More

    A vízvezeték kényes kérdés, vagy egy nap az eLama ügynökség életében

    Kezdetben ezt az anyagot egy kicsit másképp fogalmazták meg: azt terveztük, hogy egyszerűen elmondjuk, hogy a múlt év végén reklámot hoztunk létre egy olyan vállalat számára, amely vízvezeték-szolgáltatásokat kínál a piacon. De aztán rájöttünk, hogy az ügyféllel folytatott napi párbeszédek felidézése nélkül a történet meglehetősen unalmas.

    Ezért kiderült, hogy kettő az egyben: egyrészt egy eset arról, hogyan állítottuk be a reklámot korlátozott harci körülmények között, másrészt — a munkánk mögötti jelenetek. Igen, valamint: ha észrevesz egy iróniát a szövegben, ne feledje, hogy kedvesek vagyunk. 

    A fej és 12 vízvezeték-szerelő 

    Az ügyfél-a tulajdonosból és 12 vízvezeték-szerelőből álló társaság-2020 októberében érkezett az eLama ügynökséghez. A csapat kínál a piaci standard szolgáltatások a hívás egy vízvezeték-szerelő otthon: megszüntetése dugulás, szivárgás, telepítés, javítás berendezések.

    A fő cél, amelyet a fej állított fel számunkra, az alkalmazások számának növelése, költségeik csökkentése. Megértettem, elfogadtam. 

    Az elején, az ügyfél már volt működő kampányok Yandex.Yandex. közvetlen és Google hirdetések az előző vállalkozó beállításaival. A célterület Szentpétervár. 

    Jegyezzük meg két pontot, hogy fontos volt figyelembe venni a munkánkban:

    • A házhoz intézett vízvezeték-szolgáltatások egy nagyon nagy versenyű rést jelentenek. Ezért-egy fűtött aukció mindig magas ajánlatokat.
       
    • Az ügyfél kizárólag kontextuális hirdetésből kapott alkalmazásokat, a társaságnak nem volt más csatornája az ügyfelek vonzására. Emiatt szinte lehetetlen volt bármilyen eszköz vagy stratégia tesztelése. Néhány naptól két hétig tart az autostrategies csatlakoztatása vagy új hirdetések létrehozása, és elfogadhatatlan, hogy az ügyfél néhány órára elveszítse a forgalmat — amint azt később látni fogjuk. 
      Ezért csak annyit kellett tennünk, hogy az ajánlatokat pontról pontra módosítjuk, külön kulcsokkal, naponta, néha óránként. Továbbá-érdekes párbeszédeket folytatni arról, hogy a hirdetési beállításokat helyesen alkalmazzák-e a vízvezeték-szolgáltatásokra. 
    OLVASS TOVÁBB:  Webináriumi anyagok Reklámozás elindítása a Google Display Hálózaton 2020. december 11-én - eLama
    OLVASS TOVÁBB:  Promóció: maximális jutalom az eLama társult program új tagjainak

    Megszólalt a telefonom

    A menedzserrel folytatott beszélgetések a történet külön fontos részét képezik. Véleményünk szerint az indikatív arról szól, hogy milyen érzés közvetlenül dolgozni egy ügyféllel.

    Az eLama-nál szándékosan kizártunk egy fiókkezelő formájú linket a kommunikációból, hogy jobban megértsük az ügyfél igényeit, és gyorsan koordináljuk a projekt döntéseit. 

    – Helló. 10: 30, nincs egyetlen alkalmazás! Az emberek nem dolgoznak! Mi történik? 

    – Jó reggelt. Ez lehetséges: nem minden reggel a vízvezeték-szolgáltatások iránti igény magas lehet. Ráadásul a reklám 09: 00-kor kezdődik. Várjunk másfél órát. Biztosak vagyunk benne, hogy az alkalmazások hamarosan elindulnak. 

    11 éves korában a helyzet helyreáll. Kilégzés.

    Mondjuk el egy titkot: ez az egyik olyan ügyfél, amelyre a Calltouch (a híváskövetésen alapuló webanalitikai szolgáltatás-kb. ed.) a böngésző a csapat nem zárt. Mivel ebben a történetben csak egy forgalmi csatorna van, folyamatosan figyelemmel kell kísérnünk a helyzetet. 

    12:30. Egy másik levél a menedzsertől. 

    – Tehát három óra telt el-öt kevesebb kérelem van, mint tegnap ugyanabban az időben. Miért, mit csinálsz ott?

    – Sajnáljuk, hogy jelenleg kevesebb alkalmazás van, azonban helytelen következtetést levonni a reklámkampány hatékonyságáról a nap közepén. Minden nap, este nyomon követjük az alkalmazások számát — az elmúlt napokban nem csökkent a forgalom. Ha ez megtörténik, intézkedéseket fogunk tenni. 

    Az ügyfél dühösen leteszi a telefont. Ellenőrizzük a beállításokat: valóban csökken, de ez jelentéktelen. Elemezzük az ajánlatokat, jelentést készítünk mindkét rendszer kulcsairól, kiigazításokat végzünk, jelentést küldünk az ügyfélnek. Biztosak vagyunk benne, hogy a nap végén annyi alkalmazás lesz, mint tegnap, vagy még több. 

    Ez a fajta párbeszéd állandó gyakorlatunk. Nem változik az időjárási viszonyoktól vagy munkánk eredményeitől függően. Itt van például egy lista arról, hogy mit tettünk a munka első két hónapjában, októberben és novemberben: 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet létrehozni és konfigurálni az üzleti menedzsert a Facebook-on
    OLVASS TOVÁBB:  Új Instagram Guides formátum - áttekintés, utasítások és példák

    1. Mindkét rendszerben kibővítettük az összes hirdetési kampány szemantikai magját.

    2. Beállította a hirdetési kampányok beállításait.

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában