More

    A weboldal-létrehozási piac trendjei és kilátásai

    Több mint elegendő lehetőség van pénzt keresni a webhelyein, valamint az ügyfélprojektek körül dolgozni. Ebben a cikkben kizárólag a webhely-építési készségek bevételszerzésére összpontosítunk. 

    Hogyan ne veszítsen el pénzt azáltal, hogy befektet a képzésbe és a szakmai növekedésbe? Végül is az eltöltött idő is befektetés, és nagyon szeretném, ha stabil kipufogót hoznának, nem pedig problémákat. 

    Ahhoz, hogy jobban megértsük, ki kell tanulni, milyen eszközökkel kell dolgozni, logikus, hogy tanulmányozza a helyzetet a piacon. Kezdjük ezzel. 

    Hogyan tettek a webhelyek korábban 

    Egészen addig, amíg az infobusiness még nem virágzott, és a webdesign – t nem tanították minden sarkon, a felhasználók elsősorban a Photoshopban dolgoztak. Mindenki foglalkozott a felület finomításával: programozók, SEO szakemberek, sőt maguk a webhelytulajdonosok is. 

    A programozási iskolák fellendülése még nem érkezett meg. Kevés “megértő” szakember volt,így mindenkinek mindent meg kellett tanulnia. De a technológiai verem sokkal egyszerűbb volt. Kevés ember hallott olyan dolgokról, mint a keretrendszerek vagy a programozási interfészek a React-ben. Minden fejlesztő legjobb barátai: HTML, CSS, JavaScript és PHP. Ez az! Különösen elkötelezett emberek ismerhetik és használhatják az aszinkron Ajaxot. 

    Amikor tiszta Ingyenes motorok jelentek meg, különösen olyan népszerűek, mint a WordPress, megkezdődött a CMS boom. Nagyon gyorsan, a saját közösség keskeny szakemberek körül alakult ki őket valaki volt elfoglalva, csak az elrendezés nyújtás a sablonok, hogy valaki befejezte a CMS, hogy megfeleljen a követelményeknek ügyfelek, valaki írt új dugó, valaki általában csak a végrehajtási a CMS egy konkrét projekt, valamint a kísérő az oldalon. SEO szolgáltatások, szövegek írása, reklám vásárlása stb. lehet beszerezni egy kézzel. 

    Már a 2010-es évek előtt megjelentek az első felhőtervezők, de nem voltak különösen népszerűek, kivéve Nyugaton. Bár ugyanaz az uCoz meglehetősen jól indult a Runet-ben (ingyenes és modularitásának köszönhetően). 

    Ki, hogyan és mit keresett pénzt a weboldal létrehozási piacán: 

    • CMS developers-adományok a nagyobb ügyfelek, valamint az alkotók a plugins / sablonok; 
    • tervezők-az elrendezések létrehozásakor, a HTML sablonok elrendezéséből, a HTML sablonok szakaszából a CMS-en; 
    • programozók-a nem szabványos plug-inek megvalósításáról, a meglévő kiterjesztéseknek az ügyfelek igényeihez való hozzáigazításáról, nagy projektek támogatásáról; 
    • SEO szakemberek-helyszíni ellenőrzések, ügyfélszolgálat, szemantikai mag létrehozása. Ritkábban – állandó foglalkoztatás nagy projektekben. By the way, a rangsorolási algoritmusok észrevehetően egyszerűbbek voltak, az egyes fülkékben a verseny gyenge volt, így kevés költségvetéssel lehetett a webhelyet a csúcsra emelni. 
    • Copywriters-nehéz meglepni senkit itt, csak szövegeket írtak. De ismét, mint a SEO esetében, a szöveges tartalom minőségét rosszul tanulmányozták, fontos volt, hogy több kulcsfontosságú lekérdezést illesszen be (a “legfontosabb dolog nem ártani”elv szerint). 

    De ebben a világban minden változik. Néhány CMS túlélte és megtartotta közönségét, képes volt gyorsan alkalmazkodni a változó piachoz, mások feledésbe merültek. Mások még mindig lebegnek a felszínen a legjobbak reményében, de a legjobbak valószínűleg nem lesznek. Jó, ha az utolsó felhasználók nem távoznak. 

    A nagy CMS egyre nagyobb és népszerűbb lett. 

    A gyakorlat azt mutatta, hogy a pénz kizárólag az üzleti szegmensben található. Az információs szektor sokat változott:valaki nőtt a teljes értékű internetes portálok és tömegtájékoztatási eszközök, és valaki költözött a szociális hálózatok és hírvivők (kiderült, hogy jövedelmezőbb fenntartani a saját csoportok és hírcsatornák, mivel nincs szükség aggódni hosting és beállítások, valamint a jövedelem a reklám ugyanaz). 

    A valóság a honlap létrehozása piac 

    Az üzleti szegmens eltolódott a hangsúly mellett: 

    • kész komplex eszközök (itt előtérbe kerültek olyan megoldások, mint az 1C-Bitrix vagy a WordPress+WooCommerce csomagok, valamint a támogatási/támogatási szolgáltatások); 
    • felhőszolgáltatások (leggyakrabban kisvállalkozások számára, ezek olyan konstruktorok, mint a Wix, uKit, Tilda). 

    Разработка сайтов1

    A vállalati fejlesztési piac erősebbé vált. Saját mércével és megközelítéssel rendelkezik. A fejlesztés népszerű keretrendszerek alapján történik (és miért írjuk meg saját megoldásunkat, ha a piacon elérhető megoldások bármilyen feladathoz rugalmas alkalmazkodást biztosítanak). Ritkábban a CMF (ez a keretrendszer egyfajta szimbiózisa) vagy a CMS rendszerek érintettek. 

    Az egyének új weboldalai egyre ritkábban indulnak. Miért? Verseny. Ahhoz, hogy egy olyan kiváló minőségű projektet hozzon létre, amely versenyezhet a piacon lévő meglévő óriásokkal, sokat kell izzadnia, pénzügyileg befektetnie. És nem is a tárhely bérléséről vagy a sablonok vásárlásáról van szó, hanem az anyagok mennyiségéről és a felhalmozódott hatóságról. Sőt, miközben megpróbálja felzárkózni a versenytársakkal,nem állnak meg. 

    A multistates támogatása nagyon nehéz lett. Ez részben hozzájárul a CMS iránti kereslet csökkenéséhez, valamint a hétköznapi felhasználók kiáramlásához. 

    OLVASS TOVÁBB:  Figyelembe kell vennem a Yandex versenytársainak leállított hirdetéseit. Közvetlen

    A Photoshopnak nem kell sokáig dolgoznia a tervezéssel és a prototípuskészítéssel. Sok konkrét, kényelmesebb eszköz létezik, amelyek közül sokan a felhőben dolgoznak, például a Figma. 

    Nyilvánvaló, hogy könnyebb a marketingszakemberek, a copywriterek, az SMM szakemberek és más hasonló szakemberek számára, akik nem kötődnek az eszközökhöz és a kódbázishoz az alkalmazkodáshoz. Nem kell átképzniük az API-t, sürgősen meg kell tanulniuk egy új programozási nyelvet, egy másik szárnyaló keretet stb. 

    De mindenkinek, aki részt vesz a fejlesztési folyamatban, és csatlakozik a szoftver platformhoz, nagy esélye van a vesztésre. 

    Hogyan csökkenthető a kudarc valószínűsége? 

    A legjövedelmezőbb megoldások kezdőknek: népszerű CMS és online tervezők. A tapasztaltabb fejlesztőknek tanulmányozniuk kell a backend és a frontend népszerű programcsomagjait. 

    OLVASS TOVÁBB:  Termék megközelítés a marketingben és a SEO-ban

    CMS 

    A legjobb képviselők a piacon: 

    WordPress2

    WordPress – az egyik legnépszerűbb és legjobb motor. Néha úgy tűnik, hogy még azok számára is ismerős, akik még soha nem hallottak a webhelyek létrehozásáról. A kutatások szerint a világ szinte minden harmadik weboldala a WordPress-en működik. Több ezer sablon jön létre a motorhoz, több tízezer bővítmény (plugin) már elérhető, speciális hosting szolgáltatások indulnak. 

    A WordPress most nemcsak hírportálokat és blogokat indít, hanem vállalati weboldalakat, online áruházakat, fórumokat, sőt céloldalakat is. Köszönöm, hogy egy átfogó infrastruktúra kiváló minőségű pluginek, amelyek között lehet találni oldal építők (analógok online tervezők), free store modul (WooCommerce a kiterjesztés rendszer API könnyen integrálható bármilyen fizetési gateway, valamint egyéb szolgáltatások: e-kereskedelem, még a saját mobil alkalmazás), a dugó az összetett SEO előmozdítása, valamint minden egyéb feladatokat. 

    A platform tovább fog fejlődni? Persze. Az összes ingyenes CMS közül a WordPress fejlődik. 

    1С-Битрикс3

    1C-Bitrix – a legnépszerűbb dobozos megoldás kisvállalkozások Oroszországban. Főleg olyan esetekben használják, amikor a vállalat költségvetése nemcsak a motor szükséges verziójának megvásárlását teszi lehetővé, hanem a karbantartási szolgáltatások fizetését is. Microbusiness csak a kisvállalkozások nem húzza ezt a CMS. Túl sok kapcsolódó költség van: modulok vásárlása, számviteli rendszerek vásárlása (természetesen az 1C-től), a tervezés fejlesztése az összes kanon szerint (elrendezés, elrendezés, nyújtás), integráció a CRM rendszerrel (az esetek 99% – ában ez ismét az 1C-Bitrix24 termék) stb. Mindez állandó pénzügyi injekciókat igényel. 

    És ki fogja ezt csinálni? Így van: programozók, webügynökségek, hivatalos partnerek és végrehajtók. Ez egy nagy piac az Orosz Föderációban, amely még nem gondolkodik a zsugorodásról. Éppen ellenkezőleg, itt mindig személyzeti hiány van. Az egyetlen árnyalat a magas belépési küszöb. Az ügyfelek jó áramlásához át kell adnia az 1C tanúsítványt. 

    Felhő Konstruktorok 

    Az iparág legjobb képviselői jelenleg: 

    uKit4

    uKit a legegyszerűbb és legegyszerűbb szolgáltatás létrehozása üzleti weboldalak. Néhány kattintással, speciális ismeretek nélkül bárki készíthet egy nyitóoldalt, egy portfóliót, egy névjegykártyát (egy szakember weboldalát), sőt egy online áruházat is. 

    Az SSL tanúsítványok, valamint a webhely HTTPS verziója miatt nem kell aggódnia, minden automatikusan bekapcsol. Van egy beépített hirdetési modul, amely lehetővé teszi a reklámkampányok elindítását, valamint a weboldal promócióját készségek nélkül. Elegendő számú tematikus sablon van, a látássérültek verziója, a mobil eszközökhöz való alkalmazkodás. 

    Ami ugyanilyen fontos, a tarifák egyike sem korlátozza az oldalak számát, a lemezterületet vagy a hálózati forgalmat. Ráadásul a rendszer SMS-ben értesítheti a webhely fontos eseményeit (a funkció teljesen ingyenes). Árak-2,5 dollár havonta. De ha kiszámítja a tárhely költségeit ugyanarra a WordPress-re, akkor valószínűleg drágább lesz. 

    Öröm itt létrehozni az ügyfél webhelyeket. Egy pár egér mozgását – és a termelés. A belépési küszöb minimális. 

    Wix5

    Wix egyetemes globális szolgáltatás. Szabadságot biztosít az egyedi interfészek létrehozása, a mesterséges intelligencia technológiák (generatív tervezés) használata, valamint számos üzleti szolgáltatást kínál: Éttermek és kávézók, szállodák és hostelek, online kereskedelem, előfizetési modellek kidolgozása, blogok/fórumok létrehozása és bevételszerzése, digitális tartalom értékesítése stb. 

    Ami fontos, a platform érdekes a professzionális fejlesztők számára-van egy beépített web IDE (Velo), amely lehetővé teszi, hogy teljes körű webes alkalmazásokat hozzon létre, valamint integrálja azokat az API-n keresztül más külső szolgáltatásokkal. 

    A weboldal oldalain található legérzékenyebb információk adatkészletekké/gyűjteményekké alakíthatók (ez az import-és exportfunkciókat támogató adatbázisok rugalmas verziója). Kicsit nehezebb itt futtatni az ügyféloldalakat, de maga a platform sokkal rugalmasabb. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mit jelentenek a webes életjelek mutatói és hogyan javíthatók?

    Mikroszolgáltatások és népszerű keretrendszerek 

    Nem számít, mennyire tapasztalt fejlesztők, akik megszokták a “monolith” – ot a vállalati szektorban, ellenállnak, a mikroszolgáltatásokon alapuló architektúra egyre népszerűbb. 

    Az ipar a legkisebb ellenállás útját követi. A mikroszolgáltatások kölcsönhatásba lépnek az API-n keresztül, így a kompozit komponensek szinte bármilyen technológiai Stackben megvalósíthatók, amelyek kényelmesek az aktuális csapat számára. 

    Mivel egyre több interfész van a támogatásban (okostelefonok, táblagépek, IoT), a fej nélküli CMS-t egyre inkább használják központosított adatkezeléshez (“fej nélküli” CMS). 

    Maguk az interfészek JavaScript keretrendszerekkel vagy konstruktorszolgáltatásokkal (azaz statikus webhelygenerátorokkal) jönnek létre. Ráadásul maguk az interfészek már nem igazán webhelyek, hanem webes alkalmazások (PWA, SPA, SOA stb.). 

    A legnépszerűbb eszközök: Vue, React stb. A frontend: Laravel, Yii, Symphony, Node.js, Django. Mikroszolgáltatások szervezése: Docker, Kubernetes. Bármelyikük használata hosszú ideig keresett lesz. 

    A legfontosabb dolog az, hogy hol keressük az ügyfeleket 

    Kicsit megváltozott itt, nem valószínű, hogy valaha is változik: 

    • Reklám. Fontos a nagy komplex megrendeléseket igénylő web-ügynökségek számára. Az online hirdetések mellett offline hirdetéseket is figyelembe vehet (TV-n, újságokban, hirdetőtáblákon, névjegykártyákon stb.). 

    Pozitív: garantált nézeteket és kéréseket kap. Minél jobban beállítja a célzást,annál hatékonyabb lesz a kapcsolatok. 

    Hátrányok: a hirdetési költségek nem kicsiek, ezért a szolgáltatások költségeinek fedeznie kell őket. Ha helytelenül állítja be a célzást, az elkülönített költségvetés gyorsan elkölthető, így nem kap ügyfeleket. 

    • Hozzáférés a tőzsdékhez. A legjobb megoldás kezdőknek és tapasztalt szakembereknek, akik egyedül dolgoznak. 

    Előnyök: küldhet példákat a munkádról a cserére, gyűjthet véleményeket más ügyfelektől, etc.In ezen túlmenően, a csere működhet egyfajta kezes a tranzakció. 

    Hátrányok: sok szakember képviselhető hasonló készségekkel, ami megnehezíti a kérelmek számának kiválasztását. Legalább egy negatív felülvizsgálat véget vethet karrierjének. A csereprogramok jutalékot számítanak fel a tranzakciókra, és gyakran vesznek fel előfizetési modellt a speciális profilokra. 

    • Tematikus fórumok. Itt a megrendelések egyre kevésbé hiányoznak, de ennek ellenére a célközönség jelenléte hozzájárul a hirdetések megtekintéséhez. 
    OLVASS TOVÁBB:  Az árcédulában szereplő kilenc jobban eladható? Kísérleti eredmények

    Előnyök: a fórumok potenciálisan a legaktívabb célközönség, így a kevesebb hirdetési nézet nem jelenti a szolgáltatások iránti kérelmek alacsonyabb százalékát. 

    Hátrányok: a legnépszerűbb tematikus oldalak már régóta pénzt keresnek a szakemberek számára (például a hirdetések vagy válaszok elhelyezése a témában gyakran fizetendő).

    • Szájról szájra. Minden sikeresen befejezett projekt növeli az ajánlások százalékos arányát az ajánláson, ez a csatorna jobban lő, mint az összes többi. 

    Pozitív: csak jól kell dolgoznia, nincs szükség további befektetésre. A hírneved önmagáért fog működni. 

    Mínuszok: ez egy nagyon hosszú folyamat, amelyet semmilyen módon nem lehet felgyorsítani. Néha szükség van arra is, hogy ösztönözze a jelenlegi vagy korábbi ügyfeleket, hogy ajánlják Önt partnereiknek / barátaiknak. 

    Site building trends-hol fognak a webhelyfejlesztők menni? 

    A CMS mint olyan haldoklik. Nézze meg, hogyan fogynak a hivatalos katalógusok. Azok a fejlesztők, akik pénzt keresnek az ingyenes kiegészítők létrehozásával és fenntartásával, távoznak, mivel a munkából származó kipufogógáz kevés. A megrendelések kicsiek, csak az előfizetési modell mutatta magát a legjobban.

    Тренды сайтостроения6

    Az olyan mastodonok, mint a WordPress, továbbra is a piacon maradnak, amelyek képesek voltak integrált megközelítést és a szükséges infrastruktúrát biztosítani önmagukban vagy más fejlesztőkkel együttműködve. 

    A második terv CMS-je (Joomla, Drupal) valójában a vállalati szektor keretrendszerévé válik. Sokan egyszerűen elhagyják őket, mivel kis csapatok kísérik őket meztelen lelkesedéssel. 

    A felhőtervezők a legnépszerűbbek, gyorsan további funkciókat szereznek útközben. A megvalósítás költségeit tekintve már régóta megegyeznek a tiszta tárhellyel, sőt néha olcsóbbak is. Akkor van értelme a kezdőknek, hogy belemerüljenek a technikai részletekbe, ha mindent előfizetésként lehet beszerezni? 

    A vállalati szektor, ahol nincsenek régimódi fejlesztők, egyre inkább átáll a mikroszolgáltatásokra és a” fej nélküli ” CMS-re. Egyébként azok a CMS-ek, amelyek képesek voltak menteni a felhasználókat, már alkalmazkodtak az API elveihez, és továbbra is ebben az irányban mozognak. A Joomla, a Drupal és a WordPress már képes Fej Nélküli CMS-ként dolgozni. 

    A tervezés fejlesztése egyre inkább kapcsolódó fegyelemgé válik. Az elrendezés tervezőinek és más kisegítő szakembereknek nyújtott szolgáltatásokat megtagadják. Az a tény, hogy a webhely felülete a prototípus szakaszától a CMS nyújtásáig (az API használatával) egy felületen “kulcsrakész” lehet. Olyan konstruktorok, mint a React, Vue stb., egyre népszerűbbek. A kezdők könnyen elsajátíthatják őket, cselekvési szabadságot és egyszerű integrációt biztosítanak. 

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában