Elsőbbséget élveznek a többi termékkel szemben.
A Yandex a keresési eredmények néhány változásáról beszélt, amelyek célja a termékek promóciója a Piactéren. A Yandex elemzői szerint a piac részesedése a teljes online kereskedelemben az elmúlt négy évben 13% -ról 30% -ra nőtt. A piacon lévő 7300 eladó közül pedig csaknem a fele csatlakozott az elmúlt évhez.
Elemzők azt is megjegyezték, hogy sok vállalkozó, aki hirdetést vásárol a Yandex-en, készen áll arra, hogy a jövőben áttérjen a piaci elhelyezésre.
Az első változások a Market mobil változatát érintik. Kiadásában, a termékkártyán, a Market partnerek összes ajánlata meg fog jelenni, és nem egy, mint korábban. Februártól pedig mind a Market mobil, mind asztali verziói esetében a „Kosárba” gombbal ellátott ajánlatok az összes keresési eredmény felett, külön blokkban kerülnek elhelyezésre. A piacon fel nem sorolt egyéb eladók számára az áruk elhelyezése változatlan marad, de követni fogják az áruk blokkját a piacról.
Ezenkívül a Market egy új modellt tesztel – a DBS-t (Delivery by Seller). Eszerint az árukat a Market raktárában tárolják, a szállításért maga az eladó a felelős. A Yandex emellett speciális elhelyezési feltételekkel kívánja megerősíteni pozícióját a piacon. A tavalyi év végén már beszéltünk az új eladók csökkentett jutalékáról, most pedig a fejlesztők új különleges feltételeket kínálnak január 15-től. Róluk a blogban olvashat bővebben.