More

    Ahol a vállalatok hírcsatornákat kapnak: 6 rendelkezésre álló lehetőség

    A tény az, hogy nem kell hallgatnia, hogy meghallgassák. Azok a márkák, amelyek szisztematikusan alkotják a termékük körüli információs mezőt a médiában, a közösségi hálózatokban és más médiákban, gyorsan profitra tesznek szert. Az ilyen cégek jól ismertek, beszélnek róluk, megveszik az áruikat, és igénybe veszik szolgáltatásaikat.

    Azoknak a vállalatoknak, amelyek nem engedhetik meg maguknak a szuperköltségvetéseket a reklámozásra, önállóan kell hírcsatornákat generálniuk, amelyek érdekesek az újságírók számára – a média nem tesz közzé egy érdekes eseményt ingyen. Csak releváns anyagokra van szükségük, amelyek érdekelhetik az olvasókat.

    Elgondolkodtunk a „jó” hírek készítésének problémáján, és számos technikát osztottunk meg, amelyeket a márkák aktívan használnak.

    Adatvezérelt PR

    Minden vállalat szakértő a maga területén, meglehetősen nagy mennyiségű belső adattal és speciális információval rendelkezik. Csak arról van szó, hogy a társaságban zajló hírek ritkán érdeklik az újságírókat.

    De a belső ipari statisztikák alapján végzett kutatások durranással jönnek.

    A kutatásra szakosodott vállalatoknak egyáltalán nem kell újból feltalálniuk a kereket a hírek létrehozásához – ebben a munka sajátosságai segítenek. Nagy statisztikai adatokkal dolgozó nagy elemző projektek esetében, ha hírcsatornát akarunk létrehozni, elég feltenni a “Mi történik …-vel” kérdést. és válaszolj rá.

    A téma bármilyen lehet:

    OLVASS TOVÁBB:  5 könyv egy szakértőtől: Bill Gates (Microsoft). 2020-as válogatás

    • Levegőminőség-ellenőrzés orosz városokban.
    • A sárga autók milyen gyakran kerülnek balesetbe a pirosakhoz képest. És a zöldekkel?
    • Az ingatlanpiaci árak dinamikája az év harmadik negyedévében.
    • És még sok más téma, amely érdekes lehet az olvasók számára.

    Newsjacking

    Ahol a vállalatok hírcsatornákat kapnak: 6 rendelkezésre álló lehetőség

    Használjon olyan témát, amely mindenki ajkán áll – hírlökés. Itt is vannak buktatók. Például nem könnyű az információs mezőbe belépni az új iPhone-val kapcsolatos érveivel – mindenki és mindenki írt már róla. Más kérdés azonban, hogy az iPhone körüli zümmögést más, kevésbé népszerű okostelefonokkal hasonlítjuk össze.

    Esemény PR

    Ahol a vállalatok hírcsatornákat kapnak: 6 rendelkezésre álló lehetőség

    Szinte mindenki számára előnyös lehetőség az, ha rendezvényekről és különféle tömeges vagy társadalmilag jelentős eseményekről beszél, amelyeket a vállalata tart. A média karokkal és lábakkal veszi fel az ilyen hírcsatornákat.

    Számos publikáció köthető egy eseményhez: be kell jelenteni az eseményt, elmondani annak előrehaladását és a végleges kiadványban egy hírt vagy cikket eredményekkel vagy előrejelzésekkel.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex és a Google bűvészei: hogyan lehet velük dolgozni

    Az ügyfelek mint hírcsatornák forrása

    Ahol a vállalatok hírcsatornákat kapnak: 6 rendelkezésre álló lehetőség

    Az ügyfelek tapasztalata vagy a vállalat termékeinek használata mindig érdekes más potenciális ügyfelek számára. Különösen pozitív élmény. A közönségfelmérések és az eredmények közzététele garantáltan elősegíti a márka érdeklődését.

    A partnerek megoszthatják együttműködésük eseteit a márkával. Ez kiváló módszer nemcsak arra, hogy a termékről vagy a szolgáltatás minőségéről beszéljünk, hanem arra is, hogy megmutassuk szakértelmüket, amikor komplex csúcstechnológiai megoldásokról és eszközökről van szó.

    OLVASS TOVÁBB:  Eset a cable.ru (cable.ru) online áruház népszerűsítéséhez

    Együttműködés más vállalatokkal

    Érdekes eredményt hoz a teljesen más tevékenységet folytató vállalatokkal való együttműködés. Azok a márkák, amelyeknek nincs semmi közös vonásuk egymással, közös rendezvényt tarthatnak és több hírcsatornát is létrehozhatnak.

    Együtt szervezhetsz egy jótékonysági projektet, gyűjthetsz forrásokat a lakosság egy meghatározott csoportjának támogatására, közös reklámkampányt folytathatsz és beszélhetsz róla.

    Munka a közönséggel

    Ahol a vállalatok hírcsatornákat kapnak: 6 rendelkezésre álló lehetőség

    Az emberek természetüknél fogva vakmerők. Játsszon velük, rendezzen versenyeket nyereményekkel, mindenféle vetélkedővel (az információszerzés egyik legjobb módja) és vetélkedőkkel. A média szerkesztői egyaránt érdekeltek lesznek egy ilyen esemény meghirdetése és az eredményeiről való beszámolás terén.

    Következtetés

    Hírcsatornák vannak mindenhol. Szüksége van egy kis fantáziára és kreativitásra, akkor a tartalmaira mindenképpen szükség lesz. Minél gyakrabban jelenik meg egy márka a kiadványok oldalain (nemcsak a központi média, hanem az ipar és a regionális is), annál jobb. Ezenkívül a médiával való rendszeres munka elősegíti a kapcsolatok kiépítését a megfelelő újságírókkal, és idővel sokkal könnyebb elhelyezkedni az ipar vagy az általános információs média oldalain. Sok szerencsét!

    Friss cikkek

    Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Levegőben van az idei első Likney-összefoglaló, amely a legfontosabb friss és intelligens anyagokat tartalmazza. Sok érdekes és váratlan esemény történt ezen a héten. Tehát...

    A Telegram a második legtöbbet letöltött alkalmazás lett az amerikai alkalmazások között

    Rekord növekedést mutatott a felhasználókban szerte a világon. Pavel Durov Telegram csatornáján elmondta: januárban a messenger aktív felhasználóinak száma meghaladta az 500 milliót....

    Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Január 14-én tartották a "A reklámozás hatékonyságának javítása a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig" webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a...

    A Rumble videóplatform 6 milliárd dollár ellen bepereli a Google-t

    A keresőmotort azzal vádolják, hogy manipulálta a keresési eredményeket a YouTube javára. Amint arról a Bloomberg beszámolt, múlt hétfőn a Rumble videót tároló...

    A tárgyak internete – Új Geekegyetemi Kar

    Beszélünk az IoT-szakemberek fejlesztéséről és keresletéről 2024. január 14. perc94https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2508/og_image/f6e71927836e2411e43cdbc8d2e3604d.png A dolgok internete vagy IoT az informatika egyik legvonzóbb területe a digitális...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában