More

    A hirdetések beállítása a Yandexben. Irányítsd magad-utasítások

    Как настроить рекламу в Директе самостоятельно - Инструкция

    Elena
    Zubatkina, a fizetett forgalom szakembere

    Ebben az útmutatóban elmondjuk, hogyan kell elindítani a keresési kampány beállítását a Yandexben. Közvetlen, Meg fogjuk érteni a hirdetési szekrény által kínált beállításokat.

    1. Kampány Beállítások
    2. Hirdetéscsoport közönségének kiválasztása
    3. Hirdetések Hozzáadása
    4. Következtetés

    Ingyenes kampányok indítása

    Amikor ingyenesen feltölti az eLama egyenlegét 10,000 ₽ összegben, kampányokat hozunk létre az Ön számára Yandex.Yandex. közvetlen.

    Kérést küldhet egy Yandex létrehozására. Közvetlen hirdetési fiók közvetlenül vagy az eLama szolgáltatáson keresztül. A fiók beállításai nem különböznek egymástól, de az eLama-ban további funkciókat kap: segítséget a gondozási szolgáltatástól, hozzáférést biztosít az eszközökhöz, például egy ajánlatkezelőhöz vagy az automatikus UTM jelöléshez.

    A fiók regisztrálása után kattintson a” kampány létrehozása ” gombra. A Yandex azonnal felajánlja a “kampány varázsló”segítségét. Ez egy eszköz az egyszerűsített hirdetési beállításokhoz, amelyeket a cikkben tárgyaltunk.

    A hirdetés elindításához és konfigurálásához váltson szakértői módra.

    Как настроить рекламу в Директе самостоятельно - Инструкция

    Kampány Beállítások

    A Yandex által javasolt kampány típusa a “szöveges és kép hirdetések”. Ez egy univerzális hirdetésekkel ellátott kampány, amely szinte minden vállalkozás számára alkalmas. Ezenkívül vannak más típusú hirdetések is a Yandexben. Közvetlen: például kampányok, dinamikus hirdetések, intelligens bannerek stb.

    Olyan webhelyek, ahol szöveges és képhirdetések láthatók lesznek:

    • yandex keresés;
       
    • Yandex hirdetési hálózat (több mint 40.000 Yandex partner oldal: weboldalak, mobilalkalmazások és Smart TV alkalmazások);
       
    • külső hálózatok (külső partnerhálózatok tematikus helyszínei).

    Javasoljuk, hogy külön kampányokat hozzon létre a keresési és hirdetési hálózatokhoz. Ezeknek a webhelyeknek különböző közönsége van, a hirdetéseket pedig különböző elvek szerint szolgálják fel. A Yandex keresésnél a felhasználó egy adott lekérdezést ad meg, válaszul pedig a hirdetők szöveges hirdetéseit látja. A hálózatokban a felhasználó jelenleg nem keres megoldást a problémájára (talán korábban kereste), ezért harcolnia kell a figyelméért (képekkel, grafikus bannerekkel, fényes szövegekkel, videohirdetésekkel stb.).

    Ebben az útmutatóban elmondjuk, hogyan hozhat létre hirdetéseket a Yandex keresésben. Ezért a kényelem érdekében hozzáadjuk a “Keresés” szót a kampány nevéhez.

    Как настроить рекламу в Директе самостоятельно - Инструкция

    Yandex. Közvetlen húzza fel a szervezeti kártyát a Yandexből.A könyvtár, ha van ilyen. Ha a kártyák nincsenek referencialistában, kihagyhatja ezt az elembeállításokat.

    1. lépés: célintézkedések és kampányköltségvetés

    Először csatlakoztassa a Yandex-et. Metrica a hirdetési fiókjába. Yandex. A Metrica egy ingyenes analitikai számláló az Ön webhelyéhez. Részletes információkat gyűjt a felhasználókról, amelyek szükségesek a részletes forgalomelemzéshez és a reklámkampányok hatékonyságának javításához. Hogyan állítsuk be, mondtuk neked a webinárban.

    A Yandex. Metrica, beállíthatja a célokat-olyan felhasználói műveleteket, amelyeket célzottnak tart. Például egy elem hozzáadása a kosárba, visszahívási kérelem küldése, a webhely három vagy több oldalának megtekintése stb. Ezeknek a céloknak az eredményeit konverzióknak nevezik. Olvassa el, hogy milyen célok vannak, és hogyan kell helyesen beállítani őket a cikkben.

    Как настроить рекламу в Директе самостоятельно - Инструкция

    Legfontosabb célok-a Yandex legfontosabb céljai. Metrica. Ahhoz, hogy hozzá egy kulcsfontosságú cél, meg kell tudni, hogy a cél konverziós ár, valamint a gazdasági haszon az egyes konkrét cél intézkedéseket. Általános szabály, hogy a Yandex kontextuális hirdetésének első szakaszában. Közvetlen, ilyen adatok még nem állnak rendelkezésre.

    Alapértelmezés szerint a legfontosabb cél az érintett munkamenetek. Az elkötelezett munkamenetek a webhely legaktívabb felhasználói munkamenetei, amelyek valószínűleg konverziót eredményeznek.

    Как настроить рекламу в Директе самостоятельно - Инструкция

    A következő lépés egy hirdetési kampánystratégia kiválasztása. Korlátozhatja magát az alapvető beállításokra:

    Как настроить рекламу в Директе самостоятельно - Инструкция

    Ha hirdetéseket szeretne megjeleníteni a keresés során, hagyja csak az első jelölőnégyzetet.

    OLVASS TOVÁBB:  A keresési remarketing futtatása a Google Ads szolgáltatásban

    Yandex kínál választani, hogy mit fog fizetni:

    • kattintások esetén; 
    • célzott cselekvések esetén.

    Ha először indít hirdetést, javasoljuk, hogy hagyja el a kattintások kifizetését. Amikor a hirdetési kampány elég statisztikát gyűjtött, meghatározhatja, hogy mely célzott műveletek a legértékesebbek az Ön számára, mennyit hajlandó fizetni értük, és hány konverziót tud feldolgozni. Ezután átválthat a célzott műveletek fizetési modelljére.

    További finomhangolása a stratégia, akkor megy Beállítások Haladó felhasználók számára:

    Как настроить рекламу в Директе самостоятельно - Инструкция

    Itt kiválaszthat egy stratégiát, beállíthat további költségvetési beállításokat, valamint beállíthat egy hozzárendelési modellt. Olvassa el a stratégiák kiválasztásának és konfigurálásának módját a cikkben.

    OLVASS TOVÁBB:  Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Beszéljünk többet a hozzárendelési modellekről. Gyakran előfordul, hogy a felhasználó többször meglátogatja a webhelyet a célművelet végrehajtása előtt. Például először rákattintott egy hirdetésre, majd eljutott a cég honlapjára, onnan-a Társaság oldalára a közösségi hálózatban, másnap visszatért a webhelyre a közösségből, és megrendelést tett. A felhasználó forgalmi forrásának helyes azonosításához különböző hozzárendelési modelleket kell használnia. A Hozzárendelési modell meghatározza, hogy a konverziók hogyan kerülnek elosztásra a felhasználó forgalmi forrásai között a webhelyre:

    • első kattintás – ahonnan a felhasználó először jött a webhelyre;
       
    • utolsó kattintás-az utolsó webhelylátogatás forrása;
       
    • utolsó jelentős kattintás-az utolsó webhelylátogatás forrása a legjelentősebbektől (reklám, keresőmotor, egyéb webhelyek);
       
    • utolsó kattintás a Yandex-től. Közvetlen-ha a Felhasználó legalább egyszer rákattintott egy hirdetésre, a munkamenet forrása a Yandex lesz. Közvetlen.

    A stratégia konfigurálásának egyik lehetősége:

    Как настроить рекламу в Директе самостоятельно - Инструкция

    2. Lépés: Kampánykorlátozások

    Ezek azok a beállítások, amelyek beállítják a hirdetés megjelenítési feltételeit.

    Menetrend megjelenítése

    Határozza meg a hirdetési kampány kezdő dátumát. Állítsa be a hirdetések megjelenítésének idejét. Felhívjuk figyelmét, hogy a felhasználók a nap bármely szakában információt kereshetnek, ezért a webhelynek készen kell állnia a kérelmek elfogadására. Ha a munkakörülmények hétköznapokon és hétvégén eltérőek, engedélyezze a “fontolja meg a munkahétvégéket” opciót.

    A megjelenítési időnek hetente legalább 40 órának kell lennie.

    Как настроить рекламу в Директе самостоятельно - Инструкция

    Ajánlattételi kiigazítások

    Itt növelheti ajánlatait a leginkább célzott közönség számára, vagy csökkentheti ajánlatait azok számára, akiknek nem akarja hirdetéseit kiszolgálni. A “-100%” beállítás hozzáadásával teljesen kizárhatja hirdetését, hogy egy bizonyos felhasználói kategóriába kerüljön.

    A következő típusú beállítások állnak rendelkezésre:

    • Célközönség-kiigazítások bizonyos retargeting és közönség kiválasztási feltételekhez. A közönséget a Yandex segítségével gyűjtheti össze.Közönség vagy generálja őket a Yandexben. Metrica.
       
    • Eszközök-növelheti, csökkentheti vagy teljesen letilthatja a mobil eszközök díjait.
       
    • Nem és életkor szerinti kiigazítások a demográfiai jellemzők alapján.
       
    • Videó kiterjesztések-növelje vagy csökkentse a videohirdetésekre vonatkozó ajánlatokat (csak hirdetési hálózatokban jelenik meg).
       
    • Kijelző régió-beállítja ajánlatok adott földrajzi régiók. Például termékeket árul a moszkvai régióban, de a Mytishchi-ban a legkedvezőbb Szállítási ajánlat van. Ebben a városban kissé növelheti az árakat.

    Ezen a lapon olyan szavakat és kifejezéseket adhat hozzá, amelyekre a hirdetés nem jelenik meg.

    3. lépés: Speciális beállítások

    1. A megjelenítendő hirdetés kiválasztása. Ha egy keresési lekérdezéshez több kulcsszó van megadva, akkor a hirdetés kiválasztása meghatározható a teljesítménymutatóval, vagy a kulcs és a keresési lekérdezések pontosságával. A teljesítménymutatót a következők számítják ki:

    • ad kattinthatóság (CTR) – a hirdetésre kattintások számának aránya a megjelenítések számához;
    • minőségi tényező-annak értékelése, hogy a hirdetési ajánlat megfelel-e a felhasználó érdekeinek;
    • licitálás kattintásonként-a hirdető fiókjában beállított maximális kattintásonkénti költség.

    2. Fejlett földrajzi célzás. Ha egy felhasználó egy városban található, de egy másik szolgáltatást keres, akkor megjelenítheti hirdetését.

    3. Virtuális névjegykártya. Adja hozzá telefonszámát, nyitvatartási idejét és címét a hirdetéshez.

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok a kontextuális reklámban:el kell kezdenem hirdetéseket indítani a Yandexben. Közvetlen és Google hirdetések kereséssel

    4. Engedélyezze a szervezet adatainak megjelenítését a Yandex-től.A Yandex hirdetéseinek referencialistája.Térképek. Tudjon meg többet erről a funkcióról egy rövid videóban.

    5. Kísérletek. Eszköz az A / B teszteléshez és más kísérletekhez. Hogyan kell helyesen használni, elmondjuk a videóban.

    6. A webhely rendelkezésre állásának ellenőrzése. Engedélyezze a hirdetések automatikus leállításának lehetőségét, ha megszakítások vannak a webhelyen. Akkor nem fog fizetni a kattintásokért, amelyek törött webhelyhez vezetnek.

    7. Értesítések engedélyezése a hirdetési kampányok munkájáról.

    8. Olyan webhelyek, ahol a megjelenítések tilosak. Megadhatja azokat a webhelyeket, ahol nem szeretné megjeleníteni hirdetéseit. Ez csak a YAN kampányokra vonatkozik.

    9. A megjelenítések letiltása IP-címek alapján. Az a képesség, hogy kizárják a hirdetéseket bizonyos IP-címekre, például az alkalmazottakra.

    10. Vegye figyelembe a versenytársak leállított hirdetéseit. Az ajánlatok benyújtásakor figyelembe veheti az összes versenytárs ajánlatát, vagy csak azokat, akik jelenleg hirdetéseket mutatnak. Javasoljuk, hogy engedélyezze ezt az opciót, hogy a nap folyamán ne legyenek éles ugrások az aukción.

    Beállítottuk a hirdetési kampány alapvető beállításait, most pedig elmondjuk, hogyan lehet hirdetési csoportokat létrehozni. Minden csoport több kulcsfontosságú lekérdezést vagy más megjelenítési kritériumot tartalmaz a jelentéssel, valamint a megfelelő hirdetésekkel kombinálva.

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok a kontextuális reklámban: csökkenti-e a" A versenytársak leállított hirdetéseinek megfontolása " opció a CPC-t?»

    Kattintson a” Folytatás ” gombra, majd indítsa el az első hirdetési csoport beállítását.

    Válassza ki a hirdetéscsoport közönségét.

    1. Autotargeting olyan eszköz, amely lehetővé teszi a hirdetések automatikus megjelenítését a Yandex keresési és hirdetési hálózati webhelyeken kulcsszavak hozzáadása nélkül. A rendszer maga választja ki azokat a kifejezéseket, amelyekre a hirdetést a webhelyén található szöveg és információk alapján jeleníti meg. Javasoljuk, hogy csak akkor engedélyezze az automatikus célzást, ha nehézségek merülnek fel a kulcsszavak kiválasztásában. Például, ha nagyon szűk téma van a reklámozáshoz.

    2. Megjelenítési régiók– itt megadhatja azokat a régiókat, ahol hirdetéseket szeretne megjeleníteni.

    Как настроить рекламу в Директе самостоятельно - Инструкция

    3. Megjelenítési kritériumok – azok a paraméterek, amelyekkel meg szeretné jeleníteni a hirdetést. Elemezzük őket részletesebben.

    Főbb kifejezések

    Írja be a mezőbe azokat a kifejezéseket, amelyeket a felhasználó a belépéskor lát a hirdetéseiben. Próbáljon csak azokat a kifejezéseket használni, amelyek egyértelműen jelzik a kereskedelmi érdeklődést. Vegyünk kifejezéseket értékesítési adalékanyagokkal (vásárlás, ár, online áruház stb.) és a termék különböző neveivel. Nem javasoljuk információs szavak hozzáadását:” ingyenes”,” vélemények”,” letöltés ” — ezek a kifejezések lecsapolhatják a költségvetést, ezért jobb, ha negatív kulcsszavakhoz adják hozzá őket.

    Yandex. A Direct segíthet kulcsszavak létrehozásában: a Combinator kifejezésben összegyűjtheti a szükséges szavak összes kombinációját.

    Как настроить рекламу в Директе самостоятельно - Инструкция

    A kapott kombinációk közül válassza ki azokat, amelyek leginkább megfelelnek az ajánlatnak, majd adja hozzá őket a csoporthoz. Ne vegyen túl alacsony frekvenciájú kéréseket. Ha a hirdetési csoport csak ilyen kifejezéseket tartalmaz, akkor a Yandex hozzárendeli a “kevés benyomás” állapotát, nem pedig az “engedés” állapotát az aukción.

    Как настроить рекламу в Директе самостоятельно - Инструкция

    Retargeting és közönségválasztás

    A hirdetéseket a felhasználók meghatározott csoportjai számára szolgálják fel. Ez a megjelenítési feltétel csak a hirdetési hálózatokban lévő hirdetésekhez állítható be. Ezért kihagyjuk ezt a pontot. A célközönség a Yandexben jön létre. Közönség szolgáltatás Yandex. Metrica.

    Felhasználói Profil 

    A rövid távú felhasználói érdekek három halmazát állíthatja be, és csak azoknak adhat ki hirdetéseket, akik ebbe a közönségbe tartoznak. A rövid távú érdeklődésre számot tartó hirdetések csak a hirdetési hálózatokban jelennek meg.

    Как настроить рекламу в Директе самостоятельно - Инструкция

    Ajánlattételi kiigazítások

    Beállíthatjuk ajánlat kiigazításokat az egyes hirdetési csoportok, valamint a teljes kampány.

    Most elkezdheti hirdetések létrehozását.

    Hirdetések Hozzáadása

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában