More

    A tenisziskola keresőmotorjának optimalizálása – SEO-eset FireSEO

    Bármely webhely promóciójának sorrendje közel azonos. Először összeállítják a szemantikai magot, majd létrehoznak céloldalakat, szövegeket írnak, felépítik a linktömeget, elindítják a reklámot. Mindegyik témának azonban megvannak a maga árnyalatai: az online áruház népszerűsítésére alkalmas eszközök abszolút haszontalanok lehetnek egy összetett szolgáltatást nyújtó webhely számára. A marketingszakemberek számára az a kihívás, hogy a leghatékonyabb módszereket válasszák, amelyek a legalacsonyabb költség mellett eredményt hoznak. Meg kell jegyezni, hogy nincsenek helyes és rossz módszerek a “mágikus tabletták” népszerűsítésére.

    Nem számít, milyen összetett a téma, különösen a szolgáltatások terén, bármely webhely népszerűsíthető, ha különböző eszközöket használ és tesztel, kreatív és szellemes. A tenisziskola weboldalának promóciója ennek élénk megerősítése.

    Mennyire egyszerű népszerűsíteni a szolgáltató oldalakat

    Egyrészt nincsenek problémák az “online” üzletek “kosárjával”, az e-kereskedelemmel, a termékkártyákkal és egyéb attribútumokkal. Másrészt sokkal több eszköz áll rendelkezésre a termékek népszerűsítésére: összesítők, webmester feltöltések, jelölések, hirdetési és kereskedési platformok. A szolgáltatások szempontjából az eszközök nem annyira hatékonyak, bár ezek is elegendő mennyiségben vannak jelen.

    További bonyodalom, hogy a webes erőforrásnak érthetőnek kell lennie a felhasználó számára. Amikor egy szolgáltatásról van szó, annak értékét a potenciális vásárlóval kommunikálni sokkal nehezebb, mint elmondani egy termékről.

    Algoritmus a szolgáltatások helyszínének népszerűsítésére

    A promóciónak nincsenek különleges titkai, a weboldal promóciójának sorrendje minden esetben megközelítőleg azonos:

    1. Weboldal készítés.
    2. Erőforrás hozzáadása a Google és a Yandex webmesterek paneljéhez.
    3. Szemantika gyűjtése.
    4. Szövegek készítése, oldalak kitöltése.
    5. A link tömegének felépítése.
    6. Helyszíni ellenőrzés és hibajavítás.
    OLVASS TOVÁBB:  Mik a társult programok és hogyan lehet velük dolgozni

    Ezután megosztjuk a Champion tenisziskola weboldalának népszerűsítésével kapcsolatos munkánk eredményeit, mind felnőtteknek, mind amatőrnek, mind profinak szóló képzési programmal.

    Szolgáltatási weboldal promóciós folyamata

    Általános értelemben az ügyfél egy közönséges szolgáltatási helyszín. Ezzel a megközelítéssel elkezdtük népszerűsíteni és dolgozni.

    Ami itt fontos:

    • regisztráció térképeken és kézikönyveken;
    • a szervezet munkájával kapcsolatos visszajelzés ösztönzése;
    • viselkedési tényezők – érthető információk és kényelmes bemutatás;
    • a webhely technikai optimalizálása – gyors betöltés, nincs hiba a kereső robotoknál;
    • link tömeg, ami még mindig fontos a Google-ban való rangsoroláskor.

    A közös munka során a következők történtek:

    • SN elemzés, a nem célzott kérések kiszűrése;
    • a versenytársak elemzése a kérelmek minden csoportjára vonatkozóan;
    • új oldalak készítése, szövegek írása számukra;
    • a meglévő oldalak metacímkéinek módosítása, a szöveg szerkesztése vagy a teljes cseréje;
    • új blokkok hozzáadása a szöveg formázásához, például tabulátorok annak rövidítéséhez és szép csoportosításához;
    • a zombi oldalak letiltása;
    • linképítés a Google számára;
    • új kérések összegyűjtése és oldalak létrehozása;
    • videokritikák elkészítése.
    OLVASS TOVÁBB:  Mik a társult programok és hogyan lehet velük dolgozni

    Az összes szerkesztést megjelöltük a naptárban, és 2 hét után figyeltük annak érdekében, hogy megértsük, pontosan mi vezetett a módosításokhoz.

    OLVASS TOVÁBB:  Gyógyszerkliens promóciója: 3 nem szabványos hirdetési kampányformátum

    Egyrészt a weboldal-promóciós szolgáltatások monotonabbak, mint az online áruházak: tény, hogy kevesebb lehetőség van a webhelyen dolgozni, mivel kevesebb az elem. De ebben az esetben több hely van a fantáziának – a fejlesztések fejlesztése, a funkcionális elemek, az USP és más szempontok.

    Az eszköztár egyszerű:

    • Kulcsgyűjtő a szemantika gyűjtéséhez,
    • “Kulakov” a szemantika csoportosításáért,
    • “Arsenkin” a kérelmek és a versenytársak elemzésére,
    • Se rangsor a pozíciók eltávolításához,
    • agy – elemzésre 🙂
    • fantázia – az oldalak és az új ötletek véglegesítéséhez 🙂

    A promóció eredményei

    Mit kapott az ügyfél egy év munka után?

    • A középső helyzet felemelése a 40-ről a 10-re.

    A tenisziskola keresőmotorjának optimalizálása - SEO-eset FireSEO

    • A TOP-10-ben szereplő kérelmek száma 20-ról 75-re változott.

    A tenisziskola keresőmotorjának optimalizálása - SEO-eset FireSEO

    • Az összes pozíciócsoport vizsgálata.

    A tenisziskola keresőmotorjának optimalizálása - SEO-eset FireSEO

    • A fentiek következtében mindkét keresőmotor látogatása, valamint a konverziók száma megnőtt.

    A tenisziskola keresőmotorjának optimalizálása - SEO-eset FireSEO

    A tenisziskola keresőmotorjának optimalizálása - SEO-eset FireSEO

    Összegzés

    Egyrészt a szolgáltató webhely promóciója monotonabb, mint az online áruházak reklámozása, mivel kevesebb a munkalehetőség, mivel kevesebb az elem a webhelyen. Ugyanakkor több lehetőség van a képzelet felhasználására.

    Nincs értelme a SEO területén találni és megtalálni a titkokat. Itt – mint az egészséges életmódban: a végtelen szuper diéta nem működik, de a megfelelő táplálkozás és edzés mindig működik. Esetünk egyszerű képletet igazol:

    szokásos munka + hajlandóság munkára, változásra, tesztre = kiváló eredmény.

    Friss cikkek

    Аутстаффинг в IT: что это и как устроиться работать на аутстаффинг

    Аутстаффинг становится все более распространенной практикой в IT-сфере, «отжимая» популярность и клиентов у аутсорсинга. По мнению экспертов, в ближайшее время эта тенденция сохранится, и...

    NaZapad 16: как попасть в ТОП в бурже, не имея бюджета и опыта

    На практической конференции по продвижению на западных рынках NaZapad 16 Илья Гринько рассказал о том, как создал свой проект в бурже и попробовал его...

    BI-системы: что это и зачем они нужны бизнесу

    Вникаем в основы бизнес-аналитики04 марта 20216 минут66https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2564/og_image/0de7185dc6e58fe6f536564315226e43.png
    OLVASS TOVÁBB:  A Boxberry kézbesítési szolgáltatás csatlakoztatása a Bitrix webhelyhez
    Статья подготовлена экспертами факультета BI-аналитики GeekBrains. На международных рынках компании-гиганты работают с миллионами, десятками, а кто-то — и с...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában