More

    A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    Hogyan lehet tartalommarketing-stratégiát kidolgozni és minőségi szövegeket írni az oldalra? Frissített cikkválaszték kutatással és SEO szakértelemmel.

    A tapasztalatok és a kutatások által megerősített tények értékesebbek, mint a spekulációk, ezért hazai és külföldi kutatások alapján összeállítottunk egy válogatást ajánlásokból és tanácsokból.

    SEO szövegírás 2020-ban és 2021-ben: hatékony technikák, amelyeket kevesen alkalmaznak

    Szokatlan tippek az olvasó figyelmének megőrzéséhez, amelyekkel ritkán, vagy soha nem találkoztunk más webhelyeken. Brian Dean marketinges a Backlinko blogján ellenőrizte őket, és cikkekben használta fel őket. Ebben a kimenő évben releváns, a következő évben is releváns lesz, és az is biztos.

    Például az egyik tipp az, hogy elindítsuk a cikket az „Egyetértek, ígérek és előnézetek” sémáról, vagyis megállapodásról, ígéretről és bejelentésről.

    • Először is, egy ötlet, amellyel a közönség egyetért , hogy megmutassa, hogy ugyanazon az oldalon tartózkodsz.
    • Továbbá annak ígérete , hogy mit kap a felhasználó, ha elolvassa és alkalmazza az anyagból származó tanácsokat. Saját tapasztalatok alapján lehetséges.
    • Aztán annak bejelentése , hogy mire számíthat az olvasó a cikktől, mit fog látni az anyagban tovább.

    A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    Három lépéses figyelemmegőrzési rendszer

    Hogyan bizonyítható a keresőmotor számára, hogy a webhely tartalmát szakértők írták?

    Most a Google számára különösen fontos a tartalom szakértelme, tekintélye és megbízhatósága, és az EAT Google tényezőket értékelték meg.

    Így vagy úgy, ez minden oldalra vonatkozik: az értékelők bármely témában értékelik az EAT-t, de ezek sokkal fontosabbak az egészséggel, a jólléttel és a pénzügyekkel kapcsolatos oldalak számára. És ez szinte a projektek többsége: ide tartoznak a beruházások, a keresetek, a kölcsönök, a kezelés, a megelőzés, a pszichológia, az oktatás, az építkezés, a javítások és még sok más téma, ahol a helytelen tanácsadás pénzügyi veszteségekkel járhat vagy egészségkárosodást okozhat.

    A cikkben a friss adatok alapján megértjük, miért fontos most figyelemmel kísérni webhelye szakértelmét, hogy a Google általában megérti, hogy ki ír tartalmat, és értékeli, hogy a szerző mennyire érti a témát. Azt is fontolgatjuk, hogy mit adjunk hozzá az oldalhoz, hogy a keresőmotor felmérje a szerzők tekintélyét és képzettségi szintjét.

    Az ajánlások között van tanács, hogy minden cikknél aláírást készítsen a nevével és a szerző linkjével:

    A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    Kattintható szerzői aláírás a cikkek alatt

    Az oldal optimalizálásának ellenőrzése

    Ahhoz, hogy egy oldal eljusson a tetejére, optimalizálnia kell a megfelelő lekérdezésekhez. A Tartalomelemző eszközben hibákat találhat, és ellenőrizheti, hogyan optimalizálják a tartalmat, és milyen gyorsan töltődik be az oldal.

    Írja be az oldal címét és azokat a kulcsokat, amelyekre optimalizálta, és a szolgáltatás megmutatja ezeknek a lekérdezéseknek a relevanciáját, hibákat talál, értékeli a metacímkék kitöltését, a letöltés sebességét, az erőforrás méretét, a mikro-jelöléseket, a szöveges hányingert és egyéb paramétereket. Javítsa ki a hibákat és vegye ki a legjobb eredményeket! 😉

    OLVASS TOVÁBB:  Hol kaphatnak képeket és fotókat az emberek számára a webhelyhez [Forrás kiválasztása]

    A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    Az oldalelemzés töredéke

    Ingyenes ellenőrző oldal optimalizálás

    A tartalommarketing alapvető ismerete: 912 millió cikk kutatása

    A “Backlinko” és a “BuzzSumo” külföldi cégek 912 millió blogbejegyzést elemeztek: tanulmányozták a cikk formátumát, címeit, a szöveg hosszát, a közzététel napját, a linkek számát és a közösségi hálóban való újrapostázását.

    Az eredmények alapján következtetéseket vontak le arról, hogy a cikkeket hogyan lehet a legjobban írni: milyen címsorokkal rendelkeznek a legnépszerűbb cikkek, hogyan függ össze a tartalom hossza és az újrapostázások száma, melyik napon jobb cikket közzétenni egy blogban, és még sok minden mást.

    Például azt tapasztaltuk, hogy a címsorok jobban működnek:

    A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    A cím hatása a részvények számára

    És ezek a listák és MIÉRT kapnak további linkeket:

    A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    A formátum hatása a linkek számára

    A blog forgalmának növelése: 12 gyakorlati tipp

    Brian Dean, a Backlinko marketingese és a blog írója tartalmi munkája révén havi 304 265 látogatásra tudta irányítani a blog forgalmát.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google frissíti rangsorolási algoritmusát

    A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    Pillanatkép a statisztikákból

    Ebben az anyagban kiválasztottuk a legeredetibb módszereket, amelyeket blogjában használ, lefordítottuk és kiegészítettük információkkal.

    A cikkben szereplő összes módszert a gyakorlatban tesztelték, ezért működnek, ezért azt tanácsoljuk, hogy vegye üzembe és tesztelje a webhelyén.

    Hogyan olvasható szöveg az oldalon [6 tanulmány]

    Hat hazai és külföldi tanulmány áttekintése arról, hogy az emberek hogyan olvasnak szövegeket az interneten, és egyáltalán olvassák-e őket.

    A kutatási adatok segítenek megérteni, hogyan viselkedik a felhasználó a nagy cikkeket tartalmazó webhelyen – milyen formátumok tűnnek számára kényelmetleneknek, milyen hosszúságú az optimális, hogy ne fáradjon el az olvasástól, hogyan rendezzék el a szöveget úgy, hogy a felhasználó a végére olvassa a cikkeket.

    Például a legtöbb felhasználó először a teljes cikket megtekinti, majd olvasni kezd. 70% -uk gyakrabban olvassa el a szöveget listákkal, listákkal és táblázatokkal, elvileg 47% -kal növelte az olvashatóságot.

    Kevesen jutnak el a harmadik görgetőképernyőhöz – minden fontos információt fel kell tenni az első görgetésre. Ez az idő 57% -át teszi ki, a második körülbelül 17% -ot, 26% pedig a képernyők többi részén oszlik el.

    A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    Az oldal megtekintési ideje görgetéssel

    A Mediátor kutatása kimutatta, hogy új információforrásoknak nehéz behatolniuk a felhasználó olvasási körébe. Az emberek általában összeállítják kedvenc olvasási forrásaik listáját, és ritkán adnak hozzá új webhelyeket.

    Optimális SEO szöveghossz

    A szövegnek hasznosnak kell lennie, és az olvasó számára érthető nyelven kell feltárnia a témát, de vannak-e olyan előírások a szavak vagy karakterek számáról, amelyek növelik a csúcsra jutás valószínűségét?

    A cikk új kutatásokat és szerkesztői tanácsokat gyűjtött össze arról, hogy a szöveget meddig tartják optimálisnak a webhelyek számára, mely cikkek kerülnek nagyobb valószínűséggel a csúcsra, és hogyan lehet elemezni a sikeres versenytársakat.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet könnyen megtalálni a webhelyre mutató külső linkeket és ellenőrizni a belső elemeket

    A Google-nak és a Yandex-nek nincs javaslata a szöveg hosszára, bár például egy 10 000 URL-t tartalmazó “Backlinko” tanulmány kimutatta, hogy összefüggés van a cikk hossza és a Google helyzete között:

    A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    A cikk hosszának és helyzetének összefüggése

    Hogyan készítsünk egy “Rólunk” szakaszt a webhelyen [Kutatás]

    A Nielsen Norman Group Hírnév és konverzió tanulmánya tippekkel arról, hogyan lehet a Rólunk szöveget hasznossá tenni, milyen információkat kívánnak megtekinteni a felhasználók, és hogyan lehet csökkenteni a bizalmatlanságot e szakasz használatával.

    Ha a webhelyén lévő vállalati szövegből nagyobb értéket szeretne szerezni, akkor az irányelvek jól jönnek. Például a kutatók azt tapasztalták, hogy az alkalmazottak állományfotóinak használata sérti a bizalmat; jobb, ha a csapatról valós fényképeket készítenek az irodából.

    Hasznos, ha beszélünk a vállalat küldetéséről és arról, hogy mit is csinál valójában a hírnevének építése érdekében. Például a Weleda vállalat közönsége számára fontos a kozmetikumok gyártásának ökológiája és etikai eleme, ezért az oldal a vállalat helyzetét ismerteti cselekedeteinek megerősítésével.

    A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    Képernyőkép a Weleda weboldal “Rólunk” részéről

    Fontos a képek egyedisége a SEO számára? [Kísérlet]

    A tartalom nemcsak szöveg, hanem fotók, képek, infografikák, videók és egyéb média is. Ha valaki más szövegét publikálásra szedi, akkor nagyon egyszerű átírni, hogy ne tekintsék plágiumnak. Nehezebb egyedi képet készíteni, ezért a webmesterek gyakran készítenek képeket készletekből egy weboldalhoz, vagy másolatot készítenek mások webhelyeiről.

    Például ez a kép 213 webhelyen található, és további forrásokat rejt a keresőmotor:

    A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    Nyilvánvaló, hogy más fényképeinek és illusztrációinak másolása törvénytelen, de van-e link a SEO-ra?

    Ennek tesztelésére a kísérletezők kitaláltak egy nem létező kifejezést, és tíz hasonló felépítésű és szövegű helyet hoztak létre. Az oldalak fele 50 egyedi fényképet készített, a másik fele az internetről. A kísérlet eredményei azt mutatják, hogy az egyedi és alapképek használata hogyan befolyásolja a webhely helyzetét.

    Elemezzük a legnépszerűbb keresési eredményeket annak érdekében, hogy betörjünk a vezetők közé

    Hasznos megnézni a kutatást, de még hasznosabb, ha megnézzük a legjobb versenytársakat, hogy megértsük, hogyan lehet jobban teljesíteni és megkerülni őket.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google Cégem új teljesítményjelentési rendszert indít

    Az anyagban arról, hogy milyen kritériumok szükségesek a cikkek elemzéséhez, és hogyan lehet az elemzést gyorsan és minimális erőforrás-befektetéssel elvégezni.

    A Yandex és a Google legfontosabb eredményeinek elemzése segítségével gyorsan megtalálhatja a szükséges cikkeket a tetején számos lekérdezéshez. Írja be a szükséges kulcsokat, a keresőmotort, a régiót és az eszközt, és a szolgáltatás felülről megjeleníti a linkek és tartományok listáját. Szükség esetén színezze ugyanazokat.

    A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    Top elemzés képernyőkép

    Ezután ezeket a legnépszerűbb cikkeket a Tartalomelemzésen keresztül ellenőrizheti, hogyan lehet optimalizálni őket:

    A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    A cikkoptimalizálás elemzésének töredéke felülről

    Írja meg a megjegyzésekben, hogy mit szeretne még olvasni az oldal tartalmi és szöveges témájában!

    Friss cikkek

    Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Levegőben van az idei első Likney-összefoglaló, amely a legfontosabb friss és intelligens anyagokat tartalmazza. Sok érdekes és váratlan esemény történt ezen a héten. Tehát...

    A Telegram a második legtöbbet letöltött alkalmazás lett az amerikai alkalmazások között

    Rekord növekedést mutatott a felhasználókban szerte a világon. Pavel Durov Telegram csatornáján elmondta: januárban a messenger aktív felhasználóinak száma meghaladta az 500 milliót....

    Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Január 14-én tartották a "A reklámozás hatékonyságának javítása a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig" webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a...

    A Rumble videóplatform 6 milliárd dollár ellen bepereli a Google-t

    A keresőmotort azzal vádolják, hogy manipulálta a keresési eredményeket a YouTube javára. Amint arról a Bloomberg beszámolt, múlt hétfőn a Rumble videót tároló...

    A tárgyak internete – Új Geekegyetemi Kar

    Beszélünk az IoT-szakemberek fejlesztéséről és keresletéről 2024. január 14. perc94https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2508/og_image/f6e71927836e2411e43cdbc8d2e3604d.png A dolgok internete vagy IoT az informatika egyik legvonzóbb területe a digitális...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában