More

    A YAN lépésről lépésre történő konfigurálása 2020-ban

    Részletes utasításokat készítettünk a kezdő hirdetők számára a kampányok elindításáról a Yandex hirdetési hálózatban (YAN). Nézzük meg, hogyan működik a Yandex fiók works.Yandex. közvetlen, mi segít megérteni a paramétereket, stratégiákat, és elmagyarázza, hogyan kell helyesen össze hirdetéseket.  

    • Mi az A YAN?
    • Mi a különbség a Yan hirdetése és a keresés hirdetése között
    • Miért kell hirdetnie a YAN-ban
    • Mi a fontos a hirdetés elindítása előtt
    • Kampány létrehozása
    • Hirdetési csoport létrehozása
    • És aztán?

    Minden kontextuális hirdetés eLama-ban

    Egy számla és egy pénztárca a reklámozáshoz Yandex.Yandex. közvetlen és Google hirdetések, a hatékonyság javítására szolgáló eszközök, ingyenes képzés és segítségnyújtás a munka minden szakaszában.

    Nyilvántartás

    Mi az A YAN? 

    Yandex hirdetési hálózat — YAN) – ez egy rendszer a kontextuális hirdetések elhelyezésére. A hálózat több mint 40 ezer webhelyet foglal magában: Yandex szolgáltatások, partner oldalak, mobilalkalmazások, intelligens TV-alkalmazások.

    Пошаговая настройка РСЯ в 2020 году1 A YAN hirdetése így néz ki… Пошаговая настройка РСЯ в 2020 году2 … vagy például így. 

    Mi a különbség a Yan hirdetése és a keresés hirdetése között 

    A keresési hirdetés tárgya attól függ, hogy a felhasználó melyik lekérdezést adja meg. A közönség “forró” – itt és most a legjobb választ akarják kapni. Ezért a keresési hirdetések szempontjából fontos a szemantika pontossága és relevanciája. 

    A Yan-ban megjelenő hirdetések tematikus vagy viselkedési célzás alapján jelennek meg. Ez azt jelenti, hogy a felhasználó már érdeklődött a termék iránt, vagy egy cikket olvas a témáról, de nem valószínű, hogy most vásárol valamit. Ezért a Yan hirdetéseinek kreatívnak kell lenniük: feladatuk az, hogy eltereljék a felhasználót a jelenlegi ügyektől, és érdeklődjenek az Ajánlat iránt.

    A YAN-ban a webhelyeket tematikus vagy viselkedési célzás alapján választják ki: vagyis a hirdetés tárgya megfelel a felhasználó által megtekintett oldal témájának, vagy érdeklődésének és viselkedésének az Interneten.

    Miért kell hirdetnie a YAN-ban

    • kiváló minőségű, népszerű hirdetési platformok;
       
    • egyes témákban a kattintásonkénti költség olcsóbb lehet, mint a keresési hirdetésekben, a leadek minősége ugyanaz;
       
    • nagy elérés (a Yandex szerint A YAN közönség körülbelül 65 millió felhasználó; 50% – uk nem fedi át a keresési közönséget);
       
    • számos formátum (videohirdetések, grafika, intelligens bannerek);
       
    • rugalmas célzás.

    Ezután részletesen elmondjuk, hogyan lehet hirdetéseket indítani a YAN-ban.

    Nincs idő foglalkozni a beállításokkal? Szakembereink ingyenesen kampányokat hoznak létre az Ön számára A YAN-ban.

    Töltse ki a rövid, betét 10.000 rubelt a eLama mérleg, és kap a kampányok készen áll, hogy indítson. Ingyenes: az összes pénzt a reklámért fizetik.

    Hagy egy kérést →

    Mi a fontos a hirdetés elindítása előtt

    • Telepítse A Yandexet.A Metrica és a Google Analytics számlál az Ön webhelyén. Elemzés nélkül minden munka értelmetlen.
    • Állítsa be a célokat helyesen a Yandexben. Metrica. Ezek nem lehetnek absztrakt célok (például egy véletlenszerű webhely oldal meglátogatása), hanem inkább üzleti célok — amire hirdetéseket indít (például kitöltött jelentkezési lap küldése).
    • Állítsa be a híváskövetést, ha fontos, hogy nyomon kövesse és elemezze a hívásokat.
    • Határozza meg a legfontosabb teljesítménymutatókat (KPI-k). Ha kontextuális hirdetésről beszélünk, akkor a következő mutatókra támaszkodhatunk: a konverziók száma, az átváltási arány, az alkalmazás fogadásának költsége. Ideális esetben meg kell értenie, hogy hajlandó fizetni n rubelt egy alkalmazásért, az X rubel pedig már drága.
    • Az eLama ajánló segítségével ellenőrizze a kampány gyakori hibáit.

    Kampány létrehozása

    Jelentkezzen be fiókjába a Yandexben.Menjen a Yandexbe. Közvetlenül válassza ki a kampányok fület. Ezután kattintson a”kampány hozzáadása” gombra. A legördülő menüben válassza ki a kampány típusát (“szöveges és kép hirdetések”, “kampány megjelenítése”, “mobilalkalmazások hirdetései” stb.). Részletesebben a szöveges és képhirdetésekre fogunk összpontosítani, mivel ez egy univerzális formátum, amely a legtöbb termékhez és szolgáltatáshoz alkalmas.

    Пошаговая настройка РСЯ в 2020 году3

    Cím

    Csak te láthatod a nevet. Egyszerűnek és egyértelműnek kell lennie, hogy segítsen navigálni a kampányokban, ha ezek közül több is van. Ha külön kampányokat hoz létre a különböző régiók számára, akkor földrajzot kell hozzáadnia a névhez.

    Пошаговая настройка РСЯ в 2020 году4

    Cég honlapja és névjegykártya

    Adjon hozzá egy linket a webhelyhez, majd a Yandex automatikusan hozzáadja a szervezet névjegykártyáját Yandex.It meg fogja találni a Yandex. A webhelyére telepített Metrica címke. A YAN-I kampányokhoz nem adhat meg információkat a szervezetről, mert a hirdetések közvetlenül a céloldalhoz vezetnek.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    Пошаговая настройка РСЯ в 2020 году5

    A” Célintézkedések és kampányköltségvetés ” blokk»

    Célintézkedések számlálói

    Annak érdekében, hogy a Metrica adatok megjelenjenek a Yandexben. Közvetlen statisztikák és fordítva, meg kell adnia a Metrica számlálót. Ehhez kattintson a” Számláló hozzáadása ” gombra, majd válassza ki a kívánt elemet a legördülő listából.

    Legfontosabb célok 

    Állítsa be a legfontosabb kampánycélokat (“visszahívás megrendelése”,” megrendelés elhelyezése”), különösen akkor hasznosak, ha a kézi ajánlatkezelést választja. A rendszer ezen célok konverziós előrejelzésére összpontosít, és a hirdetési hálózatok ajánlatait attól függően módosítja.

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok a kontextuális reklámban: a fiók minősége befolyásolja-e a CPC-t?

    Jelölje meg a Yandex linkjeit. Metrica

    Ahhoz, hogy a legteljesebb és legrészletesebb adatokat a számlálóhoz továbbítsuk, fontos a mutató linkjelének konfigurálása. Hogy működik? Az egyedi kattintási számmal rendelkező yclid címke hozzáadódik a hirdetések linkjeihez. Ez lehetővé teszi, hogy egy adott kattintással összekapcsolja a webhely látogatását. 

    Fontos: ellenőrizze, hogy a link megfelelően működik-e.

    Stratégia

    A stratégia kiválasztása befolyásolja az ajánlatok kezelését, a hirdetések elhelyezését és a korlátozásokat. Amikor kampányt hoz létre YAN-ban, válassza a “csak a hálózatokban” benyomás stratégiát. Az a tény, hogy a keresési és hirdetési hálózatokra különböző hirdetési kiszolgáló algoritmusok és árképzési elvek vonatkoznak. Emellett a kampányok szétválasztása megkönnyíti és hatékonyabbá teszi a reklámok kezelését.

    Új kampány létrehozásakor Yandex. A Direct alapértelmezés szerint egyszerűsített módot kínál a stratégiákkal való együttműködésre. Egy rövid videóban többet mondtunk róla.

    A speciális beállításokhoz kattintson a Speciális beállítások elemre.

    Пошаговая настройка РСЯ в 2020 году6

    • Kézi ajánlatkezelés optimalizálással. Lehetővé teszi, hogy saját ajánlatokat állítson be az egyes megjelenítési feltételekhez. Például egy adott célközönség vagy retargeting közönség számára. Állítsa be a napi költségvetést, és válassza ki a megjelenítési módot: normál módban a hirdetés addig jelenik meg, amíg a napi költségvetés el nem fogy; elosztott módban a költségvetés egyenletesen oszlik el a nap folyamán, figyelembe véve a közönség tevékenységét. 
       
    • Konverziós optimalizálás. A 2019 augusztusáig létező “heti költségvetés” stratégiát kombinálták: maximális konverziók” és “átlagos átváltási ár”. Lehetővé teszi a célzott munkamenetek maximális számának elérését (a cél a Yandexben van beállítva. Metrica) egy adott átlagos átváltási árra vagy heti költségvetésre.
       
    • A jövedelmezőség optimalizálása. Lehetővé teszi a cél maximális konverziós arányának elérését (be kell állítania a Yandexbe. Metrica). Ugyanakkor a hét átlagos jövedelmezősége közel lesz a felhasználó által meghatározott értékhez. 
       
    • Kattintson az Optimalizálás gombra. Kombinálta a korábban létező “heti költségvetés” stratégiákat: maximális kattintások”, “átlagos CPC”, valamint “heti kattintási csomag”. A stratégia lehetővé teszi a heti kattintások maximális számának elérését, figyelembe véve a heti költségvetésre, az átlagos CPC-re vagy a kattintások célszámára vonatkozó korlátozásokat. 

    Lásd még: “Hogyan szelídíteni autostrategies Yandex. Közvetlen: hogyan működnek, és tippeket felállítása őket.”

    Kampánykorlátozások blokkolása»

    Kampány időpontjai

    Adja meg a kampány dátumait. Alapértelmezés szerint A kezdő dátum az aktuális értékre van állítva. Meg kell adnia a befejezési dátumot, ha például bizonyos határidőkkel kampányt indít egy cselekvésre.

    Ezután adjon hozzá egy megjelenítési ütemtervet.

    Пошаговая настройка РСЯ в 2020 году7

    Menetrend megjelenítése

    Alapértelmezés szerint a hirdetések éjjel-nappal jelennek meg. A kezdeti szakaszban nem szabad megváltoztatnia ezt a beállítást: a hirdetések folyamatos megjelenítése segít a teljesebb statisztikák gyűjtésében.

    A hirdetések megjelenítésekor azonban beállíthat bizonyos órákat. Időcélzásra van szükség, ha például,:

    • hirdessen olyan promóciót, amely csak hétköznap 19: 00 óráig érvényes;
    • hétvégén nem fogadhat el alkalmazásokat stb. 

    A megjelenítési ütemterv beállításához válassza ki a kívánt paramétereket a táblázatban.

    Пошаговая настройка РСЯ в 2020 году8

    A “kézi ajánlatkezelés optimalizálással” stratégiában engedélyezheti az ajánlatkezelési módot. Ez lehetővé teszi, hogy automatikusan emelje vagy csökkentse az ajánlatokat a megadott órákban.

    Például, ha a Yandex.A Metrica statisztikái azt mutatják, hogy a hétvégén este a legtöbb forgalmat kapja, akkor jobb, ha erre az időre növeli az ajánlatokat: a hirdetés aktívabban jelenik meg, és több közönséget vonz. 

    Fontos: kísérletezzen ezekkel a beállításokkal csak akkor, ha a hét bizonyos óráiban és napjaiban statisztikákat gyűjtött a konverziókról. 

    Ajánlattételi kiigazítások

    Ez a funkció lehetővé teszi bizonyos közönségszegmensek hirdetési megjelenítési arányának növelését vagy csökkentését. Például:

    • a magasabb konverziós rátával rendelkező nemekre és korszegmensekre vonatkozó ajánlatok növelése;
    • negatív kiigazításokat (-100% – ig) alkalmazzon a terméket már megvásárló felhasználókra;
    • növelje vagy csökkentse a CPC-t, amikor hirdetéseket jelenít meg a különböző régiók felhasználói számára;
    • engedje le a mobileszközökön megjelenő benyomásokra vonatkozó ajánlatokat, ha a webhely nincs optimalizálva számukra.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan készítsünk kampányokat az újévi ünnepekre - tippek a hirdetési rendszerek szakértőitől és az eLamától

    Fontos: a kiigazításokat csak a felhalmozott statisztikák alapján kell elvégezni.

    Пошаговая настройка РСЯ в 2020 году9

    A hirdetési hálózatokban a hirdetési platformok tárgyát, valamint a felhasználó érdekeit, amelyek szerint a hirdetés megjelenik, a kulcsszó határozza meg. A negatív kulcsszavak és a negatív kulcsszavak kizárják a nem megfelelő webhelyeken megjelenő benyomásokat (azok, ahol a kulcsszó és a negatív kulcsszó egymás mellett szerepel). 

    Például az “absztrakt”, “teszt”, “diploma”, “diploma”, “diploma”, “üres álláshelyek”, “munka” negatív kifejezések relevánsak lesznek a YAN témáinak túlnyomó többségében, mivel segítenek csökkenteni a hirdetési benyomásokat az iskolai / hallgatói oldalakon vagy az üres álláshelyekkel rendelkező webhelyeken. 

    A megadott negatív kulcsszavak a teljes kampány szintjén érvényesek.

    Fontos: a kezdeti szakaszban nem kell túl sok negatív kulcsszót beírnia-csak a legnyilvánvalóbb következetlenségeket. 

    A “Speciális beállítások” szakasz»

    Fejlett földrajzi célzás 

    A Yan fejlett földrajzi célzása lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg azoknak a felhasználóknak, akik általában egy adott régióban találhatók, még akkor is, ha ideiglenesen elhagyták. Például a kampány megjelenítési területe Tyumen. Ha a kiterjesztett földrajzi célzás engedélyezve van, a hirdetések nemcsak azok számára jelennek meg, akik jelenleg fizikailag Tyumenben vannak, hanem azok számára is, akik Tyumenben élnek, de üzleti útra mentek Moszkvába.

    OLVASS TOVÁBB:  A hirdetések Facebook-ra történő elhelyezésének szabályai

    Fontos: a kiigazításokat csak az összegyűjtött statisztikák alapján szabad elvégezni.

    Állítsa le a hirdetéseket, ha a webhely nem működik

    Ez az opció lehetővé teszi, hogy ne “ürítse ki” a költségvetést, ha problémák vannak a webhelyen (például a tárhely problémái miatt nem lesz elérhető).

    Értesítések

    E-mail-és SMS-értesítéseket kaphat a kampányok állapotáról (például amikor a kampány mérsékeltnek bizonyult, vagy a fiókja elfogyott). Az SMS-értesítéseket a Yandex rovására küldik, a hirdetők számára ingyenesek.

    Tiltott helyek és külső hálózatok

    Ha nem szeretné, hogy hirdetései megjelenjenek bizonyos webhelyeken vagy külső hálózatokon, akkor adja meg domainjeit és neveit vesszővel elválasztott mezőben. 

    Fontos: ne használjon kész webhelylistákat. Összpontosítson a saját statisztikáira. 

    Javasoljuk, hogy fordítsanak különös figyelmet egy olyan platformra, mint a mobil alkalmazások: gyakran nem célzott kattintások forrásává válnak. Ez annak köszönhető, hogy a szerzők hirdetési blokkokkal rendelkeznek, így szinte lehetetlen, hogy ne kattintsanak rájuk. Ezért a felhasználó rákattint a hirdetésre, hogy ne lássa újra, majd azonnal bezárja a webhelyet. A pénzt pedig a hirdető számlájáról terhelik. Ha a mobilalkalmazások nem alkalmasak hirdetési platformként, letilthatja a legtöbb megjelenítést.

    • A “A Yandex szervezetével kapcsolatos információk megjelenítése” jelölőnégyzetben.A könyvtár a hirdetések megjelenítésekor Yandex.It javasoljuk, hogy jelölje be a négyzetet (alapértelmezés szerint be van állítva). 
       
    • A Yan szempontjából nem relevánsak az “IP-címek megjelenítésének letiltása”, valamint “a versenytársak automatikus leállított hirdetéseinek figyelembevétele az ajánlatok elhelyezésekor” elemek. 

    Hirdetési csoport létrehozása

    Egy csoport tartalmazhat egytől 50 hirdetések. Ugyanazokkal a megjelenítési feltételekkel és közös kulcskészlettel rendelkeznek.

    Csoport neve

    Adjon meg egy nevet, amely segít a hirdetési csoportok navigálásában. A csoport nevében hasznos megadni a hirdetések típusát (például TGO plüss lámák, azaz szöveg-és képhirdetések).

    Пошаговая настройка РСЯ в 2020 году10

    Autotargeting használata

    Ha engedélyezi az autotargeting szolgáltatást, akkor nem kell kulcsszavakat hozzáadnia: a rendszer elemzi a hirdetéseket és a céloldalakat, és viselkedési jellemzőik alapján megtalálja a megfelelő közönséget. Nem javasoljuk, hogy engedélyezze, ha először indít kampányt. Ahhoz, hogy megértsük, mennyire hatékonyan fog működni az autotargeting a témában, futtassuk le a kampány tesztelését, elemezzük a statisztikákat. 

    Megjelenítési régiók

    Adja meg a megjelenítési régiót vagy régiókat. Ez lehetővé teszi, hogy megtalálja a relevánsabb közönséget. Például, ha pizzát csak Moszkvában szállít, akkor ne jelenítsen meg hirdetéseket a régió lakosainak.

    A” megjelenítési feltételek ” blokk» 

    Válassza ki azokat a paramétereket, amelyekhez hirdetéseket szeretne megjeleníteni:

    • Kulcsszavak és negatív kulcsszavak. Ha úgy dönt, hogy maga választja ki a kulcsszavakat, használja a Wordstat alkalmazást. Válassza a “kulcsszó illesztés” lehetőséget, hogy a rendszer automatikusan hozzon létre egy listát.
       
    • Retargeting és közönségválasztás. További információ a Retargeting, hogyan válasszuk ki a közönség a cikkben.
       
    • Felhasználói profil. Adja meg a rövid távú érdekeket, hogy hirdetéseket jelenítsen meg az érdekelt felhasználók számára.

    Пошаговая настройка РСЯ в 2020 году11

    Hirdetések hozzáadása

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában