More

    A Google új módszereket jelentett be a reklám hatékonyságának értékelésére

    A cookie-k használatának alternatívájaként kell lenniük.

    A fejlesztők blogjukban új módszerekről beszéltek a neurális hálózatok, valamint az első fél adatainak felhasználásával történő reklámozás hatékonyságának nyomon követésére.

    “Beleegyezési mód»

    A fejlesztők a” beleegyezési módot ” nevezték a fő változásnak. Ezzel az optimalizálók képesek lesznek együttműködni azokkal az adatokkal, amelyeket a felhasználó úgy döntött, hogy megosztja veled. A címkékkel a felhasználó választásától függően a legtöbbet hozhatja ki ezekből az adatokból. A közeljövőben a fejlesztők ígéretet tesznek arra, hogy közvetlenül a Google Tag Manager-fiókon keresztül hozzáadják a beleegyezési módot.

    Speciális Konverziók

    A speciális konverziók segítenek abban, hogy pontosabb információkat kapjon hirdetési kampányának hatékonyságáról a cookie-k elutasítása szempontjából. Az ilyen konverziók a hirdetők első féltől származó adatait használják. A személyes adatok kivonatolása a felhasználók magánéletének és biztonságának védelme érdekében történik.

    Neurális hálózat Jelentésekhez

    Tavaly frissítettük a Google Analytics verzióját a gépi tanulás alapján. Ebben az évben megtanulja, hogyan kell használni a neurális hálózatot viselkedési Jelentésekhez. Ez a szimuláció segít kitölteni a hiányosságokat, valamint pontos képet kap a kampányok által vonzott új felhasználók számáról.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan készítsünk egy rövid SEO: tippek a vállalkozások, ügynökségek

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában