More

    A VKontakte megosztja a hirdetési bevételeket a közösségekkel

    A partnerprogramban részt vevő közösségek lesznek az elsők, akik bevételszerzést kapnak.

    A VKontakte nyilvános webhelyeinek és közösségeinek tulajdonosai képesek lesznek hirdetési levonásokat kapni a saját videóikban történő reklámozásból. A kifizetések összege a tartalom mennyiségétől és a Megtekintések számától függ.

    A bevételszerzésben való részvételhez meg kell felelnie a következő feltételeknek:

    • A közösségi lefedettség napi 10 000 felhasználó felett van.

    • A videót közvetlenül a VKontakte-ra töltötték fel.

    • A videó megfelel a közösségi hálózat szabályainak. A témákra és a műfajokra nincsenek korlátozások.

    A VKontakte azt állítja, hogy havonta több mint 75 millió felhasználó néz videókat a közösségi hálózaton, naponta több mint 1 milliárd videót tekint meg.

    Miért gondolod, hogy a VKontakte hirtelen úgy döntött, hogy megosztja a jövedelmet a közösségek alkotóival? Ossza meg véleményét a megjegyzésekben.

    OLVASS TOVÁBB:  A francia trösztellenes hatóság 220 millió euróra bírságolta a Google-t

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában