More

    A Google új hirdetési formátumokat adott hozzá a helyi kampányokhoz

    A Google számos új funkciót jelentett be, amelyek 2021 második negyedévében jelennek meg.

    Automatikus ajánlatú hirdetések

    Ez a hirdetési formátum a felhasználó helyétől függ, és a térképeken is működik. Például a fejlesztők az “olajcsere” keresését mutatták be, az egyik eredmény pedig a legközelebbi címre vezette a felhasználót az aktuális tartózkodási helye közelében.

    Google добавил новые форматы рекламы для локальных кампаний

    Navigációs Hirdetések

    Ezt a hirdetési formátumot a térképek is használják. Ha egy felhasználó például egy étterembe állította be az útvonalat, akkor a helyi benzinkút használhatja az ilyen típusú hirdetéseket, és tájékoztathatja őket arról, hogy útközben feltölthetik őket. A Google azt ígéri, hogy ezeket a hirdetéseket az összes biztonsági követelmény szem előtt tartásával használja.

    Google добавил новые форматы рекламы для локальных кампаний

    Reklám hasonló helyeken

    A formátum a térképekhez is kapcsolódik, de csak akkor használható, ha a felhasználó által keresett vállalat jelenleg nem működik. Ebben az esetben a hirdetés hasonló szervezetet jelenít meg a “hasonló és nyitott”jelöléssel ellátott térképeken.

    Google добавил новые форматы рекламы для локальных кампаний

    Mindhárom típusú hirdetés 2021 második negyedévében jelenik meg a hirdetők számára minden országban.

    OLVASS TOVÁBB:  A Facebook frissítette a hírnökök kialakítását a közösségi hálózatokban

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában