More

    A Streamwood Platform tárgyalásokat folytat az eladásról

    Társult anyag Streamwood Multi-Platform Online Marketing tárgyalási akció. A bennfentes adatok szerint egy nagy informatikai cég érdeklődött a szolgáltatás iránt, és átadási javaslattal állt elő. Az ügyletről egyelőre nincs hivatalos információ. Lássuk, miért válnak relevánssá az ilyen egyesítési opciók?

    A vállalatok kiválasztása

    Nagyon sok ajánlat van az online tanácsadók piacán. Közöttük 10-15 vezető van, és független kutatások szerint a Streamwood folyamatosan az iparág TOP-7 vállalatai közé tartozik.

    Az ilyen szolgáltatások funkcionalitása megközelítőleg azonos. Például a Streamwood által kínált fő widgetek egy ügyfélgenerátor (előugró szalagcím a névjegyek gyűjtésére), visszahívás (visszahívás), online tanácsadó (csevegés a menedzserrel) és egy több gombos gomb (mini-menü).

    Miért van szükség az egyesítésre?

    Nem lehet egyértelműen megmondani, hogy mi vonzotta pontosan a potenciális vásárlót, de sok oka lehet egy ilyen ajánlatnak.

    A vevő már rendelkezik bizonyos piaci részesedéssel a szegmensében. A Streamwood megszerzése után a vállalat bővítheti jelenlétét a piacon, ha az online tanácsadók területén már folyamatban van a munka, vagy megnöveli a szolgáltatási portfóliót.

    További bónusz az ügyfélkör bővülése: a vállalat képes lesz értékesíteni szolgáltatásait a Streamwood meglévő ügyfeleinek.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet linkek segítségével növelni a webhely forgalmát. Ügy

    Az online tanácsadói piacnak már volt felvásárlási precedense. 2017-ben a LiveTex online tanácsadó fejlesztője versengő céget, a RedHelpert vásárolta. A Kommersant újság szerint a tranzakciót szakértők körülbelül 100-200 millió rubelre becsülték. A fizetés készpénzzel és az egyesített társaság részvényeivel történt. Dmitrij Cisztov, a WhatsHelp hírvivőiben való marketing platform vezérigazgatója szerint a RedHelper bevétele 2016-ban körülbelül 50-60 millió rubel lehet. Ugyanakkor a RedHelper csak az online tanácsadó funkcióival rendelkezik, míg a Streamwood 9 szolgáltatást kínál: ez teszi az internetes marketing multiplatformos megoldásává.

    A Streamwood Platform tárgyalásokat folytat az eladásról

    Az a tény, hogy ilyen ajánlat már érkezett, azt jelenti, hogy a Streamwood megszerzésére irányuló vágyat kifejező vállalat elemzői megbecsülték a potenciális nyereséget, és arra a következtetésre jutottak, hogy ez fedezi a vásárlási költségeket. A szakértő szerint a tranzakció összege elérheti az 1,2 millió dollárt. Az ilyen ügyletek szokásos szorzója az éves forgalom háromszorosa.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan reklámozzák termékeiket a háztartási gépek márkái a Yandex Zen-en

    Stratégiai szempontokat is figyelembe vesznek: a részesedés, az ügyfélkör, a bevált döntéshozókkal bizonyított bázis növelése, a fejlesztési kilátások. Az ilyen egyesülések mind a CRM rendszerek, mind pedig a nagyszámú tevékenységi körrel rendelkező informatikai részesedések nagyobb szereplői és fejlesztői számára érdekesek lehetnek.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan reklámozzák termékeiket a háztartási gépek márkái a Yandex Zen-en

    A Streamwood Platform tárgyalásokat folytat az eladásról

    Friss cikkek

    A Yandex folytatja harcát az Afisha védjegyért

    A Yandex öt új szellemi tulajdonjogi pert indított a Rambler Group ellen. Amint arról az Interfax beszámolt, január 15-én a Yandex öt új...

    Hogyan működik az Instagram ajánlási rendszer

    Az Instagram algoritmus fejlesztője, Amog Mahapatra cikket publikált, amelyben a különféle ajánlások értékéről és a közösségi hálózat ajánlási rendszerének működéséről beszélt. Az ilyen rendszerek...

    A YouTube továbbra is kísérletezik áruk értékesítésével

    A fejlesztők bejelentették egy új funkció tesztelésének megkezdését az áruk videó útján történő vásárlásához. Egy kísérleti projekt részeként a YouTube több tartalomkészítőjét is...

    A Mail.ru Group-ot és a Yandexet monopóliumellenes törvények megsértésével vádolják

    Az Internetes Szerzői Jogvédelem Egyesülete (AZAPI) ellenzi őket. Az AZAPI panaszt tett az Eurázsiai Gazdasági Bizottságnál (EGK) a Yandex és a Mail.ru Group...

    A Google megerősítette az altémák elindítását a rangsorban

    Ez segít diverzifikálni a SERP tartalmát. A Google még 2020 októberében jelentette be az altémákat a Search On rendezvényen. Danny Sullivan elmondta, hogy...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában