More

    A kisvállalkozásoknak szüksége van egy blogra?

    Tartalomstratégia a helyi SEO számára: szükség van-e blogra olyan kis-és középvállalkozások számára, amelyek elősegítik egy adott földrajzi régiót.

    Gyakran a kis-és középvállalkozások dolgoznak egy kis földrajzi területen, így a helyi SEO az ő választásuk. Ebben a cikkben elemezzük, hogy az ilyen vállalatoknak létre kell-e hozniuk egy blogot, és többek között be kell fektetniük a tartalom létrehozásába és promóciójába.

    A cikkben:

    1. Seoshnikov véleménye a helyi vállalkozások blogján: előnyök és hátrányok

    2. Kinek a blog a költségvetés lefolyása

    3. Ha egy blog hasznos

    4. Milyen tartalom működik

    5. Mi a lényeg: egy kisvállalkozásnak blogot kell futtatnia?

    Seoshnikov véleménye a helyi vállalkozások blogján: előnyök és hátrányok

    Mindig örömmel olvassuk el ötleteit ebben a kérdésben a megjegyzésekben. Itt vannak a külföldi optimalizátorok különböző véleményei a téma megvitatásáról a fórumon a sterlingsky cikkből:

    “A webhelyemen a cikkeket az ország vagy a világ minden tájáról származó emberek olvassák, a blogcikkeim olvasóinak csak egy apró töredéke él azon néhány városban, ahol én serve.My a legnépszerűbb blogcikk a Google Analytics 1,083 látogatását mutatja be az Egyesült Államokból az elmúlt három hónapban. Ezek közül a látogatások közül 17 Az én államomból származott, és csak egy volt egy városból, amelyet hajlandó lennék szolgálni, ha hívnának. Fogadok, hogy minden blogcikkem ilyen.”

    “Szeretek csinálni legalább egy kiadvány havonta, függetlenül attól, hogy az ipar. Ez a friss tartalom a webhelyen, amely felbukkanhat a keresési eredmények között bizonyos kifejezésekre, kérdésekre, vagy akár egy kiterjesztett részletbe is.”

    “A blogbejegyzések lehetőséget nyújtanak arra, hogy további linkeket hozzanak létre a kulcsszavakhoz az egész webhelyen. Ha van megfelelő struktúra, akkor javítja a webhely egészének láthatóságát, és magasabb minősítést eredményez a helyi keresési eredmények között.”

    “Ellenzem a havi szigorú számú hozzászólás közzétételét, és azt javaslom, hogy csak akkor adjon hozzá új tartalmat, ha új témát vagy új kulcsszavakat céloz meg. Különben jobb, hogy összpontosítson javítása az oldalak, ahonnan a forgalom sebességű be, optimalizálja a meta tag-ek, hozzá kapcsolódó tartalmat, válassza a több releváns képeket, stb.”

    “Nem hiszem, hogy megéri. Havonta két posztot írtunk ügyfelünk blogjára. Ez két vagy három évig tartott. Abbahagytuk ezt, és töröltem az összes blogbejegyzést, hogy megnézzem, mi fog történni. Semmi sem történt. Nincs frissítés vagy leminősítés.”

    “Még egy blog a saját kezű kis javításokról vagy a sürgősségi javításokról, miközben szakemberre vár, nemcsak a láthatóságot segíti a keresésben, hanem a márkaépítésben is. Ha az egyik hozzászólás segít valakinek ingyen, Ez növeli a hírnevét, mint egy szakértő bízhat.”

    Ossza meg véleményét a megjegyzésekben! Aztán megvizsgáljuk, hogy minden olyan egyértelmű-e.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google Ads egyetlen portfóliót hozott létre az összes fiók kezeléséhez
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet stabil jövedelmet szerezni a linkek értékesítéséből? A webmesterek utasításai

    Kinek a blog a költségvetés lefolyása

    Vannak olyan vállalkozások, amelyeknek valószínűleg nem is kell blogot indítaniuk. Ez a munka területéről, a helyszín állapotáról, valamint a vállalat jelenlegi tevékenységéről szól. A jelek listáját Katerina Eroshina, a Promopult blog főszerkesztője tanácsára állították össze.

    Nem kell blog:

    1. Egy nagyon szűk szegmensben, ahol a szarafán nagyrészt működik, a döntéshozók száma pedig nagyon kicsi. Például egy nagyon összetett szolgáltatást nyújt egy speciális területen.

    2. Alkalmazott témákban, mint például az építőipari berendezések bérbeadása vagy a takarmány értékesítése. Kinek és mit fog mondani itt a blogban. 🙂

    3. Ha az ügyfelek nem valószínű, hogy szeretné tanulmányozni a témával kapcsolatos üzleti. Valakinek fel kellett vennie egy növényvédelmi társaság lehet megszabadulni a hangyák a házban, de ez nem jelenti azt, hogy egy ember készen áll arra, hogy fordítson időt, hogy elolvassa a cikkeket, egerek, majd a csótányok.

    4. Ha már sikeresen felváltotta a blogot a közösségi média tevékenységeivel — valójában ott van a külső mikroblogod.

    5. Egy online áruház, olcsó termékek széles választékával. Itt egyszerűen szakítani, választott témák, valamint megpróbálja fedezni néhány igényeit szűk szegmensek.

    6. Ha a webhely jól optimalizálva van, akkor elegendő kérést hoz, a seos hallgat, és nem követeli meg blog létrehozását az információkérések forgalmának összegyűjtéséhez. A helyzet nagyon ritka, de akkor nem lehet befektetni a blogba.

    7. Ha más csatornákat használ az ügyfelek vonzására, és van elég, akkor később elhalaszthatja a blogot, mint a méretezés eszközét.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google bejelenti az alapvető web-vitamin küszöbértékek fontosságát

    Ha ezen a listán találja magát, akkor valószínűleg nem kellene erőforrásokat pazarolnia egy blogon. De a döntés a lelkiismereteden múlik.

    OLVASS TOVÁBB:  Bing azt állítja, hogy a Google Ausztráliában van

    Ha egy blog hasznos

    A blog felhívhatja a közönség figyelmét, hogy eljött olvasni valamit a témában. Ha a vállalat gyakran elkapja a felhasználók szemét, jobban emlékeznek rá, és elkezdik társítani a probléma megoldásával. De egy blog csak akkor működik, ha a tartalom érdekes és releváns számos olvasó számára.

    Mennyire hasznos egy blog a kisvállalkozások számára

    • Új közönség vonzásaA cég weboldala a keresési eredmények között több megkeresés után jelenik meg, bekerül a kiterjesztett részletekbe és a nulla keresési eredményekbe, így egyre többen ismerkednek meg a céggel. Az oldal tartalma határozza meg, hogy a felhasználó milyen érzéseket érez irántad: tiszteletet, bizalmat vagy frusztrációt és haragot.

    • Növekvő bizalom

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában