More

    A Yandex egyszerűsítette az autotargeting beállításának folyamatát

    Három fontos új frissítés van.

    A Yandex három új funkcióval javította az autotargeting konfigurációs folyamatát a keresésben. A fejlesztők szerint az automatikus konfiguráció korábbi verziója csak 15% – kal adta meg a megjelenítések arányát az irreleváns lekérdezésekhez, ami összehasonlítható a személy által manuálisan kiválasztott kifejezésekkel. A frissítések segítségével a Yandex azt tervezi, hogy jelentősen csökkenti ezt a százalékot az autotargeting esetében.

    Lekérdezési kategóriák kiválasztása

    Az autotargeting beállításokban mostantól kiválaszthatja az egyes kéréskategóriákat. Alapértelmezés szerint mindent fizetnek, de a felhasználó csak azokat választhatja ki, amelyek érdeklik. Jelenleg a kérelmek öt kategóriája létezik:

    • Célpontok. A hirdetés pontosan reagál a felhasználó kérésére. Például: “vegyél egy laptop hátizsákot”.

    • Alternatívák. A Felhasználó olyan terméket keres, amely helyettesíthető a hirdetett termékkel. Érvényes, ha a termék helyettesíthető azzal, amit reklámoz. Például: “vegyél egy laptop táskát”.

    • Széles. A kérés szélesebb, mint a hirdetési ajánlat. “Vegyél egy hátizsákot”.

    • Kapcsolódó is. Olyan kérés, amely érdekes lesz a kívánt termékkel együtt. “Vegyél egy laptopot”.

    • Egy kérés, amely megemlíti a versenytársakat. “Vegyél egy laptopot “hátizsákok bolygója”.

    OLVASS TOVÁBB:  24 kognitív torzítás [2. rész]: hogyan alkalmazzuk a pszichológiát a webhely felületére ✨

    Előnézetek Kérése

    Minden kategóriában most megtekinthető a hirdetett termékre vonatkozó kérelem. Ön képes lesz arra, hogy értékelje a kiválasztott kifejezéseket, majd válassza ki a megfelelőeket. Megtekintheti őket a hirdetés szintjén.

    OLVASS TOVÁBB:  Yandex. A böngésző jobb védelmet nyújt a harmadik féltől származó nyomkövetők ellen

    Az összes lekérdezés statisztikája

    A statisztikák megtekinthetők az összes kategória Keresési lekérdezéseihez. Segítségével láthatja, hogy melyik lekérdezési kategóriákat vásárolja meg a kifejezéseivel, melyiket — az autotargeting segítségével.

    Az autotargeting munkájáról többet olvashat a segítségben.

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában