More

    A hét legfontosabb eseményei: A Telegram csoportos hívások és a Zoom rekord bevétele

    Éljen egy rendszeres Likeney-emésztést a héten sugárzott legfontosabb friss és okos dolgokkal. A mai epizódban örülni fogunk a Telegram csoportos hívásainak, és meg fog lepődni a Zoom 2020 harmadik negyedéves rekord bevételein.

    Meg fogjuk találni azt is , hogy milyen változások történtek a szociális hálózatokban Oroszországban 2020-ban, és miért indította el az Instagram először a zenét hazánkban, majd ismét törölte a régóta várt újítást.

    A hét száma

     

    A Runet minősítés közzétette a TOP-200 ügynökségeket, amelyek célja a vállalkozók kiválasztása a mobil alkalmazások fejlesztése érdekében. A minősítés előkészítésének részeként a szervezők 18269 pályázatot vizsgáltak, amelyeket 951 ügynökség készített.

    Fontos friss

    • Az Instagram Oroszországban és a FÁK-ban indított zenét, majd azt mondta, hogy hiba.
    • Csoportos hívások jelentek meg a táviratban.
    • A Zoom szolgáltatás rekord bevételről számolt be.
    • A TikTok három új funkciót vezetett be.
    • A legnépszerűbb okostelefonok Oroszországban 2020 harmadik negyedévében.
    • 20 alkalmazás, amely az oroszoktól gyűjti a legtöbb adatot.
    • A szociális hálózatok adatai és trendjei Oroszországban.
    • A VKontakte frissítette a Tests alkalmazást.
    • A VKontakte privát apróhirdetési részt indított.
    • A Facebook megszerezte a CRM startup Kustomert.
    • A VK Mini Apps szolgáltatásai megjelentek Odnoklassnikiben.
    • Az Apple közzétette a legnépszerűbb alkalmazások rangsorát 2020-ban.
    • Ingyenes online üzleti promóciós maraton a YouTube-on.
    • A WhatsApp új funkciókat indított el az egyes csevegési beállításokhoz.
    • A Facebook átnevezte a Libra kriptovalutát Diem-re.
    • A TikTok háromperces videókat tesztel.
    • Az odnoklassniki csoportok mostantól elfogadhatnak adományokat.
    OLVASS TOVÁBB:  Heti legfontosabb információk: Facebook Website Builder vs. TikTok Versenytárs

    Fontos okos

    Teszt: Jól ismered az Instagram és a Facebook hirdetési univerzumát?

    Az eLama és Likney készített egy különleges projektet “Hirdetések az Instagramon és a Facebookon 7 videóórában”, amelyben Konstantin Naychukov, az eLama fizetős forgalmával foglalkozó szakértő beszélt a Facebook Ads fokozatos munkájáról.

    OLVASS TOVÁBB:  Üzleti titkok és trükkök fekete pénteken

    A projekt eredményei alapján tesztet készítettünk a megszerzett ismeretek ellenőrzésére.

    Kinek való : Marketingesek és cégtulajdonosok.

    Mennyi az idő: 7 perc.

    Új Instagram Guides formátum: áttekintés, utasítások és példák

    A hét legfontosabb eseményei: A Telegram csoportos hívások és a Zoom rekord bevétele

    Az Instagram útmutatókat mindenképpen érdemes kipróbálni – ezek gyors módja annak, hogy részletesen és világosan elmondja a közönségnek a vállalatot, a termékeket és a szolgáltatásokat. Az új tartalmi formátumról a cikkben olvashat bővebben.

    Kinek: mindenkinek.

    Mennyi az idő: 8 perc.

    Friss cikkek

    A Yandex folytatja harcát az Afisha védjegyért

    A Yandex öt új szellemi tulajdonjogi pert indított a Rambler Group ellen. Amint arról az Interfax beszámolt, január 15-én a Yandex öt új...

    Hogyan működik az Instagram ajánlási rendszer

    Az Instagram algoritmus fejlesztője, Amog Mahapatra cikket publikált, amelyben a különféle ajánlások értékéről és a közösségi hálózat ajánlási rendszerének működéséről beszélt. Az ilyen rendszerek...

    A YouTube továbbra is kísérletezik áruk értékesítésével

    A fejlesztők bejelentették egy új funkció tesztelésének megkezdését az áruk videó útján történő vásárlásához. Egy kísérleti projekt részeként a YouTube több tartalomkészítőjét is...

    A Mail.ru Group-ot és a Yandexet monopóliumellenes törvények megsértésével vádolják

    Az Internetes Szerzői Jogvédelem Egyesülete (AZAPI) ellenzi őket. Az AZAPI panaszt tett az Eurázsiai Gazdasági Bizottságnál (EGK) a Yandex és a Mail.ru Group...

    A Google megerősítette az altémák elindítását a rangsorban

    Ez segít diverzifikálni a SERP tartalmát. A Google még 2020 októberében jelentette be az altémákat a Search On rendezvényen. Danny Sullivan elmondta, hogy...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában