történő promóció során. Ezt a mutatót a szolgáltatás segítségével ellenőrzik https://be1.ru/yandex-iks/. 

    Példa egy referencia donor SQI-jára, a link költsége 70 dollár 

    2. DR – legalább 30  

    Domain értékelés az Ahrefs-től-a webhely minőségének leggyakoribb mutatója a Nyugat alatt történő promóció során. Minél magasabb ez a mutató, annál jobb. Mivel a mutatót logaritmikusan számítják ki, sokkal nehezebb egy webhely számára, hogy 30-as értéket kapjon, mint 0-tól 20-ig. Ezért van szükség a 30 vagy annál nagyobb DR-vel rendelkező erőforrásokra. 

    Алгоритм по выбору сайта-донора для покупки ссылок

    Példa egy Dr referencia donorra, a link költsége 70 dollár 

    3. A Google-tól az Ahrefs-en történő forgalom nem kevesebb, mint 5000 

    Алгоритм по выбору сайта-донора для покупки ссылок

    Az elhelyezés költsége 400 dollár 

    4. Link Ár: tól től $10 A Runet, – tól $50-nyugati oldalak 

    A Google új link attribútumainak (ugc, szponzorált) bevezetése után az elhelyezési árak emelkedtek. Még most is, a koronavírus világjárvány ellenére, nem számíthat kedvezményekre (például egy évvel ezelőtt). Ha 2 évvel ezelőtt a RuNet – ben 7 dollárért, nyugaton pedig 30 dollárért lehetett megtalálni a józan linkeket,most az árcédula komolyan nőtt (különösen a fülkékben, ahol sok linkre van szüksége, és “tegnap”, mint az esszében). 

    OLVASS TOVÁBB:  Miért fontos a SEO használata a márka népszerűsítésekor

    5. TF – legalább 5 

    A TF (trust flow) és a CF (citation flow) mutatók egy potenciális linkdonor linkprofiljának minőségét mutatják. Ezt a mutatót a szolgáltatás határozza meg majestic.com. 

    Алгоритм по выбору сайта-донора для покупки ссылок

    Példa egy TF webhelyre, az elhelyezés költsége 25 dollár 

    6. Tárgy-a mi, kapcsolódó, újságok, tömegtájékoztatási eszközök, portálok 

    A tematikus blogok a legmegfelelőbbek a niche-oldal linkjeinek elhelyezésére, de a széles körű média-és hír – / városi portálok is nagyszerűek. Amikor az összes lehetőség kimerült, megfontolhatja a kapcsolódó témákat is, sőt azokat is, amelyek első pillantásra láthatatlannak tűnnek. Például egy utazási témájú weboldalt reklámoz. Mi akadályozza meg Önt abban, hogy cikket írjon arról, hogyan fejlesztették ki webhelyének funkcionalitását, és hogyan helyezte el azt a webstúdióban? 

    OLVASS TOVÁBB:  Létrehozása, illetve előmozdítása a felülvizsgálat helyén az esszé hiánypótló

    Алгоритм по выбору сайта-донора для покупки ссылок

    Tematikus webhely-adományozó, a link költsége 100 dollár 

    A fennmaradó helyeket a forgalom vagy a SQI csökkenő sorrendjében válogatják, kézzel nézve.  

    7. Cikk tartalma-legfeljebb 20% 

    A Runet-ben ez a mutató részben ellenőrizhető olyan csereprogramokon, mint a Miralinks, de nem lesznek teljesen megbízhatóak. A webhely “cikktartalmának” megértésének legmegbízhatóbb módja az utolsó 20 blogcikk megnyitása, valamint annak megtekintése, hogy hányan tartalmaznak kereskedelmi linkeket. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet újratervezni a webhelyet, és menteni a pozíciókat

    Például ezen az oldalon (az elhelyezés költsége 40 dollár), az utolsó 10 hozzászólás közül 8 tartalmaz linkeket harmadik fél kereskedelmi webhelyeire. Nem ajánlott linkeket vásárolni ilyen webhelyeken. 

    Алгоритм по выбору сайта-донора для покупки ссылок

    De az a hely, ahol a megvásárolt cikkek sokkal kisebbek, az elhelyezés költsége pedig csak 35 dollár. 

    Алгоритм по выбору сайта-донора для покупки ссылок

    8. Az oldal élő, a friss cikkeket rendszeresen közzéteszik 

    Ügyeljen arra, hogy milyen gyakorisággal publikálják ezt az erőforrást (Az elhelyezés költsége 70 dollár) – csak 2 álláshely havonta. Egy jó referencia donor számára ez nem elég. A kiváló minőségű hírforrások napi 2 hozzászólásból, tematikus blogokból-1 cikk körülbelül 2-3 naponta. 

    Алгоритм по выбору сайта-донора для покупки ссылок

    Íme egy példa egy olyan webhelyre, ahol az információkat sokkal gyakrabban frissítik, mint a fenti webhelyen, az elhelyezés költsége hasonló: 

    Алгоритм по выбору сайта-донора для покупки ссылок

    9. Az ur (Ahrefs) értékesítési tételek nem egyenlő 0 

    A donor oldalon korábban megvásárolt cikkeket az Ahrefs-en keresztül lehet ellenőrizni, hogy milyen mutatói vannak. Kívánatos, hogy az UR nem egyenlő nullával, mint például a decor oldalon, ahol a cikket a cikk írása előtti napon tették közzé, de már megkapta az UR 9-et (az erőforráson való kiküldetés költsége 200 dollár). 

    Алгоритм по выбору сайта-донора для покупки ссылок  

    Példa egy webhely UR, az elhelyezés költsége $200 

    Reméljük, hogy ez a lista segít abban, hogy kiváló minőségű linkeket kapjon elfogadható áron. Minden felsők!

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában