More

    A Yandex egy teljes blokkot fog készíteni a Market termékeivel a keresési eredmények között

    Elsőbbséget élveznek a többi termékkel szemben.

    A Yandex a keresési eredmények néhány változásáról beszélt, amelyek célja a termékek promóciója a Piactéren. A Yandex elemzői szerint a piac részesedése a teljes online kereskedelemben az elmúlt négy évben 13% -ról 30% -ra nőtt. A piacon lévő 7300 eladó közül pedig csaknem a fele csatlakozott az elmúlt évhez.

    A Yandex egy teljes blokkot fog készíteni a Market termékeivel a keresési eredmények között

    Elemzők azt is megjegyezték, hogy sok vállalkozó, aki hirdetést vásárol a Yandex-en, készen áll arra, hogy a jövőben áttérjen a piaci elhelyezésre.

    Az első változások a Market mobil változatát érintik. Kiadásában, a termékkártyán, a Market partnerek összes ajánlata meg fog jelenni, és nem egy, mint korábban. Februártól pedig mind a Market mobil, mind asztali verziói esetében a „Kosárba” gombbal ellátott ajánlatok az összes keresési eredmény felett, külön blokkban kerülnek elhelyezésre. A piacon fel nem sorolt egyéb eladók számára az áruk elhelyezése változatlan marad, de követni fogják az áruk blokkját a piacról.

    Ezenkívül a Market egy új modellt tesztel – a DBS-t (Delivery by Seller). Eszerint az árukat a Market raktárában tárolják, a szállításért maga az eladó a felelős. A Yandex emellett speciális elhelyezési feltételekkel kívánja megerősíteni pozícióját a piacon. A tavalyi év végén már beszéltünk az új eladók csökkentett jutalékáról, most pedig a fejlesztők új különleges feltételeket kínálnak január 15-től. Róluk a blogban olvashat bővebben.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google megoldást javasolt az ausztráliai konfliktusra

    Friss cikkek

    Аутстаффинг в IT: что это и как устроиться работать на аутстаффинг

    Аутстаффинг становится все более распространенной практикой в IT-сфере, «отжимая» популярность и клиентов у аутсорсинга. По мнению экспертов, в ближайшее время эта тенденция сохранится, и...

    NaZapad 16: как попасть в ТОП в бурже, не имея бюджета и опыта

    На практической конференции по продвижению на западных рынках NaZapad 16 Илья Гринько рассказал о том, как создал свой проект в бурже и попробовал его...

    BI-системы: что это и зачем они нужны бизнесу

    Вникаем в основы бизнес-аналитики04 марта 20216 минут66https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2564/og_image/0de7185dc6e58fe6f536564315226e43.png
    OLVASS TOVÁBB:  SEO szakértői tippek: Olvasók kérdéseinek megválaszolása
    Статья подготовлена экспертами факультета BI-аналитики GeekBrains. На международных рынках компании-гиганты работают с миллионами, десятками, а кто-то — и с...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában