More

    A versenytársak SEO elemzése: hogyan kell azt az SE rangsorolással végezni

    Partner anyaga Annak érdekében, hogy egy vállalkozás sikeres legyen, naprakésznek kell lennie a piac minden árnyalatával – legyen szó új szereplők megjelenéséről vagy a pozíciók és trendek változásáról. És nem teheted meg anélkül, hogy itt elemeznéd a versenytársakat. Végtére is, nyomon követésével tetteikért, akkor képes lesz arra, hogy megértsék, hogyan kell csinálni több, gyorsabb és jobb. 

    Ha nem tudja, hol kezdje el elemezni a versenytársakat, segítünk kitalálni. 

    Kideríteni, hogy ki a SEO versenytársak 

    Még akkor is, ha mindent tud az üzleti versenytársairól, nem lehet biztos abban, hogy webhelyeiket a keresési eredmények között látja. A digitális világnak megvannak a saját játékszabályai, ami nagyszerűen működik offline, teljesen más eredményeket ér el online. Azt is figyelembe kell venni, hogy a piac folyamatosan változik, új szereplők jelennek meg a résen. Ezért fontos, hogy minden márka megértse, kik a fő SEO versenytársak. Ez az, amit a rendszeres ellenőrzés segít.  

    Annak érdekében, hogy az elemzési folyamat a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban történjen, speciális eszközöket használnak – például “Versenytárs elemzés” az SE rangsorban. Itt könnyen kap egy teljes listát a SEO versenytársak-először csak meg kell adnia a honlapon. Vettünk egy online áruház, mint egy példa velostrana.ru . 

    A versenytársakat mind a Google, mind a Yandex keresési eredményei elemezhetik. A SE rangsor rendszeresen frissíti eszközeit, és minden hónapban növeli bázisaikat. Csak augusztusban a moszkvai lekérdezési Adatbázis 3-szor nőtt-most körülbelül 108m szó. 

    A Yandex keresési eredmények versenytársainak elemzésekor kiválaszthatja az Önnek megfelelő városok egyikét. Például Moszkvát vettük. 

    A SEO versenytársakkal kapcsolatos adatok megtalálásához keresse fel a “Szerves Forgalom” szakasz, majd kattintson a “versenytársak” tab. 

    Анализ конкурентов1 

    Itt található azoknak a webhelyeknek a listája, amelyek ugyanazokat a kulcsszavakat használják, mint te. A fenti képernyőképen látjuk az összes versenytársat velostrana.ru .  

    Az “Közös kulcsszavak” az oszlop megjeleníti a webhely kulcsainak és a versenytárs erőforrásának megfelelőségét. Az oszlopok DT, “Kulcsszavak összesen” és “Forgalmi Előrejelzés” mutassa meg, mennyire megbízható és népszerű a versenytárs webhelye. 

    A közvetlen versenytársak azonosításához ki kell zárnunk azokat a webhelyeket, amelyek túl kemények számunkra – a domaineket forgalom szerint szűrjük. 

    Анализ конкурентов2

    De ne rohanjon le következtetéseket csak a táblázatban szereplő mutatók alapján. Azt is meg kell, hogy végezzen a saját elemzés – megy a helyszínek a listából, és győződjön meg arról, hogy valóban a közvetlen versenytársak. 

    Ellenőrizze a régiót, az erőforrás szerkezetét, az eladó termékeket, valamint kizárja az aggregátorokat, valamint a témák széles skáláját. 

    Például,goodster.ru és yamart.ru – ezek olyan platformok, amelyek különféle termékek értékesítésére specializálódtak-a gyermekjátékoktól a kozmetikumokig. Ah otzivi-tut.ru – áttekintés aggregátor. Nem közvetlen versenytársak az online áruházban velostrana.ru, amely kizárólag kerékpárokat értékesít. 

    Ennek eredményeként, miután gondos kiválasztása, akkor képes lesz arra, hogy egy listát az összes közvetlen versenytársak, majd végezzen további elemzést őket a célra. 

    OLVASS TOVÁBB:  Üzleti tájékoztatás: hogyan működik

    Ellenőrizzük, hogy mely kulcsokat célozzák meg a versenytársak, és kiválasztjuk a legjobbakat magunknak 

    Miután azonosította közvetlen versenytársait, fontos megérteni, hogy mi működik a legjobban számukra-elemezni, hogy milyen termékekre vagy szolgáltatásokra összpontosítanak, és hol vonzzák a forgalmat. A kulcsszavak elemzése segít kitalálni ezt. 

    Az “Organic Traffic” szakasz “versenytársak” alszakaszában a versenytárs erőforrásával ellentétes hiányzó kulcsszavak számára kattintva egy webhely ígéretes kulcsainak teljes készletét megtalálhatja. 

    Анализ конкурентов3

    Akkor kell venni, hogy az alszakasz “A versenytársak összehasonlítása”, és a lapon“Hiányzó” meg fogja találni a kulcsszavak teljes listáját, amellyel a versenytárs webhelye rangsorolva van, de a tiéd nem. 

    Анализ конкурентов4

    Természetesen ez a lista több munkát igényel. Végül is csak azokat a kulcsokat kell választania, amelyek hasznosak lesznek a vállalat számára.  

    OLVASS TOVÁBB:  Optimalizálás 2020: Hogyan kezelhető a márka hírneve a keresésben (SERM)

    Ahhoz, hogy megtalálja a megfelelő kulcsszavakat, amelyekkel vonzza a forgalmat a webhelyére, Használja újra a szűrőket. 

    Mutatók a komplexitás (milyen nehéz bejutni a TOP 10-es kulccsal), frekvencia (a megjelenítések számát / kulcs havonta) segít azonnal megszünteti ígéretes program mondatok, hogy nem éri meg, hogy húzd az időt, erőfeszítést. 

    Анализ конкурентов5

    Ügyeljen arra, hogy a “Keresési elemek ” oszlop, amely megmutatja, hogy a speciális elemek közül melyik jelenik meg a kimeneten kérésre. Ne feledje, hogy webhelyének tényleges helyzete a kimenet SERP funkcióinak számától függ. 

    Ha a keresési eredményekben sok különböző speciális elem található, akkor a tetején lévő 3.helyen lévő oldal nem lesz látható az első képernyőn. Ennek eredményeként a felhasználó egyszerűen nem érheti el Önt, bár a helyzet jónak tűnik. Ezért szükséges, hogy elemezze a kimeneti ahhoz, hogy megértsük, milyen kulcsokat kell figyelembe venni, hogyan kell optimalizálni az oldalt, általában – egy kérést meg kell próbálni, hogy egy blokk videókat vagy képeket, a másik – a kártyák, a harmadik – a tároló kártya. 

    Анализ конкурентов6

    Az egész folyamatot érdemes megismételni két versengő webhelyhez képest. Tehát biztosan megbizonyosodik arról, hogy egy vagy másik kulcs jól működik több vállalat számára, ami azt jelenti, hogy valószínűleg ígéretes lehet az Ön számára. 

    Анализ конкурентов7

    A kijáratnál nagy listát kap a versenytársak ígéretes kéréseiről. Mi a teendő velük? 

    Először is, meg kell tiszta up-szűrje ki azokat a kifejezéseket, amelyek nem lesznek hasznosak a webhely számára.  

    Először is, távolítsa el a többi téma kulcsát, valamint a nem értékesített termékek nevét. Például a kulcs “velostanok” nagyon ígéretes, de a helyszínen velostrana.ru nem illeszkedik semmilyen módon, mert ez az online áruház nem ad el ilyen eszközöket. Ez azt jelenti, hogy még akkor is, ha kérésre a csúcsra jut, a webhely valószínűleg nem kap konverziót, mert a felhasználó nem fogja megtalálni azt, amit keresett a boltban. 

    Távolítsa el a nem megfelelő földrajzi helymeghatározással és helytelenül írt szavakkal ellátott kulcsokat is. Továbbá-kifejezések a versenytárs márkájának nevével. Nagyon nehéz versenyezni az ilyen lekérdezéseken-a keresőmotor valószínűleg az első pozíciókban jeleníti meg a versenytárs erőforrását a legmegfelelőbb eredményként. 

    A felesleges lekérdezések törlése után a következő lépés a klaszterezés. Ez segít a kulcsok megfelelő terjesztésében a webhely oldalain, tartalom létrehozásában, kontextuális hirdetések beállításában. 

    OLVASS TOVÁBB:  A harmadik féltől származó cookie-k betiltása, valamint azok helyettesítése

    Ha a legígéretesebb és legmegfelelőbb kulcsokat választják ki és csoportosítják, akkor csak ossza el őket a webhelyen – hozzon létre új szakaszokat és oldalakat, frissítse a meglévő tartalmat, dolgozzon a cím, leírás, H1. Ezenkívül új kulcsszavakat kell bevezetni a webhely blogjában található cikkekbe. Ezenkívül-külső és belső kapcsolatok horgonyaiban is használható. 

    Ennek eredményeképpen a versenytársak elemzésének köszönhetően meg tudja érteni, hogy mely oldalakat kell hozzáadni a webhelyhez. Mindez segít az erőforrást kell rangsorolni több kérést, ami azt jelenti, hogy képes lesz arra, hogy a legtöbb forgalom magad átalakítani a látogatók az ügyfelek. 

    Részletesen tanulmányozzuk a fő versenytársakat 

    Annak érdekében, hogy ne veszítse szem elől semmit, hogy a promóciós stratégia a lehető leghatékonyabb legyen, érdemes részletesebben tanulmányozni a fő versenytársakat.  

    Ehhez külön elemezheti egy adott versenytárs webhelyét az SE rangsoroló eszközben. Csak illesszen be egy linket az erőforrásához, és teljes összefoglalót kap róla. Itt látható a teljes szerves és fizetett forgalom a helyszínen a hónap, valamint a bizalom szintje a domain. 

    SEO-анализ конкурентов8

    Az összefoglaló olyan adatokat tartalmaz, amelyekre a versenytárs pozíciói csökkentek vagy akár ki is estek. Ez az információ segít megérteni, hogy mely kulcsokra kell összpontosítania. 

    SEO-анализ конкурентов9

    És a “Kulcsszavak” szakasz, figyeljen a lekérdezések listájára, amelyek a legnagyobb forgalmat hozzák a versenytárs webhelyére. Itt nyomon követheti annak helyzetét az egyes kulcsok kimenetén, majd egy adott lekérdezés által rangsorolt oldalra léphet. 

    Elemezze a versenytárs legsikeresebb kulcsszavait, majd nézze meg a tetején lévő oldalait. 

    OLVASS TOVÁBB:  Goodkey: Csökkentse a PPC kampány fejlesztési idejét ötször

    SEO-анализ конкурентов10 

    A versenytársak kulcsait használjuk üzleti tevékenységünk bővítésére 

    A versenytársak kulcsszavai nemcsak a szemantikai mag bővítését segítik elő, hanem ötletet adnak arról is, hogy milyen további termékeket vagy szolgáltatásokat tudna eladni.  

    Képzeld el, hogy olyan cég vagyunk, amely kerékpárokat értékesít – nem adjuk el a BMX-et, de látjuk, hogy egy ilyen kulcsszó nagyon ígéretes. A termék értékesítésének elindítása valószínűleg jó ötlet. De nem vonhatunk le következtetéseket egyetlen kulcsszó alapján. Szükség van egy mélyebb elemzésre – egy külön termékoldal megvizsgálására, az összes kulcsszó megvizsgálására, a promóció összetettségének értékelésére mindegyikük számára. 

    Mindezt meg lehet tenni az SE rangsoroló versenytárs elemző eszközében. Ehhez a versenytárs kulcsszókeresésében írja be a szükséges kifejezést, majd kattintson a kulcs által rangsorolt oldal linkjére.  

    SEO-анализ конкурентов11

    Egy adott oldal adatainak összefoglalóján találjuk magunkat. Most megtudhatja, hogy mennyi forgalmat kap havonta, nézze meg a kulcsok teljes listáját, amellyel rangsorolják, valamint értékelje azok összetettségét és gyakoriságát. 

    SEO-анализ конкурентов12

    Érdemes figyelni nemcsak a szerves, hanem a fizetett forgalomra is. Nézze meg, hogy a hirdetés elindul-e ezzel a kulccsal, és milyen előrehaladást ért el. A SE rangsorban részletesen elemezheti a versenytársak hirdetéseit – magát a szöveget, a pozíciót és a költségvetést. Ez az információ segít megérteni, hogy vannak-e kilátások a termék reklámkampányaira. 

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában