More

    A keresési remarketing futtatása a Google Ads szolgáltatásban

    A keresési remarketing egy Google Ads eszköz, amely lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg a keresésben azoknak a felhasználóknak, akik már meglátogatták webhelyét és YouTube-csatornáját, vagy használták alkalmazását. A hirdetések konfigurálhatók minden látogató számára, vagy meghatározott kategóriákhoz. Például azok számára, akik megtekintették a webhely bizonyos szakaszait, megrendeltek egy adott terméket, felvettek egy terméket a kosárba, de nem vették meg stb.

    A keresési remarketing lehetővé teszi, hogy „meleg” közönséggel – érdeklődő látogatókkal vagy ügyfeleivel – lépjen kapcsolatba. De ellentétben a Display Hálózat remarketingjével, hirdetéseit pontosan abban a pillanatban jeleníti meg a felhasználók számára, amikor a megfelelő termékeket keresik, és kérésük mindenképpen releváns.

    Miért van szükség keresési remarketingre

    • Pontosan kitalálhatja a felhasználó igényét, és megmutathatja neki a legrelevánsabb ajánlatot. Például, ha egy felhasználó felvett egy terméket a kosárba, de nem vásárolta meg, akkor a megfelelő hirdetés akkor jelenik meg, amikor a felhasználó legközelebb a termékre keres a keresésben.
    • Hűséges közönséggel dolgozik, ami azt jelenti, hogy nagyobb az esélye a konverzióra, mint az új felhasználóknak. Ezért aktívan növelheti az ajánlatát annak érdekében, hogy versenyezzen a helyért a keresési eredmények között.
    OLVASS TOVÁBB:  Promóció: maximális jutalom az eLama társult program új tagjainak

    Remarketing opciók

    A keresési remarketing kétféleképpen használható:

    • Megfigyelés . A hirdetések minden felhasználó számára megjelennek, akik megadják a megadott lekérdezéseket, de az ajánlatokat a remarketingközönség számára optimalizálják. Így növelheti azok arányát, akik nemrég voltak a webhelyén.
    • Célzás . Csak a remarketinglistán szereplő felhasználók fogják látni a hirdetést. Ehhez az opcióhoz azt javasoljuk, hogy bővítse ki a szemantikát, és adja meg azokat a kulcsszavakat, amelyeket általában nem használ. Ez növeli a hirdetések megjelenésének valószínűségét. Ebben az esetben a közönségre vonatkozó információk alapján hirdetési ajánlatot kell készíteni: például az “elhagyott kosárral” rendelkező felhasználókra emlékeztethetjük megrendelésüket, jobb ajánlatot tehetnek stb.

    Válasszon stratégiát a remarketingközönség nagysága alapján (ha kicsi, csak ez a célzás nem hatékony), valamint az általános marketingcélok alapján.

    OLVASS TOVÁBB:  myTarget az affiliate programban: futtasson hirdetéseket az ügyfeleknek, és havi jutalmakat kapjon

    Hogyan kell beállítani és futtatni

    A Google Ads alapvető funkciókkal rendelkezik a közönséggel való együttműködéshez, ugyanakkor kényelmesebb és logikusabb velük dolgozni az Analytics szolgáltatásban. Ehhez kapcsolja össze fiókjait, és hozzon létre egy remarketingközönséget. Ilyen közönség esetén a hirdetés működéséhez legalább 1000 látogató adatait kell összegyűjteni.

    Közönség alkalmazása és a keresési remarketing futtatása:

    1. Hozzon létre egy kampányt (hirdetéscsoportot) a keresés során, vagy válasszon ki egy meglévőt. Lépjen a bal oldali menü Közönség fülre, és kattintson a ceruza ikonra.

    OLVASS TOVÁBB:  Webináriumi anyagok Reklámozás elindítása a Google Display Hálózaton 2020. december 11-én - eLama

    A keresési remarketing futtatása a Google Ads szolgáltatásban

    2. Ezután döntse el, hová kívánja felvenni az új listát – a hirdetéscsoport vagy a kampány szintjén.

    A keresési remarketing futtatása a Google Ads szolgáltatásban

    3. Adja meg a célzási beállítást, és jelölje meg a kívánt közönségeket. Megjelennek a Kiválasztott közönségek oszlopban.

    A keresési remarketing futtatása a Google Ads szolgáltatásban

    Újabb ajánlás

    Miután beállított egy kampányt vagy hirdetéscsoportot a közönség számára, zárja ki azt a többi kampányból. Ezzel elkerülhető a belső verseny a hirdetéseiben.

    Szerezzen bónuszokat, amikor először futtatja a Google Ads szolgáltatást az eLama segítségével.

    Friss cikkek

    A Windows védelme: szisztematikus megközelítés

    A védelmi intézkedések strukturálása és konfigurálása különböző szakaszokban, 20215. február 26., https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2558/og_image/99b52ce494fff4e99d818403950ffa3a.png A legutóbbi cikkben elemeztünk egy gyanús fájlt, sőt azonosítottunk néhány mintát,...

    A hét legfontosabb eseményei: Remélem, hogy a Clubhouse for Android

    Az éterben rendszeres Likeny-emésztés folyik a legújabb és okosabb anyagokkal. Ebben az epizódban megismerhetjük a Clubhouse régóta várt Android-fejlesztőjét, és boldog 12. születésnapot kívánunk...

    A weboldalon található szövegek olvasása [Kutatási áttekintés]

    Igaz, hogy most senki nem olvas szövegeket a weboldalakon? Frissítettük a kutatás áttekintését és kihoztunk néhány tippet: mit tegyünk annak érdekében, hogy az...

    Hogyan lehet megduplázni egy híroldal forgalmát. Ügy

    A híroldalak promóciójának megvan a maga sajátossága. A keresési látogatások nem jelentik a legnagyobb részét a híroldalakra irányuló forgalomnak. A legtöbb áttétel más forrásból...

    “A Scratch után rájöttem, hogy nem akarok abbahagyni a programozást”

    Polina Sedakova - oktatási projektjeiről és az utolsó játékról, a Pacman feldolgozásáról, 20213. február 25-től133https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2557/og_image/481635c3b9df7bf894c129f7828350a3.png Polina Sedakova 10 éves. Két hónap alatt...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában