More

    A Yandex és a Google bűvészei: hogyan lehet velük dolgozni

    Az Optimization 2020 online konferencián Vladislav Sinchugov, az Ashmanov & Partners SMM & ORM osztályának vezetője beszámolót ismertetett a “Misztika a keresési eredményekben – varázslók és szelídítés módszerei” témában.

    Az összes konferencia-áttekintés megtekinthető az Optimization 2020 címke alatt.

    A keresőmotorok jellemzői

    Kezdjük azzal, hogy a keresők milyen varázslókat használnak, és hol kezdődtek?

    A keresőmotorok le akarták egyszerűsíteni a keresést, úgy alakítani, hogy a felhasználó gyors választ kapjon, azaz spórolja meg az idejét. Így a Google 2005-ben bemutatta az Onebox eredményeit.

    Úgy tűnik, hogy minden megtörtént a felhasználó érdekében, az eredmény egyszerűsödik és felgyorsul, sokkal könnyebbé válik a keresés, de a Yandex jön, és azt szeretné, ha a felhasználó több időt töltene ebben a rendszerben.

    Tehát hogyan kapcsolódnak a keresőmotorok a hírnev kezeléséhez?

    Vegyünk egy rendszeres reputációs lekérdezést, és nézzük meg az eredményeket.

    A négy első pozícióból kettő varázsló, Zen és Q.

    Ehhez a kéréshez továbbra is megtalálhatja a Yandex.Regions és a Yandex.Maps térképeket a keresési eredmények között. Felhívjuk figyelmét, hogy a Yandex.Maps-ban negatív értékeléseket készítenek, ezért nagyon veszélyes, ha nem ott dolgozunk. És természetesen előkerül a Video Wizard.

    Kiadásfigyelés

    Ha nem használ speciális eszközöket, amelyeket tovább tárgyalunk, és ellenőrizni szeretné a márkakérdések eredményeit, engedélyezze legalább az inkognitómódot .

    Példaként Vladislav Stas Bykov „Hogyan lehet pénzt keresni a Zen-en” című videóját idézte. Ebben a videóban Stas elmondta, hogy a Yandex.Zen befolyásolja a keresési eredményeket. Főcímet készített a Wordstat-on, belépett a böngészőjébe, és megmutatta, hogy a „hogyan lehet pénzt keresni a Zen-en” keresési eredmények között a cikk harmadik helyen áll. Az ilyen magas pozíció annak köszönhető, hogy Stas egyedül a nap folyamán sokszor meglátogatta ezt a cikket. Logikus, hogy a kérdés egyedi, azaz. minden megszemélyesített számára. Ezért, amikor Vladislav belépett a böngészőbe, és megadta ezt a kérést, természetesen Stas Bykov nem írt cikket erről a kérésről. Figyeljen erre.

    Ha speciális eszközökről beszélünk, akkor ezek egyike a PromoPult. Bizonyára sokan aktívan használják.

    A dedikált eszközök segítenek a keresés egyszerűsítésében. Ki dönti el, mi kerül a keresésbe és mi nem?

    A Yandexnek például van Blenderje . Ő dönti el, melyik varázsló fog belemenni a kérdésbe.

    Példa. Kérjen “kék” -t.

    A Yandex rendelkezik virágvarázslóval, képek varázslójával, videók varázslójával, amelyek mindegyikének van becsült kérési mutatója, azaz. melyik a népszerűbb, az magasabb lesz.

    A Yandex egyszerre három varázslót mutathat, vagy akár többet is, egyesek 5-6-7 pozícióban stb.

    És fontos, hogy a Yandex ne lopjon pozíciókat. Például tíz pozícióból ötöt vesz magának. Nem. Új pozíciókat ad hozzá. De ennek ellenére az élet nehezebbé válik számunkra, mert a felhasználó eljuthat a Yandex szolgáltatásaihoz.

    Yandex Varázslók

    Valamilyen oknál fogva a Zen nem szerepel a varázslók listájában a Yandex webhelyének egy speciális részében, és a Q sem szerepel ott. De természetesen varázslóknak minősítjük őket.

    Milyen mágusokkal rendelkezik a Yandex?

    Lényegében a kérdések megválaszolásával kezdődött, azaz a felhasználó ír egy kérdést, és gyorsan választ kap. Egy ilyen varázsló így néz ki.

    Vannak szokatlanabbak, például a meleg víz kikapcsolásának ütemezése. A varázslót azoknak, akik abbahagyják az ivást, pszichológiai segítség varázslójának hívják.

    A varázslók nem veszik el álláspontunkat, de talán kevésbé vonzóvá teszik oldalunkat.

    Yandex.Cu

    Például Ön egy szervezet, és ezen a varázslón szeretné létrehozni a vállalati kártyáját. Csak kattintson a “Szervezet” gombra, és töltse ki profilját.

    Készítsen gyönyörű borítót, írjon információkat a cégről, és természetesen ne feledkezzen meg a hivatalos képviselő profiljáról sem.

    A képernyőképen az egyik eset látható, Igen – angol nyelvtanuló központ. Megterveztük az oldalt, és minden aktív részvétel nélkül, óriási költségvetések beáramlása nélkül az oldal már sok célzott lekérdezés Kew-besorolásában szerepel.

    Ne feledkezzünk meg a hivatalos képviselő profiljáról, lehet, hogy valódi személyről van szó, lehet, hogy nem is valódi személyről, ez nem annyira fontos, de mégis célszerű feltüntetni az utó- és vezetéknevet. Több lesz a bizalom.

    OLVASS TOVÁBB:  Ahol a vállalatok hírcsatornákat kapnak: 6 rendelkezésre álló lehetőség

    Ha nem akar Q-t csinálni, de szabadúszót vagy bármely más vállalkozót akar felvenni, akkor az ügynökség a következő feladatokkal szembesülhet.

    • Tervezzen és töltsön ki egy profilt.
    • Figyelje a releváns kérdéseket egy távirat bot segítségével. Az ikon segítségével megjelenítheti a témát, és minden alkalommal üzeneteket kap a Telegramban, amikor kérdéseket tesznek fel a témájával kapcsolatban.
    • Ezeket a kérdéseket elküldik az ügyfélnek, vagy már az összetettségtől függően válaszokkal az ügynökség feladja.
    • Az ügynökség figyelemmel kíséri a reakciókat, figyelemmel kíséri a hatékonyságot, mert a válasz végén közzétehet egy linket a Kew-on, a Yandex ezzel még mindig rendben van. Bizonyos témákban ezt korlátozni fogja, ugyanakkor a Kew-ból érkező forgalom a helyszínre irányítható.

    Yandex Zen

    Sokan hasonlítják a Yandex.Zent egy szemétdombhoz, mert ilyen nem szeretett teaser hálózatokból jött létre. Elmegy egy webhelyre, ott elolvas egy hasznos cikket, és alján egy tipikus előzetes hirdetést lát. Például: “Nadezhda Babkina meghalt …”, a folytatás megismeréséhez kattintson a linkre. Zen valóban emlékeztet erre egy kicsit a sárga címsorokkal, de most megpróbál fokozatosan eltávolodni tőlük.

    OLVASS TOVÁBB:  Jelentés generálása a Google Data Studio szolgáltatásban az eLama segítségével

    Zen hivatalos statisztikák

    A közönség összehasonlítható más nagyobb platformokkal – 18 millió felhasználó naponta és 50 millió havonta. Az érintett közönség sok időt tölt a zónában – több mint 40 percet.

    A közönség nagy része 35 év felett van. Ezek elsősorban nagyvárosok, beleértve Moszkvát is.

    És mi az érdeke a Zen olvasóknak, milyen blogokat érdemes ott kezdeni?

    Az építkezés és a javítások az első helyen állnak.

    Egy másik eset a speciális berendezések nagy gyártója. A zen közönség között van egy speciális, teljesen szűk közönség is, ezek targoncavezetők, nagyméretű berendezések vezetői stb. Úgy döntöttek, hogy cikkeket készítenek kifejezetten ennek a közönségnek, például mi a különbség a nyitott és zárt központú hidraulikus rendszerek között, hogyan kell karbantartani a légszűrő elemeket.

    A Zen segít megtalálni a megfelelő közönséget. A cikkeket természetesen elolvassák, a lefedettség nem 20-30 ezer ember, mint a szokásos közepes cikkekben, de ez célzott lefedettség. Láthatja, hogy az ilyen targoncákat vezető emberek valóban kérdéseket tesznek fel, valóban válaszolnak ezekre a cikkekre és azt mondják, hogy hasznosak. Azok. a címsorokban rámutatunk a problémákra, a cikkben pedig segítünk azok megoldásában.

    Zen funkciók

    • Ez elsősorban az organikus forgalom.
    • Egyedi szövegek. Ne másoljon szövegeket a VKontakte csoportjából vagy a webhelyről, a Yandex nem szereti ezt.
    • A cím kiválasztása a Wordstat segítségével a kérés népszerűvé tételéhez.
    • Vonzó cím, de nem feltétlenül clickbaitnek kell lennie. Fontos, hogy ne lépjük át ezt a határt.
    • Rövid cikkek, legfeljebb 2500-3000 karakter.
    • A cikkeket élő nyelven kell megírni.
    • Adjon hozzá további címkéket, hogy a Zen meghatározhassa, kinek jelenítse meg ezt a cikket.
    • Ha átfedik egymást, feltétlenül adjon meg linket az anyagaira.
    • A cikkek kiegészítése elbeszélésekkel. Ez egy különleges formátum a Zen-en (például az Instagram-on található történetek), amely képsorokból áll, amelyek a végén csak a cikkedhez vezethetnek. Ez lehetővé teszi, hogy további forgalmat gyűjtsön.
    • A forgalmat a YouTube-on is gyűjtheti, ha közzéteszi a videót, vagy akár a webhelyen, ha vállalati blogot vezet.
    • Kereseti lehetőség, ha magánszerző vagy.
    • Gyors indítás (reklámozás). A Zen kényelmes fiókkal rendelkezik, amellyel elindíthatja ezt a hirdetést.
    • A rendszeresség az egyik legfontosabb dolog. Gyakran kell írni, és meg kell értenie, hogy talán az első pár hónapban cikkeket fog írni, és nem lesznek olvasmányok, vagy nem lesz közönsége. A Zen megfagy. Szereti a makacsokat. És a legfontosabb a gyakoriság, legalább napi egy cikk, valóban sokat kell írnod, jól kell tudnod írni.
    • További pozíciók a keresésben. A Zen kiadja csatornádat mind a márka kérésed miatt, mind pedig a jó hírnév iránti kérelmek esetében a cikkedet.
    OLVASS TOVÁBB:  Belső összekapcsolási módszerek az online áruházakhoz

    Yandex térképek

    Kinek szól a Yandex.Maps?

    • A fizikai címmel rendelkező szervezetek számára.
    • Azok számára, akik kereskedelmi megkereséssel megtalálhatók, például “24 órás gumiszerviz”.
    • Azok számára, akik geo-lekérdezéseket keresnek.
    • Gyors, olcsó árukhoz, impulzusos vásárlásokhoz.
    • Hangsúly a B2C-n.

    A képernyőkép megmutatja, hogy milyen kérések lehetnek. Az emberek már nem csak címeket keresnek, hanem egy konkrét kérdést tesznek fel, hogy „hol lehet nagykereskedelmi acélcsöveket vásárolni”, és azonnal megjelennek a cégkártyák. Használhat fizetett hirdetést is.

    Hatalmas közönség használ térképeket, több mint 50 millió ember, főként Moszkvából és a régióból.

    A Yandex.Maps szereti a játékot. Hősöket akarnak létrehozni belőlünk, hogy szintet kereshessünk.

    Több mint 800 paraméter befolyásolja a Yandex.Maps értékelését.

    Alapvető:

    • a felülvizsgálat csillagainak száma;
    • a vélemények tetszéseinek száma;
    • a felülvizsgálatba vetett bizalom mértéke;
    • szakértői szint;
    • szakértői specializáció.

    Ne felejtsen el reagálni a negatívra, és a pozitívra is reagálni kell. Még a vállalati kártya kitöltése is befolyásolja az értékelést. Kövesse nyomon az összes paramétert.

    Az elhelyezés szabályai a következő linken találhatók: https://yandex.ru/sprav/support/manage/reviews.html.

    A szakemberek által elkövethető hibák:

    • A pontos címet nem adták meg.
    • Helytelen / irreleváns üzemmód.
    • Nincs weboldal.
    • A regisztráció nem minden geoszolgáltatásban érhető el. Például regisztrált a Yandex.Maps oldalon, de nem regisztrált a Google Maps-en, vagy megfeledkezett a 2GIS-ről. Regisztráljon minden szolgáltatásra, mindenhol forgalom van.
    • Nem vonzó fotók.
    • Alacsony besorolás alacsony aktivitással.
    • A felülvizsgálatokkal kapcsolatos munka hiánya.
    • Ha nem a kártya tulajdonosa, a versenyzők birtokba vehetik azt. Ezért frissíteni kell a kártya tulajdonjogát.

    Általános ajánlások

    • Regisztráljon mindenhol, frissítse az összes fiók adatait.
    • A negatív anyagok eltávolítása érdekében figyelemmel kell kísérni a beadással való interakciót, beleértve a kézi kezelést is.
    • Gyorsan válaszoljon egy tisztviselőtől.
    • Ne feledkezz meg a pozitívumról sem.
    • Válaszoljon a régi véleményekre.

    Google varázslók

    A Google Cégem lényegében vállalati kártya, így néz ki:

    Nagyon sok információ található itt, beleértve az áttekintéseket, az üzemidőt stb. Ügyeljen arra, hogy kitöltse és elérje az összes pontját.

    A Google Cégemmel párhuzamosan létezik Google Maps szolgáltatás és Helyi csomag .

    OLVASS TOVÁBB:  Technodigest: Újévi üdvözlet és robotok

    A Local Pack egy térkép (képernyőkép az alábbiakban).

    A Google nem szereti annyira a szokásos varázslóit, mint a Yandexet. A Yandex vagy a 2GIS térképek számában gyakran megmutatja, de a sajátját nem.

    Egy másik varázsló a Video . A videóból azonnal eljuthat a YouTube-ra, mert a YouTube szorosan kapcsolódik a Google-hez, ellentétben a Yandex-szel.

    Varázslók vannak képekhez, vásárlásokhoz, receptekhez, utazáshoz és kiemelt részletekhez.

    Van még egy varázsló az egészséges életmódért, van fordító is, valójában sokan vannak, de nem mindegyikkel lehet dolgozni.

    Jellemzők:

    • A Google varázslók kevésbé tolakodóak.
    • Szeretik a versenyt.
    • Sokkal kevesebb van belőlük, mint a Yandex. Egyrészt ez plusz – a kimenete tisztább. A mínusz pedig az, hogy nem teheti meg például a Q-t vagy a Zen-et, kevesebb az ellenőrzött pozíciója, kevésbé lehet befolyása a kimenetre.

    Ha keresési eredményekkel dolgozik, ha jó hírnevet szerez, ne feledkezzen meg olyan szolgáltatásokról, mint a varázslók. Dolgozhat varázslókkal, ezek segítségével befolyásolhatja a kibocsátást. A lehető legaktívabban dolgozzon velük, regisztráljon ott, kommunikáljon a felhasználókkal, frissítse a tartalmat.

    Érdekes az Optimization 2020-tól:

    Optimalizálás 2020: rangsorolási tényezők 2020

    Optimalizálás 2020: 7 SEO esemény 2020, amelyekről mindenkinek tudnia kell

    Optimalizálás 2020: SEO vagy szakértői tartalom? Küzdelem a Yandex.Q

    Optimalizálás 2020: az EAT és az YMYL összetettsége a Google.ru webhelyen és azok megoldása

    Optimalizálás 2020: Az AMP bevezetése az online áruházhoz anélkül, hogy elveszítené a Google felé történő konverziót

    Optimalizálás 2020: a helyi vállalkozások népszerűsítése a Google-on

    Optimalizálás 2020: A Google az alapvető webes vitálokon és az egészséges webhelymérőkön

    Optimalizálás 2020: A Yandex a weboldal minőségével kapcsolatos tanfolyamról

    Optimalizálás 2020: kerekasztal a keresőmotorokkal a PF csalásról és a keresési eredmények összesítőiről

    Optimalizálás 2020: SERM-ek – Hogyan lehet sikeresen kezelni a márka hírnevét a keresési eredmények között

    Friss cikkek

    Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Levegőben van az idei első Likney-összefoglaló, amely a legfontosabb friss és intelligens anyagokat tartalmazza. Sok érdekes és váratlan esemény történt ezen a héten. Tehát...

    A Telegram a második legtöbbet letöltött alkalmazás lett az amerikai alkalmazások között

    Rekord növekedést mutatott a felhasználókban szerte a világon. Pavel Durov Telegram csatornáján elmondta: januárban a messenger aktív felhasználóinak száma meghaladta az 500 milliót....

    Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Január 14-én tartották a "A reklámozás hatékonyságának javítása a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig" webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a...

    A Rumble videóplatform 6 milliárd dollár ellen bepereli a Google-t

    A keresőmotort azzal vádolják, hogy manipulálta a keresési eredményeket a YouTube javára. Amint arról a Bloomberg beszámolt, múlt hétfőn a Rumble videót tároló...

    A tárgyak internete – Új Geekegyetemi Kar

    Beszélünk az IoT-szakemberek fejlesztéséről és keresletéről 2024. január 14. perc94https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2508/og_image/f6e71927836e2411e43cdbc8d2e3604d.png A dolgok internete vagy IoT az informatika egyik legvonzóbb területe a digitális...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában