More

    A VKontakte reklám beállítása-utasítások

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    Elena
    Sergeeva, a VKontakte célzott hirdetési szakembere a Runet 10 legnépszerűbb erőforrása közé tartozik, amely az egyik legrugalmasabb és legpontosabb eszköz a célzott hirdetések elindításához. A szakember számára a hirdetési szekrényen belüli ilyen sokféle beállítás új lehetőségeket kínál, a kezdők számára pedig a hibák és a pénzvesztés kockázatát. Elena Sergeeva marketingszakértő lépésről lépésre készített útmutatót arról, hogyan lehet önállóan létrehozni az első hirdetési kampányt a VKontakte-ban.

    Minden célzott reklám eLama-ban

    Egy fiók és egy pénztárca Facebook hirdetések, VKontakte, myTarget és Tiktok hirdetések. Továbbá a hatékonyság, az ingyenes képzés és a segítségnyújtás javítására szolgáló eszközök a munka minden szakaszában.

    Próbálja ki ingyen

    A közösségi hálózat két promóciós lehetőséget kínál:

    Reklám a közösségekben a piaci platformon. Ez a módszer alkalmas olyan reklámkampányokra, amelyek célja a nagy közösségek előfizetőinek figyelmének felkeltése. A piaci platformon keresztül megvásárolhatja hirdetési bejegyzéseinek elhelyezését népszerű csoportokban vagy nyilvános oldalakon.

    Célzott reklám. A leggyakoribb lehetőség, hatékony módja annak, hogy hirdetéseket jelenítsen meg a megfelelő közönségnek. Előnye, hogy finomhangolja a célközönség kiválasztását egy tucat különböző paraméterre. Többet fogunk mondani az ilyen típusú reklámokról.

    Hogyan indíthatunk célzott hirdetéseket a VKontakte-ban 

    1. lépés: a VKontakte hirdetési szekrény beállítása

    Ha először indít VKontakte hirdetéseket, először hozzon létre egy hirdetési szekrényt. Hogyan kell ezt megtenni, olvassa el az utasításokat.

    Amikor a hirdetési szekrény készen áll, folytassa a következő lépéssel.

    2. lépés: hirdetés létrehozása

    A “reklám” szakasz a személyes oldal bal oldalán található menüben található.

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    Ezután megjelenik a “hirdetés létrehozása” gomb:

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    A VKontakte reklám beállításának megkezdéséhez ki kell választania egy célt:

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    Ha nem tudja, melyik célt választja az Ön esetében, használja a rendszer javaslatait:

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    Íme néhány példa arra, hogy mely célokat és mely esetekben jobb választani:

    • Ha szeretné felhívni a figyelmet a közösségére vagy a VKontakte találkozóra, válassza a “közösségi előfizetések” vagy az “esemény Előfizetések”lehetőséget.
       
    • A “benyomások” cél maximális figyelmet szentel egy hirdetési kiadványnak, márkának vagy eseménynek.
       
    • Ha több kattintásra van szüksége a webhelyen, vagy kérésekre/vásárlásokra van szüksége, válassza a konverziókkal vagy konverziókkal kapcsolatos célokat.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet javítani a reklám hatékonyságát YAN

    A következő lépésben válassza ki a hirdetési formátumot. A rendelkezésre álló lehetőségek a megadott céltól függenek.

    Például a következő formátumok érhetők el a “hirdetési forgalom” célhoz:

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    A hírcsatornában lévő hirdetési rekord formátumai különböznek a grafikus anyagok méretétől és típusától, valamint a szöveg mennyiségétől:

    • A körhinta lehetővé teszi, hogy legfeljebb 10 négyzet alakú képet csatoljon a kártyákhoz. Minden kártyához hozzáadhat egy címet, 2 ár opciót, valamint egy külön linket.
       
    • Felvétel egy hívással– to-action gomb lehetővé teszi a rövid szöveg akár 220 karakter egy videó vagy fotó.
       
    • Univerzális felvétel alkalmas hosszú szövegekhez videó, kép vagy gif animációval. A weboldal reklámozása, valamint a személyes oldal a külső webhelyek, illetve a felhasználó VKontakte oldalának promóciójára összpontosít. Az ilyen hirdetésben a fő hangsúlyt a szalaghirdetésre vagy a videóra kell helyezni, a szöveget-csak a címekben.
       
    • Mobil alkalmazás– alkalmazások hirdetése az AppStore-ból vagy a Google Play-ből.
    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok a kontextuális reklámban: mindig szükség van-e a hirdetések elkülönítésére a keresésben vagy a hirdetési hálózatokban

    További formátumok a VKontakte asztali verziójának bal oldalán látható, közvetlenül a felhasználó főmenüje alatt. Ezek a bannerek a partneroldalak oldalain is megjelennek.

    Most adjon hozzá szöveges és grafikus anyagokat:

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    A hirdetés vizuális része készen áll.

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    Most már megy a beállításokat.

    3. Lépés: Hirdetési Beállítások

    Van egy beállítási menü a Hirdetés előnézete alatt. Az egyik első elem a hirdetés tárgyának kiválasztása a legördülő listából.

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    A következő fontos blokk a projekt vagy vállalkozás közönségének alapvető paraméterei: hely, életkor, nem.

    Offline vállalkozások szüksége lesz a”Select on Map” geo-location beállítás. A születésnapi ünnepléssel kapcsolatos projektekhez születésnapi partik is vannak.

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    Minél több információ van ügyfeleiről vagy felhasználóiról, amelyet a beállításokban jelöl, annál hatékonyabb lesz a VKontakte reklám.

    Az érdekek blokk, akkor:

    • adjon meg egy kategóriát a legördülő listából;
    • válassza ki a meglévő közösségek összes előfizetőjét vagy legaktívabb felhasználóját a közönséggel;
    • hangolja be a népszerű webhelyek vagy alkalmazások látogatóit a VKontakte-on keresztül.
    OLVASS TOVÁBB:  Az erős Marketing titkai

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    A megadott paraméterek által összegyűjtött közönség hozzáadható a hirdetések megjelenítéséhez, vagy kizárható. Ha ugyanazt a hirdetést célozza meg a különböző közönségszegmensekre, a kivétel segít elkerülni a kereszteződéseket és az ismétlődő benyomásokat, ami azt jelenti, hogy a költségvetést kompetensebben költik el.

    A” hallgassa meg a zenészeket “beállítás hasznos lesz a zenei projektekhez, az” utazók ” pedig hasznosak lesznek az utazási szegmens számára.

    A rendelkezésre álló beállítások másik blokkja a kulcsszavak:

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    Válasszon kifejezéseket 2-3 szóból való kereséshez, majd keresse meg a szükséges hasonló kifejezéseket a tippek között. Szinonimákat, szlengeket használhat, hibákkal írhat. Ne felejtsen el negatív kulcsszavakat hozzáadni (például” ingyenes”, ha fizetett terméke van), és korlátozza a keresési időszakot.

    Érdemes különválasztani a különböző célzásokat, például kulcsszavak és érdekek alapján. Ez nagymértékben korlátozza a választást. Kombinálja a kulcsszavakat csak az alapvető célzással-földrajz, nem és életkor. 

    Az “oktatás és munka” blokk nem mindenki számára hasznos. A VKontakte algoritmus megmutatja hirdetéseit azoknak a felhasználóknak, akik maguk is megadták az adatokat profiljukban.

    OLVASS TOVÁBB:  Miért nem működik a reklám akkor sem, ha mindent helyesen konfigurált, és mit kell tennie ez ellen

    Az ilyen beállítások jól alkalmazhatók tesztelésre. Például, hogy hirdetni megüresedett vagy tanfolyamok kiegészítő oktatás diplomások bizonyos egyetemek, a B2B szférában érdemes kipróbálni a beállítást pozíció szerint.

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    Fontos figyelembe venni azt a tényt, hogy sok felhasználó ritkán frissíti az adatokat az oldalukon, így ezek a paraméterek nem mindig működnek.

    A telepítés során nyomon követheti a közönség mennyiségét, valamint a VKontakte rendszer előrejelzését, a kampány időzítésétől és a költségvetéstől függően. Szükség esetén a közönség szűkíthető vagy bővíthető.

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    A “További paraméterek” van az egyik legfontosabb, trükkös beállításokat VKontakte — retargeting.

    Как настроить рекламу ВКонтакте - Инструкция

    Számos módja van, hogy hozzon létre egy retargeting közönség:

    1. Szerezd meg a VKontakte pixel segítségével.

    2. Töltse fel a meglévő ügyfelek vagy felhasználók adatbázisát (e-mail vagy telefonszámuk).

    3. Használja azon felhasználók listáját,akik a QR-kódot a VKontakte alkalmazás kamerájával szkennelték.

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában