More

    A hirdetések Facebook-ra történő elhelyezésének szabályai

    Правила размещения рекламы на Facebook

    Elena
    Facebook Instagram hirdetési kampány készen áll, valamint a “függőben lévő” állapot jelenik meg a hirdetések előtt. Mi történik a másik oldalon ebben a pillanatban? Milyen esetekben nem engedélyezhető a célzott hirdetések a Facebook-on? Ebben a cikkben, marketingszakértő Elena Sergeeva elemzi a hirdetési politika, valamint a szabályok forgalomba hirdetések Facebook hirdetések.

    Egy egész hónapos reklám a Facebook hirdetésekben jutalék nélkül

    Instagram Facebook és Instagram hirdetések először az eLama-n keresztül? Nem számítunk fel jutalékot!

    Tudjon meg többet

    Instagram Instagram Facebook hirdetések ellenőrzi nem csak a tartalom a hirdetések magukat, hanem a helyszínen, ahol a hirdetés vezet (például egy céloldal, egy weboldal, vagy egy Instagram-fiók), miután a hirdetés benyújtott moderálás.

    Milyen tartalmakat és témákat tilos reklámozni a Facebook-on

    • Illegális termékek és szolgáltatások. Fontos figyelembe venni a hirdetésre kiválasztott közönség korát is. Például, hogy lehetséges-e a termék vagy szolgáltatás kiskorúak számára történő reklámozása.
       
    • Megkülönböztetés és személyes jellemzők. Nem kell hangsúlyozni az olyan jellemzőket, mint a faj, az etnikai hovatartozás, az életkor, a nem, a szexuális irányultság és a nemi önrendelkezés, a vallás, az állampolgárság, a családi állapot vagy az egészségi állapot.
       
    • Dohánytermékek és kapcsolódó termékek. A dohányzó vagy akár rajzolt karakterek képei elutasításra kerülnek.
       
    • Gyógyszerek és gyógyszerekkel kapcsolatos termékek. A vényköteles gyógyszerek reklámozása tilos.
       
    • Nem biztonságos élelmiszer-adalékanyagok. Olyan kiegészítőkről beszélünk, amelyeket a Facebook hirdetések nem biztonságosnak tartanak. Például anabolikus szteroidok, kitozán, dehidroandroszteron, ephedra, valamint az emberi növekedési hormonok.
       
    • Fegyverek, lőszerek és robbanóanyagok.
       
    • Termékek és Szolgáltatások felnőtteknek. Ez a kategória részben tiltott. A megfogalmazástól függ, hogy a hirdetések moderálnak-e vagy sem. Az ilyen kampányok célpontja a 18 éven felüli emberekre kell irányulnia, és a szövegeknek és képeknek nem szabad arra összpontosítaniuk, hogy örömet szerezzenek ezekből a termékekből vagy szolgáltatásokból.
       
    • Felnőtt tartalom. A test meztelen részeinek képei nem fognak moderálni. Még nyitott kulcscsont vagy mély hasítás is lehet. A szexuális felhangokkal rendelkező képek szintén tilosak. Ugyanakkor megengedett a meztelen szobrokkal vagy karakterekkel ellátott képek a művészeti tárgyakon, például festményeken.
       
    • Harmadik felek jogainak megsértése. A reklám nem sértheti a szerzői jogokat, a magánéletet vagy más személyes vagy tulajdonosi jogokat.
       
    • Szenzációs és sokkoló tartalom. A hirdetések nem lehetnek provokatívak vagy sokkolóak, és nem tartalmazhatnak erőszakos jeleneteket.
       
    • Hamis információk és ellentmondásos tartalmak
       
    • Csalás, megtévesztés és elfogadhatatlan üzleti modellek. Például a biztonsági rendszerek megkerülésére szolgáló termékek és szolgáltatások, az emberek rejtett megfigyelése, hamis dokumentumok reklámozása stb.
       
    • Nyelvtan és káromkodás. A reklám nem tartalmazhat káromkodási, nyelvtani és írásjelezési hibákat. 
       
    • Törött céloldalak (weboldal, céloldal) vagy olyan oldalak, amelyeket a felhasználó nem hagyhat el.
       
    • Nem létező funkciók. Ezek közé tartozik a szimuláló gombok, értesítések, és válasz opciók, amelyek valójában lehetetlen kiválasztani.
       
    • Személyes egészség. Ez a szabály magában foglalja a “előtt/után” formátumú fényképeket vagy videókat, a súlycsökkentő termékeket, különös tekintettel a kritikus hozzáállásra.
       
    • Mikrohitelek, hitelek, biztosítéki kötelezettségek. A mikrohiteleket 90 napos vagy annál rövidebb kölcsönként definiálják.
       
    • Skandináv aukciók és hálózati marketing. Nem lehet reklámozni pay-per-bid aukciók vagy piramis rendszerek.
       
    • Megtévesztő fellebbezések és nyilatkozatok. Nem lehet eltúlozni a termék jellemzőit, nyilvánvalóan irreális eredményeket ígérni.
       
    • Spyware, malware által.
       
    • Tiltott pénzügyi termékek és szolgáltatások (bináris opciók).
       
    • A szervezet eladásaalkatrészek .
       
    • Propaganda vakcinák ellen.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet hozzáférést biztosítani a Facebook hirdetési szekrényhez
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet hozzáférést biztosítani a Facebook hirdetési szekrényhez

    A korlátozásokkal engedélyezett témák

    • alkohol;
    • ismerősök;
    • szerencsejáték, szociális szerencsejáték, és más online játékok;
    • online gyógyszertárak és over-the-counter gyógyszerek népszerűsítése;
    • előfizetési szolgáltatások;
    • pénzügyi és biztosítási termékek és szolgáltatások;
    • márkás tartalom;
    • választási vagy politikai hirdetések;
    • kriptovaluták;
    • alkohol-és drogfüggőség kezelése;
    • szépség kezelések, termékek fogyás.

    Az ilyen témák termékeinek reklámozásához engedélyt kell kapnia a Facebook hirdetésekből. Ügyeljen arra is, hogy ne sértse meg annak az országnak a törvényeit, amelyben hirdetik (például az alkohol értékesítésének tilalmát). 

    Ezek a korlátozások nem csak a képekre, hanem a szövegekre és a videókra is vonatkoznak.

    A videohirdetésekre vonatkozó korlátozások

    • A túlzott agresszió, a hirtelen és gyors keretváltozások miatt a hirdetés elutasításra kerülhet a videóból.
       
    • Nem lehet gyakran látni a dohányzás, az erőszak, a kábítószer és az alkoholfogyasztás jeleneteit, valamint a trágárság és a felnőtt tartalom előzeteseiben filmeket, tévéműsorokat és videojátékokat. Minden olyan hirdetést, amely ilyen elemeket tartalmaz, még kis mennyiségben is, 18 évesnél idősebb közönség számára kell konfigurálni.

    Facebook hirdetések hirdetési politika weboldalak és más céloldalak

    A fent felsorolt követelmények azokra a webhelyekre vagy más webhelyekre is vonatkoznak, ahol hirdetni kíván. Például, ha egy webhely vagy Instagram-fiók meztelen tartalmat tartalmaz, a hirdetést nem hagyják jóvá.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet kijavítani a hirdetéseket a Direct Commander segítségével

    Fontos, hogy a hirdetésben szereplő téma megfeleljen a céloldalon található információknak. Ha egy főzőblogot hirdet, a webhelyen pedig bináris opciókkal rendelkező előugró ablakok vannak, akkor azt kockáztatja, hogy nem csak a hirdetési kampányt, hanem a teljes fiókot vagy az üzleti menedzsert is blokkolja.

    OLVASS TOVÁBB:  Facebook Instagram Instagram és Instagram hirdetési bónuszokat kap a ppc.világ diákok.

    Itt van, amit még el lehet utasítani, mert nem felel meg a Facebook hirdetési politikájának

    Правила размещения рекламы на Facebook

    És aztán?

    A Facebook automatikus algoritmusa 24 órán belül ellenőrzi, hogy a promóciós kampány elemei (szövegek, képek/videók, céloldal) megfelelnek-e a követelményeknek. A gyakorlatban ez gyorsabban történik, de néha várnia kell.

    Ha a hirdetéseit elutasították, és ellenőrizte a kampányait, és biztos benne, hogy nem szegett meg semmilyen szabályt, próbáljon meg újraellenőrzést kérni. Ebben az esetben a mérséklést nemcsak algoritmusokkal, hanem valódi alkalmazottakkal is el lehet végezni.

    Ha a reklámkampány kritikátlan jogsértéseket tartalmaz, és a moderálás rávilágított rájuk, végezze el a szükséges szerkesztéseket, és tegye közzé újra a hirdetést. Ez lesz újra moderált. Sok téma esetében nem mindig lehetséges, hogy a Facebook hirdetéseket először jóváhagyják. Ebben az esetben, akkor csatlakoztassa a képzelet, a kreativitás, legyen türelmes, nem adja fel.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában