More

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Ebben az évben a VK kulcsszó szerinti célzást és új célt adott az automatikus árszabályozáshoz, a Facebook engedélyezte a vásárlási aktivitáson alapuló közönségek létrehozását, és az üzleti oldalak hirdetéseinek felső határát jelentette be. A MyTarget új lehetőségekkel rendelkezik a dinamikus remarketing és a kontextus szerinti célzás terén, az eLama pedig új eszközöket indított el a hirdetésekkel való munka érdekében, és lehetővé tette a TikTok hirdetésekért való jutalék nélküli fizetést. Tudjon meg többet erről és más hírekről a 2020-as célzott hirdetések összefoglalójában.

    Kapcsolatban áll

    • Kulcsszó szerinti célzás
    • Reklám a “klipekben”
    • Újdonság az automatikus árkezelésben
    • Áruk automatikus promóciója
    • Közösségi webhely-készítő
    • Újdonság a VKontakte üzletek számára

    Facebook

    • Az üzleti oldalak hirdetéseinek korlátozása
    • Automatizált kampányok alkalmazásokhoz
    • Vásárlói tevékenységen alapuló közönség
    • Instagram-frissítések

    myTarget

    • Dinamikus remarketingfrissítések
    • Szinonimák és márkák a kontextus szerinti célzásban
    • Új közönségszegmensek
    • Közönségszegmens elemző eszköz

    TikTok

    • TikTok for Business hirdetési platform

    eLáma

    • ELama eszközök a reklámozáshoz minden szakaszban
    • Hirdetések kifizetése a TikTok hirdetésekben jutalék nélkül
    • A Facebook hivatalos marketingpartnerének státusza

    Kulcsszó szerinti célzás a VK-n

    A kontextus szerinti célzás elindult a VKontakte-on, amely lehetővé teszi a generált igényű felhasználók elérését. A kontextus szerinti célzás elindításához ki kell gyűjteni kifejezéseket és negatív kulcsszavakat. A beállításokban megadhatja azt az időszakot, amelyre terméket vagy szolgáltatást keresett. Ezenkívül a rendszer felajánlja, hogy szinonimákat ad hozzá a meglévő kifejezésekhez, és megmutatja a közönség méretét, amely felhasználta őket a keresésben.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A rendszer figyelembe veszi a VKontakte, a “Yulia”, az “Odnoklassniki”, a fő Mail.ru és a tartalmi projektek – “Lady”, “Children” stb. – keresési lekérdezéseit, valamint más felhasználói műveleteket: közösségbe járás, termékek megtekintése stb.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Madikhan
    Agatanov, a 19/84 ügynökség vezető fizetett közlekedési szakembere

    A kontextus szerinti célzást érdemes kipróbálni, ha generált keresletű termékeket reklámoznak. Például ingatlanügy, pénzügy, online vásárlás, ruházat, csőd, valamint olyan szolgáltatások, amelyek nevét mondattal jelölhetjük, például körmök a központban, pszichoterápiás tanfolyamok, szakmai fejlődés, a vegyifegyverek használatának nyomainak megszüntetése.

    A kulcsfontosságú célzás nem biztos, hogy gyorsan növekvő igényű szolgáltatásokhoz használható: ajtózárak törése, vontatótargonca, józan sofőr. Ezenkívül a célzás nem fog hatékonyan működni alacsony frekvenciájú lekérdezések és szűk kereslet esetén. Például szoftver acélgyárak igazgatóinak vagy fizetett ezoterikus tanfolyamok.

    Számos projekten teszteltük az eszközt. A régióban a kényelmi osztályú lakótelep népszerűsítésekor a kulcsszavak szerinti célzás 1,1% -os CTR-t és 1,5% -os konverziót mutatott a célzott cselekvésre. A CTR szempontjából a kontextus szerinti célzás megkerülte az érdeklődéseket (új épületek és jelzálog), valamint az automatikus közönséget és az előfizetők növekedését célzó kampányokat. A megcélzott akció költségeit tekintve a kontextus szerinti hirdetések szintjén maradt az általános tranzakciós lekérdezések Yandex.Direct és Google Ads szolgáltatásaiban.

    Haladó képzések indításakor a kontextus szerinti célzás magas konverziót eredményezett a célzott cselekvéshez (2,3%) és alacsony kattintásonkénti költséget jelent más célzásokhoz képest.

    Az összes projekt kontextus szerinti célzása pozitív. Kötelező teszteléshez ajánlott.

    Öt tipp a kontextus szerinti célzáshoz:

    1. Ne ossza szét a kulcsmondatok listáját szűk csoportokra. Kombinálja egy termékkategória vagy szolgáltatás összes kulcsmondatát egy listába.

    2. Ne másolja a kizáró kulcsszavak listáját a PPC kampányokból. Csak akkor használjon negatív kifejezéseket, ha ki kell zárnia a takarékos vásárlókat (“használt”, “futásteljesítmény”, “ingyenes”, “ingyenes”), azokat a felhasználókat, akiknek már van termékük (“javítás”, “pótalkatrészek”), maguk az eladók („eladás”, „eladás”, „odaadás”), a kézzel készített felhasználók („én”, „csináld magad”, „recept”).

    3. Javasoljuk a finomított beágyazott lekérdezések listájának összeállítását, és ha az optimalizálás megköveteli, használjon legfelső szintű kifejezéseket.

    4. Adja hozzá a {keyword} és a {search_phrase} címkét a hirdetéséhez. Lehetővé teszik a jelentésben szereplő kulcsok statisztikáinak tanulmányozását.

    5. Elemezze a kifejezések hatékonyságát: távolítsa el a kevésbé konvertáló szavakat, és írja le a pontosabb és sikeresebb lehetőségeket, válasszon további szinonimákat hozzájuk.

    Reklám a “klipekben”

    A VKontakte a Clips nevű hirdetést indította el, amely rövid függőleges videók végtelen hírcsatornája AR speciális effektusokkal. A klipekben és történetekben megjelenő hirdetések a közösségi videók mobilalkalmazásában jelennek meg a felhasználói videók közötti ajánlástáblázatban. Hozzáadhat egy CTA gombot és egy rövid leírást a hirdetéséhez. A reklámot a CPM fizeti.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Sándor
    Panfilov, a ppc.world marketingese

    Mivel a klip formátumát a TikTok veszi át, minden vállalkozás hirdethető a VKontakte “Klipek” oldalán. Ennek megfelelően a tömeges közönségnek szánt termékek a teljesítmény-reklámban jó eredményeket hozhatnak, például a kütyük, a gyermekeknek és sportnak szánt termékek, a szolgáltatások, a helyi vállalkozások és a mobilalkalmazások reklámozására.

    Ugyanakkor a b2b témájú hirdetések valószínűleg nem hoznak jó minőségű leadeket, de ha meg akarja próbálni a “Klipeket”, akkor érdemes teszteket lefolytatni. A klipek és a TikTok gyakran átfedik egymást, így mindkét közösségi hálózathoz ugyanazokat a hirdetéseket használhatja. Ennek natív reklámnak kell lennie, amelyet telefonkamerás felvétel formájában készítenek, ha a felvétel stúdióban zajlik, akkor ezt a formátumot kell utánoznia. Könnyű ötletet találni a tartalomra – végiggörgeti a hírcsatornát, kiválasztja a tetsző trendeket, és ezek alapján készít klipet. Érdemes időről időre változtatni a kreatívokon, mert a trendek gyorsan elmúlnak, és újak jönnek helyette.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Tatyana
    Grishchenko, az Artics Internet Solutions célzott reklámszakértője

    A VKontakte “klipjei” tavasszal indultak, és azonnal népszerűvé váltak. A közösségi hálózat szerint június 5-ig 8 millió néző nézte meg a klipeket, 3,7 millió kedvelés és 92 000 megjegyzés maradt. Hat hónap alatt a vertikális videók közönsége csaknem tízszeresére nőtt: a közösségi hálózatot használó orosz felhasználók majdnem fele (75,6 millió ember) nézte őket, csaknem 31 milliárd megtekintéssel. Ezek az adatok azt jelzik, hogy a közönség érdeklődése a formátum iránt növekszik és valószínűleg növekszik. Arra számítunk, hogy a platform tovább fejleszti a hirdetési készletet.

    A klipek lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy kapcsolatba lépjenek egy 18-25 éves fiatal célközönséggel, akik többsége rövid videókat néz. A formátumban azonban még mindig nincsenek videometrikus adatok – vagyis nincs lehetőség a felhasználók közönségének szegmentálására a videoklipek megtekintésének vagy megtekintésének idejétől függően. És továbbra is csak a megjelenítésekért fizetnek, így a formátum továbbra is alkalmasabb a széles alapú feladatok megoldására, mint a konverziós feladatokra. Ugyanakkor a “Klipek” segítségével átmeneteket szerezhet és összegyűjtheti a közönséget a remarketinghez, akik megnézték a videót, és a VKontakte platform összes képessége elérhető a célzáshoz.

    A Clips kampányok indításakor fontos figyelni a kreativitásra. Az ajánlások a következők: a közönségnek való válaszadás érdekében a videó dinamikus, natív, trendi. Ezenkívül használhat matricákat, hangulatjeleket, kibővített valóságot, a hangsorozatot meg kell másolni szöveggel. Nem fog csak a hírcsatornából származó reklámbejegyzések adaptálása a “Klipek” számára – a videó egyedinek kell lennie.

    Újdonság az automatikus árkezelésben

    A VKontakte három meglévő stratégiát (CPC, CPM és oCPM) adott hozzá az „Automatikus árszabályozás” opcióhoz. Elérhetővé vált az automatikus kezelés új célja – a „Maximális kattintások”, valamint a webhely eseményeivel kapcsolatos célok – összesen mintegy 20 esemény, ideértve a tétel hozzáadását a kosárhoz, megrendelést, vásárlást és egyebeket. A kifizetés a megjelenítések alapján történik, de a rendszer optimalizálja őket, hogy a hirdetés a lehető legtöbb célzott műveletet kapja meg a költségkereten belül. A “Bevezetés” és az “Alkalmazások” céljára szolgáló hirdetések létrehozásakor nem adhatja meg a kívánt művelet árát, más esetekben ez kötelező beállítás.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Yulia
    Filatenkova projektmenedzsere a WebCanape kontextusos és célzott reklámozásához

    A VKontakte automatikus árszabályozása segít az ajánlatok ellenőrzésében, mivel az algoritmus maga figyeli az aukciót, és kiválasztja az 1000 megjelenítésenkénti optimális költséget. A kezdőknek ez akkor hasznos, ha kétségek merülnek fel afelől, melyik a jobb, ha választanak arányt, hogy ne fizessék túl vagy alulbecsüljék a megjelenítéseket. Tapasztalt szakemberek számára az automatikus menedzsment jön a segítségére, ha nem lehet gyorsan nyomon követni az árak változását.

    A „Maximális konverziók” cél azoknak megfelelő, akiknek több látogatót kell vonzaniuk a webhelyre. A Maximális megjelenítések cél akkor hasznos, ha növelnie kell a márka ismertségét, vagy új terméket vagy szolgáltatást kell népszerűsítenie.

    Több célállomáson teszteltük az automatikus árszabályozást. A legjobban a kulcsszó szerint célzott kampányoknál működött. A kézi ajánlatokhoz képest az automatikus árú hirdetések forgalma és átkattintási aránya magasabb volt, és alacsonyabb a kattintásonkénti költsége.

    Szeretném a jövőben a “Rendelések” cél kibővített változatát látni. Most csak az “Alkalmazások gyűjtése” formátumra van lehetőség. De mivel a felület képes nyomon követni a konverziókat pixel segítségével, reméljük, hogy egyszer megjelenik egy ilyen funkció.

    A közösségi áruk automatikus promóciója

    A VKontakte-n elindult a közösségi áruk automatikus promóciója. A rendszer elindítja az újbóli célzást és / vagy kiválasztja a közösség legjobb teljesítményével rendelkező termékeket, és felajánlja azokat a felhasználóknak, akik nagy valószínűséggel vásárolnak. A hirdetések megjelenítéséhez az algoritmus kiválasztja azokat az embereket, akik beléptek a hirdető termékkatalógusába, vagy aktívak hasonló közösségekben. Az opció olyan közösségek számára érhető el, ahol legalább öt termék szerepel a katalógusban és 10 előfizető van.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Ozod
    Szidikov, a Mishka Digital vezetője

    Az automatikus promóció leegyszerűsíti a VKontakte áruház tulajdonosainak hirdetési beállításait. A telepítéshez nincs szükség a célzott hirdetések szakemberének szolgáltatásaira: önállóan beállíthat egy kampányt néhány kattintással telefonjáról vagy asztali számítógépéről.

    Indításkor különböző szövegek írását ajánlom a vásárlók és az érdeklődő közönség számára.

    A könnyű telepítés mellett az automatikus promóció előnye, hogy nagyszerű eredményeket hozhat. Az alábbiakban megrendelőnk sportruházat forgalmazó reklámirodájának adatait mutatjuk be:

    • nézetek; 1,517,532;

    • kattintások: 12,844;

    • CTR: 0,8%;

    • költségvetés: 47 016 rubel;

    • CPC 3,6 rubel;

    • alkalmazások: 127;

    • CPL: 370 rubel.

    A legtöbb alkalmazás pontosan az áruk automatikus promóciójának köszönhető.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Ilya
    Zavyalov, az i-Media közösségi média promóciójának vezetője

    A közösségi áruk automatikus promóciója nagyban leegyszerűsíti a kampány elindítását azoknak a hirdetőknek, akiknek még nincs korábbi tapasztalata a webhelyről. Itt minden technikai beállítást minimális szinten tartanak. Ennek az eszköznek köszönhetően lehetőséget kapunk arra, hogy kész reklámkampányt készítsünk nagyon rövid idő alatt – körülbelül 30 perc alatt. Nincs szüksége gondolattérképekre, elemzésre vagy más hasonló eszközökre. De ne felejtsük el, hogy mint bármely más eszköz, az eredmények az üzleti témától függően eltérhetnek.

    Közösségi webhely-készítő

    A VK kiadott egy web-készítőt az SMB számára. Ennek az eszköznek köszönhetően a kis- és középvállalkozások képviselői gyorsan létrehozhatnak egy céloldalt a közösségi hálózaton található információk alapján. Webhelyeket létrehozhat és megtekinthet mind a mobil verzióból, mind az asztalról.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lesznek az internetes marketingszakemberek munkanélküliek 2021-ben

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Ozod
    Szidikov, a Mishka Digital vezetője

    Az egyszerű weboldal-készítő a VKontakte ökoszisztéma számos szolgáltatásának egyike, amely segíthet az üzleti vállalkozások számára ingyenes és gyors céloldal készítésében. A vállalkozás tulajdonosának nem kell webhelyépítőt vásárolnia, vagy fejlesztőt kell bérelnie egy webhelyhez – mindössze két kattintással létrehozhat saját webhelyet, és ott elhelyezhet népszerűsített árukat, szolgáltatásokat stb.

    A kivitelező jellemzői:

    • céloldal gyors létrehozása bármilyen eszközről – asztali számítógép vagy okostelefon;

    • az alkalmazások elfogadásának és a különféle alkalmazások hozzáadásának képessége;

    • a linkek, a futárok stb.

    • áruk vagy szolgáltatások hozzáadása.

    Nézze meg a kávézó és a fotóstúdió céloldalait, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a kivitelezőben létrehozott ilyen egyszerű weboldal is elegánsnak tűnhet-e. Ezenkívül valószínűleg hamarosan új lehetőségek jelennek meg a konstruktorban.

    De vannak hátrányai is:

    • csak a legegyszerűbb céloldalt hozhatja létre, bonyolultabb ötletet nem fog tudni megvalósítani;
    • a céloldal csak a VKontakte-hoz van kötve;
    • gyenge elemzési képességek.

    Általánosságban elmondható, hogy az eszköz tökéletesen integrálódik a reklámfiókkal, és leegyszerűsíti a VKontakte ökoszisztémán belüli ügyfelekkel való kommunikációt.

    Újdonság a VKontakte üzletek számára

    Az év elején a VKontakte egy új verziót indított el a közösségi hálózaton – a Store 2.0. A frissített verzióban az áruk színei, méretei és egyéb tulajdonságai szerepelnek a fő kártyán, és a “Megrendelések” szakasz nemcsak az üzlet tulajdonosa, hanem az ügyfél számára is elérhetővé vált. Ezenkívül a VKontakte-on lévő közösségek árucikkei a csatlakoztatott Store 2.0-val elkezdtek megjelenni a közösségi hálózat mobilalkalmazás “Szolgáltatások” fülének “Vásárlás” szakaszában. A felhasználók meg fogják látni azokat a termékeket, amelyek leginkább érdeklik őket.

    OLVASS TOVÁBB:  A negatív kulcsszavak univerzális listája a Yandex.Direct webhelyhez

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Az év elején lehetővé vált a remarketing elindítása azoknak a felhasználóknak, akik már megtekintették a termékeket a közösségben. Nyáron pedig elindult az “Új ügyfelek” opció, amely lehetővé teszi az árlistából származó termékek hirdetéseinek megjelenítését azoknak a felhasználóknak, akik még nem jártak az oldalon. A rendszer egy körhintát hoz létre az árukkal, figyelembe véve a személy érdekeit.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Ozod
    Szidikov, a Mishka Digital vezetője

    A VKontakte megszűnt csupán társadalmi hálózat lenni. Ez már teljes értékű ökoszisztéma: taxi, szállítás, áruk értékesítése, zene, podcastok, fizetési szolgáltatás, álláskeresés, cashback szolgáltatás és még sok más. A Store 2.0 egy kis része ennek az ökoszisztémának, de az egyik legfontosabb. A legtöbb nagy közösségi hálózat előbb-utóbb létrehozza saját Amazonját, ez igaz és logikus. A VKontakte tehát orosz Amazon-vá változik.

    Most nem kell weboldallal rendelkeznie az online kereskedéshez. Elég, ha termékeket tölt fel egy csoportba, üzletet rendez, és kampányokat állít fel, amelyek elegendő mennyiségű vásárlót generálnak.

    A Store 2.0 olcsó alkalmazásokat, egyszerű hirdetési beállítást automatikus promócióval és gyors eredményeket jelent. A legtöbb esetben a webhelyre történő reklámozás nagy forgalmat veszít és növeli a visszafordulások számát. Ha egy boltban hirdet egy közösségi hálózaton, akkor a forgalom az ökoszisztémában marad, olcsóbb eredményt és magas befektetési megtérülést érhet el.

    A Facebook üzleti oldalainak hirdetéseinek korlátozása

    2021 februárjától a Facebook megkezdi a vállalkozások egyetlen oldalának futtatásához szükséges hirdetések számának korlátozását. A közösségi hálózat az összes oldalt négy csoportra osztja a költségektől függően: minél több hirdetési költség, annál több hirdetést tud futtatni. Ugyanakkor nem veszik figyelembe a hirdetési számlán megjelenő reklám költségeit és mennyiségét, mivel több oldal promóciója elindítható egy számlán.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Konstantin
    Najcsukov, evangélista, eLáma

    Minden hirdetési rendszer arra törekszik, hogy erőforrásait célszerűen költsék el. Például a Google Ads a „Néhány kérés” állapotot hozzárendeli azokhoz a kulcsszavakhoz, amelyek nagyon kevés keresésnek felelnek meg, és egyszerűen figyelmen kívül hagyja őket. Bizonyos eszközökhöz pedig csak az akciót követően juthat hozzá bizonyos összegű pénzeszköz számláján keresztül, mint például az elérhetőségi adatok szerinti célzás esetén. A Yandex.Direct emellett alacsony frekvenciájú kulcsmondatokat tol be az alacsony frekvenciájú kulcsmondatok csoportjába az „Alacsony megjelenítés” státusszal, és korlátozza az API-kérelmek számát a pontok használatával, és minél több a hirdető költsége a Yandex.Direct-ben, annál több pontot kap.

    A legtöbb hirdetőt nem érintik a Facebook-hirdetések új korlátozásai. Csak azok lehetnek boldogtalanok, akik megszokták a hirdetési kampányok felosztását és az egyes hirdetéscsoportokhoz tartozó hirdetések létrehozását. Ezeket a felhasználókat a Facebook-hirdetések arra ösztönzik, hogy bővítsék kampányaikat és használják dinamikus kreatívjaikat. Ahelyett, hogy több száz és ezer reklámanyagot hozna létre, és a reklámrendszert megterhelné azok feldolgozásával, érdemes gyakrabban használni azokat az automatizálási eszközöket, amelyeket maga a Facebook Ads nyújt.

    Automatizált kampányok alkalmazáshirdetésekhez

    A Facebook elindította az automatizált alkalmazáshirdetéseket – automatizált hirdetéseket a mobilalkalmazások számára. Ezeknek a hirdetéseknek egyszerűsített szerkezete van – egy kampány, egy hirdetéscsoport és egy hirdetés -, és nincsenek lebontva a jelentések életkor, demográfiai adatok, elhelyezések stb. Szerint. Csak három célzási lehetőség áll rendelkezésre – ország, nyelv és alkalmazásbolt. Akár 50 képet vagy videót, öt fő szöveget és öt címsort tölthet fel egy kampányba, és maga a rendszer választja ki a legsikeresebb kombinációkat az adott felhasználók számára. A formátumhoz új típusú optimalizálás érhető el – “Alkalmazásbeállítások eseményekkel”.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Vásárlói tevékenységen alapuló közönség

    A Facebook hozzáadott egy “Vásárlás” részt az Egyéni közönségek blokkhoz. Ehhez a hirdető képes lesz közönségeket létrehozni a Facebookon belüli üzletekben lévő felhasználók vásárlási aktivitása alapján. Három közönséglehetőség áll rendelkezésre: felhasználók, akik termékeket tekintettek meg; a kosárba tételeket felvevő felhasználók; vásárló felhasználók. Ezen szegmensek alapján hasonló közönséget hozhat létre.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Alekszej
    Bitszejev, a MediaGuru célzott reklámozásának szakembere

    A Facebookon található üzletek nem túl népszerűek az oroszországi kereskedelem eszközei, és magát a közösségi hálózatot is főleg Moszkvában és Szentpéterváron használják aktívan. Ezért a régiók közönségmennyisége viszonylag kicsi, és a Facebookon vásárlók még kisebbek.

    Az Instagram népszerűbb nálunk. Oroszország azonban nincs azon országok listáján, ahol az Instagram Shopping funkció elérhető. Emiatt nincs olyan sok üzlet, amely most ezt az eszközt használja.

    Ha még mindig képes használni a Facebook és Instagram áruházakat, és elegendő forgalma van a közönség összegyűjtésére, akkor az eszköz hasznos lesz az Ön számára. Gyűjtse össze azokat a felhasználókat, akik megtekintették a termékeket, hozzáadták a kosárhoz vagy vásároltak, és felhasználják őket további munkára. Hozzon létre például egy hasonló megjelenésű szegmenst annak alapján, hogy ki vásárolt. Akkor további közönségszegmenssel kell dolgozni.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Tesla Célcsapat

    A vásárlási tevékenységen alapuló közönség lehetővé teszi az újbóli célzási lehetőségeket. Lehetővé teszik az emberek hatékonyabb kiszorítását a tölcsér különböző szakaszaiban – ahol abbahagyták, anélkül, hogy vásárlást vagy más célzott akciót hajtottak volna végre.

    Más közösségi hálózatokban ez az eszköz nincs teljesen megvalósítva. A frissítés némileg hasonlít a dinamikus remarketinghez, csak manuális módban – vagyis a beállítások és hirdetések kézi összeszerelésével ezekhez a közönségekhez.

    Instagram-frissítések

    Az Instagram hirdetést hirdetett az IGTV-n. A formátum jelenleg teszt módban van, és korlátozott számú nagy hirdető fér hozzá. Az IGTV-n történő hirdetések lehetővé teszik a bloggerek számára, hogy bevételre tehessenek szert tartalmukkal.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A márkás bejegyzések létrehozásának folyamata szintén leegyszerűsödött – Márkás tartalmi hirdetések. A hirdetők önállóan hozhattak létre bejegyzéseket a blogger nevében. Ahhoz, hogy egy bejegyzés megjelenhessen a hírcsatornában, visszaigazolást kell kapnia a bloggertől.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Katerina
    Pavlova, az SMM ügynökség vezetője, Katerina Pavlova

    A márkás bejegyzések blogger-fiókokon keresztüli létrehozásával három fő feladatot oldhat meg:

    1. Futtasson hirdetéseket a bloggerek nevében. Az ilyen hirdetések natívabban jelennek meg, mivel a felhasználó látni fogja, hogy a hirdetést nem egy márkától, hanem egy kedvenc bloggertől indítják.

    2. Legyen őszinte a felhasználóval szemben, és emelje ki, hogy a bejegyzés promóciós. Részben ez kevésbé honos, de most az őszinteség felé hajlamosak. Sokan unják már a tökéletes fiókokat állítólag natív hirdetésekkel. A felhasználók gyakran pozitívabban reagálnak a szponzorált bejegyzésekre, ha hirdetésekként jelölik meg őket.

    3. Egyszerűsítse a blogger és az ügyfél közötti kommunikációt.

    Ezenkívül maga az Instagram, mint platform, leginkább abban érdekelt, hogy minden reklám hivatalosan keresztülmenjen a közösségi hálózaton. Úgy gondolom, hogy ez a márkás bejegyzések formátumának bevezetését és a velük való munka egyszerűsítését is befolyásolta.

    Frissítések a dinamikus remarketinghez a myTarget alkalmazásban

    A myTarget új lehetőségeket adott a dinamikus remarketing futtatásához. Vannak olyan termékcsoportok, amelyek lehetővé teszik az általános hírcsatornából származó termékek csoportokba gyűjtését ár, név, termékkategória és egyéb paraméterek szerinti szűréssel. Az eszköz olyan kampányokhoz érhető el, amelyek célja a katalógusból származó termékek értékesítése. Lehetővé vált egy élelmiszer-hírcsatorna kitöltése a Google Shoppingból, hogy azt dinamikus hirdetésekhez lehessen használni. Támogatott hírcsatornák XML, TSV és CSV formátumban.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Alapelv
    Olenin, az Adventum fizetett szociális vezetője

    A dinamikus remarketing segítségével megoldják a webhely eladásainak növelését. Egy online áruház számára ez egy nagyszerű eszköz, amely lehetővé teszi, hogy visszatérítse a felhasználót az oldalra, és megmutassa neki azokat a termékeket, amelyekkel már interakcióba lépett: megnézte vagy hozzáadta a kosárhoz, de nem vásárolt. A hirdetéseket személyre szabva és a felhasználó számára releváns módon jelenítik meg. A személyre szabás növeli a CTR-t, ami végül csökkenti a CPC-t. Tapasztalataink szerint az ilyen formátumú értékesítésre való konverzió magasabb, mint a szokásos remarketingé. Olcsóbb forgalmat kapunk rendelésenkénti magas konverzióval.

    A frissítés, amely lehetővé teszi a termékek csoportosítását, lehetővé teszi a hirdetések még személyre szabottabbá tételét. A nagy online áruházak több százezer terméket adnak el különböző kategóriákból. Ha a felhasználó megnézte az “Okostelefonok” kategóriába tartozó terméket, akkor a hirdetésben ismét megmutatjuk neki ezt a terméket és ezen felül az árban vagy funkcióban hasonló eszközök teljes választékát.

    A csoportosítás a további értékesítések problémáját is megoldja. Most megmutathatjuk az új iPhone vásárlójának az Apple kiegészítők széles választékát, ezáltal ösztönözve őt arra, hogy új vásárlást hajtson végre az online áruházban. Az árszűrők használatával magas átlagellenőrzésű termékekre összpontosíthat, és növelheti a myTarget csatorna bevételét.

    Rendszeresen használunk dinamikus remarketinget a myTarget-ban az e-kereskedelmi projektek népszerűsítésére. Ez a formátum már régóta hatékony eszköznek bizonyult a növekvő eladások problémáinak megoldására. A dinamikus remarketing jobb eredményeket mutat a fő KPI-k esetében, mint a szokásos remarketing vagy az érdeklődési kampányok esetében.

    A hírcsatorna letöltésének lehetősége a Google Shopping szolgáltatásból jelentősen csökkenti a dinamikus remarketing elindításához szükséges időt. Korábban a myTarget csak a Yandex.Market feedjeit támogatta. Azoknak a hirdetőknek, akik csak a Google Ads vagy a Facebook Ads szolgáltatásban jelentek meg, külön kellett elkészíteniük a feedet a myTarget számára, ezért az indítást gyakran határozatlan időre elhalasztották, vagy teljesen lemondták. Emiatt a hirdetők elvesztették a Mail.ru.Group projektek potenciális eladásait. Most egyszerre indíthat dinamikus remarketinget minden webhelyen, nagyobb közönséget érhet el, és hatékonyabban megoldhatja az ügyfél üzleti problémáit.

    Szinonimák és márkák a kontextus szerinti célzásban

    A MyTarget frissítve lett a kontextus szerinti célzáshoz. A rendszer megkezdte a szinonimák és a márkakérdezések termékkategóriák szerinti egyeztetését a kulcsszavakkal. Ez lehetővé teszi, hogy relevánsabb kulcsszavakat használjon, és növelje közönségének elérését.

    OLVASS TOVÁBB:  Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Rustam
    Ibragimov, az Artics Internet Solutions célzott reklámszakembere

    A myTarget kontextus szerinti célzása lehetővé teszi a szakemberek számára, hogy kommunikációt építsenek ki azokkal a felhasználókkal, akik jelenleg érdeklődést mutatnak, és akiknek nagy az igénye bizonyos áruk vagy szolgáltatások iránt.

    Az idén megjelent szinonimák és márkakérdezések automatikus kiválasztása lehetővé teszi további releváns lekérdezések kiválasztását a kulcsszavak hatékonyságának előrejelzése alapján. Korábban a szakember manuálisan választotta ki a szinonimákat, most ezt a rendszer végzi, olyan lekérdezéseket kínálva, amelyek nagy valószínűséggel megfelelnek a kampány céljainak. Ez felére gyorsítja a hirdetés elindítását.

    További plusz az a képesség, hogy kibővítheti saját márkás lekérdezéseinek listáját, figyelembe véve a versenytársak lekérdezéseinek számát és minőségét, valamint nagyobb számú érintett felhasználót lefedve.

    Új közönségszegmensek a myTarget alkalmazásban

    2020-ban a myTarget új külső DMP szegmensekkel rendelkezik a célzáshoz. A hirdetők lehetőséget kaptak arra, hogy megcélozzák azokat a felhasználókat, akik az önszigetelés előtt folyamatosan ellátogattak a bevásárlóközpontba, a Detsky Mir és a Magnit üzletek vásárlóira. Lehetővé vált hirdetések megjelenítése az Ostrovok.ru online szállodafoglalási szolgáltatás felhasználói számára is.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lesznek az internetes marketingszakemberek munkanélküliek 2021-ben

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Közönségszegmens elemző eszköz

    A myTarget elindította a Közönségportré eszközt. Elemzi a névtelen felhasználói adatokat, és megjeleníti a nemet, az életkorot és a földrajzot. Szintén jelzi az affinitás – egy index, amely megmutatja, hogy bizonyos hosszú távú érdeklődési körök hogyan jellemzik a közönséget.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Alekszej
    Bitszejev, a MediaGuru célzott reklámozásának szakembere

    A Közönségportré eszköz ingyenes, egyszerű és nagyon hasznos. A hirdető valós időben önállóan elemezheti a közönséget anélkül, hogy kapcsolatba lépne a szakemberekkel, és a kapott információk alapján változtatásokat hajthat végre a jelenlegi kampányokon.

    Az eszköz azoknak is segítséget nyújt, akik csak most kezdenek dolgozni a myTarget platformmal, amikor új hirdetési kampányokat hoznak létre. A hirdető feltöltheti az ügyfelek listáját, és meghatározhatja azokat a releváns célzásokat, amelyeket elsősorban új közönség eléréséhez kell használni.

    A „közönségportrét” mindenki használhatja és kell. A célzott hirdetésekben a közönséggel végzett munka az egyik kulcsfontosságú pont a kampányok felállításakor, ezért nagyon hasznos egy adott szegmens gyors és egyszerű elemzése.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Sándor
    Shataev, a reklámtermékekért és innovációkért felelős igazgatóhelyettes, Mail.ru Group

    A “Közönségportré” minden hirdető számára alkalmas, aki saját CRM-bázissal dolgozik, vagy használja a Top.Mail.ru számlálót. Az eszköz segítségével meghatározhatja a reklámirodához hozzáadott szegmens főbb jellemzőit: a potenciális elérést, a megoszlást nem, életkor, földrajz és érdeklődés szerint.

    Ez az információ hasznos a hirdetők számára a promóció megfelelő beállításához és optimalizálásához, valamint új ügyfelek vonzásához. Például a közönség összetételének megértése megkönnyíti a megfelelő kulcsszavak kiválasztását, a megfelelő célzások beállítását és a releváns hirdetések fejlesztését, vagy egy másik szegmensre váltást. Ezenkívül annak tudatában, hogy melyik közönség aktívan reagál az ajánlatokra: webhelylátogatás, vásárlás, hasonló tulajdonságokkal rendelkező ügyfeleket vonzhat.

    Így egy ingyenes eszköz segítségével kifejezetten felmérheti a valós és potenciális ügyfelek közönségét kutatási szakemberek segítsége nélkül, és növelheti a promóció hatékonyságát.

    TikTok for Business hirdetési platform

    A TikTok For Business platform világszerte elérhetővé vált a vállalatok számára. Lehetővé teszi hirdetések elindítását a TikTok-on anélkül, hogy kérelmet nyújtana be a cégvezetőknek, és fiókot nem kell létrehoznia a közösségi hálózaton. A platformot a szervezetek minden tulajdonosa használhatja, függetlenül a vállalkozás méretétől.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Nikita
    Kravcsenko, az eLama vezető fizetett forgalmi specialista

    A TikTok Ads fizetős hirdetése bármilyen marketingtölcsér problémát megoldhat: a tudatosságtól és az elkötelezettségtől a teljesítménycélokig és az ügyfelek élettartamának növeléséig. Ehhez a TikTok for Business hirdetési fiók minden lehetőséggel rendelkezik: különböző fizetési módokkal rendelkező stratégiák (megjelenítések, megtekintések, kattintások, optimalizált kattintások és konverziók esetén), egyedi pixel a remarketingközönségek összegyűjtésére, valamint az analitika és az automatikus stratégia céljainak kitűzése, egy kreatív konstruktor, amely képes hozzáadni kattintható elemek és cselekvésre ösztönzés.

    Kezdetben a közösségi hálózat kizárólag a fiatalokat célzó hirdetők számára volt alkalmas, ám a népszerűség növekedésével a közönség kora is növekedni kezdett. A TikTok Ads használatával most sikeresen népszerűsítheti banki termékeit, kézbesítési szolgáltatásait, oktatási projektjeit és még sok minden mást. Fokozatosan lépnek be a TikTokba egyértelműen felnőtt célközönséggel rendelkező nagy hirdetők: ingatlanok, autók stb. Az ELama ügyfelei aktívan népszerűsítik a TikTok különböző termékeit: egyébként az eLama szolgáltatás az elsők között adott lehetőséget a TikTok Ads-ben történő hirdetések kifizetésére, és teljes könyvelésű orosz záró dokumentumokat kapott a könyveléshez, a Care Service szakemberei pedig segítenek az ügyfeleknek a hirdetések elindításában és az optimalizálásban.

    Annak ellenére, hogy a TikTok Ads konverziós stratégiákat tartalmaz, néhány hirdető azért küzd, hogy gyorsan elérje a csatorna megtérülését: kísérletezniük kell kreatívokkal, közönséggel és céloldalakkal. Célszerű rövid (9-15 másodperc), érthető, fülbemászó hirdetéseket készíteni, különben görgetni fogják őket. Ne felejtsen el cselekvésre ösztönözni, motiválja a felhasználókat, hogy többet tudjanak meg az ajánlatról. Jobb, ha a termékkel és a márkával kapcsolatos információkat a videó első másodpercében helyezi el. Így emlékezhet rád, és további konverziókat kaphat a megjelenítésekért.

    Úgy gondolom, hogy 2021-ben a TikTok továbbra is aktívan fejleszti hirdetési kabinetjét. Arra számítok, hogy megjelenik az új részletes célzás, a földrajzi célzás finomítása és az automatikus stratégiai algoritmusok fejlesztése.

    ELama eszközök a reklámozáshoz minden szakaszban

    Az eLama új eszközöket dobott piacra az online hirdetések minden szakaszában. Az eszközök lehetővé teszik kampányok és szalaghirdetések létrehozását a Facebook-hirdetések számára az eLama-ban, az eredmények elemzését monitorozás és statisztikák segítségével, valamint a kampányok optimalizálását automatikus szabályok (Facebook-hirdetések és TikTok-hirdetések) és ajánlások segítségével. Az eszközök az üzleti terv részeként állnak rendelkezésre, 14 napos ingyenes próbaidőszak áll rendelkezésre.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Catherine
    Tyulyukina, az eLama junior termékmarketing-menedzsere

    Az eszközök megkezdése előtt sokat beszélgettünk kezdő hirdetőkkel, és megtudtuk a fő nehézségeket, amelyekkel az első hirdetési kampányok indításakor találkoztak. A többség megjegyezte, hogy milyen nehéz megérteni a hirdetési rendszer felületét és megérteni, hogy milyen beállításokra van szükség. Sokak szerint sok időt kellett eltölteniük a hirdetési rendszerek módszertanának elsajátításával, hogy elkerüljék a gyakori hibákat az első kampány elindításakor. Néhányan a tanulmányok után sem tudták elkerülni őket, és sok időt kellett eltölteniük a probléma megtalálásával és kijavításával.

    Annak érdekében, hogy hirdetőink hatékonyan indíthassák első kampányaikat, 2020-ban kiadtuk a Hirdetések létrehozása eszközt a Google Ads és a Facebook hirdetések számára. Az eszköz fejlesztése közben tanulmányoztuk a hirdetési rendszerek összes beállítását és a reklámozással kapcsolatos legújabb trendeket, sokszor készítettünk interjúkat szakértőkkel és megkínozták az eLama szakértőit.

    Ezért az eszköz a legújabb hirdetési rendszerek technológiájával működik, egyszerű felülettel rendelkezik, sok tippel, minden szakaszában szakértői tanácsok vannak a gyakori hibák elkerülésére.

    Most is sok visszajelzést kapunk azokról a kiegészítőkről, amelyeket a felhasználók szeretnének látni az eszköz belsejében. A visszajelzéseknek köszönhetően 2020-ban számos fontos szerkesztést és kiegészítést hajtottunk végre.

    Változások a “Hirdetések létrehozása a Facebook-hirdetésekben” eszközben:

    1. Hozzáadta a “Lead Generation” célt, hogy a hirdetők webhely nélkül jeleníthessenek meg hirdetéseket.

    2. Hozzáadta a pixelbeállítások használatának lehetőségét egy kampány létrehozásakor.

    3. 2021 januárjában kiadunk egy különleges esetet, amely segít a helyi vállalkozások reklámozásának felállításában.

    Köszönet mindenkinek, aki visszajelzést és kívánságot küldött nekünk ebben az évben, valamint mindenkinek, aki segített az eszköz fejlesztésében. Neked köszönhetően a hirdetők hat hónap alatt már több mint 1000 kampányt indítottak el eszközeink segítségével.

    Hirdetések kifizetése a TikTok hirdetésekben jutalék nélkül

    Az eLama lehetővé tette a TikTok Ads hirdetéseinek jutalék nélküli fizetését. Átutalhat 60 dollárról a TikTok Ads egyenlegre, az áfát is beleértve.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A Facebook hivatalos marketingpartnerének státusza

    Az eLama a Facebook hivatalos marketingpartnere lett. Ez megerősíti a vállalat szaktudását a Facebook hirdetési technológiák terén. Ez a státusz hozzáférést biztosít az eLama számára haladó Blueprint tanfolyamokhoz, képzési anyagokhoz és privát eseményekhez, amelyeket a vállalat ingyenes webes szemináriumokon oszt meg.

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    A legcélzottabb hirdetési hírek 2020-ban

    Antonina
    Serebrjakova, az eLama ügyvezető igazgatója

    A Facebook Marketing Partner státusza lehetővé teszi számunkra, hogy az erőforrás anyagait felhasználjuk az ügynökségek számára. Például szakembereink hozzáférnek a költségoptimalizálással kapcsolatos elemző jelentésekhez és anyagokhoz. Munkatársaink részt vehetnek a Facebook termékekkel kapcsolatos képzéseken, amelyek javítják képességeiket, és gyorsabb és pontosabb válaszokat adnak a Facebook és az Instagram hirdetéseivel kapcsolatos ügyfelek kérdéseire.

    De a lényeg az, hogy az állapot lehetőséget ad számunkra, hogy kiemelt támogatást kapjunk a szokásos és pénzügyi kérdésekben, valamint kapcsolatba lépjünk az API támogatással, amely hivatalos státusz nélkül nem érhető el. Így gyorsabban kapunk észrevételeket a Facebook-tól az ügyfelek kérdéseivel és megoldhatjuk a technikai kérdéseket, ha azok felmerülnek.

    Olvassa el a 2020-as célzott reklámozás összes hírét az emésztésekben:

    • 2020 első negyedéve;
    • Április május;
    • Június;
    • Július;
    • Augusztus;
    • Szeptember;
    • Október;
    • November.

    Friss cikkek

    A YouTube lehetővé tette a bloggereknek, hogy kiválasszák saját URL-jüket

    De évente legfeljebb háromszor változtathatja meg. A Search Engine Land külföldi kollégái az új lehetőségről beszéltek a YouTube-csatorna beállításaiban. Mostantól a videohoszting felajánlja...

    A Yandex egy új blokkot tesztel a keresési eredmények között

    A Google-on "Az emberek is keresnek" analógia alapján készül. Olvasónk, Vitya Smertny megosztotta a pr-cy csapattal egy megfigyelést a Yandex keresési eredményeinek új...

    Fontos a héten: TOP-20 orosz ajkú YouTube blogger

    A levegőben rendszeres Likeney-emésztés folyik a legfontosabb friss és okos tartalommal. Ebben az epizódban a TOP 20 orosz ajkú YouTube bloggert fogjuk megvitatni a...

    Mítoszok a társult programok bevételeiről

    „Próbáltam linkeket beilleszteni, egy hét alatt több tucat konverziót, egyetlen akciót sem! Inkább a YAN-tól teszek fel hirdetéseket, mint korábban. Legalább lesz pénz. "...

    Mesterkurzus: hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network-ben (YAN)

    Január 21-én tartották a "Master Class: Hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network (YAN)" című webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a fizetett...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában