More

    A VKontakte “költségvetési optimalizálása” új célokra elérhetővé vált

    A célzás új beállítása több funkciót kapott.

    VKontakte számolt be, hogy az új eszköz “költségvetési optimalizálás”, júniusban indult, kerül elosztásra háromféle célra: “közösségi előfizetések”, “kitöltésével lead forms” és “esemény előfizetések”.

    A “költségvetési optimalizálás” segít a pénzeszközök elosztásában a reklámszekrényben oly módon, hogy a maximális célzott műveleteket elérje. A rendszer automatikusan meghatározza a leghatékonyabb hirdetéseket, és a napi költségvetés nagy részét rájuk irányítja. Az algoritmusok a reklámkampány kezdetétől kezdve működnek, de időre van szükségük a tanuláshoz. Ezért a fejlesztők azt javasolják, hogy a kampányt több napig szerkesztsék a maximális eredmények elérése érdekében.

    «Оптимизация бюджета» ВКонтакте стала доступна для новых целей

    Jelenleg a” költségvetési optimalizálás ” alapértelmezés szerint működik, de a fejlesztők ígéretet tesznek arra, hogy a jövőben letiltják azt.

    Emlékeztetjük Önöket, hogy augusztusban a Vkontakte for Business hozzáadta a közösségek automatikus promóciós funkcióját.

    OLVASS TOVÁBB:  Yandex.A Zen frissítette az oldalt a hirdetési kiadványok követelményeivel

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában