More

    A Mazda népszerűsítésére szolgáló eset a DOOH és a közösségi hálózatok keverékével

    Szerint a PwC statisztikái szerint a kültéri hirdetési piac 2024-ig tartó növekedése elsősorban a digitális kültéri hirdetési szegmens növekedésével jár együtt.

    A DOOH lehetővé teszi, hogy rugalmasan konfigurálja, elindítsa és optimalizálja a kampányokat a digitális kültéri médiában, valamint értékelje a promóció hatékonyságát. Továbbá, szerint a Vistar Media tanulmánya szerint a válaszadók 58% – a bízik a legfontosabb üzenetekben a kültéri reklámokban, 88% – uk pedig ilyen hirdetéseket szeret.

    A digitális kültéri reklámok teljesítménymarketing mutatókra gyakorolt hatásának felmérése érdekében a Mazda, az Avtomir vállalatcsoport, valamint a Procontext és a Mindshare Oroszország ügynökségei tesztelték a DOOH megoldást Mail.ru csoport a programozott vásárlás lehetőségével.

    Célok

    Az online és offline kampányok keverékének segítségével azt terveztük, hogy teszteljük a DOOH-t egy autókereskedő és a Mazda autók népszerűsítésére a marketing mix hatékonyságának növelése és az alkalmazások számának növelése érdekében.

    Kampány Mechanika

    A digitális óriásplakátok kampányát 31 napig indították el, maximalizálva a Mazda CX-5 autó célközönségének lefedettségét a szerkezetek közelében. Ehhez a következő paramétereket állítjuk be a célközönség számára: 25-65 éves férfiak és nők, akik érdeklődnek az autók iránt, beleértve a középosztályt is.

    A hirdetéseket akkor mutatták be, amikor a célközönség aránya a struktúrák közelében magasabb volt, mint a fuvarozó közelében lévő forgalom átlaga. A hirdetést 9 hirdetőtáblán sugározták a márkakereskedések közelében (legfeljebb 4 km-re az értékesítési ponttól).

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan kell interjút készíteni egy jelölt elemzővel, és mit kell ellenőrizni

    Példa egy kreatív digitális hirdetőtáblán

    Az első szakaszban a kampány több mint 1, 5 millió offline felhasználót ért el. A kampány második napjától automatikusan feltöltötték a mytarget hirdetési platformra a közönség személytelen szegmensét, amely a hirdetés közvetítése idején a felületek közelében volt. Ezt a szegmenst az A / B teszt további elvégzésére használták az Odnoklassniki közösségi hálózatban.

    OLVASS TOVÁBB:  Belső összekapcsolási módszerek az online áruházakhoz

    A / B vizsgálat

    A digitális kültéri média hirdetési kampányának befejezése után A/B tesztet végeztünk Odnoklassniki-ban. Ehhez két, a Lead Ads formátumú hirdetési kampány indult a közösségi hálózatban. A formátum sajátossága, hogy a jelentkezési lapon szereplő adatok automatikusan kitöltésre kerülnek a felhasználói profilban található nyitott információkból OK. Ugyanakkor nem kell külső erőforrásra váltania egy alkalmazás elküldéséhez, ami jelentősen csökkenti az átalakítás előtti időt.

    Кейс по продвижению Mazda с помощью микса DOOH и соцсетей

    Példa egy vezető hirdetési hirdetésre Odnoklassniki-ban

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában