More

    A Yandex.Yandex. a Direct növeli a hirdetési címsorokat

    Az új limit megjelenik a Yandexben. Közvetlen interfész, parancsnok és API pár nap múlva.

    A Yandex. A közvetlen csapat bejelentette, hogy június 17-től kezdve a fő hirdetési cím korlátja megváltozik: most 56 karakter lesz az írásjelekkel együtt. Eddig a hirdetőknek a feliratot kellett használniuk: így sikerült elérni a szükséges értéket, de a gondolatot két részre kellett osztani. Így nézett ki a hirdetés korábban:

    В Яндекс.Директе увеличатся рекламные заголовки

    És ez lesz belőle:

    В Яндекс.Директе увеличатся рекламные заголовки

    A fejlesztők úgy vélik, hogy a második fejléc szükségessége nem tűnik el a fő növekedésével együtt. Egy további fejléc fontos információkat is tartalmazhat, okostelefonokon pedig egy gombnyomással jeleníthető meg.

    В Яндекс.Директе увеличатся рекламные заголовки

    Az okostelefonok címsorai is hosszabbak lehetnek: a mobileszközökön megjelenő hirdetések korlátozása akár 65 karakter is lehet. Az új fejléckorlát megjelenik a Yandexben. Direct, Commander, és az API néhány napon belül, és elérhető a kampány varázsló most.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google új hirdetési formátumokat adott hozzá a helyi kampányokhoz

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában