More

    A Yandex. Yandex. Direct termékkiegészítéseket adott hozzá a hirdetések kimenetéhez

    Nemcsak a dinamikus, hanem a szöveges hirdetések számára is elérhetővé váltak.

    A termékkiegészítések csökkentik a vevő vásárlásra való áttérését. Segítségükkel a hirdetést észrevehetőbbé, vonzóbbá teheti a vásárlók számára. Ez a formátum a legmegfelelőbb az online áruházak számára, bárki számára, aki YML takarmányt használ.

    Яндекс.Директ добавил товарные дополнения в выдаче для объявлений1

    A termékkiegészítők engedélyezéséhez meg kell felelnie a következő feltételeknek:

    • Adjon hozzá hírcsatornát egy meglévő vagy új hirdetési kampányhoz szöveges és képhirdetésekkel.

    • Nyerd meg az aukciót az első helyen a prémium benyomásokban.

    • Adjon el legalább négy, a kéréshez kapcsolódó terméket a webhelyen.

    Fontos, hogy a takarmány képeket és árakat tartalmazzon. Hirdetés létrehozásához használhatja a teljes hírcsatornát, vagy szűrővel kiválaszthatja az egyes termékeket. A fejlesztők legfeljebb 30 terméket javasolnak egy szűrőben.

    A termékkiegészítőkre való kattintások ugyanolyan költséggel járnak, mint a hirdetések rendszeres kattintásai. A statisztikákban egy ilyen átmenet jelenik meg, mint egy kattintás a fejlécre, valamint az átmenet linkjére.

    A beállítási és betáplálási követelményekről bővebben a Súgóban olvashat.

    OLVASS TOVÁBB:  Google újratervezett SERP-k mobil eszközökhöz

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában