More

    Alaich válaszol a SEO kérdéseire [PR-CY 19. sz. Kérdés]

     

    Alekszandr Alajev válaszai az olvasók kérdéseire a webhely optimalizálásával kapcsolatban.

    Kérdezze a PR-CY-t – egy szakasz, amelyben a PR-CY blog olvasói kérdéseket tehetnek fel a webhelyekkel való munkával, a tartalom létrehozásával, a hirdetések beállításával és más kapcsolódó témákkal kapcsolatban.

    Az Ask PR-CY rovat 19. számában a szakértő az volt

    Alexander Alaev aka Alaich

    Az “Alaich & Co” webstúdió vezetője, Alaich blogjának és a Telegram @alaevseo csatornájának a szerzője, a FastTrust és a ComparseR programok és a CheckTrust.ru szolgáltatás készítője. Több mint 15 éve készít és hirdet weboldalakat.

    Egész héten összegyűjtöttük kérdéseit a bejegyzés megjegyzésében, Sándor szinte minden kérdésre válaszolt. Kivéve azokat, akik pszichés képességeket igényelnek 🙂

    A válaszok készen állnak!

    Angelina Smolko azt kérdezi:

    „Érdemes elkezdeni a tömegmarketinget a nyugati piacon, és ha igen, hogyan és hol lehet jó szakembert találni? Köszönöm”.

    Csak a versenytárs elemzése segít megválaszolni ezt a kérdést.

    • Először meg kell értenie, hogy mennyire természetes és megfelelő a választott fülkében. Ha a felhasználók tartalmat generálnak egy adott termékről vagy szolgáltatásról, akkor ez a módszer megfelelő.
    • Másodszor, a backlink elemző szolgáltatások segítségével meg kell értenie, hogy versenytársai használják-e ezt a linképítési módszert. Ha van egy észrevehető minta, hogy a legtöbb versenytársnak vannak linkjei az UGC webhelyeiről (fórumok, blogolási platformok, vélemények stb.), Akkor a tömeget kell használnia.

    De az, hogy hol talál szakembert, az egy másik kérdés. Egyébként nehezebb, mint kitalálni, hogy egyáltalán meg kell-e ezt tennie. Amint azt a gyakorlat mutatja, hatékony és célszerű ezt függetlenül megtenni.

    AleksWorker megkérdezi:

    „Javasolja a Yandex Turbo oldalak összekapcsolását egy online áruházhoz vagy sem? Köszönöm”.

    Természetesen nem 🙂 És ez nem vicc.

    Néhány kliens webhelyen teszteltünk, mindenhol rosszabb teljesítményt értünk el, mint a Turbo oldalak nélkül. Itt van a Telegram csatornám egyik megjegyzése.

    Ha úgy dönt, hogy tesztel, vagy ha az ügyfél ragaszkodik hozzá, azt javaslom, hogy a Turbo-t csak egy vagy két szakaszban hajtsa végre, és több hétig figyelje meg, majd hasonlítsa össze az eredményeket.

    PS Nem lehet, hogy minden rosszabb legyen mindenki számára, mert a Yandex szerint valaki jobb lett. Hirtelen valami jobb lesz számodra valahol … ki tudja 🙂

    Alexey Sch ezt kérdezi:

    „Mit vár el a keresőmotoroktól 2021-ben? Felpörgeti a Yandex a generátort? Jobban fog figyelni a PF-re? “

    A Yandex minden évben bemutatott nekünk egy új algoritmust (2017 – “Korolev”, 2018 – “Andromeda”, 2019 – “Vega”), figyelembe véve egy ilyen ütemtervet, 2020-ban újabb hangos bejelentésre számítottam, de úgy tűnik, hogy a járvány mindenhol kiigazításokat hajtott végre, mert a vége 2020 új algoritmus nélkül ment. Bár egész december még előttünk van, ki tudja, mi fog történni. Várok egy új algoritmust, amely számunkra, mint SEO szakemberek, nem fog jelentős változásokat hozni, de a hétköznapi emberek számára még kényelmesebbé teszi a keresést.

    Bármennyire is hangzik diplomáciai, amit írtam, ez az evolúció.

    Azt hiszem, a Yandex kevesebb figyelmet fog fordítani a PF-re, legalábbis addig, amíg a csalók nem nyugszanak meg. Nyilvánvaló, hogy valamit tenni kell ezzel, valaki csalással ül a tetején, valaki csalással “kiüti” a versenytársakat. Nem jó. Itt ugyanazt a megoldást kérdezik, amely a Minusinsk algoritmus lett 2015-ben – most már senki sem intett linkekkel. Remisszióba kell küldenünk ezt a fájást.

    “Mire kell jobban figyelni: technikai optimalizálásra vagy a tartalom minőségére, ha olyan webhelyet veszünk fel, amelynek mindkét jellemzője átlagos?”

    A technika és a matematika nagyon hosszú ideje fokozatosan elveszíti jelentőségét, teret engedve a tartalom minőségének, a látogatók viselkedésének stb. Ha közvetlenül válaszol a kérdésre, figyelnie kell a tartalom minőségére.

    De mivel a tartalom és a technológia teljesen különböző dolgok, nem kell választania. A technikai optimalizálást általában egyszer végzik, a kritikus hibákat kijavítják, majd a tartalommal hosszú és nehéz munkát végeznek.

    „El kell rejtenie valamilyen weboldalelemet a noindex-ben? Például egy lábléc, amely linkeket tartalmaz a felhasználói megállapodáshoz, az adatvédelmi irányelvekhez és egyebekhez. Mit csomagolsz a noindexbe? “

    Nem rejtegetek semmit a noindexben, és senkinek sem tanácsolom ezt.

    • Először is, ezt a címkét csak a Yandex támogatja, ami azt jelenti, hogy nem univerzális, és a webhelyet a Google számára is optimalizálták, és szeretném, ha a keresőmotorok ugyanúgy látnák a webhelyemet.
    • Másodszor, ha van olyan darab az oldalon, amelyet nem kell bemutatni a PS-n, akkor talán egyáltalán nem kellene senkinek megmutatni?
    • Harmadszor, nem tudjuk pontosan, hogy működik a noindex. Igen, a Yandex szerint a címke lehetővé teszi az oldal tartalmának egy részének elrejtését az indexelés elől. Még kísérletem volt Baden-Badennel, amikor bezártam a szöveget a noindexbe, és ez segített. De vannak olyan esetek, amikor nem működött, de a törlés igen.

    Ha azt akarom, hogy bizonyos tartalmak ne kerüljenek indexelésre az oldalon, akkor törlöm azokat. Akkor biztos vagyok benne, hogy nem indexelik 🙂

    Ljudmila Kolyvanova ezt kérdezi:

    “A morzsákban zárnia kell a Főoldal és az Aktuális oldal linkjeit a nofollow címkével?”

    Nem, nem éri meg. A webhely belső linkjeit egyáltalán nem szabad bezárni a nofollow-ban, kivéve azokat, amelyek olyan oldalakhoz vezetnek, amelyeknek tilos indexelni.

    Maxim Smirnov ezt kérdezi:

    „Érdemes-e külső linkeket pumpálni egy megbízható webhely oldalára, ahol egy nofollow link található a webhelyemre? Vagy csak azoknak a webhelyeknek van értelme, amelyek dofollow linkekkel rendelkeznek a webhelyemre? “

    Szerintem ennek csak a dofollowed webhelyek esetében van értelme.

    „Eszembe jutott, ami még mindig aggaszt. Talán nem annyira a seo-ról, mint a webhelyekről. Képzelje el, hogy van egy Windows szoftver webhelye. Van cselekvésre ösztönzés – “Letöltés”. És minden rendben van, ha az asztalról jelentkeznek be. És mit tehet a cselekvésre ösztönzéssel, ha okostelefont használ? Határozottan nem kell letölteniük a Windows telepítőjét, de mégis szeretnének ilyen látogatókat szerezni. Az újbóli célzás mellett tud valamit tanácsolni? “

    Ha nem vagyok hajlandó valamit csinálni a telefonomról, küldök magamnak egy linket egy oldalra, amely később megnyílik a laptopomon. Magamnak küldöm a levelet.

    OLVASS TOVÁBB:  Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    Tehát nagyon helyénvaló lenne a “Letöltési link küldése” cselekvésre ösztönzés. Ez személy szerint nekem szól. De meg kell értened, hogyan viselkednek az emberek, valaki hozzáadja az eszközök között szinkronizált könyvjelzőkhöz, valaki elment az evernote érdekében, valaki a falán posztol a közösségi hálózatokba. Meg kell vizsgálni, hogyan viselkednek az emberek, és olyan megoldást kell kínálniuk számukra, amely leegyszerűsíti / felgyorsítja ezt a folyamatot.

    OLVASS TOVÁBB:  A Telegram pályázatot hirdetett fejlesztőknek és tartalomkészítőknek

    Dianochka ezt kérdezi:

    „Ha a versenytársak külső linkeket hoztak létre egy rossz webhelyről az oldalamra, akkor ajánlatos letiltani egy ilyen webhely IP-címét. Mit gondolsz erről? Érdemes blokkolni egy olyan webhelyet, amelyről nem kívánt linkek érkeznek? És van-e értelme ennek egyáltalán, mert a kapcsolatok továbbra is megmaradnak? “

    Hogyan lehet blokkolni egy webhely IP-címét? Kitől lehet blokkolni? Teljes hülyeségnek hangzik. A külső tényezőket semmilyen módon nem szabályozzák a webhelyen belül, így nem lehet „letiltani” egy külső linket.

    Az Opt22 azt kérdezi:

    „Új dizájnt és tartalmat készítünk az online áruház számára, most az új webhely más tárhelyen van, két lehetőség kínálkozik annak elindítására: cserélje le a régit, vagy rendeljen új webhelyet a domainhez egy új szerveren. Milyen lehetőség szerint nem csökken a keresőmotorok rangsora? Az oldal ötéves.

    Nincs különbség. És valójában, és egy másik esetben az új webhely a régi címen lesz elérhető. És ha új webhelyet helyez át a jelenlegi tárhelyre, vagy megváltoztatja a domain ns-szervereit úgy, hogy azok másik tárhelyhez vezessenek – akkor mi van? Tedd úgy, ahogy neked személy szerint megfelel.

    Felhasználói kés megkérdezi:

    “Ön SEO tanfolyamokat tart Krasnodarban – tervez online SEO tanfolyamot?”

    Ez nehéz kérdés számomra. Azért kezdtem a tanfolyamokat, mert szerettem volna további kommunikációt, fontos volt, hogy visszajelzést kapjak valódi emberektől itt és most. Online módon nem így működik, mindegy, hogy laptopral ülsz és beszélgetsz, nem látod az emberek reakcióit, nem érzed …

    De mindenesetre megpróbálom jövőre elindítani az első szálat 🙂

    Az EASTPLAST felhasználó ezt kérdezi:

    „Miért a Google-ben a Search Console szerint az első 1-3 találatban szereplő lekérdezések aránya nagyon alacsony, 0,1-3%? Honlap shini-oroszország. Példák:

    Alaich válaszol a SEO kérdéseire [PR-CY 19. sz. Kérdés]

    Ha megnézi az élő keresési eredményeket, a tetején van egy hirdetési blokk (3-4 darab), a jobb oldalon egy blokk termékhirdetésekkel, fotókkal és árakkal, egy blokk egy térképpel (az üzletek címeinek listája), mindez elvonja a figyelmet az organikus hirdetésekről. Ha azonban vakon nézi a számokat, akkor a CTR valóban alacsony.

    Több lehetséges ok:

    1. Túl kevés kattintás a megfelelő CTR-becsléshez.
    2. Különös domain név (a domaint Sheeny Rush néven olvastam).

    Sokkal több furcsaság található a képernyőképen, például 15,2% -os CTR a negyedik pozícióhoz. Nincs elegendő adat további indokolt következtetésekhez.

    Denisch felhasználó megkérdezi:

    „A piacon rengeteg SEO ügynökség és magánkereskedő van, akik SEO szakértőként képviselik magukat. A gyakorlatban nagyon kevés olyan szakember található, aki tudja, mit és hogyan kell tennie. Hogyan állapítható meg, hogy egy jövőbeli vállalkozó vagy szakember szakértő-e, és cselekedeteik nem károsítják-e az oldalt?

    Nem biztos, hogy valahogy meghatározható vagy kiszámítható-e. Ez olyan, mint bármely más szolgáltató iparban – az ismerősök / barátok tanácsai maximális súlyúak. Figyelem a szakember / cég jelenlétét különféle helyszíneken, kivéve a cég weboldalát. Lehet, hogy egy blog – mind önálló, mind valamilyen profilforrás, egy népszerű Telegram-csatorna vagy a közösségi hálózatokon lévő közösség, a YouTube keretein belül … Tudom, hogy sok potenciális ügyfél azt nézi, hogy mennyire fejlett az ügynökség weboldala – ha az a top 3-ban szerepel, akkor , “Az ügynökség képes.” Valaki megnézi a profilértékeléseket – Runet Rating, CMSmagazine stb.

    A serbed7 felhasználó ezt kérdezi:

    „A hidden-object.com webhely, a kiemelt kulcs – rejtett objektum és minden, ami hozzájuk kapcsolódik. Érdekel a szakember véleménye, miért vagyok még a legfontosabb ingyenes rejtett tárgyas játékok korlátlan játékával is csak 13.? Az oldal természetesen meglehetősen fiatal, de úgy tűnik, hogy a tényezők kombinációja olyan, hogy azonnal elinduljon. “

    “De úgy tűnik, hogy a tényezők kombinációja olyan, hogy azonnal felszálljon” – Nem értem, miért ilyen magabiztos? Tényezők kombinációja – ez a láblécben lévő szöveg és linkek spamje? Kulcsszó beírása egy domainbe? Ha megnézi azokat a webhelyeket, amelyek fent találhatók, azok tartalma semmiképpen sem hasonlít az oldalai tartalmára, ezért nem értem, miért kellene a beküldött webhelynek magasabb rangot elérnie.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google frissíti rangsorolási algoritmusát

    Egy bátor ügynökség felhasználó ezt kérdezi:

    „Milyen eszközzel nézi a forgalmi forrásokat a versenytársaival szemben? Például a hasonlóweb.com nem jelenít meg forgalmi forrásokat kis webhelyeknél. ”

    A Runet esetében a keys.so-t használom – sokkal sikeresebb, mint a hasonló web, ha gyakorlati használatról beszélünk. Keresési kifejezések, céloldalak, hirdetések összefüggésben, összehasonlítás a versenytársakkal.

    Alximik ezt kérdezi:

    “Fokozódnak-e a pozíciói, amikor a Yandex.Dialogs bemutatkozik az oldalon? Megéri-e megvalósítani egy kereskedelmi webhely számára? “

    Nem vettem észre ilyen befolyást. Úgy tűnik, hogy a Yandex ezzel a kísérlettel kudarcot vallott, a SERP-n sehol máshol nincsenek párbeszédpanelek és online tanácsadók. És maguk a párbeszédek átalakultak Messengerré. Akkor nem.

    A nav1977 felhasználó ezt kérdezi:

    “Ha Oroszország egész területén működő online áruház létrehozását tervezi, melyik városban jobb regisztrálni a Yandex.Directory és a Google Cégem szolgáltatásban?”

    Természetesen minden városban. Az a webhely, amelynek ellenőrzött címe van a könyvtárban, mindig jobban fog rangsorolni, mint a cím nélküli webhely. A Yandex a helyi oldalakat részesíti előnyben, amikor kereskedelmi és / vagy földrajzi függő kérésekről van szó. A Google-nek regionális problémái vannak, ezért ott nem annyira kritikus.

    Oldzas felhasználó megkérdezi:

    – Meséljen az idei legérdekesebb projektjeiről és epikus kudarcairól.

    Nagyon kreatív kérdés 🙂 Nem futtatok kliens webhelyeket, ezért valami másról fogunk beszélni, és egy projekt alatt nemcsak egy oldalt értek.

    Nos, például az “Alaich SEO, business and …” tg-csatornánk nagyon érdekes projekt. És azért “azért”, mert a közzétett bejegyzések vagy alkalmak legalább fele kollégáktól származik.

    Úgy döntöttünk, hogy elindítunk egy virágüzletet, amely affiliate program keretében működik (potenciális ügyfeleket értékesítünk partnereknek). Úgy gondolom, hogy ez a projekt nemcsak érdekes, hanem ígéretes is.

    Ha kudarcokról beszélünk. Például ebben az évben nagy volt a felhajtás a PF kapcsán, és mi is úgy döntöttünk, hogy kísérletezünk, minden nagyon vidáman és sikeresen ment, majd az összes kísérleti oldalunk a szűrő alá került 🙁 Jó, hogy az ügyféloldalak rendben vannak: azokra az ügyfelekre gondolok, akik most jöttek úgy, hogy “csavarjuk” őket, és nem azokat, akikért “normál seo-t” csinálunk.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google frissíti rangsorolási algoritmusát

    Sergej2638 felhasználó ezt kérdezi:

    „Röviden: már szürke lettem. Egy projekten telepítettük modulodat a kategória optimalizálásához. Tehát nem támogatod a modult, és maga a modul szerkesztése leállt. Figyelem: hol van ez a szöveg a modulból? “

    Igen, hosszú évek óta feladtam a DLE-t – ez nagyon hálátlan munka. A modul szövege az _category_face nevű táblázat adatbázisában található.

    Flower85 felhasználó megkérdezi:

    „Mikor kezdhetem el közzétenni a közepes és magas frekvenciájú kérésekhez kapcsolódó cikkeket egy információs oldalon? Ha az 1000-2000 megjelenítést igénylő cikkek sikeresen az első 5-10 közé kerülnek, és a 20-30 ezer megjelenítést igénylő nagyfrekvenciás kérelmekkel rendelkező cikkek a TOP 10-20-30 között vannak, akkor át lehet váltani cikkek írására elsősorban közepes és magas frekvenciájú lekérdezésekhez? És van-e értelme időt és pénzt költeni cikkekre alacsony frekvenciájú lekérdezésekhez, havonta akár 100-200 megjelenítésig? Az oldal 1 éve és 2 hónapja aktívan töltötte be. Az egyedi látogatók száma stabil, körülbelül 900 naponta. “

    Tegye közzé, ami végül több konverziót eredményez. Ha az LF és az MF alatti cikkek helyet foglalnak a top 10-ben, és több átmenetet adnak, mint a HF alatti cikkek a 2-3. Oldalon, akkor egyértelmű, mire kell figyelni.

    Idővel és a forgalom növekedésével az RF alá tartozó cikkek magasabb helyezést érnek el.

    „Hogyan befolyásolja a cikkek száma a weboldal forgalmát? 1,2 évig 493 cikk jelent meg a blogon ”.

    Hozzáférhet az elemzéshez, ami azt jelenti, hogy választ kapott erre a kérdésre.

    “Hogyan lehet jó adományozót találni csere nélkül?”

    Valószínűleg nem a “hogyan”, hanem a “hol” volt a kérdés. Tudom, hogy az összes webmesterfórumon linkeket árulnak, erre külön külön részek is vannak.

    „Hogyan érhető el, hogy a Yandex ne a cikk címét és első bekezdését, hanem a címet és a leírást jelenítse meg a keresési eredmények között? Az elrendező tervezők nem tehetnek semmit. “

    Az elrendező tervezőknek semmi közük hozzá. A SERP-ben lévő kódrészlet elkészítésének címe és szövege a kéréstől függ. Vagyis a webhely ugyanazon oldalán az igénytől függően különböző címek és leírások lehetnek.

    A 9561484 felhasználó ezt kérdezi:

    „Mondja meg, mit tegyek, ha egy webhely öt évvel ezelőtt egy domainről (www.pechnik-spb.ru) egy újra (nkamin.ru) költözött, miközben a régi webhely oldalainak 30% -a továbbra is megtalálható a Google keresési eredményei között. Sőt, látható, hogy ezek az új webhely oldalai, mivel az oldalszerkezetben változás történt, és a Google domain helyettesíti a régit. Kezdetben egy 301-es átirányítást konfiguráltak, és új tartományt regisztráltak a GSC-ben. “

    Mindenképpen használja a mozgó szerszámot. Ott egy táblának kell megjelennie, amelyen a régi domének ragasztottak.

    Lehet, hogy a www nélküli második tükör nem mozdult el, ezért hozzá kell adnia a régi webhely összes tükrét a panelhez, és mindenkinek meg kell mozdítania.

    Alaich válaszol a SEO kérdéseire [PR-CY 19. sz. Kérdés]

    Alaich válaszol a SEO kérdéseire [PR-CY 19. sz. Kérdés]

    Ajándékok a legérdekesebb kérdésekre

    Bónusz egy szakértőtől: Maxim Smirnov promóciós kódot kap a Webmester tarifa egy hónapja alatt a CheckTrust.ru szolgáltatásban.

    A PR-CY-től a Profi tarifa egy hónapos promóciós kódja a Site Analysis szolgáltatásban Alexey Sch-t kapja.

    Gratulálunk, maradjon velünk a részletekről személyes üzenetben! 😉

    A PR-CY szerkesztőségének véleménye nem egyezhet a meghívott szakértő véleményével

    Friss cikkek

    Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Levegőben van az idei első Likney-összefoglaló, amely a legfontosabb friss és intelligens anyagokat tartalmazza. Sok érdekes és váratlan esemény történt ezen a héten. Tehát...

    A Telegram a második legtöbbet letöltött alkalmazás lett az amerikai alkalmazások között

    Rekord növekedést mutatott a felhasználókban szerte a világon. Pavel Durov Telegram csatornáján elmondta: januárban a messenger aktív felhasználóinak száma meghaladta az 500 milliót....

    Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Január 14-én tartották a "A reklámozás hatékonyságának javítása a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig" webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a...

    A Rumble videóplatform 6 milliárd dollár ellen bepereli a Google-t

    A keresőmotort azzal vádolják, hogy manipulálta a keresési eredményeket a YouTube javára. Amint arról a Bloomberg beszámolt, múlt hétfőn a Rumble videót tároló...

    A tárgyak internete – Új Geekegyetemi Kar

    Beszélünk az IoT-szakemberek fejlesztéséről és keresletéről 2024. január 14. perc94https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2508/og_image/f6e71927836e2411e43cdbc8d2e3604d.png A dolgok internete vagy IoT az informatika egyik legvonzóbb területe a digitális...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában