More

    A kulcsszavak elemzése: 5 tipp

    Kulcsszavak-olyanok, mint az emberek. Kedvelünk néhányat közülük, még akkor is, ha úgy viselkednek, mint a sertések, és kedvelünk másokat, a jóindulatuk ellenére. 

    Például a “lakásvásárlás”kifejezést használjuk. Annyira jó, hogy olyan pontosan tükrözi a terméket, és nincs belőle alkalmazás. Vagy talán van, de 15 ezer rubel. Van még egy kifejezés:”vásárolni egy lakást a pioneer kerületben 1,5 millióért”. Lakásaink pedig több mint 1,5 millióba kerülnek, a terület nem úttörő, hanem a központtól távolabb, de a kifejezés működik. Vannak alkalmazások, vannak eladások. 

    A kulcsszavak és az internetes marketing általában arra tanítja Önt, hogy elfogulatlanul gondolkodjon, kizárja saját ízlését az elemzésből, és megszelídítse a szépségérzetet. A szörnyűnek tűnő bannerek-savas színekkel, görbe logóval, nem túl jó minőséggel-elérhetik a célközönséget. De sima, egy telek és egy perspektíva-nem. Mert nem a szépségről van szó. 

    Többet fogok mondani, nem az, hogy a célközönség szereti a bannereket, lehet, hogy nem szeretik őket. A lényeg az, hogy működnek. 

    Talán ezek a bannerek vonzzák a figyelmet, elkapják a szemet. Talán éppen ellenkezőleg, levágtak egy alacsony konverziós közönséget,amely egy gyönyörű kép miatt kattint. Sok oka lehet, de a következtetés és a következmények egyértelműek: 

    Ami most hozza az eladásokat és / vagy a jövőben értékesítést tud nyújtani, az továbbra is a reklámban marad, és minden más ki van kapcsolva. 

    OLVASS TOVÁBB:  Ólommágnes az értékesítési tölcsérben: mi az, hogyan kell használni

    Banner #1 hozott 159 post-view konverziók, banner # 2 hozott 9 post-view konverziók. Az elhelyezési időszak és a költségvetés azonos volt. 

    1. tipp. A kulcsfontosságú kifejezések elemzésekor összpontosítson a statisztikákra, ne a saját véleményére. 

    A kulcsszavak típusai 

    Csakúgy, mint az emberek, a kulcsszavak különböző típusoknak tulajdoníthatók annak érdekében, hogy különböző módon kölcsönhatásba lépjenek velük. Az embereket melankolikusnak, flegmatikusnak, szangvinának és kolerikusnak lehet besorolni. Ugyanakkor az interakció taktikája más lesz. Az eredmények szintén eltérőek lesznek: csakúgy, mint egy flegmatikus személytől, hogy hevesen reagáljon egy kis eseményre, így nem számíthat azonnali értékesítésre az információkérésektől, valamint a jövőben halasztott konverziókra a kizárólag márkánként történő reklámozástól. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mi az a 301-es átirányítás, és hogyan juthatunk be. htaccess

    2. tipp. Elemezze a kulcsszavakat típusuk alapján. 

    Az ára a vezető a márka kifejezés, valamint az általános kifejezés más lesz, a vezető lesz olcsóbb a márka. Ezért az általános kifejezést össze kell hasonlítani más általános kifejezésekkel. 

    A kulcsszavak típusai: 

    Как анализировать ключевые фразы: 5 советов  

    Az egyik kulcsszónak mindig több jellemzője van egyszerre. 

    Például a “lakásvásárlás” kifejezés egy ingatlanügynökség számára: nagyfrekvenciás + forró + cél + Általános 

    • Olyan kifejezések, amelyek általában a leggyorsabb eredményt hozzák: Nagyfrekvenciás + forró + célzott + márkás.
    • Olyan kifejezések, amelyeket az elején le kell tiltani: Nem célzott.
    • Az első elindított kifejezések: Magas és közepes frekvenciájú, forró, célzott.
    • Olyan kifejezések, amelyek akkor keletkeznek, amikor hiányzik a kapacitás: Alacsony Frekvenciájú, Meleg, Közel Cél.
    OLVASS TOVÁBB:  Győződjön meg róla, hogy ellenőrizze, mielőtt elkezdi a munkát a Google, Yandex Maps

    Kulcsszó elemzés 

    Az analitikai rendszerek fő mutatói, amelyekre a kifejezések hatékonyságának elemzésekor támaszkodnia kell: 

    • ülések, 
    • elutasítások, 
    • konverziók (mennyiség,%, átváltási ár). Ha a projekt célja a konverziók, nem pedig a lefedettség vagy a CPC, 
    • kapcsolódó konverziók. 

    Az elemzés feladata annak megértése, hogy mely kifejezések hatékonyak, növelni kell számukra a költségvetést, és melyiket kell letiltani a reklámkampányokból. 

    Kritériumok

    Eredmény

    1. Lehetőség

    1. Sessions > N. például N=10.

    2. A hibák magasak.

    3. Nincs konverzió, vagy az átváltási ár elfogadhatatlanul magas.

    4. Nincsenek kapcsolódó konverziók.

    a kifejezés le van tiltva

    2. lehetőség

    1. Ülések > N.

    2. A hibák alacsonyak.

    3. Nincs konverzió, vagy az átváltási ár elfogadhatatlanul magas.

    4. Nincsenek kapcsolódó konverziók.

    a kifejezés le van tiltva

    3. lehetőség

    1. Ülések > N.

    2. A hibák magasak.

    3. Vannak konverziók, az átváltási ár elfogadható.

    4. Nincsenek kapcsolódó konverziók.

    a kifejezés továbbra is fennáll

    4. lehetőség

    1. Ülések > N.

    2. Friss cikkek

      A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

      Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

      5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

      A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

      Kapcsolódó történetek

      HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

      Kérjük, írja be véleményét!
      írja be ide nevét

      Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában