More

    A hét legfontosabb eseményei: online vásárlás a TikToknál és a mindenütt jelenlévő Klubházban

    A levegőben rendszeres Likeney-emésztés folyik a legfontosabb friss és okos tartalommal. Ebben az epizódban megtudjuk , mely társadalmi hálózatok akarták megismételni a Clubhouse sikerét, és megbeszéljük a TikTok online vásárlásának új szolgáltatását.

    Örülni fogunk a következő távirati lemeznek is.

    A hét száma

    A 2021 januári Sensor Tower rangsor alapján a Telegram a világ legtöbbet letöltött, nem játékalkalmazásává vált. Egy hónap alatt több mint 63 milliószor töltötték le, ami 3,8- szorosa a 2020 januárjának letöltésszámának.

    Fontos friss

    • A Facebook kifejleszti saját “Klubházát”.
    • A Twitter teszteli a Spaces audio platformot – a Klubház analógját.
    • A TikTok elindítja az online vásárlási funkciókat.
    • Pavel Durov eloszlatta a Telegram reklámozásával kapcsolatos mítoszokat.
    • A Twitter rekordnövekedést eredményezett a hirdetési bevételek terén 2020 negyedik negyedévében.
    • A Twitter fizetős előfizetések bevezetését tervezi.
    • A VKontakte bevezette a videohívások zajcsökkentését és javította az arcvonásokat.
    • A Facebook elindítja a Get Digital programot Oroszországban.
    • A Zoom elkezdte a maszkok tesztelését az alkalmazásban.
    • A VK videó ingyenesen leküzdhető a YouTube ellen.
    • A VKontakte frissítette marketing és PR szerkezetét.

    Fontos okos

    5 ok, amiért a közösségi média promóciója nem működik

    A hét legfontosabb eseményei: online vásárlás a TikToknál és a mindenütt jelenlévő Klubházban

    A cikk elolvasása után megtudhatja, hogyan működik a közösségi média promóciója 2021-ben, és milyen nehézségekkel szembesül egy SMM-es személy.

    OLVASS TOVÁBB:  Heti legfontosabb információk: Facebook Website Builder vs. TikTok Versenytárs

    Kinek: SMM szakembereknek és PR szakembereknek.

    Mennyi az idő: 5 perc.

    Hogyan lehet ólommágneses és videó kreatívokat használni a közösségi médiában az eladások növelése érdekében?

    A hét legfontosabb eseményei: online vásárlás a TikToknál és a mindenütt jelenlévő Klubházban

    2021-ben lehetetlen egyetlen vállalkozást fejleszteni kompetens marketing stratégia nélkül. Ez a cikk gyakorlati eszköz a további tevékenységek előmozdítására, bármilyen területen, különösen a szórakoztató rést érintő projektek előmozdításában.

    Kinek való : Marketingesek és cégtulajdonosok.

    Mennyi az idő: 6 perc.

    14 Valentin-napi hirdetés

    A hét legfontosabb eseményei: online vásárlás a TikToknál és a mindenütt jelenlévő Klubházban

    Olyan sok vers, regény, film és szerelmes dal található a világon, de a hirdetésekre (amelyek néha szintén műalkotásokra hasonlítanak) nincs annyi példa. Itt van egy javítás: nézzük meg, hogy a Facebookon és az Instagramon milyen hirdetéseket indítanak a Valentin-napra a márkák.

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok és igazságok a végpontok közötti elemzésről

    Kinek: mindenkinek.

    Mennyi az idő: 6 perc.

    Nem szabványos speciális projektek az influencerekkel az Instagramon. Digital Milestone és Danissimo Case

    A hét legfontosabb eseményei: online vásárlás a TikToknál és a mindenütt jelenlévő Klubházban

    2020-ban a Danissimo elindította az Amazing Time kampányt, amely arra oktatta a fogyasztókat, hogy 20 órába telik a finom tejdesszertek elkészítése. A Digital Milestone csapata folytatta a márka Instagram-fiókján. Az eset tartalmazza a kampány eredményeit.

    Kinek való : Marketingesek és cégtulajdonosok.

    Mennyi az idő: 6 perc.

    OLVASS TOVÁBB:  14 Valentin-napi hirdetés

    Friss cikkek

    Важное за неделю: Instagram запустил «Живые комнаты» на 4 спикера

    В эфире регулярный дайджест Лайкни с самыми Свежими и Умными материалами. В этом выпуске протестируем новую функцию Instagram – Live Rooms («Живые комнаты») и...

    Аутстаффинг в IT: что это и как устроиться работать на аутстаффинг

    Аутстаффинг становится все более распространенной практикой в IT-сфере, «отжимая» популярность и клиентов у аутсорсинга. По мнению экспертов, в ближайшее время эта тенденция сохранится, и...

    NaZapad 16: как попасть в ТОП в бурже, не имея бюджета и опыта

    На практической конференции по продвижению на западных рынках NaZapad 16 Илья Гринько рассказал о том, как создал свой проект в бурже и попробовал его...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában