A közösségi hálózat megszerezte a Revue hírlevél szolgáltatását.
A Twitter a blogján jelentette be a Revue platform megvásárlását. Segítségével a fejlesztők elő akarják segíteni a tartalmak bevételszerzését szerzők és kiadók számára. Szerintük a Revue segít az alkotóknak nemcsak a Twitteren, hanem azon túl is bevételszerezni a közönségüket.
Így néz ki a Revue információs ablak, és most itt is hozzáadhat tweeteket:
A Revue olyan szolgáltatás, amely azonnali híreket küld az előfizetőknek. Alapértelmezés szerint csak 50 hírlevél érhető el, de a fizetős verzióban 40 000-re nő a számuk. A vásárlással együtt a Twitter 5% -ra csökkentette a Revue hírlevél jutalékát, hogy több bevételt takarítson meg a szerzők számára. A Revue Pro előfizetés fizetős verziója pedig már minden felhasználó számára elérhető.
Ugyanakkor a Twitter megjegyzi, hogy a Revue-nak termékként különös figyelmet kell fordítani. A közösségi hálózat jelentős beruházásokat tervez a szolgáltatásba, bővíti munkatársait a mérnökökre és a tervezőkre összpontosítva, valamint növeli a Revue saját közönségét.